Skoči na vsebino

[PS5 - Timed] Final Fantasy XVI


Priporočeni prispevki

tomazek reče pred 43 minutami:

Kakšno je razmerje med igranjem in vsem ostalim (cutscene, prehodi, ko se nič ne dogaja...)? Je več kot 50% igranja?

50:50 ?

 

Ma ni slabo skoraj so mi obljsi cutscene kot gameplay, ki ni slab, ampak prelahek

 

Drugace igrica je pure SP izkusnja

To bo vsec galku

 

Na 30 fps bi meni izkrvavele ovi pa se ta motion blure ki se ga ne da izklopit

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 1 uro:

Kakšno je razmerje med igranjem in vsem ostalim (cutscene, prehodi, ko se nič ne dogaja...)? Je več kot 50% igranja?

40% cutscenes, 40% šetanje, 20% bojevanje (ki je žal res ful prelahko).

 

Pa kar pravita kolega smet(an)iščarja zgoraj. Delivery je fenomenalen imo. VA, muzika, pisanje,... Vse je top.

 

tl;dr

Ne bo ti kul. :D

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Se povsem strinjam. Malo mi je samo škoda, da nima zadeva tudi proper hard mode.

Sicer jaz igram z auto-heal in auto-assist za Torgala. Že tako mi je dogajanje na ekranu velikokrat ful kaotično in nerazločno, tko da mi je res muka zraven še konstantno gledati dol na health bar in preklapljati med assist in health ukazi.

Če mi bo stvar postala res preveč brainless, bom enostavno izklopil ta pomagala imo.

Povezava do prispevka
seattle reče pred 51 minutami:

Dejte mi mal povedat zakaj so boss fighti next level. Recimo v primerjavi z God of War.

A je epic scale, vec stagov, je vseskup over the top. Res me zanima :)

Spoiler

188e51509e211-screenshotUrl.thumb.jpg.7916e0912b47194aca1e98ebd3f59c18.jpg188e5151a6870-screenshotUrl.thumb.jpg.edc6223bc1acdd624d59780d819d9dea.jpg

Nisem moral izbrat katera mo je boljsa sori

uredilo bitje bigboss82
  • Račka +1 2
  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka

Ves stage The Eye of the Tempest. :avadodo:

Najprej res nora lokacija z nevihtnim environmentom, pol pa fight proti Garudi in na koncu še awakening z Ramuhom :avadodo: :avadodo:

Odin in Bahamut sta tudi totalni odlom. :avadodo:

@seattle Ma vse skupaj je neverjetno epsko.

Sem posnel zgoraj v spoilerju opisano stopnjo, če bi si rad pogledal in te ne moti minimalen spoiler.

Spoiler

 

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 11 urami:

Se povsem strinjam. Malo mi je samo škoda, da nima zadeva tudi proper hard mode.

Sicer jaz igram z auto-heal in auto-assist za Torgala. Že tako mi je dogajanje na ekranu velikokrat ful kaotično in nerazločno, tko da mi je res muka zraven še konstantno gledati dol na health bar in preklapljati med assist in health ukazi.

Če mi bo stvar postala res preveč brainless, bom enostavno izklopil ta pomagala imo.

 

Čak mal jamraš čez prelahko težavnost pol pa enga:rofl: od ez-mode ringov uporabljaš.

Povezava do prispevka

Jaz manualno kontroliram Torgala, saj ni da moraš met nonstop prst na healing panic buttonu.

 

Atm me moti ena stvar, bom se pa potrudu nadrkat, in to so parryi. Ni mi kul parry na basic attacku. Tolčeš combo rotacijo, pol ko mob naredi udarec na kerga moraš reagirat, je treba met nek drug binding, tko kot je pri dodgu. Za parry pa moraš pritisnit isti gumb, kot si ga v combo stringu, malo mi je ne vem, kontra intuitivno. Večkrat sem parryal slučajno kot namerno.

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka

Combat kako komu. Meni je GOW combat boljši(za zdej), ker ima počasnejši ritem, dejansko vidiš kaj se dogaja na ekranu tudi med najbolj intenzivnim combatom. 

 

V GOW me je pretty much bolel kurac kaj se dogaja, v enki še do ene mere, v dvojki sploh ne, tle sem engagan do konca. Game of thrones ton z epsko character heavy zgodbo IN npcji keri niso diversity tokeni.

 

Prav nenavadno mi je, ko prideš v grupo good guyev, pa so vsi beli moški, wtf kaj je to, 1996?

 

FF7RE je meni borefest. Ultra realisticna grafika, pol pa otroski ton in bullshit. Combat me tudi ni vlekel, FF16 je superioren v vsakem vidiku, razen če si weeb pedo, pol ma FF jače like.

 

Tle je ton mega resen, ni prevec comic reliefa, je bolj rezultat dobrega pisanja kot nekih odfukanih likov.

 

Cid, glavni companion je legenda. Tip ma glas globji od Kratosa, in prvo ko pojebeta neke reveže, model poloota trupla, my man!

 

HZD2 je tech showcase, ki ga ne bom dajal ob bok potencialnem GOTYu. Nemogoče.

 

FF16 je 50h(tko pravjo) dolga pravljica kjer te prime zgodba, drži akcija, cutsceni in neverovatni boss encounterji pa vlečejo nazaj.

 

Je pa combat za zdej lahek, nekomu mogoče ne bo kul tolk cut scenov, combat je lahko hitro epileptični button mashing, ima pa globino in je fun as fuck.

 

SMB: banana splitz bo pa ob Tormentu in Fallout NV vedno god tier, to je tko kot če Jordana omeniš v debati kdo je greater champ, Vlatko Čančar ali Žan Tabak.

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 11 minutami:

Combat kako komu. Meni je GOW combat boljši(za zdej), ker ima počasnejši ritem, dejansko vidiš kaj se dogaja na ekranu tudi med najbolj intenzivnim combatom.

 

To. Pri tistem videu, ki ga je postal ke_kit, nimam pojma kaj se dogaja na ekranu, ker se absolutno nič prav ne vidi - niti kje si, niti kam padajo udarci...

Povezava do prispevka

Še par vtisov:

 

Clive je kul TIHI protagonist. Ni nem, ne pa Aloysplaina vsakih 5 nanosekund.

 

Soundtrack je en najboljših out there.

 

Loading times so 5 sekund max.

 

Ena glavnih tem je suženjstvo, ter moralne implikacije ter posledice tega, ni pa nobene močne črnke, da nam to razloži... večkrat.

 

 

Povezava do prispevka

hmmm dejansko se bere kot dober špil tole, tnx za zelo cool insight @Buzzkill. Kok pa kej trpi špil za klasičnimi jrpg in square/ubisoft/guerilla/insomniac bullshit trendi, da je ogromno enega dogajanja in mini questov, ki so pa povsem brezvezni in služijo samo temu, da ima špil 10 ur preveč? Ajde razumem da tega nekaj vseeno je, še tak masterpiece kot je Zelda BOTW ni imuna na to, ampak kaka je količina tega balasta?

Povezava do prispevka

V igri nisem naletel nekih aktivnosti razen questov in sidequestov. 

 

Imaš pa nekaj extra modov dosegljivih iz huba, in sicer valda combat arena za trening, arcade mode za rank in točke, ter stage replay, kjer lahko za nazaj odigraš bilokeri segment igre. 

 

Slednje je nekaj, kar bi hotel v FROM igrah, bonfire ascetic, ampak kot replay cone.

Povezava do prispevka

Vse kar je Buzzkill napisal podpišem. Razen combata, jaz mam raje flashy estetski combat, kot GoW combat. Stvar okusa, seveda. 

 

Najvecja razlika med GoW in FF16 combatom je v tem, kako kateri teče. Pri GoW si spusto vse napade enega za drugim, ni nobene povezave. Zdej enga, pol drugega, tretjega in tralala

 

Tukaj so prehodi toook bolj smiselni, da na koncu zgleda kot en napad.

Povezava do prispevka

Ma ja igra je dobro narejena..

 

1. Story je dober, ni dosadnih dialogov al fillerjev.. vsak cutscene al je carski al je ql al je ok

 

2. Boss fajti so dobri na nivoju stari GoW ce gledamo po duhu casa oz kolilo zapalijo in so blockbuster hudi right now

 

3. Cutscene so graficno res top

 

To so tri najjace zadeve

 

Pol imas nekje vmes gameplay, ki ni dosadan, niti ni toliko lahek, ce nimas potionsov na zalogi in ti uleti boss, sam po drugi strani, ce umres imas čekpoint med fajtom in ti nafila potionse, tako da... pac button smashing, vecinoma mores stiskat na kvadratek, medtem r1 za doge in tu pa tam neke superje in pes dan napada k oso stagirani.. ne vem.. rad bi vidu neko globino ma trenutno je nw vidim.. pri bossih je zanimivo, bolj kot GoW, pri obicnih mobih pa ne.. to je skoda

 

In slabe stvari.. performacne

Mene sicer ne moti... ampak trpi tako resolucija kot fpsji.. mogoce kot je rekel @Buzzkill ni slabo igrat

 

Kaj se.. ja sidequesti, meni se ne da delat niti enega.. doklee je bla igrica linearna izkusnja mi je bilo carako, ko se malo odpre, mislim, lih malo in so neki sidequesti, mi je kae malo bala.. sam ker je campanija story tako dobro tempirana, da prav mi je smeti delat te kurceve sidequeste.. edino kaksne hude monster hunte bi naredil oz minibosse.. to je ql

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 4 urami:

Čak mal jamraš čez prelahko težavnost pol pa enga:rofl: od ez-mode ringov uporabljaš.

Sem izklopil healing in je isti kurac, kot če ne bi imel ringa (točno tko kot sem pričakoval, da bo, zato sem ga tudi v prvi vrsti vkliopil), ker me nič ne uspe niti približno ogriziti do te mere, da bi moral ful neki aktivno paziti na health bar.

Manual healanje ne predstavlja nobene višje težavnosti. Če misliš, da si ful zvišaš težavnost, ker ne uporabljaš QOL ringov, imam slabe novice zate. :D

  

Buzzkill reče pred 4 urami:

Atm me moti ena stvar, bom se pa potrudu nadrkat, in to so parryi. Ni mi kul parry na basic attacku. Tolčeš combo rotacijo, pol ko mob naredi udarec na kerga moraš reagirat, je treba met nek drug binding, tko kot je pri dodgu. Za parry pa moraš pritisnit isti gumb, kot si ga v combo stringu, malo mi je ne vem, kontra intuitivno. Večkrat sem parryal slučajno kot namerno.

+Milijon. Tudi okno za parry je krneki. Ful predolgo. Sploh ne parryjam ničesar, ker je tko faking nezadovoljujoč filing. Čakam raje na Titan abilities.

 

Ena stvar, ki bi znala malo rešiti ta slab priokus easy mode, so uni arcade trials, če se bo dalo kasneje višati težavnost. V tutorialu so opisani različni rewardi, če delaš določene move pri eni, dveh ali treh zvezdicah. Imam feeling, da to predstavlja nekakšne težavnostne stopnje.

 

Zdaj sem izvedel še neki kar zabije poslednji žebelj v ez mode krsto. Če umreš se ti do konca nafilajo potions in hi-potions. Če vam zmanjka in nočete porabljati keša, se enostavno pustite ubiti kakim random mobom. :rofl:

EDIT: Vidim, da je že bigboss razložil.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Baseline težavnost je nek kao klasičen normal, lahko si narediš igro na easy, ne moreš pa dat na hard.

 

Visja težavnost(in novi enemiji ter bossi) so šele v NG+.

 

Potione lahko pobiras po mapi ker se respawnajo, itak je pa denarja tolk, da kupovanje pri vsakem obisku merchanta ni opazno pri bilanci. 

 

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...