Skoči na vsebino

[multi] Dragon's Dogma 2


Priporočeni prispevki

BigBoss82 reče pred 1 uro:

Igra kdo na ps5?

 

Prej sem mal probal. Samo začetni area in mal šetnje okol tako da ne morem komentirat frejmov v mestih / večjih fajtih. Se pa opazi da frejmi ne bojo lih super že ko obračaš kamero okoli lika. 

 

Z lahkoto rečem da je to to, zmagal smo v lajfu. Proper RPG feeling, artstyle in grafika sta meni pisana na kožo, takoj padeš v svet in okolico, takoj bi lavfal kr nekam pobirat ene rožice. Naredil sem si pawn sorco ki mal spominja na uno iz wičerja, lepe joške, lih pravi boki, usločen trebušček. Sicer si je potem dala gor eno staro haljo, ampak je še nisem imel časa spleskat za kazen. 

 

Movement je tako kot v enki zelo odziven. Lock ona še nisem našel tako da težko komentiram fajt, je pa filing ko splezaš na nekaj in začneš zabadat kr ok. 

 

Če se komu ne da brat: GOTY

Povezava do prispevka
kemik reče Pravkar:

 

Prej sem mal probal. Samo začetni area in mal šetnje okol tako da ne morem komentirat frejmov v mestih / večjih fajtih. Se pa opazi da frejmi ne bojo lih super že ko obračaš kamero okoli lika. 

 

Z lahkoto rečem da je to to, zmagal smo v lajfu. Proper RPG feeling, artstyle in grafika sta meni pisana na kožo, takoj padeš v svet in okolico, takoj bi lavfal kr nekam pobirat ene rožice. Naredil sem si pawn sorco ki mal spominja na uno iz wičerja, lepe joške, lih pravi boki, usločen trebušček. Sicer si je potem dala gor eno staro haljo, ampak je še nisem imel časa spleskat za kazen. 

 

Movement je tako kot v enki zelo odziven. Lock ona še nisem našel tako da težko komentiram fajt, je pa filing ko splezaš na nekaj in začneš zabadat kr ok. 

 

Če se komu ne da brat: GOTY


Haha jaz isto, eno joškato sorco:blush:. Sem jo dlje delal kot svoj lik, ko sem neki generičnega poklikal :)Sam pa sem fighter.

Povezava do prispevka

Js tut fajter. Sej če se prav spomnim iz enke itak skoraj brezšivno ingame preklapljaš med poklici? Ziher bom mal še lokostrelec zraven, čarajo naj pa drugi. 

 

Sem pa tudi jaz porabil tukaj največ časa za kreirat karakterja do zdej v špilih. Res pa je da ponavadi porabim ene 2 minuti, zdej sem pa ene 10. :D

 

edit: ni lockona? To je mal čudno al ni, po vseh teh letih soulsev sploh nevem kako gre brez. 

 

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka
kid666 reče pred 1 uro:

do naslednjega patcha

 

bolj je smešno, da nekateri to opravičujete, če bi šlo pa za Ubi ali EA špil bi pa sral opeke pa limal youtube eseje na temo mikrotransakcij in njih groženj za demokracijo

a bos igral igro? al samo vodis neke vojne na forumu? Ne kapiram, kaj hoces tocno?

Sej se strinjam s tabo. In jaz ne limam esejev o Ubi ali EA, ker ne igram njihovih iger, ker so slabe vecinoma. Mahaš brezveze.

Povezava do prispevka
kemik reče pred 29 minutami:

Js tut fajter. Sej če se prav spomnim iz enke itak skoraj brezšivno ingame preklapljaš med poklici? Ziher bom mal še lokostrelec zraven, čarajo naj pa drugi. 

 

Sem pa tudi jaz porabil tukaj največ časa za kreirat karakterja do zdej v špilih. Res pa je da ponavadi porabim ene 2 minuti, zdej sem pa ene 10. :D

 

edit: ni lockona? To je mal čudno al ni, po vseh teh letih soulsev sploh nevem kako gre brez. 

 

Kolkor sem gledal je glavna razlika med vocationi med enko in dvojko, da se ti v dvojki statsi avtomatsko alocirajo glede na vocation 

 

V enki so pa bli vezani na vocation in level up, in če si recimo hotu met več lajfa, si mogu neki levelov porabit za fighter/warrior vocation, ker si s tem vocationom pridobil največ hp-ja ob lvl-upu (to se je poznalo sploh če si hotu min/max-at stvari) 

Povezava do prispevka
Navedek

We are looking at adding a feature to the Steam version of the game that will allow players that are already playing to restart the game. We will announce more details as soon as we can.

 

Folk se je zgleda zadost razpizdil in review zbombal.

 

Navedek

A large amount of CPU usage is allocated to each character and calculating the impact of their physical presence in various areas. In certain situations where numerous characters appear simultaneously, the CPU usage can be very high and may affect the frame rate. We are aware that in such situations, settings that reduce GPU load may currently have a limited effect; however, we are looking into ways to improve performance in the future.

 

uredilo bitje Paljo
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 5 urami:

A tole je v sklopu "Skill Issue" paketa? :D

 

no weight limit se mi zdi da bo kar zanimiv po kakih parih urah, ko mine začetno navdušenje pešakanja povsod. throw in inventory management ob vsem tem lavfanju... kdo da fak ma cajt, sploh glede na to da prihaja pomlad in poletje.

Povezava do prispevka

Gamerji so res k ene nevroticne babe, ker halo dons okol mikrotransakcij, a konkurent players on Steam je na 200k :rofl:

Drgac se strinjam da je ful cigansko da pohidajo MTXe do reviewa, v bistvu si delajo medvedjo uslugo, ker kaj so dosegli zdej, outrage pa kak refund. Medtem ko ce bi blo to not ze za reviewe bi pac napisali da je blo isto ze v enki in bi bil manjsi halo.
Se strinjam s kritiko teh ciganskih potez, po drugi strani je bla pa reakcija ista kot pri leftijih k je zmagal Trump :D Chill ffs

Pa mal bi se pojamral po starih dobrih casih k je bil se locen konzolec pa pc izba. Ker je fakin boring ob releasih brat zmeraj isto debato o tem kolk ma kdo frejmov, specse, pa kolk cringe smajlijev lahk se nalima PSLover.

Sej pocas bomo prisli tud na gameplay, bom prispeval potem ko zvecer zacnem, da ne bom samo godrnjal tle :D

uredilo bitje seattle
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 1 uro:

No, mal sem spilal, se vidi da je rpg po celi crti. Questi so totalno brez navodil, idi in delaj stvari, pa bo kar bo. Performance je tko kot bloodborne, ni smooth, ampak absolutno ni motece trenutno

Tole. Men je tak miks raziskovanja in random questanja, ki ga doživljaš povsem organsko res ful ful všeč.

Res dobro moderniziran old school pristop.

 

Vtisi po parih urah random igranja.

Za začetek sem izbral archerja (da enkrat toliko malo zamenjam unga bunga "če je meč težji od nasprotnika pomeni, da boli" pristop) in mi ni niti malo žal; pucanje krdela čefurjev iz razdalje, še preden uspejo sploh priti do mene, je res satisfying af. :D

Potem sem si naredil beastman (po domače šerpa 01) mage companjona, ki je zraven izključno, da me heala, pol pa recruital še enga beastman (šerpa 02) fighterja, da je party tank. To je to, gremo lahko nad end bossa. :D

 

Minusi:

- framerate je res porazen, ampak se navadiš; fight je sicer malo kaotičen, ampak ravno prav počasen, da slab framerate ne moti dogajanja, med traversalom pa sploh ne opaziš.

- režija/kadriranje v vmesnih sekvencah je totalno amatersko delo; neki tako janky res težko najdeš v AA igrah dandanes; recimo da ima nek svoj šarm :D

- muzika me je zanekrat pustila povsem hladnega; nisem pričakoval od folka, ki stoji za bangerji iz Monster Hunter franšize

 

Plusi:

- kul boj

- dober feeling raziskovanja

- old school ne-držanje za roko in spoštovanje pameti igralca (res huge huge plus)

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...