Skoči na vsebino

AMD Ryzen 5000 & Radeon RX 6000 series


DrAndy

Priporočeni prispevki

Stipe2 reče pred 1 uro:

 

Kaj jaz vidim prav, da še vedno niso baš neki premagali Intel v gaming performancu ?

Kvečjemu so se izenačili, a so dražji od Intela ?

 

 

atomic reče Dne, 4. 11. 2020 at 10:37:

Gremo ustavit malce konjičke in počakati uradne benchmarke in kako se zadeve odrežejo v igrah...

 

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 2 urama:

 

Kaj jaz vidim prav, da še vedno niso baš neki premagali Intel v gaming performancu ?

Kvečjemu so se izenačili, a so dražji od Intela ?

 

 

nisem videl niti enega primera kjer bi igrica na intelu delala na >120fps, na AMD pa na manj

 

more like intel 170fps, amd 167 fps

in na 4K intel 91 fps amd 88 fps

 

ok, na freesync displayu mogoce nekdo vidi razliko

 

ampak pod crto bi AMD znal bit bolj future-proof in povrh vsega ti pozre 100W manj stroma. zato ker ima na koncu dneva 12 jeder in ce bo next gen igrica dobro izrabljala jedra, bo teh 12 jeder (ki je pod crto vsako mocnejse od intlovega) nascalo 10 intlovih tudi v gamingu, in to bolj opazno kot 91 vs 88.

 

eurogamer naredijo zelo preprost zakljucek:

Navedek

Ryzen is now effectively as strong as Intel when it comes to gaming performance. While some games remain friendlier to Intel processors, the differences are small enough that we're happy to recommend Ryzen 5000 processors as the default choice for most people

 

in se en disclaimer da bo cel next gen na konzolah laufal in posledicno dizajniran okoli Zen 2 jeder :) ce nekaj orenk ponuca 8 orenk jeder, ni dvakrat za rect da bo orenk ponucalo tudi 12 se mocnejsih jeder

uredilo bitje Enterprise
Povezava do prispevka
Enterprise reče pred 3 urami:

 

nisem videl niti enega primera kjer bi igrica na intelu delala na >120fps, na AMD pa na manj

 

more like intel 170fps, amd 167 fps

in na 4K intel 91 fps amd 88 fps

 

Ne vem, o čem govoriš točno. Poglej si še enkrat link https://www.techpowerup.com/review/amd-ryzen-5-5600x/16.html

95 vs 105 fps pri AC odysey ni tolk malo spet, to je več kot 10%. Maš veliko drekačev, ki jim je vsak fps pomemben sploh pri MP streljačinah, poglej BFV recimo.

 

Enterprise reče pred 3 urami:

ok, na freesync displayu mogoce nekdo vidi razliko

 

Kaj ima veze freeysnc? To je samo, da nimaš screen tearinga. Ne vem od kje folku, da je g-sync in freesync nekaj res najbolj pomembnega v življenju...

 

Enterprise reče pred 3 urami:

ampak pod crto bi AMD znal bit bolj future-proof in povrh vsega ti pozre 100W manj stroma. zato ker ima na koncu dneva 12 jeder in ce bo next gen igrica dobro izrabljala jedra, bo teh 12 jeder (ki je pod crto vsako mocnejse od intlovega) nascalo 10 intlovih tudi v gamingu, in to bolj opazno kot 91 vs 88.

 

eurogamer naredijo zelo preprost zakljucek:

 

in se en disclaimer da bo cel next gen na konzolah laufal in posledicno dizajniran okoli Zen 2 jeder :) ce nekaj orenk ponuca 8 orenk jeder, ni dvakrat za rect da bo orenk ponucalo tudi 12 se mocnejsih jeder

 

No, 100w ne pokuri več. Ene 70w pa res :) AMD pa tudi zelo žejen postane, kot ga overclockamo, tudi do 50% več štroma. Dat 550€ samo za procesor, da ti bo enkrat v prihodnosti mogoče izkoristil jedra je re malo hecno, takrat, ko bo 10% iger konkretno uporabljalo 12 jedr bo zunaj že Ryzen 7800x.

Hey, za 550 ti s sestavim dober atomicTM gaming komp.

 

Povezava do prispevka

Da se razumemo. Ryzen so zelo dobri procesorji in kdor ima računalnik poleg igric še za kako delo je Ryzen edina smiselna izbira in to ne od danes naprej, ampak že od prejšnje serije.

Samo hecno mi je to, kako je bil folk naiven, kako bo konkurenca dobra, kako bomo dobil pocen procesorje zato, Intel killer itd... A v bistvu sta z Intlom samo zamenjala vloge z Intlom.

 

 

Poglej ti to lepo taktiko, kako je AMD 2x dal prstek v ritko. Pred leti, ko je prišel Ryzen ven, so dali 6 in 8 jedrne proce skupaj ven X in non X varijante, ZEN+ isto, 6 in 8 jedrne proce X in non X varijante. Valda se ni splačalo, kupit X varijanto 100mhz in doplačati toliko več. Zato so pri ZEN 2, da li ven 3600 in 3600x, pri 8 corov pa non X ni bilo. Danes pa niso, dali nikjer non X verzije, ampak bodo čakali, če bodo sploh dali, vse odvisno od prodaje. Hype je huge. To pa še ni vse. Drug prst v ritko je pa 50$ višja cena.

Tako sta dve leti nazaj  stala 6 in 8 core Ryzen 199$ in 299$, danes pa 299$ in 449$. Kar je precejšnja razlika.

Meanwhile je pa Intel znižal cene, kar res skoraj nikoli ni počel, ker mu ni bilo treba, tudi če je nova serija prišla, je cena ostala ista, tudi za 3 leta star procesor.

Tako imamo danes, za 150€ i5 in za 280 € i7 non K, trenutno best buy procesorja za gaming.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 16 minutami:

 

Ne vem, o čem govoriš točno. Poglej si še enkrat link https://www.techpowerup.com/review/amd-ryzen-5-5600x/16.html

95 vs 105 fps pri AC odysey ni tolk malo spet, to je več kot 10%. Maš veliko drekačev, ki jim je vsak fps pomemben sploh pri MP streljačinah, poglej BFV recimo.

Gres pa na 1440p, je pa razlika tolk mala da brezveze :D

Povezava do prispevka
Super Km3t reče pred 1 uro:

 

ja. čeprav bi se osebno ko za 10400 rajši stegnil za 10600k, pa si za razliko 70€ z navijanjem dobim performance skoraj na nivoju 10900k.

 

imo še boljša in še bolj cheap opcija pa je i3 10100 za skoraj pol cene 10400.

3x Ne in ne greš v naslednji krog

 

- i5 10600K je več kot 70€ dražji

- za navijanje prištej še dražjo ploščo in hladilnik in si skupaj na 150€+

- če ga naviješ nisi, skoraj na nivoju i9, ker imaš že kar nekaj iger, ki znajo uporabljati 8 jedr

 

Pa kje si videl, da je i3 še enkrat cenejši?

50% manj jeder ima in 50% je cenejši.

 

Za ta denar je potem bolje Ryzen 7 3700x, da imaš 8/16.

 

Povezava do prispevka
atomic reče pred 8 urami:

Kaj ima veze freeysnc? To je samo, da nimaš screen tearinga. Ne vem od kje folku, da je g-sync in freesync nekaj res najbolj pomembnega v življenju...

dosti bolj pomembno kot tearing je, da nimaš stutteringa (ter brez input laga v-synca)

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka
maksi reče pred 9 minutami:

dosti bolj pomembno kot tearing je, da nimaš stutteringa (ter brez input laga v-synca)

Model.
To imaš tudi brez free/g-synca, samo da imaš screen tearing.

Tko da quotam mr. Hardware-a:
 

atomic reče pred 29 minutami:

3x Ne in ne greš v naslednji krog

 

uredilo bitje Arey
Povezava do prispevka
atomic reče pred 57 minutami:

3x Ne in ne greš v naslednji krog

 

- i5 10600K je več kot 70€ dražji

- za navijanje prištej še dražjo ploščo in hladilnik in si skupaj na 150€+

- če ga naviješ nisi, skoraj na nivoju i9, ker imaš že kar nekaj iger, ki znajo uporabljati 8 jedr

 

Pa kje si videl, da je i3 še enkrat cenejši?

50% manj jeder ima in 50% je cenejši.

 

Za ta denar je potem bolje Ryzen 7 3700x, da imaš 8/16.

 

 

88 proti 160e na mf. izvedba z igpujem, valda.

 

ja, valda stvari potegne za sabo, ampak si še vseeno tam tam, kot če kupiš večjega brata non k izvedbo pa še povečini si počasnejši, ker ga nabrit ne moreš.

 

skoraj pomeni skoraj, implicira, da obstajajo izjeme.

 

sicer pa izhajam iz osnovne predpostavke, da se govori o gaming performancu, al zakaj potem tiščite 10400, če je v nasprotnem primeru obviously 3600 boljša izbira v vseh pogledih? obviously tud 3700x zmaga, ampak ni pametna izbira za izključno gaming.

 

jst tuhtam, da bi si en sistem z 10100 zmetal skupaj, ampak ne najdem primernega ličnega ohišja z mATX plahto, SFXish PSUjem in placem za vsaj 5 HDDjev v horizontalni izvedi, da ga lahko vteknem pod tv. V bistvu so tud plate mizerna situacija pri intelu. 6x SATA in 2x PCIE x16 reži na pocenskih chipsetih, pozabi. Tudi na z490 je 6x SATA očitno že tolk "premium", da se začne pri 130e.

 

 

uredilo bitje Super Km3t
Povezava do prispevka
maksi reče pred 16 minutami:

daj ne bodi preveč pameten, stuttering imaš ker framerate ni sihroniziran z osvežitvijo slike monitorja, freesync ravno to naredi 

Zakaj pa nesinhroniziranost povzroči stuttering? Če se frame v bufferju zamenja sredi tega ko monitor riše frame, enostavno naprej do konca riše nov frame iz bufferja, monitorju je vseeno. Zakaj bi bil tukaj kakšen stutter prisoten?

Povezava do prispevka
Arey reče pred 5 minutami:

Zakaj pa nesinhroniziranost povzroči stuttering? Če se frame v bufferju zamenja sredi tega ko monitor riše frame, enostavno naprej do konca riše nov frame iz bufferja, monitorju je vseeno. Zakaj bi bil tukaj kakšen stutter prisoten?

Kaj pa če pade pod frekvenco monitorja in mora čakati na nov frejm? Pri freesync dejansko zmanjša frekvenco na monitorju, da ostane sihronizirano. Odstotnost tearinga je zgolj stranski učinek.

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka
maksi reče pred 10 minutami:

daj ne bodi preveč pameten, stuttering imaš ker framerate ni sihroniziran z osvežitvijo slike monitorja, freesync ravno to naredi 

Ti moraš imeti enkrat tako zadevo, da potem v praksi probaš. Lahko ti tukaj govoriš o nekem stutteringu itd... Teb stuttera zaradi slabega kompa, ne zaradi tega ker nimaš freesynca. A v času LAN partyev Quaka 2,3 in Unreal Tournamenta je folku stutteralo? Nehej maksi.

 

Še ena zadeva...  Folk je v 90% primerov nima lockanih FPSjev, se pravi kdor igra CS:GO ima 200fpsjev, skratka veliko folke ima out of sync, ko gre enkrat čez. NA 60hz monitorjih dela med 40-60hz, tako pod 40 je spet out of sync.

 

Ti dobiš 60 frejmov ven, kako jih grafična ven meče se monitor požvižga na to.

Povezava do prispevka

Kaj pade pod frekvenco monitorja, framerate? Nic se ne zgodi maksi, monitor gladko naprej rise naslednji frame (ki je isti kot prejsnji) dokler se graficna ne zmiga in pusha nov buffer, ker pomeni da se je buffer zamenjal sredi risanja frame-a na monitorju in se zgodi situacija ki sem ti jo opisal. Ne vem kaj ti ni jasno tle, to ni v-sync, monitor/grafcna nic ne cakata.

uredilo bitje Arey
Povezava do prispevka
atomic reče pred 11 urami:

 

Ne vem, o čem govoriš točno. Poglej si še enkrat link https://www.techpowerup.com/review/amd-ryzen-5-5600x/16.html

95 vs 105 fps pri AC odysey ni tolk malo spet, to je več kot 10%. Maš veliko drekačev, ki jim je vsak fps pomemben sploh pri MP streljačinah, poglej BFV recimo.

 

 

 

 

ja tocno o tem govorim. 10900K je pa 7 fps pocasnejsi od 10700. pa ryzen 5600X je pocasnejsi od ryzen 3600X. vec kot ocitno je da so ta odstopanja v rangu statisticne napake ali pa napake v izvajanju testov, ker ce se ze gremo *pravilno* metodologijo in se lovimo okoli par fpsjev, potem je treba narest vec zaporednih testov in pokazat porazdelitev, recimo Eurogamer je to naredil dobro.

 

ac-odyssey-1920-1080.png

 

torej iz specificno tega testa si ne mores nic, NIC pomagat.

 

 

Navedek

Kaj ima veze freeysnc? To je samo, da nimaš screen tearinga. Ne vem od kje folku, da je g-sync in freesync nekaj res najbolj pomembnega v življenju...

 

"samo, da nimas screen tearinga" lol?

 

ce si ti gaymer ki hoce igrat igrice na vec kot 60 fps potem si res kocler, ce to igras na nekem genericnem displayu, ki ti te frejme prikazuje nekonsistentno, z razlicnimi frametimi (kjer en frame ostane gor par refreshov, drug 1 refresh, itd.). ce ni konsistentnosti potem ti visok framerate ne pomaga in stvar ne zgleda tako "smooth" kot recimo igrica ki preprosto doseze konsistenten 16.666ms 60fps gameplay.

 

Navedek

No, 100w ne pokuri več. Ene 70w pa res :) AMD pa tudi zelo žejen postane, kot ga overclockamo, tudi do 50% več štroma. Dat 550€ samo za procesor, da ti bo enkrat v prihodnosti mogoče izkoristil jedra je re malo hecno, takrat, ko bo 10% iger konkretno uporabljalo 12 jedr bo zunaj že Ryzen 7800x.

Hey, za 550 ti s sestavim dober atomicTM gaming komp.

 

 

eni testi gladko pokazejo 100W napram intlovem 10core in AMDjevim, sicer pa noben ni rekel da mora nekdo atomic budget komp sestavit z 12 core ryznom; pac point je da ce kupujes ***TOP*** zadevo ***TRENUTNO*** potem kupis 5900X, iz razlogov kot sem jih nastel. ker bo bolj verjetno da bo next gen igrica na AMDju delala hitreje kot bo na prihajajocem rocket lake CPUju z manj cori.

uredilo bitje Enterprise
Povezava do prispevka

Sm mel v planu menjat CPU sam te grafi niso neki navdusujoci, AMD je v igricah komaj izenacil z Intelom oz. niti to ne, vecinoma Intel vodi ceprav samo za par procentov al pa se to ne. Zdej ze res da bo mogoce AMD bolj futureproof, ampak to je ugibanje. Bedno mi je tut da je v igricah 5800x cist isto hiter kot 5600x. Pri intlu torej za isti denar dobis minimalno hitrejsi proc z 25% vec corei.

 

In ker se mi ne mudi, marca pa itak pridejo novi Intli, sm spet v maxi mode, mal se pocakam.

Povezava do prispevka
Enterprise reče pred 2 urama:

 

ja tocno o tem govorim. 10900K je pa 7 fps pocasnejsi od 10700. pa ryzen 5600X je pocasnejsi od ryzen 3600X. vec kot ocitno je da so ta odstopanja v rangu statisticne napake ali pa napake v izvajanju testov, ker ce se ze gremo *pravilno* metodologijo in se lovimo okoli par fpsjev, potem je treba narest vec zaporednih testov in pokazat porazdelitev, recimo Eurogamer je to naredil dobro.

 

torej iz specificno tega testa si ne mores nic, NIC pomagat.

 

Drugače se moram tukaj, kar strinjati. Na internetu je 90% benchmarkov bullshit. Edino Eurogamer a.k.a. digital foundry vedo, za kaj se gre in kako testirat in pa techspot.

 

 

 

Enterprise reče pred 2 urama:

eni testi gladko pokazejo 100W napram intlovem 10core in AMDjevim, sicer pa noben ni rekel da mora nekdo atomic budget komp sestavit z 12 core ryznom; pac point je da ce kupujes ***TOP*** zadevo ***TRENUTNO*** potem kupis 5900X, iz razlogov kot sem jih nastel. ker bo bolj verjetno da bo next gen igrica na AMDju delala hitreje kot bo na prihajajocem rocket lake CPUju z manj cori.

Kdor si želi najboljše, kar obstaja za gaming in da bo future proof, je to sigurno res 12 core novi Ryzen. Največ za svoj denar bi pa lestvico postavil takole.

budget: i3 10100F 80€

midrange: i5 10400F 140€

high end: i7 10700F ali R7 3700x cca 300€

entusiast: R9 5900X cca 600€

 

navijanje danes, ko se že procesorji tako zelo močno je imo dost brezveze, sploh glede na to koliko več porabe za tako malo navijanja.

 

 

 

Povezava do prispevka
Enterprise reče pred 2 urama:

"samo, da nimas screen tearinga" lol?

 

ce si ti gaymer ki hoce igrat igrice na vec kot 60 fps potem si res kocler, ce to igras na nekem genericnem displayu, ki ti te frejme prikazuje nekonsistentno, z razlicnimi frametimi (kjer en frame ostane gor par refreshov, drug 1 refresh, itd.). ce ni konsistentnosti potem ti visok framerate ne pomaga in stvar ne zgleda tako "smooth" kot recimo igrica ki preprosto doseze konsistenten 16.666ms 60fps gameplay.

 

Če je monitor 60hz prikazuje vsako sliko 16ms gor... A na konzolah je folk igra tako, da jim vse stuttera, na kaki odklenjeni špili ala Battlefield V.

 

Freesync JE SAMO ZA TEARING in nič drugega.

 

Saj če imaš freesync in ti frejmi skačejo v območju freesynca se pravi med 40 in 80 FPS imaš tudi tist 40fps frejm ne vem 26ms gor, tist 80fps pa 12ms gor ane... Al ti grafika prikazuje nekonsistentno ali pa monitor, ali pa oba skupaj...

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...