Skoči na vsebino

Internet - ISP - (Telekom, T2, A1 ...)


Interceptor

Priporočeni prispevki

Ni pretvornik per se, ampak ma svoj namen, da zaključi gpon

Optični access oziroma ftth maš dve tehnologiji:

Gpon in p2p

Pri p2p maš direktno optični kabel speljan iz switcha v isp omarici do svojega routerja

Pri gpon pa maš dodaten hardver, ki ti omogoči da lahko eno optično vlakno splitas (pasivno) in priključiš več uporabnikov ter zaradi tega maš precej manj aktivne opreme (switchev) kot v primerjavi z p2p

 

Drugače pa drži, maš zdej modele ki imajo gpon in modem/router v eni škatli 

uredilo bitje Me3do
Povezava do prispevka
Super Km3t reče Dne, 23. 9. 2020 at 13:32:

a še ta udarec. če greš na optiko rabiš še eno dodatno škatlo več v obliki pretvornika :avadodo:

 

pizda a ni že tko preveč vseh teh črnih škatl.

 

EDIT: A če maš telekomov internet je tist pretvornik ob enem tud modem al tud oni tlačijo še eno škatlo?

 

 

naceloma je vgrajen, lahk je pa tud ločen. Sam skor zihr bo vgrajen, ker bo g68 al pa fritz za poslovne.

Povezava do prispevka
guru reče Dne, 10. 9. 2020 at 19:38:

A imamo na mn3 še enega Telemach posrednika/zastopnika? Se mi zdi, da je v preteklosti bil nekdo... Mumbo? Rabim ene par info iz prve roke :)

 

Da. Komaj zdaj videl post. Če še rabiš napiši ZS. 

 

Btw, tisti ki imate telemach FIX storitve in si vklopite e-račun se paket nič ne podraža, drugače je pa plus 1 eur. 

 

 

Povezava do prispevka

Ima kdo kaj izkušenj z optiko pri A1?

Kako je kaj z zanesljivostjo na dolgi rok in pa odzivnimi časi pri morebitnih napakah?

 

Pri meni so jo priklopili ta teden in je izkušnja zaenkrat tako prijetna kot kolonoskopija brez anestetika...

Razmišljam, da bi takoj skenslal in ostal na starem operaterju (T-2).

Povezava do prispevka

Od ponedeljka (priklop) pa do danes še niso uspeli urediti, da bi zadeva sploh delovala.

 

Tehnična pomoč je nedosegljiva (enkrat čakal dejansko 16 min na liniji in potem obupal). Avtomatski odzivnik pove, da bodo v "najkrajšem možnem času poklicali nazaj". Najkrajši možni čas je očitno naslednji dan.

Enkrat so poklicali in zvonili celih 10 sekund (telefona slučajno nisem imel v bližini) in nato odložili. Seveda jih nazaj ne moreš poklicati, ne da bi šel preko odzivnika. Drugič sploh niso poklicali ampak sem samo dobil sporočilo, da so me poizkušali kontaktirati, pa kao nisem dosegljiv...

Ko že koga dobiš na linijo pa smrkavec komentira "če vam kaj ni OK pa dajte reklamacijo"... itd.

Povezava do prispevka

Res totalne smeti.

Hitrost njihovih reakcij je tudi neverjetna.

 

Ponedeljek, 5.10.: Priklop okoli 14h. Tip, ki je priklapljal reče, da bo zadeva delovala čez cca. 30-60 min. Pridem nazaj s šihta okoli 18h. Ledica za linijo ne sveti, zadeva ne deluje. Probam klicati tehnično pomoč - seveda "polno zasedeni". Nekaj pred 20h živčen kličem random A1 shop (mislim da BTC), da mi uspe govoriti vsaj z eno živo osebo. Reče, da bodo pogledali kaj se dogaja in javijo nazaj. Res pokliče nazaj in pove da je očitno nekaj šlo narobe, in da so ponovno podali zahtevo, da operater (Telekom) vklopi linijo na centrali.

 

Torek, 6.10.: Zjutraj ledica res sveti, ampak zadeva še vedno ne deluje. Kličem pomoč, čakam ko idiot, nič. Okoli 11h vrnejo klic - ampak tistega od prejšnjega dne! Noben nič ne ve za kaj se gre, da bodo preverili in javijo. Seveda ne javijo. OK, mogoče so pa zrihtali. Pride boljša polovica domov, pove, da še vedno ne dela. Kličem še enkrat, še s šihta - seveda brez uspeha. Tisti dan ne uspejo dati nič več od sebe.

 

Sreda, 7.10.: Stara pesem. Novica je, da so napako javili naprej upravljalcu omrežja (Telekomu) - to sem seveda moral izvrtati sam. Predvidevam, da je bilo to storjeno že v ponedeljek ali pa vsaj torek. Zvečer napišem  razf* email, naj končno uredijo zadevo.

 

Četrtek, 8.10.: Nobenega odziva. Omenjeno sporočilo o kvazi neuspelem klicu (med klici na telefonu nič). Zraven celo pripišejo, da se jih da kontaktirati preko Viberja. OK, tam so celo nekoliko bolj odzivni (ko jim ponovno opišem vse lepe trenutke, ki jih doživljam z njimi). Po parih sporočilih uspem izvedeti, kdaj bi lahko zadeva delovala - in sicer da ima operater (Telekom) časa 3 dni, da reši zadevo.

 

Danes: nope. Kličem kar na naročniško službo, da jih vprašam, ali bodo upoštevali 100% rabat pri prvem računu (imajo kao nek policy, da po ne vem kolkih urah) ali naj kar takoj skenslam naročnino. Tip mi pove, da ne more tega vedeti, ker dokler zadeva ne deluje ne morejo določiti koliko časa ni funkcioniralo. Mi pa pove da se pa more počasi zrihtat, ker so napako javili 7.10. (!!!) upravljalcu, tako da najkasneje nekje tekom sobote.

 

Sej kapiram, da ko dajo stvar naprej, je do neke mere izven njihovih rok (ajde še zmeraj bi verjetno lahko malo pritisnili). Ampak da že samo za to, da javijo naprej, rabijo 3 dni je pa preko vseh razumnih mej. Pa če ne bi sam klical in javljal da ne deluje, težil bi se verjetno stvar podaljšala za 1x.

Povezava do prispevka

@1min3

 

pejt stran od njih in to za vsako ceno, ker se ti bo scufalo

 

kolega je pri njih vzel optiko, modem je na random crkoval in ceprav jim je takoj zacel tezit, da naj mu zamenjajo modem, je trajalo dobre TRI MESECE, preden so mu ga dejansko menjali (zdaj vse dela normalno)

 

nesteto mailo, klicev, dva obiska v poslovalnici, ni da ni, res bolano

 

modeli so mu stalno zatrjevali, da je modem nov in ne more biti z njim nic narobe, fakin lol

 

 

en drug model, ki je v lokalu isto presaltal s t2 na a1, tehnik pride, kao priklopi in gre, nakaj ugotovijo, da nic ne dela (pos  terminal, internet, nula)

 

klice takoj na support, ga odpikajo, da bo moral pocakat en teden, ker imajo guzvo

 

valda je znorel in sel osebno tja v poslovalnico, naslednje jutro je bil tehnik nazaj

 

ko je prejsnji dan montiral zadevo, je prerezal kabel (kar pomeni, da niti testiral ni zadeve ob montazi, sicer bi hiutro pogruntal, da je nekaj narobe)

 

dobesedno shit tier ponudnik, raje placujem vec kjerkoli drugje, kot da se jebem s temi retardi

Povezava do prispevka

Retardi skenslani.

 

Mimogrede, tisti trije dnevi, v katerih naj bi upravnik omrežja odpravil napako so v resnici trije dnevi, po katerih človeka omenjeni upravnik omrežja pokliče, da vpraša kdaj je doma, da mu lahko sporoči datum kdaj pride njihov tehnik. Niti ne določijo datuma/ure takoj ob klicu...

Sem rekel naj se niti ne matrajo.

Povezava do prispevka

saj Telemach je ista katastrofa, novo polozena optika in drugi vecji izpad. Prvic so trdili da je bila "administrativna" napaka (aka pri registraciji modema) me zanima kaj bodo sedaj zmutili

nivo nesposobnosti in neznanja sploh ko se pogovarjas z visjimi tehniki je resnicno baf,

 

problem je da ne mores cisto nic, reklamacije ti ignorirajo, telefon odlozijo jebena mafija

 

 

 

 

uredilo bitje VonGriffin
Povezava do prispevka

mja, T2 in Telekom sta pa precej dražja, če vzameš samo net

js bom ravnokar menjal na A1, ker je 25€ za 100/20 res najceneje

 

sej ne bi, če mi ne bi Telemach prevzel moje ponudnika in dvignil cene za 20/20 iz 21€ na 35€ (in kao pustil na 21€ do konc leta)

Hkrati je pa men že let neuradno vleklo 60/60, par tednov nazaj so pa spustili nazaj na 20/20

 

sam upam lahko, da se ne bom zaklal

Povezava do prispevka

Jaz imam zdaj A1 slab mesec pa zaenkrat ni bilo nobenih težav (razen to, da sem jih en mesec čakal, pa potem še cel dan, da so prišli priklopit - tle je bil kriv telekomovec, ker njim čas drugače teče). 

 

Še ta njihov modem/router je ubistvu čist ok, wifi mi brez problema vleče v 2 štuka in po vrtu. 

 

 

Povezava do prispevka
Berbasecks reče pred 17 urami:

mja, T2 in Telekom sta pa precej dražja, če vzameš samo net

js bom ravnokar menjal na A1, ker je 25€ za 100/20 res najceneje

 

sej ne bi, če mi ne bi Telemach prevzel moje ponudnika in dvignil cene za 20/20 iz 21€ na 35€ (in kao pustil na 21€ do konc leta)

Hkrati je pa men že let neuradno vleklo 60/60, par tednov nazaj so pa spustili nazaj na 20/20

 

sam upam lahko, da se ne bom zaklal

 

Pri T2 je 100/10 ravno tako 25€. Žal se je za to ugodnost treba vezati za 2 leti, ampak vsaj velja za celotno obdobje.

 

Ker imam pri A1 še 2 telefonski naročnini bi me pri njih net prišel celo 21€, ampak mi res ni vredno živcev.

 

Sej dokler deluje je verjetno vsak ok. Realno stanje se pokaže, ko nastopijo kakšne težave.

Pri T2 sem mogoče imel izpad (vsaj da sem ga opazil) ali kakšno drugo težavo ene 3x v zadnjih nekaj letih. Vsakič sem jih uspel dobiti (razmeroma hitro - čisto takoj itak nisi nikjer na vrsti) na telefon, težava je bila urejena tekom pogovora ali pa v roku pol ure.

Je pa res, da imamo v bloku tako njihovo (kot tudi Telekomovo) optiko in tako niso vezani na Telekom pri odpravljanju težav v omrežju.

 

Iskreno upam, da boš imel kaj boljšo izkušnjo. Enako rajc91.

uredilo bitje 1min3
Povezava do prispevka
Ezoterik reče pred 2 urama:

rezidenčni first level je pomoje skor povsod študentski, mislim sicer na telekomu je kr neki folka redno zaposlenga na rezidenčnem delu, ampak to ne pomen, da boš zato kej bolši service mel (čeprav imo ma Telekom dobr helpdesk).

 

Tko kot varko ko nimas vec kaj od zivljenja pricakovat ali zelet gres delat na Telemachov helpdesk, mene samo zanima ce tko delajo z poslovnimi strankami,

 

 

Povezava do prispevka

nikak jim ne rata pravilno nastaviti bridge mode na enem huvawei  gpon in modem/router v eni škatli  jajcu ki ga je ze @Me3do omenjal tle

 

enkrat jim je ratal po tednu moledovanja, vendar so par dni nazaj  hitrost v paketu povecal in znova sesuli modem za en dan, ponovno vkljucil in seveda ne v bridge nacinu, tko pa kot pri dusevnih bolnikih spet teden dni klicarjenja za taksno osnovno storite 

 

 

to je tak nivo nesposobnosti k niti moja domislija ne dohaja in edino kaj lahko storis je da moledujes da porihtajo

 

uredilo bitje VonGriffin
Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...

Drugače je A1 deliveral še ful smeha.

Po treh tednih od priklopa/javljanja napake kličejo s Telekoma, da bi prišli pogledati kaj je narobe - torej slaba 2 tedna po tem, ko sem že odpovedal narocnino. Ok, A1 očitno ni javil, da je odpovedano...

Par dni kasneje kličejo z A1, da bi pa oni prišli _priklopit_ internet. ?!?!

Še par dni kasneje kličejo spet s Telekoma, da ne morejo zaključit zadeve, dokler ne rešijo težave. Z njihovim tehnikom dejansko zrihtava zadevo preko telefona... Napaka je bila pri “mojstrskem” priklopu A1 tehnika in ne na Telekomovi strani...

Še zadnja cvetka - internet je v tistem trenutku še vedno deloval, kljub temu da je pogodba odpovedana...

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...

Trenutno imam optiko na T2 200/20, vezava za dve leti. Dela BP. Mam njihovo škatlo in omogočen wireless.

 

Na A1 pa ne grem nikakor. Sem slišal preveč slabih uporabniških izkušenj z njihovim helpdeskom. Žena je nucala tri mesece da je sploh odjavla telefon.

 

Nekak se mi zdi da pr nas ni neki baš izbire internetnih ponudnikov. Maš edin razpon med "dragi-ko-pes" in "nesposobni".

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...