Skoči na vsebino

Nov vs rabljen avto


HellAngel

Priporočeni prispevki

Chris reče pred 5 urami:

Definicija SUVa ni, da je sposoben offroad, ampak da je dvignjen, prostoren avto s veliko opreme. Primeri klasičnih SUVov so npr. Tiguan, Koleos, Captur, Ateca, Karoq, Kodiaq...

 

Internetzi pravijo drugače

 

https://en.wikipedia.org/wiki/SUV

 

Med temi vozili so tudi takšni, ki bi jih kdo označil za proper terence. Vidva s skynetzom pizdita v glavnem čez extended in full size SUVje. Ampak tle se strinjam. Sam segment SUVjev obsega več kot samo to.

 

Navedek

A sport utility vehicle (SUV) is a car classification that combines elements of road-going passenger cars with features from off-road vehicles, such as raised ground clearance and four-wheel drive.

uredilo bitje HellAngel
Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 10 urami:

Meni sploh ni jasno zakaj bi kdorkoli hotel imet SUV :D

 

Drugače EV SUV je imo lažje naredit, ker ponavadi so celice v dnu avtomobila, kar pomeni da če so celice visoke to avtomatsko dvigne avto. Potem pa je še vidik "varnosti" in verjetno proizvajalci še dodatno dvignejo šasijo, da je manj možnosti, da kam butneš z dnom avtomobila.

Zato da lažje pobijaš pešce mogoče? Je glih tolk dvignjen, menda gre mortaliteta pešcev strmo gor z večjim % SUV in ogromnih pickupov.

 

"Varen" je samo tolk bolj dokler ga imaš samo ti, takoj ko ga imajo vsi smo spet na istem. Samo da so nas nategnili ker so SUV 20% dražji.

 

HellAngel reče pred 8 urami:

 

Po moje zarad clearanca, k so SUVji mal dvignjeni od tal, da bodo mel baterije kam za zbasat.

 

 

Nauš verjel, ampak nas je enepar čudakov, ki nam prav pride malce višji avto (zarad dejavnosti je bil to eden primarnih kriterijev, ko sem iskal avto), pa ne ker so robniki v ljubljani visoki, ampak ker s takšnim avtom prideš v gmajni in malce slabših cestah marsikam brez da bi drgnil s podnom ob tla.

 

Če ima pa še 4x4 in elektronsko zaporo diffa, pa sploh super.

Točno to kar piše spodaj.

Skynetz reče pred 8 urami:

Itak piše neumnosti :D Hodim precej v hribe, pozimi tudi turno, kjer je treba gazit po raznih poteh, pa imam Fabio Monte Carlo, ki ima še dodatno znižano podvozje od navadne, pa sem lih tako prišel povsod do zdej. Kolega pa ima Tiguana, in je mislil da bo prišel z njim na ista mesta, kamor bi prišel s pravim 4x4 jeepom in je hitro ugotovil, da prideš samo malo dlje kot s passatom. Namreč je hitro nasedel in so ga rabili prit vlečt ven gorski reševalci, ki so takrat slučajno bli blizu.

 

Če bi govorili o Toyota Hilux ali pa Ford Raptor bi še razumel, s temi SUVji pa ne boš prišel kej dosti dlje. Dobro se spomnim pred leti, ko smo bli na dopustu v Črni Gori, smo šli prespat v eno kočo, ki je bla fakin 7km po makadamu v hrib. Tip, ki je imel kočo je valda imel proper 4x4 mašino, dvignjeno pol metra od tal. Pred nami so šli še eni slovenci, z Audi A4 al A6 quattro, mi pa zadaj s Scenicom. Cesta je bila res v pizdi in smo se vmes že hotli obrnit, ker nismo vedli al se bomo kmalu po skalah vozli al ne :D Pa smo prišli bp, tisti z Audijem je bil tko hiter, da ga sploh nismo mogli dohitet. No na koncu smo čez 2 dni navzdol preluknjali gumo na eni skali ob cesti, kar bi z vsakim avtom.

 

Točno to. Ajde pač maš folk ki to res rabi, samo ne mi govort da se 50% populacije vozi po takih rovtah. Bodimo realni, v slo maš še gorske ceste večinoma tok lepe da prideš s čimerkoli.

 

Ajde Passat in podobno je jeba, ker ima obračalni krog obupen zaradi dolžine :D To še najbolj.

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 1 uro:

Ajde pač maš folk ki to res rabi, samo ne mi govort da se 50% populacije vozi po takih rovtah. Bodimo realni, v slo maš še gorske ceste večinoma tok lepe da prideš s čimerkoli.

 

Maš folk, ki rabi ground clearance in štirikolesni pogon in vse perke, ki pridejo s takšnim vozilom. Terenske zmogljivosti takšnih vozil velika večina (vključno z vozili gorske reševalne pa zavodov za gozdove in podobni) uporablja manj kot 10% časa. Sam klinc, takrat ko nucaš, nucaš in ker lahko, si pač nabaviš SUV, ki bo zadostil tvojim potrebam. Vsak zase ve kaj nuca.

Maš tud folk, ki se v večjem/višjem avtu počuti bolj varno, lažje vstopa/izstopa iz njega in predvsem očitno ima keš za takšne avte. Če jih narod ne bi kupoval, se SUVji ne bi tok razmahnili.

Povezava do prispevka
HellAngel reče pred 17 urami:

 

Internetzi pravijo drugače

 

https://en.wikipedia.org/wiki/SUV

 

Med temi vozili so tudi takšni, ki bi jih kdo označil za proper terence. Vidva s skynetzom pizdita v glavnem čez extended in full size SUVje. Ampak tle se strinjam. Sam segment SUVjev obsega več kot samo to.

 

Ta definicija ne vem če je glih pravilna. Ker potemtakem kaj je Tiguan, Karoq, Kodiaq, Kamiq, Q3, Q5? Ne pozabi, da se jih večina če vedno proda brez 4x4 pogona. A zato niso SUV? Lol

 

Drugače pa že definicija je zelo smešna, a je pol Octavia Scout SUV? Ker po definiciji očitno je. Ground clearance je identičen kot pri Karoqu, oba imata lahko 4x4.

jlpktnst reče pred 14 urami:

Zato da lažje pobijaš pešce mogoče? Je glih tolk dvignjen, menda gre mortaliteta pešcev strmo gor z večjim % SUV in ogromnih pickupov.

 

"Varen" je samo tolk bolj dokler ga imaš samo ti, takoj ko ga imajo vsi smo spet na istem. Samo da so nas nategnili ker so SUV 20% dražji.

 

Točno to kar piše spodaj.

Točno to. Ajde pač maš folk ki to res rabi, samo ne mi govort da se 50% populacije vozi po takih rovtah. Bodimo realni, v slo maš še gorske ceste večinoma tok lepe da prideš s čimerkoli.

 

Ajde Passat in podobno je jeba, ker ima obračalni krog obupen zaradi dolžine :D To še najbolj.

Sej to da pešce pobijaš z njimi ni glih težko razumljivo, ko jih pogledaš kakšni so spredaj. Kaj bo šele, ko/će se bo začel prodajat Tesla Cybertruck :D 

Pastir_Matic reče pred 13 urami:

Ene asvaltne ceste po LJ in okolici so tolk sfukane, da rabis SUV, da kam prides.

Prej traktor :D 

 

HellAngel reče pred 12 urami:

 

Maš folk, ki rabi ground clearance in štirikolesni pogon in vse perke, ki pridejo s takšnim vozilom. Terenske zmogljivosti takšnih vozil velika večina (vključno z vozili gorske reševalne pa zavodov za gozdove in podobni) uporablja manj kot 10% časa. Sam klinc, takrat ko nucaš, nucaš in ker lahko, si pač nabaviš SUV, ki bo zadostil tvojim potrebam. Vsak zase ve kaj nuca.

Maš tud folk, ki se v večjem/višjem avtu počuti bolj varno, lažje vstopa/izstopa iz njega in predvsem očitno ima keš za takšne avte. Če jih narod ne bi kupoval, se SUVji ne bi tok razmahnili.

Najboljše je, da si ga vsi drkajo na porabo, pol pa kupijo SUV, ki ga ne rabijo, zato ker ga ima sosed in pač sosed ne more met večjega logično, plačajo 20% več, pol pa še pokurijo 20% več benza :D 

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 8 minutami:

Ta definicija ne vem če je glih pravilna. Ker potemtakem kaj je Tiguan, Karoq, Kodiaq, Kamiq, Q3, Q5? Ne pozabi, da se jih večina če vedno proda brez 4x4 pogona. A zato niso SUV? Lol

 

Drugače pa že definicija je zelo smešna, a je pol Octavia Scout SUV? Ker po definiciji očitno je. Ground clearance je identičen kot pri Karoqu, oba imata lahko 4x4.

 

Sej zato pravm da je SUV segment zelo širok. Sem mal poguglal in ja, vse strani definirajo SUVje kot je spisano na wikipedii. Tako da pod SUV se smatrajo tudi (kar laično pravimo) proper terenci - Landcruiser, Wrangler, Lada Niva, Jimny.. Tako da ko se kurčimo čez (ne)potrebnost posedovanja SUVjev, je metat vse v isti koš nesmiselno.

 

Kar se tiče tiguanov, karoqov in tega kar sprašuješ - ni nujno da ima 4x4. Definicija SUVja je "that combines elements of road-going passenger cars with features from off-road vehicles" - ni pa nujno da vse. Scout je pač očitno nekje v sivi coni, ni klasificiran kot SUV, ima pa značilnosti slednjih.

Povezava do prispevka
HellAngel reče pred 8 urami:

 

Sej zato pravm da je SUV segment zelo širok. Sem mal poguglal in ja, vse strani definirajo SUVje kot je spisano na wikipedii. Tako da pod SUV se smatrajo tudi (kar laično pravimo) proper terenci - Landcruiser, Wrangler, Lada Niva, Jimny.. Tako da ko se kurčimo čez (ne)potrebnost posedovanja SUVjev, je metat vse v isti koš nesmiselno.

 

Kar se tiče tiguanov, karoqov in tega kar sprašuješ - ni nujno da ima 4x4. Definicija SUVja je "that combines elements of road-going passenger cars with features from off-road vehicles" - ni pa nujno da vse. Scout je pač očitno nekje v sivi coni, ni klasificiran kot SUV, ima pa značilnosti slednjih.

 

Jaz proper terencev ne bi definiral kot SUV ampak kot terence. Zame so SUV ta čuden hibrid, ki ni ne tč ne mš, torej je shit za po cesti in shit za v hribe. Glavno da ma velke gume, jezno zgleda pa DA JE VISOK DA BOM DALEČ VIDLA.

Povezava do prispevka

Suv se je meni zdel zanimiv dokler nisem videl kolk neuporaben je.

Ogromen avto, not pa komaj spraviš kaj. Tu je x6 rekorder. Kako je že, 4 golf bags, lol, tja dveh ne spraviš.

Folk jih itak voz sam po asfaltu, pa saj ne da so za neka brezpotja sploh primerni.

Višji sedež, ja. Samo saj to si mel prej tud. Zraven tega, ok tu bo kdo popizdil... Če ti je proces vsedanja v klasičn avto too much, je na mestu vprašanje, če je sploh ok da voziš

Povezava do prispevka
PuskA reče Dne, 2. 4. 2023 at 10:09:

menda pr novih avtih ze dajejo take akcije, da so zelo bliz cene 2-3leti starih bestwagnov z malo kilometri... praznenje zalog predvsem... 3-5 leta stari z magicnimi kilometri so pa se vedn vabljivi za manj dnarja

eni upajo da pride do kolapsa nepremičninskega trga, jaz pa da pride do "kolapsa" avtomobilističnega trga. Trafici 2015 letni še vedno v sloveniji okoli 20k :rofl:

Povezava do prispevka
GigiGovedina reče Dne, 4. 4. 2023 at 1:26:

Suv se je meni zdel zanimiv dokler nisem videl kolk neuporaben je.

Ogromen avto, not pa komaj spraviš kaj. Tu je x6 rekorder. Kako je že, 4 golf bags, lol, tja dveh ne spraviš.

mal sem že pozabil, ampak v x6 tut jaz nisem bil happy s placom na zadnjih sedežih, sploh za kolena (za glavo se pa ne spomnim več).

Povezava do prispevka

Maš SUVje ki so crap glede placa (X6 klasičen primer), maš pa tud SUVje, ki imajo čist solidn prtljažnik in potniški prostor. Cherry picking @ its finest. Sem zgoraj napisal da je SUV segment izredno širok in ne morš enoznačno kurcat vsega povprek.

 

Ne vem kaj vse tlačite v avte, da vam zmanjkuje placa. En sodelavc je zanč jamru da tuhta da bi zamenju Superba karavana, ker ne ve če bo mel dost placa v avtu k bo dobu (prvega) otroka. Jst mam prtljažnik skoz polovicol nafilan s šihtno robo, dva otroška sedeža zadi, pa še zmer ni noben problem napokat avta in celo familijo pelat na morje.

Itak pa čez SUVje največ pizdi folk ki poseduje GTIje/RSke s po 300 konji. :rolleyes:

uredilo bitje HellAngel
Povezava do prispevka

Jaz nimam takega problema s prostorom, oz. bi mi prav kdaj prišel večji avto, ampak premalokrat, da bi zdej dal 40k zaradi tega. 

 

S Fabio smo šli v 4 iz Kopra do Valencie, pa iz Kopra sem šel na Švedsko v Malmo, potem pa še naprej na izlete v Oslo, Stockholm pa še kam. Je pa dejstvo, da če bi kupoval večji avto, da je bolj komot, varen, varčen pa še kej je zadnja stvar na katero bï gledal SUV. Octavia ima 640l prtljažnik Karoq pa recimo samo 520l.

 

Bi si upal trdit, da je ta Fabia bla čez precej več držav, kot večina SUVjev, ki so 5x večji od nje, ki se vozijo tle pri nas po cestah :D Večina jih verjetno niti iz Slovenije ne gre, pa še to če grejo, grejo na Hrvaško poleti

Povezava do prispevka
HellAngel reče Dne, 30. 3. 2023 at 23:17:

 

Maš folk, ki rabi ground clearance in štirikolesni pogon in vse perke, ki pridejo s takšnim vozilom. Terenske zmogljivosti takšnih vozil velika večina (vključno z vozili gorske reševalne pa zavodov za gozdove in podobni) uporablja manj kot 10% časa. Sam klinc, takrat ko nucaš, nucaš in ker lahko, si pač nabaviš SUV, ki bo zadostil tvojim potrebam. Vsak zase ve kaj nuca.

Maš tud folk, ki se v večjem/višjem avtu počuti bolj varno, lažje vstopa/izstopa iz njega in predvsem očitno ima keš za takšne avte. Če jih narod ne bi kupoval, se SUVji ne bi tok razmahnili.

SUV je ista traparija kot pickupi, ki jih vozijo v mestih živeči Američani, k nimajo pickupa za kaj met, razen da jih je prepričal marketing.

Povezava do prispevka
Sektor 13 reče pred 19 urami:

Fabia je dejansko zelo prostoren avto za to velikost. Nikoli nisem pogresal vec prostora.

True. Sicer zadnje čase me začenja hrbet bolet če se vozim 1+ uro, tko da tudi zaradi tega razmišljam na kej večjega, pa ko grem kolesarit je jeba, ker mi notri kolo ne gre nikakor, morem vsakič na streho dajat prtljažnik itd, kar je malo sitno. Ampak se zdej tko malo vozim proti lani ali predlani, da mi je trenutno precej vseeno :D 

Sovicha reče pred 18 urami:

SUV je ista traparija kot pickupi, ki jih vozijo v mestih živeči Američani, k nimajo pickupa za kaj met, razen da jih je prepričal marketing.

Ampak, ampak, kaj pa če bodo enkrat šli ven iz mesta in ne bodo imeli pickupa? :D 

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...