Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Lebowski reče pred 16 urami:

Ce se isto hitro vozte, je mala sansa, da se med sabo vidte;)

Sam bi reku, da opazim, a me ne moti. 

Tudi se nisem videl, da bi se kdo na elektriko vozil dlje casa 150 km/h +. 

Najvec kar vidis, je, da kdo kdaj stegne za tistih par sekund...

Mislim da me je do zdej samo ena Tesla na AC prehitela, vse ostale res vozijo precej počasi na voznem pasu, 110-120 ponavadi. Kar je precej smešno. Sej večina naredi če gre do službe pa nazaj max 200km na dan, to zdrži vsaka tesla, ne razumem kaj tolko šparajo.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 3 urami:

Mislim da me je do zdej samo ena Tesla na AC prehitela, vse ostale res vozijo precej počasi na voznem pasu, 110-120 ponavadi. Kar je precej smešno. Sej večina naredi če gre do službe pa nazaj max 200km na dan, to zdrži vsaka tesla, ne razumem kaj tolko šparajo.

A si ziher? :D

 

Arey reče Dne, 27. 7. 2023 at 21:01:

 

Poraba narašča strmo pri višji hitrosti. Prav tako pozimi domet pade. Seveda nekateri to vemo, problem ti Tesli je da je totalno overhyped. Kot kakšna igra/film in potem hudo razočaranje. Samo tule so precej večji denarci notri. Tesla pa že od vsega začetka na polno zavaja... "autopilot" khm khm

 

Dej povejte lastniki, če bulaš 150km/h maribor-koper recimo. A ti ostane sploh še kaj baterije? Pa to poleti. Pozimi pomoje sploh ne prideš v eno smer (ajde tule streljam v prazno, samo po občutku - če ima WLTP 500km dometa, je pozimi samo še 250 nekje, pa potem visoka hitrost...)

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 3 urami:

A si ziher? :D

 

 

Poraba narašča strmo pri višji hitrosti. Prav tako pozimi domet pade. Seveda nekateri to vemo, problem ti Tesli je da je totalno overhyped. Kot kakšna igra/film in potem hudo razočaranje. Samo tule so precej večji denarci notri. Tesla pa že od vsega začetka na polno zavaja... "autopilot" khm khm

 

Dej povejte lastniki, če bulaš 150km/h maribor-koper recimo. A ti ostane sploh še kaj baterije? Pa to poleti. Pozimi pomoje sploh ne prideš v eno smer (ajde tule streljam v prazno, samo po občutku - če ima WLTP 500km dometa, je pozimi samo še 250 nekje, pa potem visoka hitrost...)

 

Sprobavam na relaciji Vipava-LJ-Vipava. Vozim z max pospeševanji in tam probal držat 170-180km/h, koliko je promet dopuščal. Iz povprečne porabe za v eno smer, ki je 16-22kWh/km (vsi vremenski pogoji), šlo na 28kWh/100km

Povezava do prispevka

Jsm lih zato nabavu Teslo taprvič, ker sm že tko al tko vozu okol 110, 120 skos. Če se mi pa km mudi, se pa zlahka zgodi 35 porabe in konstantno 200 na uro tut po vrhniškem klancu navzor.

Ne štekam tega, da ti gre na kurac nekdo, k fura 90 po prometnem pasu. Hkrati pa v isti sapi poveš, da ti furaš 150 skos. K da smo 14 in tekmujemo, kdo je bl neumn in se ti fajn zdi, ker zmaguješ (vsaj nekje).

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 1 uro:

 

Kaj ima EV veze tukaj?

Verjetno bolj pazijo na porabo, no predvsem tujci, ki imajo daljše relacije, ne razumem zakaj bi vozil manj od predpisanih hitrosti ob popolnih pogojih... ali te nič ne živcirajo naprimer seronje, ki vozijo 60kmh po ravnih regionalkah, ob lepem vremenu?

Povezava do prispevka
doz reče pred 25 minutami:

Ne razumem zakaj bi vozil manj od predpisanih hitrosti ob popolnih pogojih...

 

Sej 130 pa AC ni predpisana hitrost ampak najvišja dovoljena hitrost :nicjasno:

 

Ti lahko zase povem zakaj se vozim večinoma manj. Ker pri 130 treba stalno bremzat zaradi ljudi, ki drkajo 60 po voznem in 90 po prehitevalnem pasu, gužve, zastojev. Mi je dosti manj stresno peljat 110 pa še isto hitro pridem na koncu in manj bencina porabim.

 

Druga pesem pa je Italija, Nemčija...tam gre brez problema 130+.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
doz reče pred 10 urami:

Verjetno bolj pazijo na porabo, no predvsem tujci, ki imajo daljše relacije, ne razumem zakaj bi vozil manj od predpisanih hitrosti ob popolnih pogojih... ali te nič ne živcirajo naprimer seronje, ki vozijo 60kmh po ravnih regionalkah, ob lepem vremenu?

 

Morska glista je odgovoril. Točno tak je razlog tudi pri meni.

Na regionalkah pa itak uživam po omejitvah. Še posebno, ko prehitevam brez problema. No takrat za biti hitro orenk čez omejitve.

Povezava do prispevka

Sam vozim kar hitro, a ta nedavna fama, da so pocasni/umirjeni vozniki problem nase avtomobilske kulture je enostavno idotizem.

Kot prvo, izjemno redko pocasna voznja povzroci nevarno situacijo (ce jo ze, jo tipicno v kombinaciji s prehitrim voznikom...tko, da je tezko krivit voznika na legalni strani za to).

Kot drugo, pri slovenskih razdaljah in tipicni gostoti prometa, so razlike v potovalnem casu do destinacije med zelo hitro in zmerno voznjo zanemarljive.

Povezava do prispevka

https://www.rtvslo.si/svet/evropa/goreco-ladjo-pred-nizozemsko-obalo-bodo-odvlekli-stran-od-plovnih-poti/676632

 

Tole je kar jeba gasit. Pa ladjo še lahko odvlečejo stran in jo izolirajo, da zgori v miru, parkirne hiše pod nakupovalnim središčem pa bolj težko. Varnostni inženirji bodo kmalu morali planirati precej večje razdalje med parkirnimi mesti v garažnih hišah, ko bo električnih vozil vedno več.

Povezava do prispevka
Lebowski reče pred 2 urama:

Sam vozim kar hitro, a ta nedavna fama, da so pocasni/umirjeni vozniki problem nase avtomobilske kulture je enostavno idotizem.

Kot prvo, izjemno redko pocasna voznja povzroci nevarno situacijo (ce jo ze, jo tipicno v kombinaciji s prehitrim voznikom...tko, da je tezko krivit voznika na legalni strani za to).

Kot drugo, pri slovenskih razdaljah in tipicni gostoti prometa, so razlike v potovalnem casu do destinacije med zelo hitro in zmerno voznjo zanemarljive.

 

Ma tako ti povem, ko voziš po AC in naletiš na človeka, ki pelje po prehitevalnem pasu 60, je kar nevarno. Pa to ni tako redko tukaj na obali, predvsem pred predori (Kastelec, Dekani).

Povezava do prispevka

Saj ne vem kaj je huje za naš planet

- ali to, da se kadi v z zrak?

- ali to, da kopljemo v zemljo, porabljamo čisto pitno vodo za pridobivanje surovin za baterije in uničujemo celotne predele držav?

 

Saj kot ljubitelja tehnologije in razvoja je tudi meni zanimivo spremljat vse to....ampak iz pogleda na varovanje okolja pa sem vse bolj skeptičen.

 

 

(glede na to, da ima tema že 50 strani se mi ni dalo preverjati ali video že obstaja)

 

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče Dne, 29. 7. 2023 at 23:01:

 

Sprobavam na relaciji Vipava-LJ-Vipava. Vozim z max pospeševanji in tam probal držat 170-180km/h, koliko je promet dopuščal. Iz povprečne porabe za v eno smer, ki je 16-22kWh/km (vsi vremenski pogoji), šlo na 28kWh/100km

Decent. Koliko pa pade KAPACITETA pozimi? Valda je poraba ista, samo vsi vemo da pade kapaciteta baterijam ko je mraz.

Lebowski reče pred 12 urami:

Sam vozim kar hitro, a ta nedavna fama, da so pocasni/umirjeni vozniki problem nase avtomobilske kulture je enostavno idotizem.

Kot prvo, izjemno redko pocasna voznja povzroci nevarno situacijo (ce jo ze, jo tipicno v kombinaciji s prehitrim voznikom...tko, da je tezko krivit voznika na legalni strani za to).

Kot drugo, pri slovenskih razdaljah in tipicni gostoti prometa, so razlike v potovalnem casu do destinacije med zelo hitro in zmerno voznjo zanemarljive.

To je patentna laž. Nekdo vozi 30 več od povprečja ali 30 manj od povprečja, oba sta približno enako nevarna. Imaš kup raziskav na to temo. Zato recimo v pametnih državah postavijo omejitve tako, da gledajo povprečno hitrost, ne pa pri nas, ko imaš naključne omejitve 40, 60 itd. Potem pa eni bulajo 100 naprej, drugi pa peljejo 50 in imaš sranje.

 

Pa bodimo jasni, v naseljih, okrog hiš, pločnikov in ljudi pelješ umirjeno. Norost je pa da smo šli postavljat table naselje + 50kmh povsod, tudi tam kjer niti duha in sluha ni o hišah/naseljih. Potem se pač enim zdi za malo vozit 50 in evo štala. Ali pa lep primer iz mojega konca, na najbolj brutalno pregledni ravnini križišče opremijo s semaforjem. Tam je na dan mogoče 2 uri toliko prometa da upraviči semafor. Valda potem napopajo zraven še omejitev 50. SAFE Da bi pa uredili 1 odcep v levo z dodatnim pasom za zavijanje? Eh to pa ne! Ali pa da bi zaprli uvoze kjer ma folk iz dvorišča na glavno cesto (prekinjena črta, omejitev 90). Se mi je že zgodilo da mi je model zavil vzvratno na cesto, ko sem prehiteval tovornjak... no na srečo sva se oba s tovornjakom ustavila.

 

To so nevarnosti bemtiš.

 

Umirjeni vozniki so super, samo eno so umirjeni vozniki, drugo so pa cunje ki spijo za volanom in vozijo 100% statično. Konstantnih 60 km/h recimo, skozi naselja? 60. Po ravnini 60. V ovinek 60. To ni umirjen voznik!

 

Razlike v času do destinacije? Če imaš 50km takšnih cest in se jagaš 40-60 za modeli je VALDA razlika ako lahko pelješ 90 ane? To je 50%

 

CPP pravi, da se moraš umaknit če imaš za sabo kolono, 10 vozil? Si kdaj že videl? :D Menda 3x v mojem življenju da nisem bil to jaz. Če se mi nekdo zalepi na rit se pač umaknem ob prvi priliki, ker zakaj pa ne? Me ne stane nič. Seveda je gospodom pri nas to pod častjo, ker "počasni vozniki ne povzročajo nevarnosti" fama.

 

Eh... pardon za rant.

 

Uglavnem tudi štrom avti so v 90% dovolj hitri da ni panike. Na AC tudi lahko malo stisneš da greš hitreje mimo pri prehitevanju, in načeloma imaš dost dometa, da dosežeš cilj znotraj slovenije. Jaz vem da bi z dizlašem mel kamot porabo pod 5, samo mi ni za vozit tako počasi, si pač želim čimprej prit na cilj :) Tako imam pač 20% več. A ima kdo kak test, bi preveril ali so podobna razmerja na štromu ali je večja razlika

  • Račka +1 4
  • Na jagodo +1 2
Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 13 urami:

Decent. Koliko pa pade KAPACITETA pozimi? Valda je poraba ista, samo vsi vemo da pade kapaciteta baterijam ko je mraz.

To je patentna laž. Nekdo vozi 30 več od povprečja ali 30 manj od povprečja, oba sta približno enako nevarna. Imaš kup raziskav na to temo. Zato recimo v pametnih državah postavijo omejitve tako, da gledajo povprečno hitrost, ne pa pri nas, ko imaš naključne omejitve 40, 60 itd. Potem pa eni bulajo 100 naprej, drugi pa peljejo 50 in imaš sranje.

 

Pa bodimo jasni, v naseljih, okrog hiš, pločnikov in ljudi pelješ umirjeno. Norost je pa da smo šli postavljat table naselje + 50kmh povsod, tudi tam kjer niti duha in sluha ni o hišah/naseljih. Potem se pač enim zdi za malo vozit 50 in evo štala. Ali pa lep primer iz mojega konca, na najbolj brutalno pregledni ravnini križišče opremijo s semaforjem. Tam je na dan mogoče 2 uri toliko prometa da upraviči semafor. Valda potem napopajo zraven še omejitev 50. SAFE Da bi pa uredili 1 odcep v levo z dodatnim pasom za zavijanje? Eh to pa ne! Ali pa da bi zaprli uvoze kjer ma folk iz dvorišča na glavno cesto (prekinjena črta, omejitev 90). Se mi je že zgodilo da mi je model zavil vzvratno na cesto, ko sem prehiteval tovornjak... no na srečo sva se oba s tovornjakom ustavila.

 

To so nevarnosti bemtiš.

 

Umirjeni vozniki so super, samo eno so umirjeni vozniki, drugo so pa cunje ki spijo za volanom in vozijo 100% statično. Konstantnih 60 km/h recimo, skozi naselja? 60. Po ravnini 60. V ovinek 60. To ni umirjen voznik!

 

Razlike v času do destinacije? Če imaš 50km takšnih cest in se jagaš 40-60 za modeli je VALDA razlika ako lahko pelješ 90 ane? To je 50%

 

CPP pravi, da se moraš umaknit če imaš za sabo kolono, 10 vozil? Si kdaj že videl? :D Menda 3x v mojem življenju da nisem bil to jaz. Če se mi nekdo zalepi na rit se pač umaknem ob prvi priliki, ker zakaj pa ne? Me ne stane nič. Seveda je gospodom pri nas to pod častjo, ker "počasni vozniki ne povzročajo nevarnosti" fama.

 

Eh... pardon za rant.

 

Uglavnem tudi štrom avti so v 90% dovolj hitri da ni panike. Na AC tudi lahko malo stisneš da greš hitreje mimo pri prehitevanju, in načeloma imaš dost dometa, da dosežeš cilj znotraj slovenije. Jaz vem da bi z dizlašem mel kamot porabo pod 5, samo mi ni za vozit tako počasi, si pač želim čimprej prit na cilj :) Tako imam pač 20% več. A ima kdo kak test, bi preveril ali so podobna razmerja na štromu ali je večja razlika

Ajde, kazi te raziskave.

 

Zal ni te simetrije +-30 km/h, ker gre kineticna energija s kvadratom hitrosti...
 

Povezava do prispevka
Lebowski reče Dne, 1. 8. 2023 at 12:02:

Ajde, kazi te raziskave.

 

Zal ni te simetrije +-30 km/h, ker gre kineticna energija s kvadratom hitrosti...
 

 

Seveda je simetrija, ker se gre za to, koliko oba odstopata od povprečja. Bolj kot odstopata, bolj "nepovprečna" je njuna vožnja, kar hkrati pomeni, da je bolj disruptivna in posledično bolj nevarna za večino ostalih, kateri vozijo s povprečno hitrostjo. Enako nevaren je kreten, ki ga žge 120km/h po regionalki, kot je nevaren nek motokultivator, ki se za nepreglednim ovinkom cijazi 20km/h (če rečeva, da je povprečje izven naselja 70km/h).

Kinetična energija nima tle tolk velike vloge (sicer razumem kaj želiš povedat). Drugače bi se lahko tudi z mopedi po avtocesti fural, če ne še celo z bicikli :D

Povezava do prispevka

Ma ne spet tok, Tesla ima izjemno visoke marže ki so jih uporavičili s tem da konkurence ni bilo. Konkurenca sicer ni ful bližje kot v preteklosti, vseeno pa je nekaj valid nakupov konkurence. In tesla lahko naredi svoje avtomobile precej bolj zanimive z "malenkostnim" price dropom.

Povezava do prispevka

To razumem, ampak če pogledaš ceno Tesle Model 3 in cene konkurence, ugotoviš da je Tesla že zdej najcenejša. Pa pustimo to, da ima tudi doseg in učinkovitost najboljšo od vseh teh avtov. Recimo Megane EV, Ioniq 5, EV 6, Volvo EX30, ID 3, 4 itd so vsi dražji avti (subjektivno tudi slabši).

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...