Skoči na vsebino

neuradna tema o kolesarjenju


Priporočeni prispevki

Oboje, del je stara pot ki je bila itak v takem stanju da ne bi bil dosti v minusu če bi delal na novo, kar je na sliki je pa potem nov del, ki povezuje z že obstoječim trailom. Imam v planu zbit skupaj še eno rampo da popestirm en relativno dolgočasen del potem bo pa pomojem dovolj kopanja za en čas :) 

Povezava do prispevka

Večinoma je občinsko. Načeloma nihče ne komplicira, predvsem ker imam samo zase (to, plus večina trailov so dejansko obnovljene stare poti), če bi pa fural narod okoli potem bi pa lahko bilo kaj narobe, ja. Pa itak narod koristi traile za sprehajanje. Tle bilzu imamo enega belgijca, ki pravtako gradi traile samo da on fura zraven še goste, v smislu da ponuja storitev vodenja gorskega kolesarjenja in menda nudi tudi nastanitev. Sem pred nekaj meseci vozil pri njemu pa pravi da ima dejansko dovoljenje občine in da mu celo niso komplicirali. Zanimivo.

Povezava do prispevka

Eno mogoce malo neumno in specificno vprasanje. Je kdo od vas ze probal furat razmerje 34/32 sprednji/zadnji zobnik in pa 35/30? Je razlika obcutna?

 

Kolk bi bla tezavnost pri drugem razmerju, ce primerjamo npr. z bajkom ki ima drugo prestavo na 34/28? Lazje ker je razmerje manjse, ali je treba gledat absolutno razliko zarad velikosti obeh obrocev?

Povezava do prispevka
Lyrical reče pred 23 urami:

Eno mogoce malo neumno in specificno vprasanje. Je kdo od vas ze probal furat razmerje 34/32 sprednji/zadnji zobnik in pa 35/30? Je razlika obcutna?

 

Kolk bi bla tezavnost pri drugem razmerju, ce primerjamo npr. z bajkom ki ima drugo prestavo na 34/28? Lazje ker je razmerje manjse, ali je treba gledat absolutno razliko zarad velikosti obeh obrocev?

 

Seveda šteje tudi velikost obročev, če imaš nekje denino 29", nekje pa 27.5". Kolko zdaj to doprinese moraš pa sam pogledat. Tko na hitro kar sem našel, je razlika v obsegu cca. 5%. Se pravi, za en poln obrat kolesa v primeru 29" narediš cca 5% daljšo razdaljo, kar pomeni, da je celokupno prestavno razmerje toliko težje.

Povezava do prispevka
Lyrical reče Dne, 22. 1. 2023 at 11:39:

Eno mogoce malo neumno in specificno vprasanje. Je kdo od vas ze probal furat razmerje 34/32 sprednji/zadnji zobnik in pa 35/30? Je razlika obcutna?

 

Kolk bi bla tezavnost pri drugem razmerju, ce primerjamo npr. z bajkom ki ima drugo prestavo na 34/28? Lazje ker je razmerje manjse, ali je treba gledat absolutno razliko zarad velikosti obeh obrocev?

 

https://ritzelrechner.de/

Povezava do prispevka

misalim kako si mislu to z klesci odvit :D mores met taprav nastavek.Ti hoces odvit notranji del da prides do ztadnjega lezaja al kaj delas? al hoces kaseto odvit? navoj xd mores vedno namazat cene se zapece 

 

hoecs odvit tale najsirsi del k ma navoj?

 

upam da si odvijal v tapravo smer. V primez das nastavek in pol gumo gor primes z obemi rokami in lepo odvijes. Ce mas primez iz obija ga bos 100% odlomu 

 

DT-Swiss-Ratchet-EXP-internals-1.jpg

Povezava do prispevka

Mamo internet v Sloveniji :D Valjda sem prebral navodila in pogledal. 

 

Ja prva vrsta EXP model, ta cisto levi del kjer je lezaj noter moram ven dobit.
Kaseto sem namazal nazadnje ko sem montiral, je sla dol kot po maslu, tako da priporocam vsem malo namazat preden date gor.

 

Sem nabavil tale nastavek. Ampak evo, ne gre z nastavkom + precej velikimi klesci. Bom kakega soseda najdu s primezem pa probam se enkrat. In ja lefty loosy :D

 

Sem upal da bo to 15 minut dela skupaj z mazanjem, pa evo, klinac, never happens :( Pol leta pedaliranja ga res naspona. Bom malo tudi tukaj masti dal noter, da bo drugic lazje.

uredilo bitje b4d
Povezava do prispevka

fora je da mores pustit axo notr. Na axo das orodje in pol z enim navadnim kljucem malo daljsim francozom odvijes. Ce ne bos axe pustu gor ti bo nastavek (orodje ) dol padalo in bos sjebal zobke 

Ni treba dajat v primez ker isto ne deluje dobr in bos pojedu zobke ker so na kljucu res majhni. Imas reverse felge? To je nek nov sistem k je od kurca 

z klesci nebos tega odvil.

 

drgac jst se doma brez orodja ne bi jebal ker bos kej sfukal za drobiz ti bo to mehanik odvil 

 

pol rabis se pravo orodje oz nastavek dtswiss da lezaj vn izbijes in notr das brez da ga sjebes

 

rabs to kar sklepam da mas

 

dt-swiss-disassembly-tool-for-ratchet-ex

 

 

pa to

 

il_570xN.3003147245_la3b.jpg

Povezava do prispevka

Jap dejansko sem z istim probal, samo kljuc imam precej majhen, sem vzvod naredu z eno cevjo. Os sem pustil noter ja, pa pazil da sem nastavek stiskal noter, ker kakor pravis, mikro zobki. Dobil sem set z lezaji, tako da ga ne bom izbijal, bom novega dal noter.

 

Navedek

"Imas reverse felge? To je nek nov sistem k je od kurca"

 

Tole prvic slisim, kaj naj bi to blo? Moja je obicna XMC1501, lahko pa da kaj ne vem...

 

 

Sem se pa res zmenu tle v bikehanicu, grem tja odnest pa bom placal kaj cem.

uredilo bitje b4d
Povezava do prispevka

Aaa, prav firma reverse, zdej mi je jasno, sem mislil da je kak "obraten" sistem :D

 

Ma glavno je da ves kdaj obupat in prepustit zadevo profijem.

 

Sem videl vse te lude montaze, 2m dolge lesene grede zavezane na feltno in podobno:D

 

Smotano je ker sem v stanovanju in nimam cele delavnice za improvizirat...

 

Hvala za asistenco!

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...