Skoči na vsebino

[multi] Monster Hunter franšiza


Priporočeni prispevki

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 tedne kasneje...

Čez točno teden dni pride PS5/X1 verzija MH Rise.

 

Ampak to je vanilla Rise. Momci, ki ste igrali MHW Iceborne ne pričakujte v tej fazi nevem kaj iz več razlogov, glavni pa je ta, da je to Vanilla igra, ki je kvečjemu kot vse vanilla igre MH franšize bistveno bolj omejena kot igra v stanju ''MH+dodatek (G Rank/MR)'' že po samem konceptu.

 

Ne pozabit v kakem stanju je bil World Vanilla in ne Iceborne. Kaj šele Iceborne na koncu z vsemi TU, zlasti z super endgame fighti kot so Alatreon in Fatalis. Niti sedanji Sunbreak na PC ni še tako daleč, to še pride.

 

Če bi dal Rise Vanilla oceno oz. mnenje bi bilo bistveno drugačno kot ga dajem Rise v sedanjem času Sunbreaka. Zlasti, ker so naredili propper endgame, česar Vanilla nima. Sunbreak nudi praktično neskončno zabavo.

 

Najslabša stvar Rise je nedvomno UI. Grafično in zlasti funkcionalno je ta zelo omejen, ker je to pač Switch igra. Sploh, ko moraš šaltat iz ene strani na drugo, da vidiš kake slote ter skille ima določen kos armorja. Po drugi strani ima pa plus, ker nima nalagalnega časa, sploh ne grozljivo počasnega kot ga je imel World na PS4. Pa mape so manjše, z jasnimi arenami, kjer se spopadaš z monsterjem, kar je meni plus. Ancient Forest iz Worlda je en nepregleden labirint, ki ne sodi v to franšizo in ji ne dodaje prav nič.

 

Nadalje, Vanilla Rise nima zadovoljivega endgama. Nima investigationov, torej ni RNGja pri kvestih. Grindaš sicer lahko karkoli in ne le tiste 4 Elder Dragone, kar je imel Vanilla World. Torej, endgame je sicer boljši, pod pogojem, če ga primerjam z Vanilla World, ampak na sploh ni dober oz. nima večjega smisla, razen če si pač kot jaz in uživaš v fightu, ne ozirajoč na loot.

 

No, koncept endgame v vanilli Rise je ta, da grindaš bilokatere kose bilokaterega monsterja in jih nato meldaš za RNG charme. Charm ni bistven za nek build, ampak nanj moraš gledat kot na nekaj extra. So pa možnosti, da dobiš god tier charm dejansko astronomsko nizke, da razen, če cheataš ali modaš god tier charma niti približno ne vidiš. Govorim res o astronomskih verjetnostih, niti slučajno primerljivo z attack decoti v World. Ampak kot že rečeno god tier charma nikoli ne boš rabil, samo eni tega ne razumejo in jočejo, zato raje opozorim že v štartu, da ne bo kdo napačno razumel kaj spoh se pričakuje od RNG za charme v Vanilli.

 

Sicer je velik plus, da se bo prvič na PS5 lahko izkusilo nove monsterje in zlasti stare monsterje MH4 ali GU (Valstraxx <3). Drugi velik plus je ta, da bo igra izšla v celoti. Ko je prišla na Switchu dejansko sploh ni bilo zadnje tretjine štorje. Pa še vse event queste, ki so jih počasi dodajali, dobimo kmalu oz. celo takoj.

 

No, sicer čez dobre 4 mesece tako ali tako pride Sunbreak in zato ni neke panike, če je sedaj na voljo le Vanilla. Če bi dlje čakali najbrž Risa ne bi vzel še na PS5. Sunbreak je korak naprej v vsemu. Pa še opustil je Rampage kveste, ki enostavno ne sodijo v MH za moje pojme, ampak jih vzameš kot alternativno meme opravilo in je ok oz. znosno.

 

Še bi se lahko razpisal, ampak bistvo je tega, da ne imet previsoka pričakovanja za Vanilla Rise. Sunbreak pa ga izboljša res v vsemu in je meni špil boljši kot Iceborne, pa še imamo za dobiti težkokategorne fighte ala Fatalis (Amatsu bojda).

Povezava do prispevka

Rise se igra fantastično na PS5. Nič loadinga, konstantno stabilnih 60+ fps, port kot se šika, bravo Capcom. Sicer nisem testiral razne nastavitve, dal sem na performance, ampak neka vmesna varjanta zna bit bolj optimalna, 4k wannabe, hdr in 60 fps. Quality nisem sprobal, manj kot 60 me osebno ne zanima. Na LG CX izgleda res dobro.

 

Igra ima day1 patch od Sunbrejka (weapon balance in QoL spremembe), kar je še dodaten plus. Vsi event questi od vanille so že po defaultu notri, tako da je kontenta dovolj do izida dodatka.

Povezava do prispevka
MartinPocrezze reče pred 4 urami:

Haha jaz sem ravno story mode končal zdaj pa endgame 

 

Mislim, da nimaš pravi endgame igre v mislih ^^   Naj pojasnim.

 

Za nove igralce moram dat nekaj obveznih navodil oz. napotkov:

 

- igra ima na voljo village/hub queste. Village questi so TUTORIAL (tudi sicer te ne moreš delat v MP), sicer razumem, da marsikomu ne bo čisto jasno, saj ko ubiješ Magnamala v village se ti odvrtijo neki creditsi, ampak ne igre, še manj pa štorje ni tukaj konec, v bistvu to je šele začetek. Po temu imaš na voljo nekaj novih Village questov, ampak moraš v Hub, če že ne delate vzporedno hub in village (kar priporočam! dve zvezdice villaga so enake 1 zvezdici huba).

 

- Hub questi imajo monsterje s cca 3x več healtha kot v Village. Oziroma pravilneje... Village questi imajo monsterje s 3x manj HPja kot bi sicer jih imeli v Hubu (hub HP pool je ''pravi'' pool). HP v hubu scala kot v MH World s številom igralcev. 4 players imajo cca le 2.6x več HPja kot v solo. Solo hub je v bistvu najtežje.

 

- Hub nadaljuje štorjo, do Hub 3 zvezdice je Low Rank (enak koncept kot v World). Nas koncu Low ranka imaš prvi Apex fight v Rampage mode.

 

- Hub 4 zvezdice začne High rank in nadaljuje štorjo. Dviguješ v Hub rank z delanjem kvestov. Nekje vmes imaš za naredit Rampage Ibushija.

 

- Prva prelomna točka je fight z Narwo. Reveži na Switchu smo igro tukaj končali in morali čakati mesece za pravi konec. V resnici se štorja in igra nadaljujeta, na PS5 jo dobimo takoj v celoti. Po Narwi se ti odklenejo še Elder Dragoni in šele na koncu (HR 50 se mi zdi), odkleneš zadnji fight štorje s pravim final bossom. Tukaj je štorje konec do dodatka.

 

- no, same igre pa tukaj ni konec, saj moraš prilezti vsaj na HR100, da odkleneš Valstraxxa. Sicer je sedaj tudi na voljo shortcut z event questi, ampak priporočam organsko odkrivanje. Lepo prideš do konca po redni poti.

 

- Endgame pa je nabiranje materialov za decoracije, delanje/meldanje talismanov, craftanje orožij. No, kot sem že omenil endgame je edini minus vanille. Sunbrejk je to izboljšal na 100. potenco, ne pretiravam. Aja, no, pozabil sem, nekako glavni challengi endgame vanille so Emergency apex event questi in advanced event questi Elderjev. So mišljeni bolj kot pravi končni challenge. Nardiš vse queste, vse event queste in si dober do dodatka, ki bo relativno kmalu.

 

Rampage drugače niso endgame, ampak so kot nek side game na sredini / koncu igre. Da razbije monotonost. Sicer so dobri za delat, ker dajo gore materialov za meldat talismane.

Povezava do prispevka

Mi je že blo čudno kako si tako hitro prišel skozi, ker sem tudi sam kar dost igral čez vikend  (res da sem štartal poskusno na Xboxu, pa pol presedlal na PS5 - ne znam povedat ampak nekaj na grafiki me je na x motlo) in scleral ves content solo in hub 2* pa še nekaj 3* zadev. 

 

Mate kake solidne page za builde (hitr google search ma polno Sunbreak zadev poleg)

Povezava do prispevka

Nimas zdaj kaj o buildih razmisljat. Malo sam pocekiraj glede na stevilke itd. Buildi pridejo pol v Sunbreaku. 

 

Jaz sem longsword, in sem uporabljal tistega ki ima najvecji damage output, mislim, da Magnamalo + blast. Ko prides v Sunbreak, lahko pol studiras o buildih, ker najslabsi armor na startu sunbreaka je boljsi kot tvoj najboljsi v Rise

Povezava do prispevka
Ronin.si reče pred 51 minutami:

Mi je že blo čudno kako si tako hitro prišel skozi, ker sem tudi sam kar dost igral čez vikend  (res da sem štartal poskusno na Xboxu, pa pol presedlal na PS5 - ne znam povedat ampak nekaj na grafiki me je na x motlo) in scleral ves content solo in hub 2* pa še nekaj 3* zadev. 

 

Mate kake solidne page za builde (hitr google search ma polno Sunbreak zadev poleg)

 

Builde je brezveze delat do endgame, ker 99% buildov predpostavlja, da imaš decoracije skraftane, pa tudi orožja do največjega ranga vanille. 

 

Pač daj si najboljše orožje kar trenutno lahko imaš, upoštevaje ali je raw ali elemental weapon, pol pa priporočam skp sestavit poor man's set, torej nekaj, kar ima uporabne skille. 

 

Za celotni Low Rank povsem zadošča obični guild cross armor, ki ga dobiš za džabe, kot del add ona (ni tako močno kot defender, ampak skoraj smo tam).

 

V HR si pač craftaj/delaj sproti razne manjše upgrejde. Ne moreš falit, če si kraftaš nekaj (karkoli) iz tistega ranka monsterja, ki je tebi najvišji ali za en rang nižje.

 

Itak do skrajnega konca boš menjaval armor vsake 2-3 kveste. Tudi sicer je to največje veselje igre.

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 minuto:

Grafika je res ubitačna haha. Jebo jih Nintendo in Switch. :D

Pa ful mam filing, da je fajtanje bolj počasno kakor v MHW. Mogoče se samo slabo spominjam.

Slabo se spominjaš. Fajti tukaj potekajo ful hitreje. Neprimerljivo hitreje. Splošno traversal je zdaj ful bolj optimiziran in hitrejši

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 1 minuto:

Slabo se spominjaš. Fajti tukaj potekajo ful hitreje. Neprimerljivo hitreje. Splošno traversal je zdaj ful bolj optimiziran in hitrejši

Aja, ne, to sem mislu točno za premikanje med udarci. Mam feeling, da so zamahi počasnejši. Najbrž se mi samo zdi.

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 1 uro:

Lol sam prvič pa res hitro fašeš creditse in to še preden srečaš Rathalosa al pa Anjo :rofl: Je pa res noro kako so te nove mape kao manjše od tistih iz MHW hkrati pa res polne enih "skrivnosti" zarad novih traversal opcij. 

 

Jup. Kot že rečeno, ne se na to ozirat, ker si šele končal tutorial in te čaka še dolga pot do pravega konca. Pravzaprav zdaj si šele na nekem začetku, ker boš počasi šel tudi v Hub.

 

Kar se map tiče so res dosti boljše kot v World. To, da so manj kompleksne je samo velik plus. Ni ga enega ljubitelja MH, ki ne bi do dna sovražin Ancient foresta iz worlda, ki je en konfuzen labirint, brez same dodane vrednosti, sploh na dolgi rok. Poanta MH je huntanje monsterjev in v tistem segmentu se je zelo slabo izkazala (podobno tudi recimo Coral mapa). Saj je kul na začetku, ampak kasneje, sploh v Master Ranku, ko mape poznaš v nulo in bi želel le huntat, ni ga slabšega, kot da moraš 2 min lutat za monsterjem do nove cone ali pa da sploh prideš do njega.

 

Tukaj so mape igrabilno bolj ''čiste'', sploh sta fenomenalni dve novi v Sunbreaku. V Rise imaš mape razdeljene na segmente, kjer dobivaš minarale, iteme, bonuse (ki so opcijske) in cone, kjer se lahko fightaš z monsterjem. Tako da si lahko vzameš tisti dve minuti časa in se buffaš v ''item'' conah ali pa greš direkt na monsterja. Pa velik plus je ta, da ni več tiste bedne mehanike nabiranja trackov monsterja, da sploh vidiš kje je na mapi. Tisto je tudi nekaj, kar na dolgi rok je samo nadležno in nepotrebno.

 

In seveda... to da imamo take mape je tudi velik razlog, da so nalagalni časi 1 sekundo namesto 1 minuto... na vsak hunt se še kako pozna.

 

Pa vertikalni traversal omogoča res en kup skrivnosti... jaz tudi še sedaj odkrivam skrite segmente map, ki jih prvič slučajno najdem. 

 

 

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 1 uro:

 

Jup. Kot že rečeno, ne se na to ozirat, ker si šele končal tutorial in te čaka še dolga pot do pravega konca. Pravzaprav zdaj si šele na nekem začetku, ker boš počasi šel tudi v Hub.

 

Kar se map tiče so res dosti boljše kot v World. To, da so manj kompleksne je samo velik plus. Ni ga enega ljubitelja MH, ki ne bi do dna sovražin Ancient foresta iz worlda, ki je en konfuzen labirint, brez same dodane vrednosti, sploh na dolgi rok. Poanta MH je huntanje monsterjev in v tistem segmentu se je zelo slabo izkazala (podobno tudi recimo Coral mapa). Saj je kul na začetku, ampak kasneje, sploh v Master Ranku, ko mape poznaš v nulo in bi želel le huntat, ni ga slabšega, kot da moraš 2 min lutat za monsterjem do nove cone ali pa da sploh prideš do njega.

 

Tukaj so mape igrabilno bolj ''čiste'', sploh sta fenomenalni dve novi v Sunbreaku. V Rise imaš mape razdeljene na segmente, kjer dobivaš minarale, iteme, bonuse (ki so opcijske) in cone, kjer se lahko fightaš z monsterjem. Tako da si lahko vzameš tisti dve minuti časa in se buffaš v ''item'' conah ali pa greš direkt na monsterja. Pa velik plus je ta, da ni več tiste bedne mehanike nabiranja trackov monsterja, da sploh vidiš kje je na mapi. Tisto je tudi nekaj, kar na dolgi rok je samo nadležno in nepotrebno.

 

In seveda... to da imamo take mape je tudi velik razlog, da so nalagalni časi 1 sekundo namesto 1 minuto... na vsak hunt se še kako pozna.

 

Pa vertikalni traversal omogoča res en kup skrivnosti... jaz tudi še sedaj odkrivam skrite segmente map, ki jih prvič slučajno najdem. 

 

 

Kot primer, ne tako dolgo nazaj sem ugotovil, da lahk pridem na vrh tiste piramide :D

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...