Skoči na vsebino

[PS5] Rise of the Ronin


gojc

Priporočeni prispevki

Vučko3 reče pred 55 minutami:

Jaz rad špekuliram, kaj zdaj.

 

Igral sem Wolong kljub nikakvi grafiki, in kljub totalnem combat downgradu. Tole pa dvomim, da bom. Ljudje grejo v kontra smer tega, kar bi jaz hotu.

Zdej, če bo prodaja huda, če bo več folka špilal, more power to them. Ni pa tole zame.

Wolong smo igrali tudi, ker je bila suša v tistem obdobju.

Povezava do prispevka
fric reče pred 25 minutami:

Wolong smo igrali tudi, ker je bila suša v tistem obdobju.

Ma ja. Pa še takrat sem mel malo solzne oči. Tega me je v bistvu bilo najbolj strah, da bojo zreduciral eno stvar, ki je dejansko bila odlicna. Sej nikoli niso ravno raztural v exploring ali grafiki, in je bilo kul, če je gameplay loop bil dober.

Tko pa me res ne zanima mrtva okolica

Povezava do prispevka

Šele danes pogledal tole.

 

 

 

Če ne bodo reviewji drastično spremenili mojega mnenja, bo ta igra hard skip. 

 

 

Navedek

So to elaborate on the stance system and my initial concern with the "one-button combat", all of your attacks involve square. Hold square for a charge attack, press forward and square for an advance attack (gap closer) or jump and square for a plunge. No sprint attack. Hit square 4-5 times (or 1 with accessibility on) to do your combo, typically follow up with R1 and a face button for an martial skill (abilities), by this point enemy is gonna block or parry you most likely, so you need to hit triangle and get multiple consecutive parries (called Counterspark in game) to panic them, at which point the process repeats. Martial skills are mainly used as follow-ups after panicking an enemy to cause more Ki damage. Stances fall into one of 3 types: Ten, Chi, and Jin. The in-game descriptions are below. Ten is effective against katanas and other normal weapons / ineffective against sabers and other lightweight weapons. Chi is effective against odachis and other heavy weapons, ineffective against katanas and other normals weapons Jin is effective against sabers and other lightweight weapons, ineffective against odachis and other heavy weapons. Having the correct stance will cause more stagger/ki damage or less with the wrong stance. Because of this you don't really swap between stances to carry combo strings, or if you really want to you're swapping between Advantage/Neutral/Advantage. The main combat loop is spam square, parry until you cause panic, use a martial skill, repeat process. Expect to repeat this 4 to 5 times against bosses on hard, 3-4 on medium, and usually twice on easy. It's simple. For a casual audience this sounds great. If you're looking for advanced depth like the differences between light/medium/high in Nioh or even flashy follow-ups or weaving magic like in Wo Long you won't get it however. This is the core of my problems with the combat loop. It's simple and casual user friendly, but it's not what I expect in a Team Ninja game. In fact it's the opposite of what I expect in their games.

 

Grafiko, ki zgleda  kot na zgodnji PS4 tituli še prebolim (pismo ma res je grd špil, še Nioh1 mi zgleda lepši madona!), ampak da so combat poneumili na one button spam, pa ne. Stance v Tsushimi sem hejtal, ker so bili redundantni, pač si šel v stance, ki je namenjen točno določenemu sovragu. Tukaj vidim, da je isti koncept.

 

PS: also, dat ime bossu Matthew Perry.. srsly? o.O

 

 

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 14 minutami:

Šele danes pogledal tole.

 

 

 

Če ne bodo reviewji drastično spremenili mojega mnenja, bo ta igra hard skip. 

 

 

 

Grafiko, ki zgleda  kot na zgodnji PS4 tituli še prebolim (pismo ma res je grd špil, še Nioh1 mi zgleda lepši madona!), ampak da so combat poneumili na one button spam, pa ne. Stance v Tsushimi sem hejtal, ker so bili redundantni, pač si šel v stance, ki je namenjen točno določenemu sovragu. Tukaj vidim, da je isti koncept.

 

PS: also, dat ime bossu Matthew Perry.. srsly? o.O

 

 

Sej to glih razlagam par dni :D combat poenostavljen še bolj kot v Wolongu. 

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 48 minutami:

 Stance v Tsushimi sem hejtal, ker so bili redundantni


Meni so tudi smrdeli, ampak ko so odprli ta najtežjo težavnost, kjer je skoraj vse oneshot, postanejo stanci ne tolk nadležen rock-paper-scissors, ampak legit orodje za izbiro bolj primernih muvov. 

Drugač mene ne moti one button combo sistem v Ghost of Tsushima tipu igre, od Niohovcev pa vsekakor pričakujem en dodaten layer al pa dva. 

Včeraj sem pa tudi sam pogledal Cowboyev video in Ronin je skipič zame. Shit grafika, premoderen setting, vse že videno... vse skupaj se mi zdi bolj kot slaba imitacija GoT, kot standalone Nioh-like produkt.

Povezava do prispevka
BigBoss82 reče pred 12 minutami:

Ej @gojc 22 marca .. Ronin al Dragons dogma 2 ?

 

DD2 je 30fps ali celo manj :sick:

Preprosto mi preveč generično deluje. Že enke iz istih razlogov nisem mogel igrat. Dobro je za koga je.

 

Pa zdaj gledam to novo serijo Shogun. Izbira je očitna :D

uredilo bitje gojc
Povezava do prispevka

Hard pass, počakam da bo free. Meh combat, polovičarski svet, grda grafika, setting mi je tudi malo sfaljen, raje mam sengoku jidai ali mongole. Konj tudi izgleda grozno. Ne vem, a je to zdej cash grab firma al kako? Modeli imajo očiten gift naredit nor combat in gameplay. Le še da znajo narediti svet, zgodbo, grafiko, interesantne like in kul raziskovanje, pa mamo igrco a ne.

Povezava do prispevka

Pa je kdo pricakova kaj drugega?

 

To je kot bi slovenska revija ocenjevala slovensko igro, ki se dogaja v casu Martina Krpana.

 

Sploh pa naj spomnem: review embargo za vse je 21.3., oni pa kao prvi dajejo ven revju in imajo ocitno ekskluzivo.

 

Skratka, relevanca teh ocen: nula.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Cutim neko negativno nastrojenost do te igre

 

Sicer pa tej opisi so itak krneki

 

Ff7re dajo 9tke, meta 93, user 9.. nema da nema.. jaz osebno ji nebi dal 90 nisans.. tam ene 85 plus minus oz kar 85 max

 

Tako da jaz ne jemljem resno te 9 pa tudi ce dajo med 8 in 9 .. edino ce je pod 8 pol je vrjetno objektivno vecji ali manjsi drek.. in se to ni nujno

 

Pac to so neke causal ocene, made for bussines

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...