JediEagle Objavljeno 27. avgust 2021 Share Objavljeno 27. avgust 2021 Čakam tudi sam na kakšno bolj konkretno znižanje za Terminatorja, pa še ni bilo Potem je še problem,da je licenčen špil, in da je lahko tudi delistan out of nowhere ..... Like Marvel Ultimate Alliance Anyway, 2 uri Psychonauts 2 za mano, so much fun Se moram pa strinjat, da je mal annoying, ker je treba SKOZ menjat abilities, saj se za njih uporabljajo le 4 gumbi. Upam, da bom čez vikend imel kaj več časa za igranje 1 Povezava do prispevka
HellAngel Objavljeno 27. avgust 2021 Share Objavljeno 27. avgust 2021 V zrelih letih sem ostal par let za leseno žlico, tko da trenutno preigravam Pathfinder Kingmaker (z vsemi DLCji). Končno spet en špil, zarad katerga mi ni problem spat po štir ure na noč. Ob branju reviewev sem bil mal skeptičen, ko so pravli eni da je boljš kot Baldur's Gate, pa sem reku ajmo probat. Zaenkrat sem nekje na petini, ampak loh rečem da je zlo zlo bliz tistim starim legendam. Povezava do prispevka
darksaga Objavljeno 27. avgust 2021 Share Objavljeno 27. avgust 2021 (urejano) @HellAngel Bolj ko greš proti koncu bolj bo tako tako. Ta zadnji finale pa je en fuk v glavo. V slabem smislu. 27. avgust 2021 uredilo bitje darksaga Povezava do prispevka
HellAngel Objavljeno 27. avgust 2021 Share Objavljeno 27. avgust 2021 Ja, mam filing da se zna kljub odlični zasnovi začet vlečt.. Povezava do prispevka
fric Objavljeno 27. avgust 2021 Share Objavljeno 27. avgust 2021 Končno preizkusil SW Squadron in RE7 v VR načinu. Noro sploh RE. 3 Povezava do prispevka
Bessie Objavljeno 28. avgust 2021 Share Objavljeno 28. avgust 2021 Mal sem se igral s Qake 1... Povezava do prispevka
Raz Objavljeno 28. avgust 2021 Share Objavljeno 28. avgust 2021 (urejano) Bessie reče pred 1 uro: Mal sem se igral s Qake 1... A ta Enhanced verzija Quake 1, ki je prišla pred kratkim (boljše teksture, višja resolucija, widescreen, tudi neka nova epizoda levelov od Machine Games (avtorji Wolfenstein reboota)) je kul verzija za nekoga, ki še nikoli ni igral špila? Niso kaj zjebali v tem remasterju? Če je kdo slučajno probal, razmišljam da bi nabavil, ko bo kaka razprodaja... 28. avgust 2021 uredilo bitje Raz Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 28. avgust 2021 Share Objavljeno 28. avgust 2021 (urejano) Rdr2 igram kot totalni bashtard Tip ki pros da mu izsesas strup? Haha, naj ti prihranim muke Dolzniki? Vse pobijem in pokradem kar imajo ugibam da tiste zenske ko pozneje zves da je sin v rudniku ona pa se kurbari, ne bom mogu Ce slisim vlak ga grem oropat (Tle realno vec ne stekam najbolj kako ze deluje maska, takoj sm nabil za 300 bountyja) Trenutno wanted samo v v eni regiji za slabih 400, velikokrar me lovijo bounty hunterji, dejansko kr doda k igri ko gres na lov pa te cez cas zvohajo, tko da se ne mores neki ful dolg zadrzevat v isti okolici. U glavnem probu bom pridt v skrajno lev reputation in tam ostat minus bozanje konja. Res bi sedel kak dlc Npr lika ki bi say, bil ujet, krampiral za tire s kuglo na gleznju, Breaking rocks in the hot sun I fought the law and the law won pobegnil v zmedi ko bi poglavar veliki tic napadel SCT ki hara po sveti zemlji. Seveda bi imel stalni wanted, say bolj haedcore dinamicni pinkertoni al neki. Sicer kot sm reku wanteda ne kapiram cist najbolj anymore, sm zasetal pred serifo pisarno (prej zapravu ves kes ce me zaprejo), me ni spoznal, ne vem vec . . 28. avgust 2021 uredilo bitje Sovica Povezava do prispevka
Bessie Objavljeno 28. avgust 2021 Share Objavljeno 28. avgust 2021 Raz reče pred 3 urami: A ta Enhanced verzija Quake 1, ki je prišla pred kratkim (boljše teksture, višja resolucija, widescreen, tudi neka nova epizoda levelov od Machine Games (avtorji Wolfenstein reboota)) je kul verzija za nekoga, ki še nikoli ni igral špila? Niso kaj zjebali v tem remasterju? Če je kdo slučajno probal, razmišljam da bi nabavil, ko bo kaka razprodaja... V Game Passu je, jaz sem kar not padu potem, ko sem jo zagnal samo zaradi starih zbledelih spominov... Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 28. avgust 2021 Share Objavljeno 28. avgust 2021 (urejano) Obrnil Hades z vsemi orožji (najbolj sem se jebal z lokom) in videl "true ending" (oz po moje edini proper ending), ko 10x prideš do konca Fenomenalen špil, 10 /10. Mislim da je to moj drugi roguelike špil u lajfu, za enako izjemnim Slay the Spire, tako da ne morem biti preveč pameten, ampak Hades se mi zdi pa tako popoln roguelike kot je Resident Evil 2 v survival horrorju. Iskreno ne vem, kaj lahko narediš boljše znotraj tega žanra, evo. Igralnost, orožja, kontrola lika, filing med borbo je noro dober. Različnih orožij je 6, vsa razen vanilla meča so ful zanimiva in čisto drugačna, vsako orožje ima tri klasične update pathe in še četrtega, ki spet popolnoma spremeni orožje, pol imaš pa še sladkih cca 150 različnih weapon blessingov od bogov, tako da weapon / build variety tudi mega vleče. Loop podajanja zgodbe je tudi dobro najrejen in dejansko vleče do te mere, da te zares zanima, kaj je fora skrivanja matere. Doziranje contenta skladno z progressionom je prav tako za diplomsko nalogo, od tega da ugotoviš da pri prvem obračanju sploh še nisi videl niti 10% zgodbe do dodajanja Challengov, relationship itemov, hidden aspetov orožij in skritih friendship itemov. Špil je skoz svež, skoz se neki novega dogaja, skoz lahko kaj zanimivega odkleneš ali nadgradiš. Liki so kul in zelo fun, par dialogih je res smešnih - sploh Skelly the kostur ima res carske lajnerje. Voice acting je top shit (z žensko ki voica Megaro bi se poročil in ji lizal pete na škornjih zdele v tem trenutku samo da se zvečer pogovarja z mano, sorry obstoječa punca s katero sva ravno kupila hišo življenje je kruto in nefer). Art je hud, grafika čist in ful funkcionalna. V špilu sta vsaj dva pedra. Res uno VSE štima. Pa igrica si zasluži še poseben Value for money award poleg vseh goty nagrad, kji jih je pobrala. Ves ta content... ...stane 25 eur. Wat da fak. Pač kot sem napisal, ne vem, kaj bi lahko naredil bolje. Mogoče še več bossov in kakega ultra skritega brutal anal mega bossa? Ne vem, vem samo, da sem zdele 3 tedne spal po 4-5 ur na noč. Včeraj sem igral do 04:40 zjutraj ffs. V Hades topicku je en napisal, da Supermassive games nikdar ne nadaljujejo IP-jev in da ful radi ustvarjajo igrice vsakič popolnoma na novo. No... Upam, da si v primeru Hadesa premislijo. Tole je pa preprosto tako dobra formula in tako kvaliteten izdelek, da bi bila neskončna škoda, če ne naredijo enega klasičnega "bigger is better" nadaljevanja. Da ne omenjamo, kaj bi sequel za njih pomenil iz finančnega vidika, glede na to, da je prvenec tako razturil sceno. 28. avgust 2021 uredilo bitje Galko 7 1 Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 28. avgust 2021 Share Objavljeno 28. avgust 2021 Za hec sem pobral Jedi: Fallen Order in ne morem verjet kako zelo uživam. Mislu sem, da bojo neke dolgočasne smeti, sam zaenkrat sem kr hooked. Hvala EA Play za džabe igrice. 1 Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 28. avgust 2021 Share Objavljeno 28. avgust 2021 Galko res postaja pravi moški tudi po artfag indie homo lovers standardih. 4 Povezava do prispevka
Jake the Mess Objavljeno 28. avgust 2021 Share Objavljeno 28. avgust 2021 @Galko Supergiant so, ne Supermassive. 1 Povezava do prispevka
To je priljubljen prispevek. MaDrung Objavljeno 29. avgust 2021 To je priljubljen prispevek. Share Objavljeno 29. avgust 2021 Kingdom come: Deliverance 7/10 Pa je odbila ura tudi za tomesečno igro. Vložil sem 99 ur kot marelice in končal z bolj sladkim priokusom, kot sem na začetku, poln švica, pričakoval. Kingdom come: Deliverance se na kratko opiše kot svež, historicaly "accurate" RPG, z evolviranimi mehanikami, resnimi neshranjujočimi posledicami in sapojemajočimi grafičnimi detajli. I shit you not, končno lahko trdim, da je commoner tehnologija prišla tako daleč, da smo lahko teleportirani nazaj v čas in doživimo kanček bistva, ki ga je predstavljal svet pol tisočletja pred nami. Kolikor grafično napredna kot je igra, pa žal ne velja za določene grafične artefakte, ki bistveno uničijo grafično izkušnjo. Predvsem so tukaj krive sence, ki na trenutke skačejo levo in desno, ampak vsekakor je igra daleč grafično najbolj podobna resničnemu svetu, kar sem jih kadarkoli izkusil. Predvsem tukaj govorim o naravi. Enostavno se izgubiš v gozdu, medtem ko zasleduješ potok, ki ni enostavna trasa vode, ampak vsebuje mnoge detajle dejanskega potoka. Celoten svet je ogromen, a hkrati neverjetno detajliran. Igra nameni več pozornosti zgodovinski točnosti, kot katerakoli igra, ki sem jo igral do sedaj. Vsebuje na stotine tekstov, ki opisujejo življenje v srednjem veku, vrednoste, službe, navade in ljudi, ki uspejo konkretno izobraziti igralca. Prebral sem seveda FSE. No, da ne dolgovezim o svežini te igre v današnji gaming sceni. Gremo dalje. V sami igri igraš kot sin kovača, turned mercenary/knight. Igra se igra podobno kot ostali RPGji (recimo skyrim) z razliko, da ostane veliko bolj pristna realnosti. Če napadeš 2 človeka je veliak šansa, da boš dobil po pički. Če se zameriš človeku, bo to reflekcirano v samih pogovorih. Igra vzame mehanike kot so stealing, alchemy, lockpicking in jih popelje v novo raven. To je eden izmd razlogov, da igra v prvih 20 urah deluje komplicirana. Njen problem je, da je learning curve zelo strm, potem pa flat-linea in ne nadaljuje kot power curve. Detajlov je ogromno, premikanje in interakcije na začetku čudne, questi monotoni (real life srednji vek)..... V igri napreduješ po skillu predvsem z delanjem tistega kar hočeš razvijat. Če hočeš biti boljši v laganju, se več pogovarjaj, če hočeš biti boljši v teku, več laufaj.... Skratka dokaj tako kot deluje irl. Govoril pa sem tudi o izboljšav lockpicking in podobnih aktivnosti. Da malenkost razkrijem detajle: 1. Lockpicking: Držiš "D" medtem ko se ključavnica suče okoli. Med tem moraš z miško slediti premikajoči točki. 2. Stealing: Severda te nihče ne sme videti (zato tudi pomaga tih gear) medtem ko hodiš za človekom in držiš "E". Medtem utripajo barve od zelene do rdeče. Bližje kot je rdeča barva višja je šansa, da te bo kolega začutil s prstom okoli njegove riti. Dalj kot kolovratiš z roko, dalj časa boš imel za izbiro kaj boš ukradel. Ko spustiš "E" se pojavi okno, kjer so odločeni itemi vidni (odvisno od skilov in atributov, ki si jih že zaslužil/izbral). V tem času moraš odklepati in izbirati kaj boš ukradel in se pred iztekom časa vrniti v izhodiščno pozicijo. 3. Brušenje mečov: svašta mehanik, ki delujejo podobno, kot irl. Skratka paziš na naklon, pritisk, premikaš meč in hkrati poganjaš brusni kamen. 4. Alchemy: Imaš knjihgo receptov, ki si jih odklenil in dejansko moraš slediti receptu, ne da samo pritisneš "E" in je zadeva skuhana. Tekom tega imaš na voljo razno orodje. Na primer izbereš base za potion (alkohol, voda, olje....), kontroliraš nivo ognja, skrbiš za čas s peščeno uro, zmučkaš rastlinje, destiliraš.... Za potion se moraš potrudit, in če kakšen step preveč zajebeš ne pridelaš nič. ..... Sam fighting je na začetku predvsem zahteven, saj kot igra prikaže, si sin kovača, in po mojem mnenju zna igra odvrnit veliko ljudi, ki si enostavno mislijo, da je igra popolnoma nebalancirana. Primer, uporabiš fast travel. Ta v igri deluje tako, da dejansko potuješ na mapi in če tekom potovanja srečaš kak ambush ipd. vržeš kocko ali zbežiš ali ne. Na začetku, je šansa da ne moreš zbežati zelo velika, zato se ne poslužuješ fast travel. Na koncu, praktično zbežiš povsod. In če tudi ne, vseeno zbežiš ali opraviš z nadlogo. V prvih 20 urah sem na primer uporabil fast travel. Pričaka me 10 folka, ki me itak zakoljejo. Ker pa igra ne omogoča shranjevanja brez posledic, je to pomenilo pol ure izgubljenega gameplaya. Namreč shrani samo ko greš spat na pravo mesto (ne katerokoli) ali pa če spiješ šnops. Tega nimaš celiko seveda in tudi ko ga spiješ, rataš pijan. Tako, da igra dejansko rešuje problem autosaveov. Lahko shraniš, vendar vedno 3x premisliš ali bi res shranil. To pomaga simulirati občutek IRL, kjer ima vsako dejanje resno posledico. Predvsem iz teh razlogov igra na začetku daje občutek, da je totalno broken, miserable pain..... Igri ne pomaga dejstvo, da vsebuje kar veliko bugov, ki breakajo igro (recimo karakter zmrzne in lahko samo reloadaš save izpred pol ure). Igro sem skoraj izbrisal, vendar sem neverjetno srečen da je nisem. Nekako se vsi ti buggi pojavijo v štartu igre (začuda). Poleg tega lahko pohvalim, da je igra crashnila samo enkrat v 99 urah. Če bi crashala bolj pogosto z njenjim save sistemom si lahko predstavljate, da bi redko kdo zdržal dlje kot prvih 10 ur. Zgodba je všečna, saj hkrati daje občutek monotonosti takratnega življenja, vendar se dogaja v času velikega nemira. Poduči o vrednotah in navadah takratnega življenja in hkrati pusti igralca uživati v čudoviti naravi. Predlog za novega igralca bi bil predvsem to, da naj ne dela activities, ampak samo side in main queste, saj niso zanimivi. največja kritika je predvsem na to, da so animacije dosti krat slabe, igra pa je tehnično zelo "rough around the edges". V osnovi deluje vendar obstaja n krat pogojev, da igra same mehanike, ki pomagajo igro narediti bolj živo izkoristi, dakončaš v zaporu ipd. brez da bi naredil kaj narobe. Primer: uporabiš fast travel .Potuješ čez mesto nakar tekom potovanja pade tema. Ker moraš ko je tema nosit svetilko in je nisi imel prižgane pred začetkom potovanja, te na koncu potovanja ustavi guard in ti zateži, da si zajebu in mu moreš plačat. .... Fak no. Get real devs... Še ena stvar, ki me zelo moti je Combat sistem. Skratka izbiraš smer udarca, s tem, da miško premakneš v eno izmed petih smeri, vendar vse skupaj deluje zelo leseno. Igra ima neke combote, ki jih za vsako orožje za sebe odklepaš, vendar je zelo neposrečeno. Na koncu pač mlatiš kakor ti paše, ker tudi ko se trudiš izvest nek kombo nikoli ne rata, če pa, pa ne naredi praktično nič več dmg. Poleg tega ima igra auto lock na sovraga, ki g askoraj ne moreš zaobit. Recimo bežiš od sovrahgov nakar te en dohiti. Ko pride dost blizu ti pogled obrne in zaklene nanj. Edini način da se obrneš in zbežiš je, da sučeš pogled ko fuknjen nakar ti med tem 5x autolocka nazaj in mogoče končno uspe obrnat, da lahko spet bežiš. Če te napade več sovragov je combat totalen uncontrolled clusterfuck. Hoteli so poglobiti combat, vendar bi na koncu bilo bolj, da bi bil na nivoju ES:S. Ne da se mi več pisat, vam pa ne brat tako, da samo še zaključni opis: Pridih svežega zraka, technicaly rough around the edges, hystoricaly accurate, breathtaking nature graphics. Priporočam, vendar imajo devi še ogromno osupljivo butastih zadev za porihtat. Pričakujem, da to ni njihova zadnja igra in, da bo naslednja na nivoju Witcher 3, oziroma višje. 12 Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 29. avgust 2021 Share Objavljeno 29. avgust 2021 Aaaaa, še niso bugov popucal? Ker ful me zanima špil, tud poceni je trenutno, samo ne bi pa rad še dajal keš za nek špil k ga še kako leto ne bi igral Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 29. avgust 2021 Share Objavljeno 29. avgust 2021 (urejano) Mislim, da kaj bolj porihtna kot je sedaj ne bo. Pobaši vse DLCje pa se prepusti izkušnji. Kar se tiče bugov, pa lahko rečem, da sigurno se bodo pojavili, vendar recimo, da sem tekom 99 ur srečal le 3 gamebreaking buge (eden iz med njih se je odpravil, ko sem fast travelal v drug kraj in prišel nazaj, drug pa je bil v DLCju, ki je bil tik pred koncem, tako da sem samo na youtube pogledal zadnji video). Mislim, da ti ne bo hudo, samo vztrajaj čez prvih 10-20 ur, pa bo blast. 29. avgust 2021 uredilo bitje MaDrung Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 29. avgust 2021 Share Objavljeno 29. avgust 2021 (urejano) @MaDrung dosti nizko oceno si dal IMO. Meni je špil zaradi svežine, ambicioznosti in drugačnosti tar zraven še vedno zelo hude kvalitete gladko 86-87 roba. Ima ful napak, itak, ma jih komot spregledam, ko gledam širšo sliko. Pa špil je faking indy produkcije, kar mi je res noro. Že samo quest s pijanim duhovnikom je tako hud, da morš dat špilu 8+ oceno 29. avgust 2021 uredilo bitje Galko 2 Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 29. avgust 2021 Share Objavljeno 29. avgust 2021 (urejano) Špilu sem hotel dati oceno še nižje, vendar sem se vzdržal. Mogoče je glavni razlog podpovprečen VA za tako igro. Neverjetno frustrirajoč gameplay v zgodnji igri, bedn combat mechanics, questi so ponavljajoči, buge sem že omenil. Pa seveda neoptimiziranost (bolj natančno manjka CPU task scalinga). Dosti časa sem porabil za to, da sem nastavil perfektne grafične nastavitve. Pač, tehnično igri manjka spoliranosti. Pol je pa še tu tisto ko se ful trudijo naredit igro pristno, potem pa le te mehanike zjebejo celotno igro, ker so bolj kompleksne kot so jih devi zmožni ukrotit. Je kul game, ampak če bi to handlal proper dev team, bi bla igra nad Witcher 3. Pač hočem gledat objektivno. Vseeno je ali je igro programiral indie ali AAA team. Končni produkt je vse kar je važno. 29. avgust 2021 uredilo bitje MaDrung Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki