Skoči na vsebino

Trenutno igram [08/2021]


Priporočeni prispevki

Meni pa dejansko še niti ena igrica, ki temelji na rougelike konceptu in ponavljanju istih sob/random temnic itd. ni bila dovolj dobra, da bi jo končal. 

 

Po mojem mi je ta koncept iger eden najbolj bednih sploh. Hades sem zdržal ene 4 ure preden mi je postal tako beden, da sem samo še story pogledal na youtube. 

Povezava do prispevka

Galko yaa Streets of Rage 4 z DLC-jem je nor material :D. Jaz sem drugače prigural do level 28, se mi zdi, samo zdaj že ene 3 tedne nisem igral, ker na dopust nisem vzel konjzole

 

Drugače pa bi kot nek bonus dodali še Streets of Rage 1-3 in bi bil GOTG material :D  

Povezava do prispevka
Galko reče pred 6 urami:

kaj pa meni delata dva roguelike indyja zadnje dni fak, ej men se bo sfukal

 

Hades sem kupil danes in špil že takoj v štartu nakaže, da bo heroinček v žilo. Uno najhujši evil combo roguelike špila zmiksanega s pridobivanjem EXP-ja za nadgradnje in različna orožja, to bo še veselica. Komaj sem se prepričal, da neham špilat in grem spat, pa je ura 1 ponoči :D 

 

Absoluten champion of the cock je pa Streets of Rage 4 z DLC-jem. Fak kakšen jeben paket je pa tole, jaz bi se od veselja kar s železno cevjo po glavi. Sej mislim da je že Čamir hypal zadevo, ma jo moram še jaz :D Najprej so VSEM main playable likom, ki jih je po novem 8 (!!!), dodali po štiri nove specialke, od katerih nekatere čist spremenijo način in logiko, kako se lik igra. Nadalje so dodali 3 nove like, ki so unikatni in dovolj drugačni od obstoječega casta, da so za umret uživantski za špilat. Potem so pa v igrico dodali še Survival mode, ki ti da pa tko, komot še extra 100-200 ur hardcore nažiganja špila po tem, ko obrneš navadni Arcade mode podolgem in počez. Zajebani fajti z random boosti po koncu sobe, vedno težje razporeditve in hujši sovražniki, prilagajanje taktike glede na dobljene booste, odklepanje bonusov z leveli, za povrhu vsega so pa v špil fuknili še ogromno retro sob in mislim da VSE sovražnike in bosse iz prejšnjih SOR delov... Wat da fak. Mislim a lahko sploh še kej dajo v špil. Sem najprej sprobal Survival samo za foro (sem mislil, da bom preveč živčen in da mi ne bo kul)... ...pa sem v parih poskusih prišel do levela 25, srce pa skoz na 120 utripov. Cilj mi je level 30 in s tem zadnji paket grafičnih bonusov :D 

 

tkole izgleda ta veselica z enim od novih /starih likov, Shivo

 

 

 

SOR 4 z dodanimi liki, novimi specialkami in Survival modom mi je legit top 5 indyjev prejšnjo generacijo in mi je z ramo ob rami s takimi mesarskimi hiti, kot so Hollow Knight, The Witness in Disco Elysium.  @atomic igraj to igrico. Resno. Igraj jo na Arcade mode na normal ali hard, dokler je ne obrneš - komot tud v dvoje s frendom. Nato zalaufaj pa še Survival. Tole je bolanija od špila. 

 

TNX bomo to še enkrat šli. Zgleda res bolano!

Povezava do prispevka

@[]D [] []V[] []D res je, Shiva je pravi moški. Pa veš kaj je še boljše - v DLC-ju si za training dummy lahko naštimaš kerega koli nasprotnika... Tako da že 1 mesec vsak dan doma po službi pretepam LGBTQ+ woke sjw cancel lezbijke. Že dolgo časa nisem bil tako srečen v lajfu :D

 

streets-of-rage-4-enemy-tips-tricks-vict

 

 

Feget reče pred 6 urami:

Meni pa dejansko še niti ena igrica, ki temelji na rougelike konceptu in ponavljanju istih sob/random temnic itd. ni bila dovolj dobra, da bi jo končal. 

 

Po mojem mi je ta koncept iger eden najbolj bednih sploh. Hades sem zdržal ene 4 ure preden mi je postal tako beden, da sem samo še story pogledal na youtube. 

 

Jst sem za roguelike žanr slišal šele na tem foromu ene par let nazaj in mi je bilo tudi wtf je to zaen kurac, en in isti level predrkavat dokler ne crkneš, a ste vi normalni looo :D Ampak sta mi pa tale tale Survival mode v SOF 4 in Slay the Spire (goty krompir špil) tako huda, da sem ratal fan. Če je dobro narejen špil, je prov u nulo hype žanr :)

 

Sem pa Hades igral še celo precej manj kot ti, tako da čist možno, da mi bo postal gnil... Ampak upam, da ne.

 

 

Hernier reče pred 1 uro:

Galko yaa Streets of Rage 4 z DLC-jem je nor material :D. Jaz sem drugače prigural do level 28, se mi zdi, samo zdaj že ene 3 tedne nisem igral, ker na dopust nisem vzel konjzole

 

Drugače pa bi kot nek bonus dodali še Streets of Rage 1-3 in bi bil GOTG material :D  

 

Veš kaj bi bilo še bolj insane mega blast - da naredijo SOR 1-3 v tem enginu kot so naredili SOR 4 :D M m mmmm 

 

Drgač pa res komaj čakam, česa se lotijo naslednje. Ker mi tko kot Team Cherry delujejo mega s srcem pri stvari (pa še ful so retail copy loverji) in ne dvomim, da bo tudi njihov naslednji hit hud ko svinja.

 

 

atomic reče pred 39 minutami:

 

TNX bomo to še enkrat šli. Zgleda res bolano!

 

foker reče pred 26 minutami:

Ok nasedel,.. bomo vidli če mi priraste k srcu,.. Muska pa vse je zelo kul 80's  vibe,.. Začel z Axlom in na hard,.. da vidim kam pridem brez da znam igrat...

 

Obvezno začeti takoj z Arcade mode (če je sploh odklenjen), ker je ene 100x bolj hype izkušnja kot klasični Campaign - ker pač nimaš neskončno žetonov in te špil prisili, da igraš tako, kot je treba :D Pa @foker, nikar ne na hard! :D Igrica res NI lahka hehe

  • Račka +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
darksaga reče pred 17 urami:

@Sektor 13 Control lepo grafiko? Jaz mam vse na max pa se mi zdi vse skupaj nekam povprečno.

In preveč temačno večino časa ampak to je subjektivno. 

Nasploh zgodba nekam ne vleče preveč in ni mi všeč kako jo podajajo. Moti me da moram večino vsega prebrat iz tistih dosjejev,  'telefonske' sekvence pa so kr nekaj.

Meni je grafika kul, je pa res, da je okolje bolj monotono. Temacno se mi ne zdi.
Bolj je problem, da je stil igre vseskozi enak in rata monoton.

Povezava do prispevka

Na master race igram Quadrilateral Cowboy

Pričakoval sem neko hekersko puzzle igrico v stilu TIS-100, kjer se bo par osnovnih konceptov zlagalo v vedno težje zagonetke, pa je glede puzzlov dost bolj preprosta, na drugi strani pa praktično vsako misijo natrese par novih igralnih mehanik, ki jih dokaj lahkotno vpelje v nov problem, je kar nekaj skakanja, hitenja z enega konca plate na drugega in ostalih osnov platformščin, vse skupaj pa je drži neka čudna surrelana zgodba, podana prek kraktih vmesnih mapc (se zbudiš zraven kvadratnega tipa z ljubavim trebuhom, ker te pobere frendica; menjaš filtre za olje in olje ravnokar ukradeni zračni ladji itd.). Ful huda igrica.

 

Na PS5 igram

It takes two z ženo

Spet sem pričakoval neko bolj igrico, ala tech demo kako narest igro, ki je vsa osnova okrog coop gameplaya, je pa dejansko proper AA(A?) špil s ful nekega dogajanja. Na parih mestih sem bil čist wtf kako nama je z ženo, ki res ni nek gamer, uspel pohendlat čist hude sodelovalne puzzle, prefukat bosse, sodelovat na vozilih in tko naprej. Plus zgodba, level design. Ena izmed najboljših mp iger, to je res treba met.

 

Lumines Remastered

Postarala se mi je slabš kot sem pričakoval, al pa so puzzle ratale jače na splošno. Vizualno je ful zasičena, kar mi je na big screenu dost naješno, muzka je pol časa tok annoying, da mi ženska daje zvok na tišje. Pride s polno nekge vsebine in različnih načinov, dobiš jo za cene 3 piksen dante piva, tko da glih objokoval ne bom, je pa očitno spomin selektivna reč.

 

Tetris Effect

Včer je prišel MP patch, ki sem ga probal samo res na hitro (in spušil), sicer pa je to moj go-to špil že vsaj kakšen mesec. Prvo, tetris je genialni koncept, to je to. Drugo, dizajn in muzka v tetris effect je genialna. In četrto, špila je brutalna, ko enkrat začneš nabirat SS in journey igraš na hard dobiš realizacijo kakšen beden nepomemben človečnjak si. A je kle kakšen heroj, ki mu je uspel platinirat igro? 10/10, ena izmed najboljši iger prejšne generacije.

 

Street Fighter V: Champion Edition

Kupil, ker sem obrnil (đabe zraven PS+) MK XL, ki me je ravno tok spet zagrel za neko dobro pretepačino, mi je pa tok beden glede borilnega sistema, da se mi ni dal zares ukvarjat z njim. Zaenkrat sem si samo naprintal par 10 strani materiala, odigral nekaj CPU matchov in čakam na čas in inspiracijo, da se poglobim. Zaenkrat še nimam mnenja.

 

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 4 minutami:

Na master race igram Quadrilateral Cowboy

Pričakoval sem neko hekersko puzzle igrico v stilu TIS-100, kjer se bo par osnovnih konceptov zlagalo v vedno težje zagonetke, pa je glede puzzlov dost bolj preprosta, na drugi strani pa praktično vsako misijo natrese par novih igralnih mehanik, ki jih dokaj lahkotno vpelje v nov problem, je kar nekaj skakanja, hitenja z enega konca plate na drugega in ostalih osnov platformščin, vse skupaj pa je drži neka čudna surrelana zgodba, podana prek kraktih vmesnih mapc (se zbudiš zraven kvadratnega tipa z ljubavim trebuhom, ker te pobere frendica; menjaš filtre za olje in olje ravnokar ukradeni zračni ladji itd.). Ful huda igrica.

Končno še en mn3čar igra pismo, že leta trobim, kako je carska in smešna igrica

Povezava do prispevka

Prejšnji teden sem opravil še zadnje neumnosti (v stilu skoči trikrat v zrak) za Platinum v Astrotu. Škoda, ker ni malo daljša. Prav v veselje mi jo je bilo igrat.

 

Trenutno pa zaključujem Uncharted Lost Legacy na crushing. Par delov je kar pasjih. Sploh, ker nisem prižgal konzol zadnje leto in sta bila najprej palca še malo predrvena za crushing težavnost. Ampak opcija šunjanja malo olajša zadeve. Kolikor se spomnim je bilo fajtanje pri zgodnjih Unchartedih na crushing še težje, ker ni opcije za redčenje sovražnih vrst s stealthanjem.

 

Hkrati sem pa na Viti pred kratkim ponovno obrnil God of War in sedaj začel še God of War ll. Sicer izkušnja ni najboljša, kar sta oba porta bolj tako-tako in tudi igri (predvsem GoWll) sta bolj primerni za TV kot pa majhen ekran. Me pa na obe igri vežejo prijetni spomini, ki jih ponovno preigravanje ne skazi ravno. Še vedno prav uživam ob igranju, čeprav je prvi God of War igrica, ki sem jo največkrat obrnil od vseh, ki sem jih preigral.

Povezava do prispevka

Vcere zakurblal ps od zime/pomlad….malo cekno za kaj se gre kaj je na voljo..kaj se pricakuje..kaki sale-i….evo vidim 9 monkeys of shaolin….cuknem….profi pizda…dober fajt model..na izy ploscada…na mastah kar jebeni deli pol v 3 aktu…se ze grizejo jostiki :))

 

malo za hrosca na momente ampak nic drasticnega.

 

8/10

Povezava do prispevka

Ghost of Tsushima Director's Cut

 

kako je men ta spil uberhud, ker jebeni adreanalin. sem pognal NG+ save, imel 3km do misije, da unlockam Iki Island, itak zajahal zrebca, vmes nisem spustil enega standoffa, potamanil vse levo desno, resil par vascanov, lootal, pol pa vskrkaval vso lepoto, ki jo ta spil nudi. res pase po dolgem cajtu. pa slusalke seveda.

 

smesen je prenos trofej. prenese jih med gameplayem, vse razen photo trofeje. tko da evo, nov platina wallpeper.

 

SGrrqci.jpg

 

 

 

Andromeda bo mogla pocakat

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

Me mika full ,.. 70 usdjev pa ne dam,.. Bi sicer upgrade varijanto šel,.. ampak potem moram verjetno UK/evropsko psn kartico kupit,.. mislim da bom počakal da cena pade,..

 

Sicer pa zdajle Scarlet Nexus drkam,.. in je kar vredu,.. Me res zanima kam gre zgodba,.. Ene par čisto odpiljenih svari se je že zgodilo,.. Gameplay je kul

Povezava do prispevka
foker reče pred 10 minutami:

Me mika full ,.. 70 usdjev pa ne dam,.. Bi sicer upgrade varijanto šel,.. ampak potem moram verjetno UK/evropsko psn kartico kupit,.. mislim da bom počakal da cena pade,..

 

Sicer pa zdajle Scarlet Nexus drkam,.. in je kar vredu,.. Me res zanima kam gre zgodba,.. Ene par čisto odpiljenih svari se je že zgodilo,.. Gameplay je kul

To me zanima! Je to bolj hack and slash? Soulslike? Kaj sploh je? Tko iz prve roke da zvem od forumskega kolega.

Povezava do prispevka

Platinum games čisto linearen hack & slash s precej cool zgodbo in razvojem prijateljstem z liki v stilu Persone. Na začetku sem bil kar nahajpan, potem sem po dveh bossih spustil težavnost na easy, ker mi je combat vseeno preveč random, liki in pogovori med njimi (med misijami) pa so mi precej cool. 

 

Osebno ne bi dal več kot 20 evrov. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 19 minutami:

To me zanima! Je to bolj hack and slash? Soulslike? Kaj sploh je? Tko iz prve roke da zvem od forumskega kolega.

Bolj se nagiba k kakemu DMCju, Talesom,.. kot soulsom,..Je zelo hitro in flashy,.. Kaj pa vem (mislim naredili so Code Vain,.. ki je bil bolj Soulovski) Vglavnem hack and slash z telekinezo,.. in ''sposojo'' drugih moči od teama Pyro meč, elektrika,.. kombiniranje raznih stvari,.. napromer kar med hackanjem  zabrišeš sod nafte nakar aktiviraš izposojeno moč ognja,.. itd,... Combat ima kar zabaven ritem,.. in ni težak sploh,..(Razen kakega bosa ki če ne veš kaj je treba,.. se da umret tudi večkrat) Skratka zelo igralno in hitro,.. S tem da je veliko zgodbe,.. Tudi odnosi z drugimi liki,.. pač ko jih poglobiš dobiš druge move če so v partiju. Ne vem če lahko trdim da combat sam lahko nese igro 30-40 ur,.. sam je zgodba precej dobra,.. Imaš pa v bistvu dve kampaniji,.. Za človeka ki so mu anime itd kr neki,.. kar povleče,..

uredilo bitje foker
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Feget reče pred 35 minutami:

Platinum games čisto linearen hack & slash s precej cool zgodbo in razvojem prijateljstem z liki v stilu Persone. Na začetku sem bil kar nahajpan, potem sem po dveh bossih spustil težavnost na easy, ker mi je combat vseeno preveč random, liki in pogovori med njimi (med misijami) pa so mi precej cool. 

 

Osebno ne bi dal več kot 20 evrov. 

To cel forum ve :D

Povezava do prispevka

quake.thumb.jpg.543858001b67e76aef54e62213fbc64e.jpg

 

Hecno, ko je Quake izšel ga nisem dojemal kot nek prelomni dosežek. Na polno je takrat haral Duke Nukem 3D, s striptizetam, sranjem bossom v sapnik, mapami, ki so bile bolj blizu vsakdanu (razfukan LA vs Lovecraftove horror dimenzije), in je Quake letel mimo mene kot neke sorte projekt s preveč fokusa na tehnologijo in premal duše. Zadnjih 5-10 let sem ga imel sicer ves čas na disku za kakšno mp seanso s frendi, to je bilo pa tud to. V tem remaster patchu sem ga prvič igral kot solo igro, in si pustil ga doživet tako, kot je bil mišljen. Sej ni brez napak in dal bi se napisat marsikakšen diss, samo je čist fenomenalno, koliko modernih fpsjev pade na gobec proti 25 let stari konkurenci in kako "moderno" se igra.

 

Ne vem če je bil Quake pred svojim časom, mogoče je samo nastal v bojših časih, kjer so programerski geniji še našli izziv v videoigrah, kjer so tehnološke omejitve 90h dale krila dizajnerjem in kjer so bili kravatarji tok bolj yolo glede denarja in rokov. Star četrt stoletja, pa še kar tako pomemben in vpliven. Čestitke.

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...