Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

ja glih da se mi :)

pravi da nima nič proti EVjem ampak to forsiranje ga moti... in potem natrosi nekaj pros/cons... ta tip ima dobre filmčke, kar brihten možakar

tesla mu je všeč, ampak stroški popravil so pri fender benderjih taki da je vozilo odpisano, kar pa ni glih eko kajne... pa o požarih na ladjah ipd

proti vsiljeni revoluciji EVjev, bi raje imel entusiastic evolution... ekonomski samomor ipd...

 

to tudi sam poudarjam da gre preveč denarja v pretirano forsiranje EVjev, namesto običajnega razvoja evolucije, bi ta denar mnogo več naredil za okolje kot neke subvencije

da se s cest pravi 30 let stare dizel jajca in podobno sranje...

uredilo bitje doz
  • Račka +1 1
  • Trol 1
Povezava do prispevka

EV ni kriv za forsiranje. Forsira ga politika in globalni dogovori glede izpustov.

Tesla je ustvarila novo igro, kjer pa klasični proizvajalci zamujajo. Kitajci so šli na hard glede EVjev. Imajo vse doma kar jim je potrebno. Bitka lobistov se odvija.

Če dam primer Tesle 3 glede popravil. ZF menjalnik pri navadnem avtu je tam tam s celotno baterijo. Toxpa je najdražja komponenta. Drugi EV proizvajalci pa pač imajo svoje muhe. Zato se jih zaradi nečesa priporoči ali tui ne.

uredilo bitje Vodokotlič
Povezava do prispevka

Pa se vam zdi da se tok forsira EVje? Jz priznam da NIC ne spremljam avto sveta ker mi je relativno vseeno za avte dokler mi je mojega udobno vozit, ampak razen subvencij, ki se mi ne zdijo napacne, se mi ne zdi da se EVje tok forsira. Res se o njih verjetno dosti vec pise ker je “nova” tehnologija in je veliko materijala, ampak EU cutoff se naj bi zgodil cez vec kot 10 let, so takrat je se cela vecnost, ce se bo sploh zgodil. 
Lahko me pa izobrazite, evo :D

 

Also, nisem vedu da je model 3 “samo” 42k€ base, to res ni bad cena. 

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 7 urami:

EV ni kriv za forsiranje. Forsira ga politika in globalni dogovori glede izpustov.

Tesla je ustvarila novo igro, kjer pa klasični proizvajalci zamujajo. Kitajci so šli na hard glede EVjev. Imajo vse doma kar jim je potrebno. Bitka lobistov se odvija.

Če dam primer Tesle 3 glede popravil. ZF menjalnik pri navadnem avtu je tam tam s celotno baterijo. Toxpa je najdražja komponenta. Drugi EV proizvajalci pa pač imajo svoje muhe. Zato se jih zaradi nečesa priporoči ali tui ne.

Se ne spoznam na expected life baterije, ampak ce bi bila menjava ZF menjalnika pogost pojav, se pri nas ne bi vozilo toliko 10+ let starih BMWejv. 

Povezava do prispevka

Mene zelo zanima kaj bo Porsche spacal za 718 electric (nova verzija caymana in boxterja). Ker so šli all-in v EV pri 718ici. Bo to uživaški avto ali spet nekaj kar bo  preteźka krava. In kakšen domet mislijo furat.
Cene naj bi bile za 15k višje kot pri osnovnem caymanu dandanes. To pomeni ene 85-90k plus vsaj 20k dodatne opreme.:pirate:

Povezava do prispevka

Baje je fail prodajat 80-120k eur EV avte. Mercedesu se kopičijo zaloge EQ serij avtekov. Njihvi dilerji zahtevajo znatne pocenitve prodajnih cen, ker na dolgi rok ne bo šlo. Tesle se preveč dobro prodajajo. Kitajčki bodo uletaval z 30-40k eur SUV EV-i bo frka.

uredilo bitje Cardinal
Povezava do prispevka
Cardinal reče pred 7 urami:

Baje je fail prodajat 80-120k eur EV avte. Mercedesu se kopičijo zaloge EQ serij avtekov. Njihvi dilerji zahtevajo znatne pocenitve prodajnih cen, ker na dolgi rok ne bo šlo. Tesle se preveč dobro prodajajo. Kitajčki bodo uletaval z 30-40k eur SUV EV-i bo frka.

2 leti stari caymani so tam tam z dve leti starimi taycani. V tujini. S tem da je nabavna cena taycanov precej precej višja:D slabo hodlajo in bodo hodlali EVji ceno. EQE mercedesi z osnovnimi lučmi izgledajo ogabno za 80k vreden avto.

 

Kok se je spremenilo razmerje kupec:prodajalec v zadnjem letu. Audi in VW so sicer zatrjevali da ne bo popustov sedaj pa vidijo, da se ne morjo rešit EV brez da ne dajejo 15-20% popusta.

Povezava do prispevka
bainit reče Dne, 12. 8. 2023 at 15:52:

 

Cena je kr navita 120k $ za kitajsko kopijo križanca med teslo model X in Merc eq :D

 

Nekje 60-70k $ u vrh glave za tak avto. MG in BYD imajo dober price to perfomance ratio

 

Lep primer kupeja, Neta gt za dobrih 20k €

 

 

uredilo bitje Cardinal
Povezava do prispevka

Mogoče za Brum brum temo, ampak je EV vozilo non the less, 

Šved Stark Varg (Močni Volk), motokross EV motor, ki je bolj brutalen od 450ccm motorjev (60-70HP). Stark Varg proizvede kar 80HP. Novodobna Alta Redshift

 

https://starkfuture.com/sl-SI/products/stark-varg

 

Slovenski dobavitelj:

https://www.robbo.si/izdelek/stark-varg/

 

Eden boljših yT videov, kjer ga dosti objektivno predstavi:

 

 

PS: Mogoče za Vodokotličev Cybertruck :D

uredilo bitje Cardinal
Povezava do prispevka
doz reče pred 4 urami:

Nisem jaz hater EVjev. Jaz samo trdim da je preveč forsirano vse skupaj...

 

Vem da nisi. Samo se mi ne zdi, da nekaj forsirajo. Forsirajo vse skupaj. Ali je prav ali ne nisem zapravil, da bi jaz sodil. Imam pač eno svoje mnenje o vsemu skupaj, ki ga držim za sebe oz če me kdo izrecno vpraša pač povem.

 

Glede tega požara:

https://splash247.com/hundreds-of-cars-still-intact-onboard-fire-damaged-fremantle-highway/?fbclid=IwAR1-dMrVN-NQ9kJJuEmyi-8RLXyklUhmBA9VTHF3zehiO-9WeP3A_ALQKAQ

 


"Richard Janssen, director of Smit Salvage, told local media that a large number of cars on the lower decks of the Fremantle Highway were still “intact” after teams inspected the ships from inside. He claimed that, upon visual inspection, the cars were in a reasonably normal condition.

The recoverable cars, Janssen said, were located on decks one through four which held both electric and fuel-powered cars. The ship was loaded with 3,784 cars, 498 of them electric. Certain media reports are stating that up to 800 cars are still intact.

The Smit Salvage director said in an interview with a local radio station that the fire raged through decks six through eleven and that some of the cars were not destroyed due to deck five being empty. The investigators will be looking to confirm if the fire started on deck eight.

Janssen further added that the cars on the ship’s upper decks were so damaged that they were no longer usable. The manufacturers will inspect the undamaged cars and instruct the salvage team on what to do with them."

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...