filmoljub Objavljeno 27. september 2022 Share Objavljeno 27. september 2022 Bullet Train (2022) Meh. Kokice, ki jih pozabiš še pred odjavno špico. Nič novega, pomikajte se naprej. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Pennywis3 Objavljeno 27. september 2022 Share Objavljeno 27. september 2022 Zanimivo, glede na imdb oceno bi pričakoval več. Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 27. september 2022 Share Objavljeno 27. september 2022 Paradajzi mogoče bolje povedo svoje. Hotel sem, da bi mi bil všeč, a me je pustil precej ravnodušnega. Navedek Povezava do prispevka
Jake the Mess Objavljeno 28. september 2022 Share Objavljeno 28. september 2022 Elle Mja no, okej, ni mi bil neki ekstra, je pa par precej neprijetnih scen, plus sine je kul karakter. Nekih 8/10 Je pa Last of us poster kar v parih kadrih, očitno je režiser ventilator špila + izseki iz špila Styx so notri, tko da plus pika od mene iz gamerskega vidika. Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 29. september 2022 Share Objavljeno 29. september 2022 Speak no Evil Nimam pojma kak ga naj ocenim, je pa nekak neprijeten za gledat, na zabaven nacin. Navedek Povezava do prispevka
Aquilani Objavljeno 29. september 2022 Share Objavljeno 29. september 2022 The Pursuit of Happyness 2006 8,5/10 Končno pogledal celga. Stari dobri cajti, ko je Will Smith še kazal ves njegov izjemen talent v filmu. Škoda ker ga že kakih 10 let ne več. Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 30. september 2022 Share Objavljeno 30. september 2022 Vučko3 reče pred 23 urami: Speak no Evil Nimam pojma kak ga naj ocenim, je pa nekak neprijeten za gledat, na zabaven nacin. Točno to. ☝ Že dolgo ne tako dobrega nelagodnega filma. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ osis Objavljeno 2. oktober 2022 Share Objavljeno 2. oktober 2022 Yes, God, Yes (2019) Cjut. Mal flashback na mladost. Ampak nič posebnega. Mission: Impossible - Fallout (2018) Akcija je top, zgodba pa čist preveč klišejska. Na koncu je ful preveč tistih yeah right momentov. Mogoče sem jo gledal ob napačnem vzdušju, toda tole bo hitro pozabljivo. Promising Young Woman (2020) je malo drugačna zadeva, definitive aktualna ob diskusij zakonske ureditve ja pomeni ja. Vsekakor pa ne razumem čisto hypa. Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 2. oktober 2022 Share Objavljeno 2. oktober 2022 Eden boljših nizkoproračunskih predstavnikov žanra letos, neke sorte eko-distopična biopunkovska (retro)futuristična sci-fi pravljica, I shit you not. Če te ne moti počasen tempo, nekatere nedoslednosti in nedorečen epilog. Kot če bi zadevo vzeli iz stripa Moebiusa, Bilala ali Manare. >>> Vesper (2022) 3 Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 2. oktober 2022 Share Objavljeno 2. oktober 2022 Bullet Train se mi je zdel zabaven, sploh všeč mi je bil, ker je bil over the top nasilen. Pogledaš in pozabiš, ajde, 6 metkov od 10. Pieta južnokorejskega režiserja Kima Ki-Duka sem gledal na predlog štrudle, ker je hotela gledati nekaj zabavnega. Zanjo ne vem, meni je bil film kar okej, ampak medtem ko mi kakšni južnokorejski / azijski filmi res dogajajo, mi ta žal ni. 6,5 dolgov od 10. There is no Evil je pa iranski film o odločitvah in posledicah, sploh, ko te režim sili v nečloveška dejanja. Mogoče malenkost predolg, ampak vseeno odličen film, ki bi mu dal minimalno 7,5 usmrtitev od 10. My Best Friend's Exorcism je zabaven 80's-like horror po romanu Gradya Hendrixa. Zabavno, ampak veliko boljše deluje kot knjiga in ne kot film. 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 3. oktober 2022 Share Objavljeno 3. oktober 2022 Big Trouble in Little China Všeč so mi ideje v filmu, recimo to da je glavni lik neki himbo k mu pol časa ni nič jasno in k mu večino cajta drugi rešujejo rit... samo overall je pa to eden najslabših Carpenter filmov, ful slab scenarij, preveč expositiona. Pogledal sem zato, ker še nikoli nisem, mogoče če bi kot mulc gledu back in the day, bi mi blo jače. 5/10, Kurt Russell je zabaven 2 Navedek Povezava do prispevka
Aquilani Objavljeno 3. oktober 2022 Share Objavljeno 3. oktober 2022 Miami Vice 2006 3,5/10 Meh, bolj porazno. 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 4. oktober 2022 Share Objavljeno 4. oktober 2022 mnja, to je edini film EVER, kjer sem skippal naprej po prvi uri ogleda zelo medlo 1 Navedek Povezava do prispevka
Aquilani Objavljeno 4. oktober 2022 Share Objavljeno 4. oktober 2022 Prey 2022 6,5/10 Ni slabo, če nimaš trenutno nič bolšega za pogledat. Navedek Povezava do prispevka
kefir Objavljeno 4. oktober 2022 Share Objavljeno 4. oktober 2022 Aquilani reče pred 19 urami: Miami Vice 2006 3,5/10 Meh, bolj porazno. to je edini film ob katerem sem zaspal v kinu...mogoce bi mi bil sedaj dober 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Aquilani Objavljeno 4. oktober 2022 Share Objavljeno 4. oktober 2022 Mislim, da bi ti tud zdaj bil krneki Škoda, ker Michael Mann vglavnem nima slabega filma, ampak tale je verjetno njegov najslabi. Evo glih zadnjic od njega gledu spet Collateral 2004. Z lahkoto dam 8/10. Zna Mann nardit dobr flow in vzdušje samega filma, nimaš kaj. Navedek Povezava do prispevka
Kakarotto Objavljeno 4. oktober 2022 Share Objavljeno 4. oktober 2022 Meni pa tudi Miami Vice od Manna dogaja. In to celo bolj kot zame bolj medli vseeno dobri Collateral. Navedek Povezava do prispevka
Aquilani Objavljeno 4. oktober 2022 Share Objavljeno 4. oktober 2022 Drgač pa od Manna je zelo dobr men tud Thief 1981, minimum 7/10. Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 4. oktober 2022 Share Objavljeno 4. oktober 2022 Manhunter, The Insider. 2 Navedek Povezava do prispevka
Okult Objavljeno 4. oktober 2022 Share Objavljeno 4. oktober 2022 Big Trouble in Little China, peak sintiči 1 Navedek Povezava do prispevka
Aquilani Objavljeno 5. oktober 2022 Share Objavljeno 5. oktober 2022 Captain Phillips 2013 8/10 Prvič pogledu celega...zelo dobra zadeva. Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 5. oktober 2022 Share Objavljeno 5. oktober 2022 Don't bother, ni vredno niti torrenta in izgubljene poldruge ure. Absolutno ridikulozna, abotna zadeva, od dolgčasa sem si grizel testis, preden sem zakinkal na kavču. Nekakšen reboot ali reinterpretacija ali kaj jaz vem, kurac palac. Če že, poglej original, pa še ta je slaboumen. Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 6. oktober 2022 Share Objavljeno 6. oktober 2022 Vučko3 reče Dne, 29. 9. 2022 at 14:43: Speak no Evil Nimam pojma kak ga naj ocenim, je pa nekak neprijeten za gledat, na zabaven nacin. filmoljub reče Dne, 30. 9. 2022 at 13:51: Točno to. ☝ Že dolgo ne tako dobrega nelagodnega filma. Dober, evo, pogledal vceraj, res lepo stopnjevanje napetosti. Navedek Povezava do prispevka
Aquilani Objavljeno 6. oktober 2022 Share Objavljeno 6. oktober 2022 In Bruges 2008 2/10 Taki hvalospevi in pohvale na zadevo, a film vreden 1/2 riti, bleh. 1 2 2 Navedek Povezava do prispevka
filmoljub Objavljeno 6. oktober 2022 Share Objavljeno 6. oktober 2022 2 1 2 Navedek Povezava do prispevka
Spiralmind Objavljeno 7. oktober 2022 Share Objavljeno 7. oktober 2022 Darkman, od Raimija, kar se mene tiče se je zelo slabo postaral, spastični 90s cheese shlock, še Pretty Woman je bolj fokusiran. Navedek Povezava do prispevka
Aquilani Objavljeno 7. oktober 2022 Share Objavljeno 7. oktober 2022 The Grey 2011 7/10 Poleg vsestranskega Liama Neesona tudi presenetljivo dober film... Navedek Povezava do prispevka
Mic-E Objavljeno 8. oktober 2022 Share Objavljeno 8. oktober 2022 Avatar 3D v kinu.... Se vedno dober film, komaj čakam december! 9/10 Navedek Povezava do prispevka
Aquilani Objavljeno 8. oktober 2022 Share Objavljeno 8. oktober 2022 Standoff 2016 7/10 Fajn za pogledat, ni kaj. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.