BigBoss82 Objavljeno 22. junij 2023 Share Objavljeno 22. junij 2023 (urejano) tomazek reče pred 43 minutami: Kakšno je razmerje med igranjem in vsem ostalim (cutscene, prehodi, ko se nič ne dogaja...)? Je več kot 50% igranja? 50:50 ? Ma ni slabo skoraj so mi obljsi cutscene kot gameplay, ki ni slab, ampak prelahek Drugace igrica je pure SP izkusnja To bo vsec galku Na 30 fps bi meni izkrvavele ovi pa se ta motion blure ki se ga ne da izklopit 22. junij 2023 uredilo bitje bigboss82 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 22. junij 2023 Share Objavljeno 22. junij 2023 (urejano) tak kot BB pravi, cutscene so noro dobro narejeni, in tu so ZELO dobrodosli in primerni ker res furajo zgodbo naprej. Kot tudi odlicen VA in delivery. ps. muzka BENGA, non stop! art design tudi 22. junij 2023 uredilo bitje Vučko3 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 22. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 22. junij 2023 (urejano) tomazek reče pred 1 uro: Kakšno je razmerje med igranjem in vsem ostalim (cutscene, prehodi, ko se nič ne dogaja...)? Je več kot 50% igranja? 40% cutscenes, 40% šetanje, 20% bojevanje (ki je žal res ful prelahko). Pa kar pravita kolega smet(an)iščarja zgoraj. Delivery je fenomenalen imo. VA, muzika, pisanje,... Vse je top. tl;dr Ne bo ti kul. 22. junij 2023 uredilo bitje ke_kit 2 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 22. junij 2023 Share Objavljeno 22. junij 2023 Ja, zaenkrat je combat lahek, za nas. Ampak pizda, da je zabaven. Ko sfolgam kombote naredit, tajmirat dodge v nulo...top top. Spet pravim, res ne rabim soulslike crkovanje v vsaki igrici. 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 22. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 22. junij 2023 Se povsem strinjam. Malo mi je samo škoda, da nima zadeva tudi proper hard mode. Sicer jaz igram z auto-heal in auto-assist za Torgala. Že tako mi je dogajanje na ekranu velikokrat ful kaotično in nerazločno, tko da mi je res muka zraven še konstantno gledati dol na health bar in preklapljati med assist in health ukazi. Če mi bo stvar postala res preveč brainless, bom enostavno izklopil ta pomagala imo. Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 22. junij 2023 Share Objavljeno 22. junij 2023 Combat je lahek, ni pa dolgočasen. Boss fighti so next level. 2 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 22. junij 2023 Share Objavljeno 22. junij 2023 Hahaaaaa fak no. Kaki so to boss fajti!! Pa carski cinematic vlozki! Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 22. junij 2023 Share Objavljeno 22. junij 2023 Cinematic vlozki niso carski ampak so neviđeni.. console seller cinematicsi 3 Navedek Povezava do prispevka
seattle Objavljeno 22. junij 2023 Share Objavljeno 22. junij 2023 Dejte mi mal povedat zakaj so boss fighti next level. Recimo v primerjavi z God of War. A je epic scale, vec stagov, je vseskup over the top. Res me zanima Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 22. junij 2023 Share Objavljeno 22. junij 2023 Over the top kinematsko. Predstavljaj si endgame bossa za kerga firma porabi 50% budgeta. To je tle vsak fajt. 3 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 22. junij 2023 Share Objavljeno 22. junij 2023 Ce primerjam z Ragnarokom, mi je ff16 precej bolj zabavna, kar se fajtov tiče. Vse zgleda in poteka nekak boljse, bolj naravno in tekoce. Nimam pojma. Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 22. junij 2023 Share Objavljeno 22. junij 2023 Jao majko Navedek Povezava do prispevka
Gogy Objavljeno 22. junij 2023 Share Objavljeno 22. junij 2023 Odkupim za 20 jevrov. Pa zraven dam Porzingisa. Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 22. junij 2023 Share Objavljeno 22. junij 2023 (urejano) seattle reče pred 51 minutami: Dejte mi mal povedat zakaj so boss fighti next level. Recimo v primerjavi z God of War. A je epic scale, vec stagov, je vseskup over the top. Res me zanima Spoiler Nisem moral izbrat katera mo je boljsa sori 22. junij 2023 uredilo bitje bigboss82 2 2 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 23. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 23. junij 2023 Ves stage The Eye of the Tempest. Najprej res nora lokacija z nevihtnim environmentom, pol pa fight proti Garudi in na koncu še awakening z Ramuhom Odin in Bahamut sta tudi totalni odlom. @seattle Ma vse skupaj je neverjetno epsko. Sem posnel zgoraj v spoilerju opisano stopnjo, če bi si rad pogledal in te ne moti minimalen spoiler. Spoiler 2 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Zadnjo uro igranja včeraj sem med open world segmenti dal na quality mode, in je boljše kot perma dipi pod VRR range. Zaprte cone in bosse bom pa na framerate. Dvomim, da bojo kaj bistveno zrihtali performance mode, 30fps console pleb race bo spet standard. 1 Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 ke_kit reče pred 11 urami: Se povsem strinjam. Malo mi je samo škoda, da nima zadeva tudi proper hard mode. Sicer jaz igram z auto-heal in auto-assist za Torgala. Že tako mi je dogajanje na ekranu velikokrat ful kaotično in nerazločno, tko da mi je res muka zraven še konstantno gledati dol na health bar in preklapljati med assist in health ukazi. Če mi bo stvar postala res preveč brainless, bom enostavno izklopil ta pomagala imo. Čak mal jamraš čez prelahko težavnost pol pa enga od ez-mode ringov uporabljaš. Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 (urejano) Jaz manualno kontroliram Torgala, saj ni da moraš met nonstop prst na healing panic buttonu. Atm me moti ena stvar, bom se pa potrudu nadrkat, in to so parryi. Ni mi kul parry na basic attacku. Tolčeš combo rotacijo, pol ko mob naredi udarec na kerga moraš reagirat, je treba met nek drug binding, tko kot je pri dodgu. Za parry pa moraš pritisnit isti gumb, kot si ga v combo stringu, malo mi je ne vem, kontra intuitivno. Večkrat sem parryal slučajno kot namerno. 23. junij 2023 uredilo bitje Buzzkill 1 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Kako do zdaj primerjate kvaliteto igrice z: GOW 1 GOW 2 FF 7 R HZD 2 Super Monkey Ball: Banana Splitz 1 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 (urejano) Combat kako komu. Meni je GOW combat boljši(za zdej), ker ima počasnejši ritem, dejansko vidiš kaj se dogaja na ekranu tudi med najbolj intenzivnim combatom. V GOW me je pretty much bolel kurac kaj se dogaja, v enki še do ene mere, v dvojki sploh ne, tle sem engagan do konca. Game of thrones ton z epsko character heavy zgodbo IN npcji keri niso diversity tokeni. Prav nenavadno mi je, ko prideš v grupo good guyev, pa so vsi beli moški, wtf kaj je to, 1996? FF7RE je meni borefest. Ultra realisticna grafika, pol pa otroski ton in bullshit. Combat me tudi ni vlekel, FF16 je superioren v vsakem vidiku, razen če si weeb pedo, pol ma FF jače like. Tle je ton mega resen, ni prevec comic reliefa, je bolj rezultat dobrega pisanja kot nekih odfukanih likov. Cid, glavni companion je legenda. Tip ma glas globji od Kratosa, in prvo ko pojebeta neke reveže, model poloota trupla, my man! HZD2 je tech showcase, ki ga ne bom dajal ob bok potencialnem GOTYu. Nemogoče. FF16 je 50h(tko pravjo) dolga pravljica kjer te prime zgodba, drži akcija, cutsceni in neverovatni boss encounterji pa vlečejo nazaj. Je pa combat za zdej lahek, nekomu mogoče ne bo kul tolk cut scenov, combat je lahko hitro epileptični button mashing, ima pa globino in je fun as fuck. SMB: banana splitz bo pa ob Tormentu in Fallout NV vedno god tier, to je tko kot če Jordana omeniš v debati kdo je greater champ, Vlatko Čančar ali Žan Tabak. 23. junij 2023 uredilo bitje Buzzkill 5 Navedek Povezava do prispevka
seattle Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Bastardi, morm rect da me konkretno hypate, Keep going 😄 Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Buzzkill reče pred 11 minutami: Combat kako komu. Meni je GOW combat boljši(za zdej), ker ima počasnejši ritem, dejansko vidiš kaj se dogaja na ekranu tudi med najbolj intenzivnim combatom. To. Pri tistem videu, ki ga je postal ke_kit, nimam pojma kaj se dogaja na ekranu, ker se absolutno nič prav ne vidi - niti kje si, niti kam padajo udarci... Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Še par vtisov: Clive je kul TIHI protagonist. Ni nem, ne pa Aloysplaina vsakih 5 nanosekund. Soundtrack je en najboljših out there. Loading times so 5 sekund max. Ena glavnih tem je suženjstvo, ter moralne implikacije ter posledice tega, ni pa nobene močne črnke, da nam to razloži... večkrat. 1 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 hmmm dejansko se bere kot dober špil tole, tnx za zelo cool insight @Buzzkill. Kok pa kej trpi špil za klasičnimi jrpg in square/ubisoft/guerilla/insomniac bullshit trendi, da je ogromno enega dogajanja in mini questov, ki so pa povsem brezvezni in služijo samo temu, da ima špil 10 ur preveč? Ajde razumem da tega nekaj vseeno je, še tak masterpiece kot je Zelda BOTW ni imuna na to, ampak kaka je količina tega balasta? Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 V igri nisem naletel nekih aktivnosti razen questov in sidequestov. Imaš pa nekaj extra modov dosegljivih iz huba, in sicer valda combat arena za trening, arcade mode za rank in točke, ter stage replay, kjer lahko za nazaj odigraš bilokeri segment igre. Slednje je nekaj, kar bi hotel v FROM igrah, bonfire ascetic, ampak kot replay cone. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Vse kar je Buzzkill napisal podpišem. Razen combata, jaz mam raje flashy estetski combat, kot GoW combat. Stvar okusa, seveda. Najvecja razlika med GoW in FF16 combatom je v tem, kako kateri teče. Pri GoW si spusto vse napade enega za drugim, ni nobene povezave. Zdej enga, pol drugega, tretjega in tralala Tukaj so prehodi toook bolj smiselni, da na koncu zgleda kot en napad. 1 Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Ma ja igra je dobro narejena.. 1. Story je dober, ni dosadnih dialogov al fillerjev.. vsak cutscene al je carski al je ql al je ok 2. Boss fajti so dobri na nivoju stari GoW ce gledamo po duhu casa oz kolilo zapalijo in so blockbuster hudi right now 3. Cutscene so graficno res top To so tri najjace zadeve Pol imas nekje vmes gameplay, ki ni dosadan, niti ni toliko lahek, ce nimas potionsov na zalogi in ti uleti boss, sam po drugi strani, ce umres imas čekpoint med fajtom in ti nafila potionse, tako da... pac button smashing, vecinoma mores stiskat na kvadratek, medtem r1 za doge in tu pa tam neke superje in pes dan napada k oso stagirani.. ne vem.. rad bi vidu neko globino ma trenutno je nw vidim.. pri bossih je zanimivo, bolj kot GoW, pri obicnih mobih pa ne.. to je skoda In slabe stvari.. performacne Mene sicer ne moti... ampak trpi tako resolucija kot fpsji.. mogoce kot je rekel @Buzzkill ni slabo igrat Kaj se.. ja sidequesti, meni se ne da delat niti enega.. doklee je bla igrica linearna izkusnja mi je bilo carako, ko se malo odpre, mislim, lih malo in so neki sidequesti, mi je kae malo bala.. sam ker je campanija story tako dobro tempirana, da prav mi je smeti delat te kurceve sidequeste.. edino kaksne hude monster hunte bi naredil oz minibosse.. to je ql 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 23. junij 2023 Avtor Share Objavljeno 23. junij 2023 (urejano) Gatsu reče pred 4 urami: Čak mal jamraš čez prelahko težavnost pol pa enga od ez-mode ringov uporabljaš. Sem izklopil healing in je isti kurac, kot če ne bi imel ringa (točno tko kot sem pričakoval, da bo, zato sem ga tudi v prvi vrsti vkliopil), ker me nič ne uspe niti približno ogriziti do te mere, da bi moral ful neki aktivno paziti na health bar. Manual healanje ne predstavlja nobene višje težavnosti. Če misliš, da si ful zvišaš težavnost, ker ne uporabljaš QOL ringov, imam slabe novice zate. Buzzkill reče pred 4 urami: Atm me moti ena stvar, bom se pa potrudu nadrkat, in to so parryi. Ni mi kul parry na basic attacku. Tolčeš combo rotacijo, pol ko mob naredi udarec na kerga moraš reagirat, je treba met nek drug binding, tko kot je pri dodgu. Za parry pa moraš pritisnit isti gumb, kot si ga v combo stringu, malo mi je ne vem, kontra intuitivno. Večkrat sem parryal slučajno kot namerno. +Milijon. Tudi okno za parry je krneki. Ful predolgo. Sploh ne parryjam ničesar, ker je tko faking nezadovoljujoč filing. Čakam raje na Titan abilities. Ena stvar, ki bi znala malo rešiti ta slab priokus easy mode, so uni arcade trials, če se bo dalo kasneje višati težavnost. V tutorialu so opisani različni rewardi, če delaš določene move pri eni, dveh ali treh zvezdicah. Imam feeling, da to predstavlja nekakšne težavnostne stopnje. Zdaj sem izvedel še neki kar zabije poslednji žebelj v ez mode krsto. Če umreš se ti do konca nafilajo potions in hi-potions. Če vam zmanjka in nočete porabljati keša, se enostavno pustite ubiti kakim random mobom. EDIT: Vidim, da je že bigboss razložil. 23. junij 2023 uredilo bitje ke_kit 2 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 Sam pizda, mi smo vsi tok navajeni na zafukane igre, itak da nam tole ni nic. Kak je pa z veliko vecino ostalih? Verjetno jim je cisto kul. Zato bi hard mode bil najs 1 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 23. junij 2023 Share Objavljeno 23. junij 2023 (urejano) Baseline težavnost je nek kao klasičen normal, lahko si narediš igro na easy, ne moreš pa dat na hard. Visja težavnost(in novi enemiji ter bossi) so šele v NG+. Potione lahko pobiras po mapi ker se respawnajo, itak je pa denarja tolk, da kupovanje pri vsakem obisku merchanta ni opazno pri bilanci. 23. junij 2023 uredilo bitje Buzzkill 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.