Skoči na vsebino

JPP - a je v Sloveniji sploh mogoc?


lizz

Priporočeni prispevki

Ce imas tako frekvenco enostavno pokrivas stroske infrastrukture. To sanjat pri nas je brezpredmetno. Resitev je samo da kompletno pozidamo ljubljansko kotlino in se vsi preselimo tja. Do takrat bo izven ljubljanske obvoznice kraljeval avtomobil, javni potniski promet pa uporaben zgolj izjemoma. Bi pa bilo treba uredit eno jasno strategijo kaj pocet s tranzitnim kamjonskim prometom, ker to pa imam obcutek da bi se dalo relativno enostavno resit, oziroma sej se resuje v obliki drugega tira do Luke, bomo pa videli koliko se bo to dejansko poznalo na cestah.

Povezava do prispevka
Undead reče Dne, 21. 8. 2022 at 21:31:

Tle vam vržem bombonček. Moskva ima 20 miljonov ljudi(Moscow oblast), se pravi je površinsko in poseljeno za 10 Slovenij.. Infrastruktura odlično razvita. A se ti ne splača z avtom vozit, ker je javni potniški promet tako odlično razvit. Na dosegu noge imaš trolo, imaš tramvaj, podzemno, enotirno železnico, vlak, ladjo. Cena transporta je povsod enala (za ladjo ne vem, a za ostale drži), to je 61 rubljev. Z kartico za javni prevoz Troika se ta zmanjša na 46 rubljev. Lahko pa vzameš mesečni znezak za 2570 rubljev(43 eur) in se neomejeno voziš z VSEM javnim prevozom. Za primerjavo, Jesenice-Bled mesečna karta za avtobus je okoli 50 eur. Hočeš se vozit z LPP? Ni problema, daj še ene 30 eur. Vlak? Jap, kar plačaj še dodatno. Mene je 87 eur prišel prevoz iz Moskve do Rige v Latviji. Tko da, Slovenski JPP je fucked.

 

Ja Moskva je tipi top greš pa ven iz Moskve greš pa 100 let v preteklost. Da je tebi jako luštno v Moskvi je zaradi tega je povsod drugje bolj bogo. Sej je še un 'your boy Roman' povedal da Moskva porabi več za javno rasvetljavo kot pa je proračun cele Čeljabinske Oblasti.

Dej primerjavo nekega kraja/oblast krjer ima 2 milijona prebivalcev pa povej kako dobro infrastrukturo imajo in kako majo popedenan javni prevoz.

uredilo bitje Wallux
Povezava do prispevka
Wallux reče pred 24 minutami:

 

Ja Moskva je tipi top greš pa ven iz Moskve greš pa 100 let v preteklost. Da je tebi jako luštno v Moskvi je zaradi tega je povsod drugje bolj bogo. Sej je še un 'your boy Roman' povedal da Moskva porabi več za javno rasvetljavo kot pa je proračun cele Čeljabinske Oblasti.

Dej primerjavo nekega kraja/oblast krjer ima 2 milijona prebivalcev pa povej kako dobro infrastrukturo imajo in kako majo popedenan javni prevoz.

Ne gledam unega loleka.

Drugače že Slovenija ma vsaj mal bolj razvit transport s trolami, ko prideš ven iz mesta, sploh podeželje pa avtobusi vozijo na koledar. Se spomnim, da sem 1x čakal avtobus iz cerknega kot budala, katerega na koncu ni bilo in je prišel en iz Žirov. Pa je bil na voznem redu tako na postaji  kakor na spletni strani Arrive. 

Povezava do prispevka
lynx reče Dne, 20. 8. 2022 at 10:00:

KTPP je za Ljubljano letos pripravila idejno rešitev za hitrejši in bolj uporabniku prijazni LPP:

https://ipop.si/wp/wp-content/uploads/2022/05/KTPP_ZMAJ_koncna.pdf

 

Niso pa še uspeli prepričati MOLA, naj bi bili prometni načrtovalci tam precej starošolski.

Tole zgleda drugač top. Valda ne bo nikol ever. Ubistvu TRAMVAJ HOČEMO NAZAJ

 

Gogy reče Dne, 20. 8. 2022 at 18:49:

 

Na hitro pogledano, izgleda zelo dobra rešitev! Krasna rešitev nekih glavnih žil, svojevrstna 'podzemna' z busi. Top.

Misliš neke vrste tramvaj samo da je bus? Naredijo naj potem še kable pa je lahk trolejbus če že ne mormo met tramvaja...

 

BlueSan reče Dne, 21. 8. 2022 at 9:57:

 

V državnem načrtu je sicer drugi "obroč" okoli Ljubljane.

Kaj to pomeni v praksi?
Da recimo ko gre nekdo iz MB proti Kranju, bypassa celotno obvoznico preko 2. obroča, ki direktno poveže, prav tako primorska, proti Avstriji in tako dalje preko celotnega obroča. 

Kar v praksi pomeni, da ves tranzitni promet potuje tam in se niti dotakne ne Ljubljane in njene obvoznice.
 

Cena slednjega je zopet v težkih miljardah, pred njim so na vrsti podvigi kot recimo Koroška hitra cesta, ki bo prva na vrsti.

O fak, še več cest. Ubistvu mi že avtocesta na koroško ne diši več tako kot mi je. V retrospektu se zdi zrihtat obstoječo cesto boljša varianta, samo kaj ko je ubistvu težja ker so tok zafural cesto da ne morš verjet z urbanim (ne)planiranjem.  Ko vidim samo tone asfalta povsod.

Povezava do prispevka
Undead reče Dne, 21. 8. 2022 at 21:31:

Tle vam vržem bombonček. Moskva ima 20 miljonov ljudi(Moscow oblast), se pravi je površinsko in poseljeno za 10 Slovenij.. Infrastruktura odlično razvita. A se ti ne splača z avtom vozit, ker je javni potniški promet tako odlično razvit. Na dosegu noge imaš trolo, imaš tramvaj, podzemno, enotirno železnico, vlak, ladjo. Cena transporta je povsod enala (za ladjo ne vem, a za ostale drži), to je 61 rubljev. Z kartico za javni prevoz Troika se ta zmanjša na 46 rubljev. Lahko pa vzameš mesečni znezak za 2570 rubljev(43 eur) in se neomejeno voziš z VSEM javnim prevozom. Za primerjavo, Jesenice-Bled mesečna karta za avtobus je okoli 50 eur. Hočeš se vozit z LPP? Ni problema, daj še ene 30 eur. Vlak? Jap, kar plačaj še dodatno. Mene je 87 eur prišel prevoz iz Moskve do Rige v Latviji. Tko da, Slovenski JPP je fucked.

ce strnem

samo mesto moskva ima 12 mio prebivalcev, skupaj s primestjem jih je 20 mio

in to pri 10x manjsi velikosti kot slovenija

a bos postekal kaj je problem tvojega "bomboncka"?

uredilo bitje chinasky
Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 11 urami:

 

 

O fak, še več cest. Ubistvu mi že avtocesta na koroško ne diši več tako kot mi je. V retrospektu se zdi zrihtat obstoječo cesto boljša varianta, samo kaj ko je ubistvu težja ker so tok zafural cesto da ne morš verjet z urbanim (ne)planiranjem.  Ko vidim samo tone asfalta povsod.

 

no, sej avtocesta itak nikoli niti ni bila planirana

bog ne dej, da bi se kdaj lotili ob začetku projekta delat predimenzionirano

bi čez 30 let, ko se realizira, bilo mogoče ravno prav :D

Povezava do prispevka
lynx reče Dne, 20. 8. 2022 at 10:00:

KTPP je za Ljubljano letos pripravila idejno rešitev za hitrejši in bolj uporabniku prijazni LPP:

https://ipop.si/wp/wp-content/uploads/2022/05/KTPP_ZMAJ_koncna.pdf

 

Niso pa še uspeli prepričati MOLA, naj bi bili prometni načrtovalci tam precej starošolski.

Saj odgovor od MOLa ste videli?

 

"A župan Zoran Janković jo označuje za “neizvedljivo”. Kot glavni argument za to je na majski novinarski konferenci navedel, da bi bila vpeljava sredinskih pasov za avtobuse na vpadnicah nepraktična. “Vsi potniki, ki bi izstopili iz avtobusa, bi morali nato še prečkati cesto.” To pa naj bi bilo za potnike zamudno."

 

:avadodo:

 

Kok bi bli treba tega Zokija fuknt dol z oblasti direkt v Ljubljanico, pa naj ga odnese kamor hoce.

 

Jebes poseljenost, obstojeco infrastrukturo, zaradi takih serifov se potem v praksi nic ne premakne.

 

uredilo bitje Avion
  • Račka +1 4
  • Ne me jebat 1
  • Za crknit smešno +1 3
Povezava do prispevka

Tale Zoki bi počasi res moral spokat, ker je spet ekspert za vse mogoče zadeve, enkrat za odpadke kjer napizdi vsakega ki si drzne oporekati njegovim planom, češ kaj pa vi veste, drugič pa pri prometu kjer imaš študije ljudi ampak seveda lokalni šerif samo zamahne z roko in pomete pod preprogo vse kar mu ne sede. Kot cesar ki v starodavnih časih dvigne prst gor ali dol, pri borbah.

Mediji pa ponižno kimajo, bognedaj da bi mu kdo oporekal.

Itak da se šerif počuti bulletproof, če mu še tista afera z farmacevtko ni popolnoma nič škodila. Še zdaj nobena stranka ne želi drezati v njega.

Povezava do prispevka
Stasis reče pred 11 urami:

Ta preckanja so dokazano zelo nevarna, ni treba z nekim neumestnim sarkazmom. Sicer pa "predimenzionirana" cesta ne obstaja. Kolikor siroko naredis, toliko se bo napolnila.

Ma daj debilcek ne nakladaj nekaj. Tramvaji v tujini(Moskva, Talinn, Riga...) vozijo po sredinskih pasovih, se pravi, moras preckati cesto. Pa ni cisto nic bolj nevarno kot p iti ob cesti na avtobus. Lepo je pred postajo semafor pa prehod za pesce in je to to. Problem je samo to, da Lj zaradi prostora ne more imeti tega in je za moje pojme idealno rumeni pas.
No description available.

uredilo bitje Undead
Povezava do prispevka
Stasis reče pred 11 urami:

Ta preckanja so dokazano zelo nevarna, ni treba z nekim neumestnim sarkazmom. Sicer pa "predimenzionirana" cesta ne obstaja. Kolikor siroko naredis, toliko se bo napolnila.

 

to je res najvecji debilizem, tok so nevarna kot vsak drug prehod za pesce, s tem da so se bolj varna ker so vec ali manj semaforizirana. 

 

Statisticno je kle v Berlinu vec smrti ker folk pade na tracnice od S bahna ali U bahan kot pa da bi jih zbil tramvaj ali avto pri izstopanju. 

uredilo bitje Niblonian
Povezava do prispevka
Niblonian reče pred 1 uro:

dej en vir ki bi potrdil tvoje stalisce. pls 

 

kle mas statistiko nesrec in smrtnih zrtev za Berlin: 

https://www.berliner-zeitung.de/en/fewer-accidents-but-more-fatalities-on-berlin-streets-li.141781

Jz bi tut rad vir Stasis-ovih trditev, ampak ta tvoja statistika ne pove čisto nič drugega razen kako zgledajo zadeve v Berlinu. To, da si linkal eno raziskavo ki je nepomembna za debato tukaj ne pomeni da si kaj boljši od Stasisa ki trdi stvari brez virov :D 

uredilo bitje Arey
Povezava do prispevka
Niblonian reče pred 2 urama:

dej en vir ki bi potrdil tvoje stalisce. pls 

 

kle mas statistiko nesrec in smrtnih zrtev za Berlin: 

https://www.berliner-zeitung.de/en/fewer-accidents-but-more-fatalities-on-berlin-streets-li.141781

 

Tale tema je spodbudila da sem preveril se za Prago, kjer te tudi tramvaj odlozi vcasih sredi ekvivalenta celovske ali pa dunajske. Na leto imajo cca 100 primerov nesrec in od tega do 10 fatalitijev, kar se mi zdi presenetljivo malo glede na promet in agregatno stanje pedestrianov.

 

https://www.blesk.cz/clanek/regiony-praha-praha-zpravy/633534/desive-statistiky-dpp-loni-tramvaj-srazila-3-predloni-8-lidi-zabrala-kampan-neskakej-mi-pod-kola.html

 

Pešec : Tramvaj =  0 : 1

 

Povezava do prispevka

Toliko češko ne znam - so to žrtve, ko tramvaj povozi neprevidnega pešca ali dejansko povoženi potniki tramvajev, ko stopijo dol s tramvaja in jih, smotane kot je Stasis, nato zbije ostali promet?

 

EDIT: bi rekel, da je prva opcija. Tako da moramo mi samo Stasisa porinit pod bus s takega otočka, pa bo v Ljubljani nato mir z žrtvami.:innocent:

uredilo bitje Gogy
Povezava do prispevka
Gogy reče pred 28 minutami:

Toliko češko ne znam - so to žrtve, ko tramvaj povozi neprevidnega pešca ali dejansko povoženi potniki tramvajev, ko stopijo dol s tramvaja in jih, smotane kot je Stasis, nato zbije ostali promet?

Ah ja vidim, zanimivo vprasanje. Ta stevilka 8, se tice samo tramvaja, se pravi tramvaj povozi pesca in ne nujno le na sredninskem pasu. Za smrti pescev na cestah ki vkljucuje se ves avtomobilski promet je pa ta cifra 25 za leto 2019. Tramvaj firma pravi da je bilo 2019 kar se tice nesrec s pesci rekordno. Kar se mi se vedno ne zdi veliko. Vlak je bolj morilski z 35 smrtnimi primeri.

 

EDIT: Tocno vprasanje kok pescev je udelezencev v prometnih nesrecah pri sestopu iz tramvaja iz postaj v sredini ceste je za kake akademike prometnega inzenirstva. Mal sem v teh vodah in mogoce povprasam moj kontakt pri Metrostavu.

 

https://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/zivot_v_praze/bezpecnost/pocet_usmrcenych_chodcu_v_prazskych.html

uredilo bitje Rac00n
Povezava do prispevka

Nevem, kako je v tujini razen v Rusiji, Estoniji in Latviji, kjer ni teh nesreč.V Rusiji itak ljudje počakajo semafor in grejo potem čez cesto, ko je zelena oz, če res ni prometa, prečka cesto na prehodu za pešce(drugje te res hitro ustavi policija, bil priča temu). Vglavnem, nesreče, kjer človeka bi povozil promet/tramvaj je skoraj nična. Sem bral, ko je tramvaj zbil neko kokljo, ko je tipkala po telefonu in šla čez progo takrat in ni mogel voznik v času ustavit. V mestu je hitrost 60 kmh, vozniki pa po predpisih ustavljajo na prehodih, isto kot tramvaj. Drugače pa v rusiji skoraj vsak uporablja kamero na dashboardu, da se vednop ve, če pride do nesreče. Največ je prometnih zaradi idiotov, ki imajo moddane avtomobile ali super sports avte, pa še to se dogaja na obvoznici.

Povezava do prispevka

Meni se sestopanje iz tramvaja ali avtobusa ter prečkanje ceste na prehodu pri zeleni ne zdi niti najmanj nevarno početje.

Si pa z lahkoto predstavljam, da je nevarno, ko nekdo želi ujeti vozilo in si pri tem ne more privoščiti čakanja na zeleno ali nasploh prečkanja preko zebre. V takem slučaju je neprimerno varnejše, če je postajališče dejansko ob pločniku. Motivacija za tako nespametno početje pa je najbrž odvisna od različnih faktorjev. Frekvenca linije mi prva pade na pamet.

 

Bi pa na prvo žogo rekel, da je neprimerno lažje uskladiti tirna vozila in cestni promet, če dva tira potekata skupaj, namesto vsak na svoji strani obstoječe ceste. V mislih imam predvsem križišča, ki jih je v cestnem prometu običajno mnogo več kot tirnem. Ni rečeno, da je pri avtobusnem prometu, ki si načeloma deli signalizacijo s preostalimi cestnimi vozili, taka ureditev nujno boljša. Prostorsko definitivno ni.

 

Stasis reče pred 17 urami:

... Sicer pa "predimenzionirana" cesta ne obstaja. Kolikor siroko naredis, toliko se bo napolnila.

Google Naypyidaw. Nazadnje je cesto za trenutek napolnila vojaška hunta. Drugače se načeloma strinjam s tabo, samo želel sem deliti ta absurden primer.

Povezava do prispevka
Arey reče pred 5 urami:

Jz bi tut rad vir Stasis-ovih trditev, ampak ta tvoja statistika ne pove čisto nič drugega razen kako zgledajo zadeve v Berlinu. To, da si linkal eno raziskavo ki je nepomembna za debato tukaj ne pomeni da si kaj boljši od Stasisa ki trdi stvari brez virov :D 

 

Pac kle se ne gre za merjenje kurca pa da bi kdo bil boljsi, sam Berlin kot primer kjer je zelo vredu poskrbljeno za JPP je vec kot dober indikator kako bi zadeve lahko zgledale, in koliko "smrtnih" zrtev je zaradi take ureditve prog. 

 

Lahko je ne sodelovat pa kurcat ljudi, lahko pa napises kej konstrukitvnega in si boljsi od vseh...ce ti je to cilj v lajfu. 

Povezava do prispevka
Gogy reče pred 4 urami:

Toliko češko ne znam - so to žrtve, ko tramvaj povozi neprevidnega pešca ali dejansko povoženi potniki tramvajev, ko stopijo dol s tramvaja in jih, smotane kot je Stasis, nato zbije ostali promet?

 

EDIT: bi rekel, da je prva opcija. Tako da moramo mi samo Stasisa porinit pod bus s takega otočka, pa bo v Ljubljani nato mir z žrtvami.:innocent:

 

Cestitke za poast.

Povezava do prispevka

Jebovas tramvaji ko mas 27 ki od btcja do rudnik vozi mali bus ki se napolne na prvi postaji pa naj bo to rudnik shopping center radniki al pa letaliska radniki+ btc shopping

 

Cd ni blo ze saj ene 10x ko sm hotu bus vzet pa ob tem prizoru k je folk stisnjem ob vrata sam taxi klical

 

Jebes tak lajf

 

2x vec busov gladko pa nej se dokazejo al nej pa pustijo da se furamo po strehah kot to pocno indijci

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...