Skoči na vsebino

Trenutno igram [08/2021]


Priporočeni prispevki

Ok obrnil Disco Elesyium,.. Ne vem,.. Spisan je kar dobro,.. ampak mislim da z hvalo malce pretiravajo,.. In malce je čuden z trofejami(očitno je treba preigrat vsaj 5krat (ker ne vem kako beleži določene pogovore)in je precej dolg(je pa res da že dolgo nisem igral ''pustolovščin'' in nisem navajen na tako počasen tempo),.. Sem pa očitno Fašist z socioekonomsko marksističnimi idejami,.. Kar je zelo čudno,.. Konec ki pa sem ga dobil je bil pa precej fucked up ker je umrlo pol mesta,.. (Ne vem če se da dosti drugače,.. razen če se ti kocke in checki vserjejo)

 

Hades pa mislim da je tudi prehajpan,.. Igram cirka pol ure in sem prišel do Theseusa in Minatavra,.. Igra se zelo lepo in vidim vsaj 50 ur drmanja,.. mislim pa da je estetsko in zgodbovno precej šibkejši od Pyra in Transistorja,..  Baje je v 4K60 ampak zaradi stila meni ne popa preveč,..

 

Skatka naprej od Returnala in Racheta,.. me je vse kar precej razočaralo,.. vključno z Resijem 8 in Yakuzo Like a Dragon,.... Mislim da sta Ratchet ali Returnal varno goty.

uredilo bitje foker
Povezava do prispevka

ofak ker kraljev prevod :avadodo:

 

Uprite se bogu mrtvih, ko vdrete in podrete podzemlje v tem lopužastem jezeru, ki ga je ustvaril Bastion in Transistor. Fizična izdaja Hadesa vsebuje priročniško knjižico in prenosno kodo za Hades Original Soundtrack.

Bitka iz pekla v Hadu, prejemnica več kot 50 nagrad za igro leta!


V tem lopovskem jezu, ki ga je ustvaril Bastion in Transistor, boste imeli moči in mitsko orožje Olimpa, da se boste osvobodili krempljev samega boga mrtvih, medtem ko boste postali močnejši in razkrili več zgodbe z vsak unikatni poskus pobega.

 

Ta fizična izdaja vsebuje nekaj dodatnih dodatkov:

- Prenosna koda za originalni zvočni posnetek Hades, avtorja skladatelja Darrena Korba, ki vsebuje dve uri in pol glasbe za črpanje krvi, ustvarjene za igro.
- Popolna barvna knjižica z 32 stranemi, v kateri je umetnica Jen Zee, v njej pa je pisana igra bogov, duhov in pošasti. 

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Bessie reče Dne, 13. 8. 2021 at 8:29:

@Galko

Iga ima kao na zalogi... https://www.igabiba.si/products/hades-ps5

 

hades.png.160f6dcdcf38b4a65b129aa1b9c3936c.png

 

Pa še Fallout76 dobiš free :D

 

Tiber reče pred 17 urami:

Jaz sem prejšnji teden naročil na Igabiba in danes dobil:)

 

Pismo očitno ima Igabiba edina v SLO ta špil - ampak nimajo retail trgovine kjer bi se lahko spotoma oglasil :(

 

Klical v big bang, konzolko, goblin, leclerc... Nikjer nič oz še nimajo :(

Povezava do prispevka
Weraziel reče Dne, 4. 8. 2021 at 19:11:

Js ponavad v takih primerih grem kak remaster/remake preigravat, nazadnje mi je Half Life 2 Update res sedu spet igrat

Ko bi vsaj dobil neke NOLF, Return to castle Wolfenstein ali Legacy of Kain (o temu se šušlja) remake-e 

Za RTCW imaš odličen HD remake mod, ki vsebuje tudi precej upgradano igralno mehaniko, check modsdb

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Evo, obrnil Control (še tri stranske misije za nazaj moram naredit, main storyline je fertik), zelo za. Sploh predzadnja (?) misija, ko ti Ahti da walkman, je res top shit, prav smejalo se mi je ob kulskosti. :D

 

Zdaj nadaljujem z Disco Elysium, tri ure sem v špilu, nisem sicer fan teh "dialogue-heavy" špilov ampak tole je next level :D Hvala vsem za priporočilo :D

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Malce igram Doom Eternal,.. nekako sem ga preskočil na PS4,.. (Ne vem ali je bila napaka na PSN storu,.. ker ponavadi je cena še zmeraj kar visoka ,.. tako sem pa dobil Deluxe edition za 24,5 dolarjev (z vsemi dlcji itd) Domnevam da imam PS5 (oziroma je popatchana) verzijo ker je Raytracing on,.. Imam pa opciji Raytracing in Balanced,.. Raytracing je kull in vse samo reso je pa vidno nižji,.. Leti pa kar lepo ,..120fps pa je zaklenjen (Verjetno mora TV podpirat,.. ali pa ker imam passtrough zaradi PSVRja ,.. ne vem čisto točno ) Za enkrat kul,.. nisem pa čisto šur če  DOOM 2016 ni izgledal dejansko bolje (sem šele čez prvi level) ,.. Je pa kul da ti dajo možnost tweekat svega i svačega,.. od Motion blura do fova (kar je Doom 20016 že imel)

uredilo bitje foker
Povezava do prispevka

Here they Lie je zakon,.. posebej na PSVRju (škoda da niso niti PSPRO patcha nikdar izdal,.. ker je rezolucija v pizdi),.. ampak vseeno,.. Eden najbloj bizarnih in strašnih VR izkušenj ever,..

 

Še malo o Doomu Eternal,..

Ja je izjemen in mislim da je celo veliko boljši od Dooma 2016,.. (dash for the win,..Najbolj fajn mehanika ever,.. Sam da se lahko hitro premikaš +30 točk),.. Je pa res da si moraš na Konzoli nastavit controler sensitivity vsaj na 80%,, ker na Nightmare itd je precej zafukan. Mogoče si bom dash in jump dal na bumperje,.. da lahko vrtiš pogled ko tamaniš on skačeš,..Grafično pa ne vem,.. Mogoče imam napačne spomine, ampak mislim da so bile v Doomu 2016 boljše teksture mogoče je bila tudi geometrija gostejša, ker so bili leveli veliko manjši,.. je pa neverjetno zabaven. Rip and tear !!

 

uredilo bitje foker
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Čas za domačo nalogo, preden spet padem v NMS :) Zadnje par tednov sem imel igralsko kar pestrih.

 

 

First things first, EVE Online sem trenutno malo odložil (daily queste grem narest, če se mi da), saj mi je zapasala sprememba žanra; ker pa sem že parkrat omenjal tamkajšnjo zadnjo veliko vojno, je imho primerno, da povem vsaj še njen zaključek. Recap dogajanja do sedaj: koalicija PAPI se je zadnji 2 leti uspešno borila proti večnim EVE trolom Goons in njihovi koaliciji Imperium. V zadnjih par mesecih so jih zreducirali na zgolj en sistem ter jim uničili in prevzeli vse ostale vesoljske postaje itd. Nato se je začelo obleganje sistema Delve, vendar PAPI nikakor ni uspelo prodreti v osje gnezdo. Vmes je studio CCP močno rebalansiraval špil, kar je vplivalo ne le na čas izdelave ter ceno ladij, temveč tudi na glavne vire in lokacije zaslužka; to je imelo za posledico spremembo glavnih trgovskih poti in sčasoma PAPI v bližini sistema Delve niso imeli več pri roki pipice, iz katere bi črpali resourse za vojno. Zaradi tega so se njihovi vodje odločili, da naredijo še zadnji velik poskus prodreti v Delve, nato pa razglasijo zmago in spokajo kufre.

 

To je razočaralo precej njihovih borcev in tudi nekatere voditelje drugih frakcij v njihovi alianci; po zadnjem boju so se torej vsi začeli čim hitreje umikat vsak v svoje konce, medtem ko so Goonsi zmagoslavno izstopili iz svojega sistema in začeli z veliko hitrostjo uničevati PAPI-jeve warpgate, zaradi česar so se izhodne poti domov hitro manjšale in je verjetno kak njihov borec tudi obtičal za sovražno linijo. Goonsi so tudi napovedovali bridko maščevanje, vendar pa zaradi spremembe v resursih in cenah tako obsežne in drage vojne EVE Online verjetno ne bo videl nikoli več.

 

Anyway, 2-letne vojne je s tem uradno konec, svojo zmago pa seveda razglašata obe strani :D Konec te virtualne vojne me pravzaprav v marsičem spominja na konec zadnje Afganistanske vojne, sploh coping voditeljev in hitra vrnitev "premaganega" sovražnika. Spodaj dodajam video, kjer si lahko ogledate slikovni posnetek zadnjega večjega spopada ter zvočni posnetek zadnjega sestanka voditeljev PAPI koalicije, dobra vsebina se začne nekje pri 4:15 in traja do 14:50.

 

Edit: če koga zanima, je tu še Polygonov članek na to temo.

 

 

 

Ker mi je na neki točki zapasala sprememba žanra, sem malo pobrskal po Steamu ter naletel na biserček po imenu Until we die. Ker sem drugače tudi velik ventilator serije Metal Slug, me je seveda takoj pritegnil artstyle, je pa špil načeloma mešanica treh iger:

  • Metal Slug - animacija in artstyle
  • Metro 2033 - setting in vzdušje
  • Kingdom (in odvrtki) - splošni način igranja

Pol sem ga igral kake 2 tedna, da sem ga obrnil na easy in medium, hard pa mi je zaenkrat še pretežek. Developerji za prihodnjih par mesecev obljubljajo še par novih lokacij, pomočnikov in glavnih likov, tako da ga bom verjetno še kaj zagnal. O gameplayu ne bom dosti razlagal, raje si poglejte trailer ;)

 

 

 

No, ta pozitivna izkušnja s Steamom me je pripravila do tega, da sem šel  kasneje še malo pobrskat po trenutnih hotnih igrah... in pol sredi množice spedenanih streljačin, zloščenih strategij in ostalega TripleA blišča vidim sliko, ki se mi je zarila v oko nekako tako, kot se ti zarije trn v prst:

 

 

header.jpg?t=1625255421

 

Zdaj vidim, da je igro prejšnji mesec že omenil @Hernier v indie zakladnici, samo takrat tega še nisem prebral; moja prva misel je bila "kaj za vraga dela to skropucalo med najbolje ocenjenimi igrami?" Sicer sem mnenja, da izgled špila ni nikakršna osnova za njegovo kvaliteto in dober gameplay, ampak to mi je delovalo prav načrtno odurno - kot sem kasneje prebral, naj bi bil to tudi namen.

 

Firbec me je premagal in sem jo šel preizkusit, pol pa jo promptly igral kak teden :D Reč je dejansko dober immersive FPS corpo-killer simulator s tako odfukanim level designom, kot bi križal Thiefa, Doom in en pivnik LSD-ja; samo za do tam prit moraš prvo prisilit oči in ušesa, da pogoltnejo neokusno slikovje in zvokovje, ki te obstreljuje že od vklopa igre dalje :P

 

Skratka, če je kdo pristaš iger tipa Deus Ex & Hitman in potrebujete nekaj svežega - ter vas ne moti "alternativni" slikovni in zvočni stil, je za (vsaj) sprobat.

 

 

Nato pa sem zbolel. Sicer ni bila korona, sem bil pa smrkav, hripav, vroči čajčki z medom pri zunanji temperaturi 35c, fun times. Prvo noč bolezni sem imel nočno moro, ki se je dogajala v slikovnem stilu zgornjega špila in sem si naslednji dan rekel, "za ta čas rabiš nekaj bolj mirnega, lepšega in sproščujočega". Ker me Steam sedaj že dvakrat ni razočaral, sem spet malo pobrskal po novostih in naletel na še en majhen biserček, ki ga igram zadnje par dni - Dorfromantik oz. po naše Vaška romantika.

 

Kot že pri Until We Die, me je tudi tukaj najprej privabil izgled igre - sem namreč tudi ventilator namizne igre Settlers, kjer prav tako sestavljaš pokrajino iz šesterokotnikov. Pol pa sem jo zalaufal in je reč tako sproščujoče-nalezljiva, da me je za par dni prav potegnilo v sestavljanje vaške pokrajine. Sicer je za uspešen in čim daljši gameplay precej pomembna sreča pri RNG-ju kartic, je pa treba tudi malo strateško kombinirat stranice in namensko kupčkat njive, gozdove, vasi in ostalo. Za opis igranja bom spodaj ponovno pustil trailer, je pa špil res en tak sproščujoč puzzler za oddih :)

 

uredilo bitje Tom7i
  • Račka +1 8
Povezava do prispevka

Control. Ker je bil pac zastonj na Epic storu :). Spil je sicer boljsi kot sem mislil, se vedno pa mi je nekaj srednjega. Ima pa par dobrih for, npr. hladilnik :) in na splosno crni humor, ki takemu spilu kar pase. Ter lepo grafiko.

Po drugi strani pa se mi zdi okolje ponavljajoce in boj dokaj monoton.

 

Povezava do prispevka

@Sektor 13 Control lepo grafiko? Jaz mam vse na max pa se mi zdi vse skupaj nekam povprečno.

In preveč temačno večino časa ampak to je subjektivno. 

Nasploh zgodba nekam ne vleče preveč in ni mi všeč kako jo podajajo. Moti me da moram večino vsega prebrat iz tistih dosjejev,  'telefonske' sekvence pa so kr nekaj.

Povezava do prispevka

Breath of the Wild

100+ ur

96 shrinov končanih

160+ korok seedov nabranih

63/90 side questov končanih (da, kupil sem tudi expansion in naredil Champion's Ballad)

vsi main questi narejeni

 

...ponesreči :P sem hotel še side queste delat, pa sem ponesreči zataval v sanctum, sprožil končno bitko....in to je to ..... nisem prepričan, če hočem sedaj še kaj igrati naprej. Zemljevid kaže, da je raziskan 34.71%........lol....po 100+ urah .....

 

Sedaj pa ....hmmmmmmm. Do Psychonauts 2 je še en teden..... Metroid Zero Mission moram še končat....

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

kaj pa meni delata dva roguelike indyja zadnje dni fak, ej men se bo sfukal

 

Hades sem kupil danes in špil že takoj v štartu nakaže, da bo heroinček v žilo. Uno najhujši evil combo roguelike špila zmiksanega s pridobivanjem EXP-ja za nadgradnje in različna orožja, to bo še veselica. Komaj sem se prepričal, da neham špilat in grem spat, pa je ura 1 ponoči :D 

 

Absoluten champion of the cock je pa Streets of Rage 4 z DLC-jem. Fak kakšen jeben paket je pa tole, jaz bi se od veselja kar s železno cevjo po glavi. Sej mislim da je že Čamir hypal zadevo, ma jo moram še jaz :D Najprej so VSEM main playable likom, ki jih je po novem 8 (!!!), dodali po štiri nove specialke, od katerih nekatere čist spremenijo način in logiko, kako se lik igra. Nadalje so dodali 3 nove like, ki so unikatni in dovolj drugačni od obstoječega casta, da so za umret uživantski za špilat. Potem so pa v igrico dodali še Survival mode, ki ti da pa tko, komot še extra 100-200 ur hardcore nažiganja špila po tem, ko obrneš navadni Arcade mode podolgem in počez. Zajebani fajti z random boosti po koncu sobe, vedno težje razporeditve in hujši sovražniki, prilagajanje taktike glede na dobljene booste, odklepanje bonusov z leveli, za povrhu vsega so pa v špil fuknili še ogromno retro sob in mislim da VSE sovražnike in bosse iz prejšnjih SOR delov... Wat da fak. Mislim a lahko sploh še kej dajo v špil. Sem najprej sprobal Survival samo za foro (sem mislil, da bom preveč živčen in da mi ne bo kul)... ...pa sem v parih poskusih prišel do levela 25, srce pa skoz na 120 utripov. Cilj mi je level 30 in s tem zadnji paket grafičnih bonusov :D 

 

tkole izgleda ta veselica z enim od novih /starih likov, Shivo

 

 

 

SOR 4 z dodanimi liki, novimi specialkami in Survival modom mi je legit top 5 indyjev prejšnjo generacijo in mi je z ramo ob rami s takimi mesarskimi hiti, kot so Hollow Knight, The Witness in Disco Elysium.  @atomic igraj to igrico. Resno. Igraj jo na Arcade mode na normal ali hard, dokler je ne obrneš - komot tud v dvoje s frendom. Nato zalaufaj pa še Survival. Tole je bolanija od špila. 

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...