Skoči na vsebino

Trenutno igram [03/2024]


Priporočeni prispevki

Končno finiširal Baldur's Gate 1. Sem že pred dvema mesecema prišel do final bossa, pa sem skos umiral, danes pa se potrudil in končal. Letos imam še namen dvojko končat, 2025 pa se spravim na trojko. Moram reči, da mi je enka bila zelo všeč, gladko Ćamir hall of fame. Sicer proti koncu res noro težka, ene tri fighte sem praktično instantno umrl, če so se začeli, tako da sem moral pred fightom nametat pasti po tleh in potem sprožit fight, da sem preživel vsaj 1 sekundo. Igra ima tudi vrhunski konec, kar mi je mega plus, ker ima res svašta zanimivih zgodbic not in že malo podvomiš, da bo držala kvaliteto do konca, potem pa se začne v zadnjih 20 % še bolj stopnjevat. 

[Ne bom dajal v spoiler, ker je vseeno 26 let stara igra, ampak če bi kdo rad sam igral, potem naj tukaj neha brat.] 

Najprej tam na ene 80 % dobiš potrditev, kdo je sploh glavni villain v igrici, potem zveš, da je ta glavni villain zgodbe v bistvu sin/spawn Bhaala, ki je "god of murder" (pa lep lp). Malo pred tem izveš, da si v bistvu tudi ti sin Bhaala in posledično povežeš obe informaciji, da bo final fight s tvojim bratom. Zadnji fight, ki je itak noro težak in sem pomoje ene 20 minut nastavljal pasti na tla pred začetkom, sicer sem umrl dobesedno 0.1 sekundo po začetku fighta, valda zmagaš in duša tega glavnega villaina gre v podzemlje, kjer je villainov kip, ki eksplodira. Potem pa se kamera oddalji in vidiš tako še 1000 kipov, kao revelation, da je še tisoče Bhaalovih sinov v svetu, pa da so vsi powerful as fuck. Insane twist. Potem se pa igrica konča. 

 

Ful upam, da bo kak Bhaal legacy še v trojki, ker je res carski lore. 

 

image.png.8b525bdbf4a04b9669325f179cb04471.png

 

Baldur's Gate 1 pičkarija res, sem mega fan. Igri se poznajo leta bolj ali manj samo pri combatu, ki je hitro nefer, ter pri tem, da imajo NPC-ji relativno malo različnih dialogov (recimo 50 % folka v mestih ti kuca iste odgovore). Ganjanje po gozdih, side questi, večino combata, story ... To je pa še vedno 1A. 

uredilo bitje Hernire
  • Račka +1 8
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Hernire reče pred 2 urama:

Končno finiširal Baldur's Gate 1. Sem že pred dvema mesecema prišel do final bossa, pa sem skos umiral, danes pa se potrudil in končal. Letos imam še namen dvojko končat, 2025 pa se spravim na trojko. Moram reči, da mi je enka bila zelo všeč, gladko Ćamir hall of fame. Sicer proti koncu res noro težka, ene tri fighte sem praktično instantno umrl, če so se začeli, tako da sem moral pred fightom nametat pasti po tleh in potem sprožit fight, da sem preživel vsaj 1 sekundo. Igra ima tudi vrhunski konec, kar mi je mega plus, ker ima res svašta zanimivih zgodbic not in že malo podvomiš, da bo držala kvaliteto do konca, potem pa se začne v zadnjih 20 % še bolj stopnjevat. 

[Ne bom dajal v spoiler, ker je vseeno 26 let stara igra, ampak če bi kdo rad sam igral, potem naj tukaj neha brat.] 

Najprej tam na ene 80 % dobiš potrditev, kdo je sploh glavni villain v igrici, potem zveš, da je ta glavni villain zgodbe v bistvu sin/spawn Bhaala, ki je "god of murder" (pa lep lp). Malo pred tem izveš, da si v bistvu tudi ti sin Bhaala in posledično povežeš obe informaciji, da bo final fight s tvojim bratom. Zadnji fight, ki je itak noro težak in sem pomoje ene 20 minut nastavljal pasti na tla pred začetkom, sicer sem umrl dobesedno 0.1 sekundo po začetku fighta, valda zmagaš in duša tega glavnega villaina gre v podzemlje, kjer je villainov kip, ki eksplodira. Potem pa se kamera oddalji in vidiš tako še 1000 kipov, kao revelation, da je še tisoče Bhaalovih sinov v svetu, pa da so vsi powerful as fuck. Insane twist. Potem se pa igrica konča. 

 

Ful upam, da bo kak Bhaal legacy še v trojki, ker je res carski lore. 

 

image.png.8b525bdbf4a04b9669325f179cb04471.png

 

Baldur's Gate 1 pičkarija res, sem mega fan. Igri se poznajo leta bolj ali manj samo pri combatu, ki je hitro nefer, ter pri tem, da imajo NPC-ji relativno malo različnih dialogov (recimo 50 % folka v mestih ti kuca iste odgovore). Ganjanje po gozdih, side questi, večino combata, story ... To je pa še vedno 1A. 

 

Ravno sem te hotel vprašati kako ti gre, ker sem tud jst ravno par dni nazaj začel še en playthrough, glih ker si povedal da igraš; meni se obratno zdi špil smešno prelahek, ampak je tud res da očitno sm to večkrat igral kot sem mislil, ker se spomnim vseh for, skritih predmetov, itd :D Še najbolj me je zjebal, ker igram EE in se Charisma cloaka ni več dal posavescummat, pa tud popatchal so Drizzta, haha. Verjetno bi mogu igrat uno predzadnjo težavnost, sam se gre bol za nostalgijo, kot nek resen playthrough... Špil je še zmer jebeno odličen, vizionarska igra, nimam ji kej očitat.

 

Igram pa kr default party, ki je daleč od optimalnega.

Povezava do prispevka
Ezoterik reče pred 8 minutami:

Ravno sem te hotel vprašati kako ti gre, ker sem tud jst ravno par dni nazaj začel še en playthrough, glih ker si povedal da igraš; meni se obratno zdi špil smešno prelahek, ampak je tud res da očitno sm to večkrat igral kot sem mislil, ker se spomnim vseh for, skritih predmetov, itd :D Še najbolj me je zjebal, ker igram EE in se Charisma cloaka ni več dal posavescummat, pa tud popatchal so Drizzta, haha. Verjetno bi mogu igrat uno predzadnjo težavnost, sam se gre bol za nostalgijo, kot nek resen playthrough... Špil je še zmer jebeno odličen, vizionarska igra, nimam ji kej očitat.

 

Igram pa kr default party, ki je daleč od optimalnega.

Ja jaz sem igral prvič, pa v bistvu tudi drugi izometrični CRPG v lajfu, tako da imam res close to 0 izkušenj, kar se combata tiče. Sem pa vseeno preigral brez guida praktično cel špil, fulkrat sem se zajebal na smešne načine (recimo nadel cursed prstan, ki mi je spremenil spol, tako da sem pol igre preigral kot transženska) ali pa da sem uletel nekam, kjer sem imel preslab party za karkoli naredit. V bistvu sem na polno lutal okoli, epsko mi je, da je tako vsaj ene 10 zemljevidov random gozdov/travnikov z mogoče eno bajto na celem zemljevidu, tam sem najraje šetal. Zelo carska poteza, da so vmes ufurali te random prazne mape, ful doda k world buildingu, da recimo do naslednjega večjega mesta šetaš čez dve prazni mapi (mislim, še vedno so gor razni eventi, samo nič večjega). Se strinjam, zelo vizionarska igra. Party ne vem točno kiri je defualt, jaz sem pač dosti randomly pobiral folk, ki sem ga našel na poti. Če mi je kakšen imel bolj zanimiv side quest, sem kakšne papke dropal in to je to. V spominu mi je najbolj ostal un necromancer dude, ki quota Oppenheimerja v vsakem fightu haha

Pa ful ima dober tempo špil, najprej ene prvih 40 % una intriga glede rudnikov, pol pa se začne zapletat in počasi razpletat. Tudi Baldur's Gate, ko ga dosežeš, je res epic, ful vibrant pa dogajanja povsod. To sem zelo hyped, da bom videl od enke do trojke, kako se razvija Baldur's Gate mesto

Sicer sta mi še dva DLC-ja ostala za enko (un tastar in ta 2016 DLC, ki ga internet roasta, ker je baje woke), ampak sem se odločil, da grem direkt na dvojko. Malo se bojim, da bi vseeno bil overburned, če se še za 50 ur pred dvojko zadržim na DLC-jih :D

Povezava do prispevka

 

BigBoss82 reče pred 22 minutami:

In kako se ti zdi open world?

 

sem ugasnil po ladji vcer :D, vec Kija bi mu lahko vzel/nardil perfect parry.  povem pol, sam raj bi se prej letel

 

pa to si nasteli Game settings>Hud>Critical hit/Ass - On

uredilo bitje g. Profesor
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Default party je MC, Imoen, Khalid, Jaheira, Dynaheir, Minsc, predvsem ker je to preset BG2 party (pa tud ker je nekako najbolj "naraven", po zgodbi).

 

OG DLC je smešno težak ogromn Dungeon, tega tanovga nism pa nikol igral. Verjetno najbolj zabaven je Evil playthrough, ker so Evil liki v tem špilu preprosto preveč carski, drugač je pa res en kup carskih NPCjev s carskimi questi.

 

Glede na to, da sem špil zadnič igral kakšne 15 let nazaj mi je isto kot teb najbolj carsko da uletiš v neke gozdove in eni so prazni, eni pa polni izjemno organskih eventov; mogoče te proba oropat nek res jadan kriminalc, mogoče morš rešt random kravo, mogoče je sam nek premočn enemy, nor cleric, mogoče npcju pomagaš oropat dungeon. Pač skoz se neki dogaja, tko se nardi svet, ki vsak moment izpade živ. Sicer je to v BG2 še vse potencirano (in realno je BG2 precej bolši špil), sam v BG1 je vse še tok sweet, muzka, feeling, drab zeleno rjava paleta. Res 10/10.

 

image.png.82d3cdf2d5aad8bf6d567b48f12df500.png

uredilo bitje Ezoterik
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Včeraj sem štartal RoboCop Rogue City in čisto not padel. 
Ajde, že kot deček sem bil do neke mere Robocop fan, ampak vseeno so tu še drugi razlogi. Čeprav nisem navdušenec nad streljačinami mi je razmerje med strelskim delom in detektivskim raziskovanjem zelo všečno. Pa vmesne sekvence so dobre in nasploh so odlično zadeli ta pozno 80s, zgodnje 90s vibe. Upam samo, da bo dolžina primerna, ker najbolj sovražim kadar nekaj igram res z užitkom, potem pa (prehitro) pribije "The End".  

Mogoče edini mini minusek je to, da me Murphy velikokrat spominja na Herr Flicka iz 'Alo 'Alo. (voice acting, "obrazna" mimika). 

uredilo bitje DaCapo
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

ker se je govorilo o bg1 sem zalaufal, da vidim to cudo. nimam pojma kaj je thaco in kaj je nek speed rating in podobne fore. pa sem mislil, da sem z bg3 se neki naucil od d&d pravilih. A se da kako nastavit da vidis keri spelli kaj delajo ko jih izbiras med combatom? cez par sekund se mi prikaze samo ime itema, ce hoveram ampak ne vidim kaj spell dela. to vidim samo v spell booku. pa tudi ni mi jasno kako vem kolko spell slotov imam? ce lahko memoriziram 7 spellov so to moji sloti in moram en spell memorizirat veckrat da ga lahko veckrat uporabim? igram paladina - cavaliera tko da sam nimam spellov ampak v tutorialu so me probal nauciti kako se rokuje s spelli ampak sem slab student. pa neki quick cast sloti so al neki tega tudi ne razumem.

 

pa po internetu so govorili da zacnes kot nula in se bojis vsake podgane (razen ce sem zamesal s kakim drugim rpgjom). tle sem pa nakupu flail in shield in sem prvega enemija tko zvajznil da ga je dobesedno raztrescilo.

uredilo bitje drevored
Povezava do prispevka
drevored reče pred 3 urami:

ker se je govorilo o bg1 sem zalaufal, da vidim to cudo. nimam pojma kaj je thaco in kaj je nek speed rating in podobne fore. pa sem mislil, da sem z bg3 se neki naucil od d&d pravilih. A se da kako nastavit da vidis keri spelli kaj delajo ko jih izbiras med combatom? cez par sekund se mi prikaze samo ime itema, ce hoveram ampak ne vidim kaj spell dela. to vidim samo v spell booku. pa tudi ni mi jasno kako vem kolko spell slotov imam? ce lahko memoriziram 7 spellov so to moji sloti in moram en spell memorizirat veckrat da ga lahko veckrat uporabim? igram paladina - cavaliera tko da sam nimam spellov ampak v tutorialu so me probal nauciti kako se rokuje s spelli ampak sem slab student. pa neki quick cast sloti so al neki tega tudi ne razumem.

 

pa po internetu so govorili da zacnes kot nula in se bojis vsake podgane (razen ce sem zamesal s kakim drugim rpgjom). tle sem pa nakupu flail in shield in sem prvega enemija tko zvajznil da ga je dobesedno raztrescilo.

 

ma dzabe je ta spil, ne rabs nč brat, to so neka stara dnd pravila tko da se jih brezveze učiš. Uglavnem pazi da NUMBERS go up, razpored orožja med vsemi, mej čimveč ranged ljudi in igrej na core pravilih.

Povezava do prispevka

Točno dve leti (in 9 dni) od zadnjega sejva sem ponovno pognal Horizon: FW, takrat sem šel na en projekt in pol ko sem bil nazaj, se mi ni dalo več igrat, pa sem čisto droppal. Bi sicer pasal kak recap, ampak se kar dosti spomnim, tako da možgan: safe. Sem končal dying lands in mi je končno postala tudi malo zanimiva, še vedno pa pač sitna zaradi vseh "AAA igrica" neumnosti. Ne vem še, koliko čem grindat side misije, po eni strani ne bi rad rushal, ker mi je res lepa igrica, samo vsebinsko pa mi je toliko random, da ne bi rad še 40 ur ostal v njej.

 

Igram še Planet of Lana, meh, poor man's Inside. Bolj čakam da mine.

 

Še recap ostali marčevskih preigranj:

 

Tomb Raider 1 (remastered) - Huda igrica. Par levelsov se vleče, bossi so rofl, drugače pa še vedno top vibe, velik support.

Umurangi Generation - Ma ja no, kul, pusti en tak poseben feel, samo mi je malo površinska.

Cocoon - Tojto v lajfu, vse res top, art, animacije, puzzli, sound, wery nice.

Ico - kar suffer, igrica se je mega slabo postarala, props gimmicku, ful pali, samo game loop je pa smeti.

20 Small Mazes - Kul zastonjska mini igrica, za eno vožnjo z vlakom.

140 - Hud early projekt parih avtorjev Cocoona, minimalističen puzzle platformer, škoda samo, da ga je tako malo.

Evan's Remains - Mi je bila kul, malo so mi šli na kurac hipster gen-z dialogi, samo mi je pa bila kar nice pripoved, tudi par zelo random twistov, yay.

uredilo bitje Slinch
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
drevored reče pred 8 urami:

ker se je govorilo o bg1 sem zalaufal, da vidim to cudo. nimam pojma kaj je thaco in kaj je nek speed rating in podobne fore. pa sem mislil, da sem z bg3 se neki naucil od d&d pravilih. A se da kako nastavit da vidis keri spelli kaj delajo ko jih izbiras med combatom? cez par sekund se mi prikaze samo ime itema, ce hoveram ampak ne vidim kaj spell dela. to vidim samo v spell booku. pa tudi ni mi jasno kako vem kolko spell slotov imam? ce lahko memoriziram 7 spellov so to moji sloti in moram en spell memorizirat veckrat da ga lahko veckrat uporabim? igram paladina - cavaliera tko da sam nimam spellov ampak v tutorialu so me probal nauciti kako se rokuje s spelli ampak sem slab student. pa neki quick cast sloti so al neki tega tudi ne razumem.

 

pa po internetu so govorili da zacnes kot nula in se bojis vsake podgane (razen ce sem zamesal s kakim drugim rpgjom). tle sem pa nakupu flail in shield in sem prvega enemija tko zvajznil da ga je dobesedno raztrescilo.

thac0 je to hit armor class 0, ko vrzes kocko z dvajset ploskvami. ce mas thac0 recimo 14 rabis na kocki vrzt 14 ali vec da zadanes armor class 0. 1 je vedno critical miss, 20 critical hit

armor class ma base cifro pri 10 in se znizuje proti 0 (nizje je bolje) 0ac je bolje ko 10ac

 

sam v enki kot pravi ezoterik tega ne rabis ker je itak vse low leveled. ce mas na zacetku tezave z grupami mobov vrz sleep spell, ki deluje do lvl4 ce se prav spomnim brez saving throwa. instant death basically

Povezava do prispevka

En mi bo moral razložit, kaj je smisel igranja frpja, da si prej prebereš optimalen build in vmes poslušaš navodila, kako čimlažje pridet čez špil? Men je to nora dodana vrednost, da sam raziskuješ tako igro in odkrivaš stvari. Me zmeraj ubijejo debate, ko nekomu, ki prvič igra nek tak špil, ostali svetujejo kako najlažje pridet čez zadevo.

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 2 urama:


Jaz sem jo igral nekaj ur, sam pol sem začel nekaj drugega in se nikoli nisem vrnil. A je druga polovica igre tako dobra kot začetek? 

 

Zelo konsistentna start to finish. Ves čas dodaja mehanike, zahteva, da se jih naučiš kombinirat, potem pa se konča, nobene ideje ne vleče tako dolgo, da bi postala sitna. Tudi nasploh je s svojimi 5-6h perfektne dolžine za žanr in obseg. Edina graja bi bila, da na določenih točkah izgleda ful bolj odprta kot je v resnici, pač v celoti je absolutno linearna, samo da kdaj vidiš nov level in ti da upanje (ali pa strah), da ni.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Galko reče Dne, 21. 3. 2024 at 14:40:

Če pa pričakuješ linearno, praktično on-rails shooter izkušnjo tipa Virtua Cop (tnx za referenco, @atomic) z čisto OK narejenenimi light detektivskimi questi, light FRP elementi, 1:1 zvestobo source materialu, brutalnim nasiljem in izjemnim late 80s / early 90s šarmom, je pa to to. Če si pa Robocop fan, se ti pa verjetno sfuka od sreče.

 

 

Uspel stisniti še par ur igranja in lahko samo še enkrat potrdim tole.

 

Špil je faking zakon. Mega nasilen (kar se mene tiče preveč) linearen strelski lunapark z 140 kg oklepljenim robotskim cyborgom v glavni vlogi. Kaka razfukancija od špila ej. Nobenih wall runov, flashy orožij, skakanja po stenah, combotov, multiplierjev, platformanja, dashanja, kombiniranja orožij, nič. Večino cajta samo super 9 mm automatska pištola z neskončno municije in ob mega počasni hoji pobijanje vsega kar leze in gre od točke A do B. To je to, to je cel špil. 

 

 

Primer misije.

 

Telefonski klic vodje lokalne tolpe bikerjev direkt v eter:

 

"Robocop, vemo da si tukaj. Smo v stavbi C, zabarikadirani in oboroženi do zob, z nami je tudi tvoj prijatelj, poročnik Lešnik. Moji fantje so do nebes zafiksani z drogo in ne jebejo 5% - komaj čakajo, da kako policijsko svinjo napolnijo s svincem. Bomo kar počasi začeli z Lešnikom, res lepo squila, ko mu s kladivom tolčemo po parkeljčkih. Pridi in se priduži, če upaš, pička plehasta hue hue hue"

 

V eter se javi policijska postaja: "Robocop, imaš direkten ukaz, da počakaš okrepitve. Pod nobeni pogojem NE vstopaj v stavbo, ker je trap"

 

Naslednji kader - inox jekleni boot v vrata, od kjer v slo-mo poleti gang banger z glavo skozi šipo. Nadalje v slo mo trem gang memberje 9 mm avtomat odtrga glave, četrtemu odtrga obe roki. Ko se konča slo mo, se s svincem nafila še petega in šestega mafijaša. Med vreščanjem revežev gremo s počasnim in odločnim korakom po hodniku, kjer nas čaka strojnično gnezdo. Počasi zavijemo v prvi špajz (vmes nas strojnica skoraj ubije, ampak jebi ga, dexterity build to ni) in gremo SKOZI STENE do konca hodnika, kjer iz strani presenetimo mitraljezca in mu naredimo sour chicken surprise (vržemo ga na kup protipehotnih min). S podstavka odtrgamo .50 cal protiletalski mitraljez - lepo paše k hlačam (nimamo hlač) - in gremo dalje.

 

Uletimo do zaprte sobe, kjer spet z Boots of Power fuknemo vrata s tečajev in v slo mo z .50 cal mitraljezom postrelimo celo sobo gang memberjev. Eksplodirane glave, kri po stenah, odtrgane roke in noge, ekstra srečnežem odstrelimo kurca z jajci vred - pač zadeva je ko mini Soldier of Fortune, meni je že malo preveč nasilna. Rešimo poročnika Lešnika, dobimo 1000 EX kar je ravno prav za 1 level, gremo naprej, akcija.

 

In tak je cel akcijski del špila  :D 

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 2
  • Za crknit smešno +1 4
Povezava do prispevka

Treba priznati Galkotu, da je mojster marketinga - še pokvarjeno staro smrdljivo ribo bi ti prodal kot premium kaviar:rofl:

 

Jaz ima drugačno izkušnjo. V poplavi res veliko dobrih shooterjev je Robocop izstopa po tem da je lep primerek konkretnih pasjih jajc. Ajde ima 80's feeling za ljubitelje filma, ampak kot igrica ga pa res faila ko kurac. Predvsem gameplay je tako svinjsko lesen in beden, da se res ne spomnim enega shooterja, da bi imela tako slabo shooting mehaniko in zraven še totalno lesenega lika. Potem kao dobi neke powerupe, da postane vse skupaj vsaj malo znosno, ampak ne pomaga dosti. Orožja so mega bedna, nasilje pa po dveh misijah nekako zgubi svoj šarm.

 

Potem je treba dodati še res chessy zgodbo, prav na nivoju 80's action flickov, ki je bila cool, ko smo bili stari 10 let, zdaj pa ne več toliko.


Edina prednost igrice je, da ni tako dolga in se da kar hitro rushat skozi njo. 

 

Overall 5/10.

Povezava do prispevka
Heidi reče pred 1 uro:

ravnokar končala It takes two, noro :worship: 

kok je bilo pa to zabavno igrat v dvoje, toliko smeha, sicer sm parkat tudi obolela (hell tower recimo, haha tle se mi je konkretno snelo), ampak overall 10/10 fun

Jap, se strinjam, je bil ta špil zasluženo GOTY. Sem igral tudi druge take igre (Unravel Two, Brothers,..) pa ne pridejo bliz, ne po pacingu, ne po zabavi. Tud izgled mi je carski, ta špil se bo lepo postaral

Povezava do prispevka
Feget reče pred 27 minutami:

Treba priznati Galkotu, da je mojster marketinga - še pokvarjeno staro smrdljivo ribo bi ti prodal kot premium kaviar:rofl:

 

Jaz ima drugačno izkušnjo. V poplavi res veliko dobrih shooterjev je Robocop izstopa po tem da je lep primerek konkretnih pasjih jajc. Ajde ima 80's feeling za ljubitelje filma, ampak kot igrica ga pa res faila ko kurac. Predvsem gameplay je tako svinjsko lesen in beden, da se res ne spomnim enega shooterja, da bi imela tako slabo shooting mehaniko in zraven še totalno lesenega lika. Potem kao dobi neke powerupe, da postane vse skupaj vsaj malo znosno, ampak ne pomaga dosti. Orožja so mega bedna, nasilje pa po dveh misijah nekako zgubi svoj šarm.

 

Potem je treba dodati še res chessy zgodbo, prav na nivoju 80's action flickov, ki je bila cool, ko smo bili stari 10 let, zdaj pa ne več toliko.


Edina prednost igrice je, da ni tako dolga in se da kar hitro rushat skozi njo. 

 

Overall 5/10.

 

zanimivo, meni je pa iskreno cool špil. Nikakor ne A must play 90+ AAA GOTY bomba za vsak okus, ampak bolj Dobro je za koga je, 80 pa (odstreljena) roka :D 

 

Jst ga bom verjetno kar dal na Polico. Tok je drgačen špil in tok ima enega žmohta in duše, pa tok mi je fun, da si IMO zasluži. Evo da imam rajši primerek dobrega, žmohtnega in odkritega linearnega virtua cop AA shooterja kokr pa generične Sonyeve hite tipa Spiderman, Horizon: FW, Ghost of Tsushima, Hogwarth Legacy in podobne :D 

Povezava do prispevka

Kaj pa ta novi Alone in the Dark kdo igra?

 

Jaz sem včeraj začel, prvi chapter kar ok, malo mystery, malo res slabega lesenega shootinga, premisa izgleda ok.


Potem drugi chapter me je pa danes čisto ubil, ker sem spoznal, da to v resnici ni špil v slogu Resident evil - torej akcijski horor shooter s par puzli, ampak neka kvazi pustolovska detektivščina, s par res res slabimi shooting sekvencami. Chapter 2 je praktično to, da po ogromni hiši iščeš neke iteme, ključe in rešuješ bedne puzzle, medtem ko se nič ne dogaja, nič ne streljaš. Skoraj zaspal zraven od dolgčasa.

 

Tako da bom zelo verjetno kar dropal igrico, čeprav mi je žal, ker zgodba mi deluje zanimiva, vzdušje pa je tudi ok.

Povezava do prispevka
Feget reče pred 11 urami:

Kaj pa ta novi Alone in the Dark kdo igra?

 

Jaz sem včeraj začel, prvi chapter kar ok, malo mystery, malo res slabega lesenega shootinga, premisa izgleda ok.


Potem drugi chapter me je pa danes čisto ubil, ker sem spoznal, da to v resnici ni špil v slogu Resident evil - torej akcijski horor shooter s par puzli, ampak neka kvazi pustolovska detektivščina, s par res res slabimi shooting sekvencami. Chapter 2 je praktično to, da po ogromni hiši iščeš neke iteme, ključe in rešuješ bedne puzzle, medtem ko se nič ne dogaja, nič ne streljaš. Skoraj zaspal zraven od dolgčasa.

 

Tako da bom zelo verjetno kar dropal igrico, čeprav mi je žal, ker zgodba mi deluje zanimiva, vzdušje pa je tudi ok.

Priporočam igrico Robocop, tam je baje dosti streljanja

  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...