Skoči na vsebino

[multi] Monster Hunter franšiza


Priporočeni prispevki

Furam zdej par dni end game v MH Rise in mi niti slučajno ni boljši kot v Iceborne. Že res da je blo tam več stvari random. Ampak guiding lands je men osebno bil bolj fun in hitrejši farm ko pa tile anomaly investigationi. Tukaj imajo imo monstri enostavno preveč HPja in fighti trajajo predolgo za moje pojme, hkrati je pa težavnost sploh z followerji nižja. Sam brez njih se pa sploh ne grem tega ker pol bi fighti sam še dlje trajal. Pa takoj ko končaš kampanjo ti ful hitro odklepa nove variacije monstrov da do MR30 nisem šel niti povohat anomaly scene. Zdej pa kr traja in traja preden kaj novega odklenem - trenutno sem MR70 naslednji odklep je očitno MR100. Skratka po 10 dneh sem se že kr prenajedel igre in zdej spet gledam nizike... Medtem ko sem Iceborne fural vsaj en mesec skup. Predvsem elder dragoni v Rise so totalka gimp verzija tistih iz MHW.

Povezava do prispevka

  

Vučko3 reče pred 11 urami:

Yo, a lahlo kdo proba ce vam dela ps5 kontroler na kompu ko spilate mh rise? 

 

@bitsurugi ti ga mas na pcju a ne? Dej prosim, ko bos mel cas sprobaj kakih 15min, meni sta oba kontrolerja nehala. Delata kakih 5-10min, pol pa konc.

 

Dela in dela odlično, brez težav, pač pluggaš in ter igraš kot na PS5.

 

Gatsu reče pred 51 minutami:

Furam zdej par dni end game v MH Rise in mi niti slučajno ni boljši kot v Iceborne. Že res da je blo tam več stvari random. Ampak guiding lands je men osebno bil bolj fun in hitrejši farm ko pa tile anomaly investigationi. Tukaj imajo imo monstri enostavno preveč HPja in fighti trajajo predolgo za moje pojme, hkrati je pa težavnost sploh z followerji nižja. Sam brez njih se pa sploh ne grem tega ker pol bi fighti sam še dlje trajal. Pa takoj ko končaš kampanjo ti ful hitro odklepa nove variacije monstrov da do MR30 nisem šel niti povohat anomaly scene. Zdej pa kr traja in traja preden kaj novega odklenem - trenutno sem MR70 naslednji odklep je očitno MR100. Skratka po 10 dneh sem se že kr prenajedel igre in zdej spet gledam nizike... Medtem ko sem Iceborne fural vsaj en mesec skup. Predvsem elder dragoni v Rise so totalka gimp verzija tistih iz MHW.

 

Guiding lands napram anomaly sucka na veliko, ma res na veliko (tisto sploh ni bil end game, ker pač si šel enkrat nabrat materiale in konc, monsterji so bli ISTI kot v navadnem kvestu, celo več, bli so lažji, ker si lahko neskončnokrat kartal, da o tistem, ko ti je nižalo cone, ko si višal druge cone ne govorimo, res beden sistem). Sploh ni primerjave med njima že zaradi koncepta. Tukaj imaš random vse monsterje z modifierji, ne rabiš nič večat ali manjšat cone, delaš kveste in se ti sproti tudi težavnost veča ter so monsterji dejansko težji od navadnih.

 

Pozablja se tudi, da end game MHW so bili tempreded Elderji (ne Guiding Lands) in SAMO ELDERJI, ker so edini, ki so ti lahko dali ta dobre dekoracije. Tempred pa so bili obični monsterji z bloated dmg in hp value, isti udarci, vedno isti fight. Tukaj že zaradi koncepta tistih rdečih mozoljev fightaš drugače, investigationi delajo random komponento in monster/kvest ima vedno večji scaling, ki moram priznat, je res lepo tunan. In seveda VSI monsterji so relevantni, cel roster.

 

Če ti je sedaj to počasen farm, bi moral videt na zečetku, sedaj imaš 4x lvl up XPja kot je bilo za ''nas pionirje''. Moraš pa vedet nekaj: delaj višje A levele in multi monsterje pa boš dobival XP v faco. Jaz sem brez težav prišel na 120 v par dneh. Pa sem igral res počasi. 

 

Kar se HPja tiče, če delaš fight nad 10 min-12 min (vključno z rožicami) pomeni, da delaš nekaj hudo narobe. Moraš pa tudi vedet, da power creep tukaj je OGROMEN. Postaneš tako OP, da enostavno sesuješ vse end tier anomaly monsterje v max 10 min, kar je nekako povprečenčas huntanja, ki je bil tudi v Worldu in vseh ostalih prejšnjih MH. Pa ko smo mi igrali so imeli A1 in A2 bistveno več HPja, zdaj igraš nerfane verzije, ki bi jih moral z navadnim orožjem z rožicami vred sesut v max 10 min konsistentno, solo. Pač rdeče pimple je treba šopat, se pozna še kako.

 

Scorned Magnamalo, ki je na MR100 je bil končni fight v osnovnem Sunbreaku. Sedaj ga celo odkleneš bistveno prej v anomalijah, meni je prišel kot sub monster nekje na AR 70 cca. Pol imaš še odklepe na MR110, 120 in 140, kar vključuje monsterje iz TU2 in 3 (Risene). Itak se ti odklene en kup novosti že na MR10, ki naredijo progress banalno lažji napram tistemu, ko smo mi imeli. Gear od Flaminga, Violeta in Chaos Magale je brutalno power creepan in s tistim spucaš vse BP.

 

Ker se Elderjev tiče pa je ravno obratno. To si pipnil čisto mimo. Čaki na Risene ali pa tudi že na navadne v anomalijah višjega ranka. So kar brutalni, sploh imajo drugače tunan AI in nove move. Za razliko od bednih arch temperedov iz Worlda, ki so bli isti fight bolj ali manj s tunanimi dmg/hp value in nič drugega. In to kar ti pravim ni le moje mnenje, je kar splošno sprejeto mnenje MH navdušencev. 

 

Že samo kar so naredili Kushali si zaslužijo pohvale. Slednji je prišel iz enega najbolj bednih fightov v zgodovini (oh Kushala leti... sheath, spustit joypad na kavč in čakat, da pristane spet na tla, rinse and repeat) v super uživantski fight za melee. Teostra iz punching baga je postal respectable fight s hudimi komboti in wirebug catchi, Valstrax je bistveno bolj brutalen od smešnega Nergija, ki je skozi flinchan na tleh, Shagaru in Riseni takisto. Malzeno je en najboljših Elderjev v zgodovini, pride še Velkhana, ki je copy/paste iz Worlda praktično. Amatsu je zelo dobro narejen fight. Nisem ravno fan Ibushi/Narwe/Allmother, ampak ... a smo pozabli, da ima World ZORAH fucking Magdaros? A res je to boljši fight od česarkoli? Seriously?

 

Seveda, če primerjaš Alatreone in Fatalisa, ki so super endgame z običnimi elderji delaš nekaj hudo narobe. Boš morda nekoč imel priliko probat Risen Valstraxa ali Risen Shagaruja, pa povej kolk je lahko, sploh na hazard verziji. Pa zadnji fight v Rise še niti ni zunaj.

 

Pa Scorned Magnamalo je praktično ED. Pozorni igralec bo takoj opazil, da ima skeleton od Nergija, celo določeni movi so isti (paw v tla z roko, shoulder dash recimo), s tem, da ni pushover kot Nergi. Ogromen move set, kup baitov, delayov in kombotov, če delaš naumnosti. V bistvu oba flagshipa Risa sta 10/10 fight, skupaj z muziko.

 

Moraš pa tudi vedet, da ti kar sedaj igraš je pol leta kontenta - ni mišljeno, da nardiš čez vikend vse. Nimaš le Sunbreak, ki je že sam po sebi ogromen, ampak imaš cel TU1, 2 in 3, s celotnim end gamom, ki ni mišljen, da ga boš nardil v enem tednu. Je kot bi šel v Destiny in se pizdil, da nimaš vseh exoticov v 10 dneh igranja. In še dobro, da niso dodali še TU4 in 5, ker tisto doda skoraj še tretjino več vsega.

 

Poslušaj moj nasvet: igraj počasi. Če se naveličaš odloži, pridi nazaj. Nov MH bo najavljen najbrž na Tokio game show, prišel pa bo po moje ne prej kot Q1 2024. Kaj boš delal še skoraj eno leto? 

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Jebemu, meni sploh ne delata. No razen prvih par minut, pol pa totalno neodzivno vse skupaj, dokler ne crkne. Al pa lik laufa v eno smer in se sploh ne ustavi...in crkne kontroler.

 

 

Tole kar Gatsu pravi mi je pa tudi cudno, najhujsi monsterji v anomaly so max 15min. Vmes ko igra nic posebnega ne odklepa itak zlagaš build, iščeš točno kar rabiš, sestavljaš.

Ampak ja, treba je počasi igrat, ko te mine, narediš pavzo. Tak sem jaz. 

Povezava do prispevka

Kaj bom delal še skor eno leto? Sej ne obstaja sam MH Rise. Sej tole je fina igračka sam men osebno je pač iz avijona vidno kako je cel kup stvari downscalanih zarad podhranjenih switch jajc. Mape so sicer na prvi uč velike in zelo vertikalne a hkrati zgledajo jebeno utesnjene in predvsem polne nekih mini aren v katerih se dejansko boriš in posledično fighti z Kushalo, Teostro, Diablosom ter predvsem strahom in trepetom MHWja bombnikom zgledajo čist meh men. Kukr mi je šel slednji na kurac ker sem sam zarad njega nosil drek na hunte ga zdej pogrešam ker vsi fighti izpadejo precej statični in brez dinamike. Interakcija z okoljem je pa sploh praktično neobstoječa. Skratka zelo dobra igra a vsaj men osebno overall daleč od MHW overall. Slednjo sem igral 700 ur tole dvomim da bom 200.

uredilo bitje Gatsu
Povezava do prispevka

Včasih res ne vem kaj se hoče:

 

- prvo je bil jok, ker ni prišlo na PS5, zdaj presenetljivo pride na PS5: kaj bodo meni ta switch porta jajca - je pač port, ne remake fyi, ne vem kaj je blo za pričakovat, saj si igral vanillo. Instant loading timi in fluid delovanje na portable zastarelemu gizmu najbrž imajo svojo ceno, jbg. Eno je mainstream MH, drugo so pač verzije za portable konzole, od MH2 dalje je bilo VEDNO tako. Raje to kot nič in čakat več let na kak nov fight.

 

- fighti trajajo predlogo, ful preveč HPja, ful preveč grinda, po drugi strani pa je narobe, ker je vse preveč poenostavljeno, ''prelahko'', elderji pushoverji itn. Še enkrat izpostavljam, da vsi ljubitelji MH franšize imajo samo hvalospeve čez endgame Sunbreaka in na sploh glede Sunbreaka kot dodatka ter njegovih TU. Res smo dobili v portable verziji robe, ki so boljše od main titul. Monster roster vrhunski, vrnitve starih fan favorite monsterjev ipd. 

 

- imam en kup stvari drugih za igrat, ni mi samo do MH, po drugi strani pa se jezimo, ker bo MH6 šele čez eno leto. Torej pač igraj druge stvari, ne vidim problema.

 

Jaz bom lepo počasi igral na PS5, port je super, kontenta pa več kot dovolj za občasno slow tempo igranje, ko se naveličam drugih stvari ali pa da rukneš par kvestov v izico iz ljubega veselja.

Povezava do prispevka

PS5 port je ne sam super ampak laufa gladko k puter tud na quality nastavitvah. In mi ni žal niti centa od 80$ kolkr sm dal za igro + expansion. Sam ko si zadevo tako zelo hvalil preko MHW Iceborna sem jaz pač pričakoval več kot sem dobil. Definitivno bom prej koslej odfural do MR ki odklene še zadnji content sam to je pa tud to. 

 

A ti resno misliš da v primeru da bo PS event res konec meseca MHW2 ne bo prisoten tam v primeru da bi bil izid naslednje leto? To je men praktično nemogoče. TGS že leta ni več event kjer bi najavili kak top špil. Jaz na PS eventu pričakujem od Capcoma Dragons Dogma 2 in MHW2.

Povezava do prispevka

Konec junija pride šele zadnji del Sunbreaka. Na konzolah pride vse skupaj morda nekje konec julija. Pol bodo še eventki vamo, tamo, poleti itak nič ne dogaja.

Običajno, ko se nekaj konča, najavijo novo titulo (sklepam, da bo to enkrat septembra), ki pride cca pol leta kasneje. Rise na Ps5 in kompaniji so po moje izdali ravno zato, ker MH6 niso uspeli končati pravočasno in se jim je zavleklo.

 

Po moje bo izšel nekje kot je izšel MHW, torej v začetku naslednjega leta. Bi bil ZELO presenečen če bi bilo karkoli letos. Če bi stavil 1 dolar bi stavil na Q1-2024.

 

BTW, če se ti ne da igrat anomalij in bi rad samo na hitro spopal MR100 za Scorneda imaš event kvest Gore Magala, ki daje bonus MR točke. Izi kvest v areni 1v1. Ampak pravi kontent je dobit anomaly investigation z: Furious Rajang, Valstrax ter Scorned Magamalo ali Silver Rathalos, Apex Rathalos, Gold Rathian in podobne smešne kombote.   V TU5 so celo dali 4 monsterje v en investigation. Že jih vidim, ko so rekli, fuck it, make everything possible :D 

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

 

7.6. zadnji digital event, torej lahko pričakujem, da pride ven 8.6.

 

Zanima me tudi ali bodo kaj več povedali glede tega, kdaj pride TU4, 5 in ta nov zgoraj omenjeni bonus update na PS5. Seveda močno dvomim, da bo istočasno, ampak pač enkrat tekom/konc poletja.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Malzeno je top shit fight že v osnovi, tale fight pa res lepo zaključi Sunbreak. Pa še njegova muzika je naravnost fantastična!

 

Mimogrede, LS usage je kar 21% lol... to je 7x več kot botom tier weaponi, ki so na 3-4%, kjer je seveda tudi moj priljubljeni lance :D 

 

Sem pa IZJEMNO razočaran, da bo TU4,5 in 6 šele faking 24.8. na PS5... to je kar 4 mesece po izidu Sunbreaka na konzolah!

Absolutno predolgo. Raje bi dajali ven enega po enega vsak mesec, ker pol pa bo spet ogromno/preveč kontenta neankrat, vmes, ravno sredi poletja... pa nič od niča. Meh, nimam volje spet it nazaj na PC, mi je res sedlo ''kavč huntat''.

Povezava do prispevka
Hattori reče pred 1 uro:

Zanimivo, kok je Palamut bolj priljubljen kot Palico... jaz sem še vedno večina na Palicu. Ta Primordial Malzeno izlgeda hudo.

 

Zaradi traversala. Drugače, sploh v base Rise je bil palico 10x boljša izbira. Jaz sem dolgo časa fural dvojni palico v base Rise. Sunbreak je precej izboljšal pese, imaš dodatni pouch, plus dps je boljši, v anomalijah lvl 260+ pa so monsterji skoraj imuni na tiste CC gimmicke mačk, kar tudi vpliva. Je pa res, da bi rabil videt pravo statistiko od folka, ki igra to 100+ ur, ker večina ljudi v teh številkah je pač malo probala, recimo village only, in nato nehala igrat.

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
  • 2 mesca kasneje...

Danes je prišel Sunbreak TU 4, 5 in 6 za PS5/XSX. Z današnjim dnem sta tudi ti dve verziji popolnoma identični verziji za PC/Switch in imata torej vse monsterje ter evente na voljo.

 

Če koga slučajno zanima, kako zgleda zadnji ''boss''/fight Sunbreaka in cinematici. Moj prvi poskus ever, ker ko je prišel za PC, ga nisem probal, saj sem špilal neko čudo od igre, ki sliši na ime Diablo4 ><

 

 

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
bigboss82 reče pred 9 urami:

Se vedno jih pokas s to sulico :))

 

Nikoli mi ni bilo jasno kako s to sulico naredis toliko dmg

 

Sulica for life! :D 

 

Lance ima meni všečen playstile, ker igraš skozi na parry/counter in ima zelo dobro narejen risk/reward ratio koncept.

 

Vsak tisti ''ping'' zvok, ki ga slišiš je uspešen parry, mislim, da je parry window 7 frejmov. Če uspeš v parryju, narediš ful dmg na counter, če fališ ali zamudiš/si prehiter v timingu ali zgolj blokaš, ti naredi kazen kot tvoj stagger in ti zbije ful več stamine. Tako da lance je daleč od tega, da bi bil skrit za nekim ščitom in neki pokal kot turtle, prav obratno, skozi si zelo agresiven in tvoj cilj je delat non stop consistent dmg brez prestanka. Mobility imaš v zameno slab oz. ne moreš sploh rollat ter sheath weapona traja 100 let, ampak so napredni triki, kako bit vse glih dovolj mobilen, da si skozi prilepljen monsterju in mu ne pustit dihat. Priporočam. Sicer pa so prav vsi weaponi v MH zelo dobri. 

Povezava do prispevka

Sej glih to me je zanimalo, ali si lahko skrit za ščitom in samo pikaš :D Ker vem, da če jaz zgrešim parry z longswordom načeloma ali kartam ali odletim v prazno. 

Je pa Rise/Sunbreak res šel s parry mehaniko do konca, kar mi je ful dobro, dosti bolj tekoči combat, ko začnem naravno parry pikat. Sam res moraš poznat monsterje, drugače ne gre.

 

Planiram pri MH6 izbrat neko čist drugo orožje, do zdaj sem fural veliko večino časa longsword. Greatsword pa glaive tudi dobro poznam. Dual blades sem tudi malo pikal.

 

Zdej ma pa zanima sword and shield, switch axe in charge blade. 

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...