Skoči na vsebino

Trenutno igram [07/2023]


Priporočeni prispevki

ke_kit reče pred 53 minutami:

Wery nice!

Se bom lotil, takoj ko neham s FF16.

 

Dej, sem 99% ziher da ti bo top.

 

Drgač se mi pa zdi, da so ravno roguelike žanr indyji najbolj razvalili. Kle maš pa res tok enih bangerjev da boli glava, po filingu maš tko ene 10 - 15 roguelike indijev špilov, ki so +90 material in so glede na komentarje čiste klasike. In pol ko kot samo občasen roguelike igralec nabašeš na enega od teh top predstavnikov (npr slay the spire, hades, returnal, rogue legacy 2) te čist odfuka, kaka jebena kvaliteta od špilov je to, kok inovativnosti, kok globine, kak replay value je kle. Sem prov vesel da jih je tko 90% pixel gnusačev, eni bi radi igrali še kako drugo zvrst igric in šli občasno na šiht.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Meni jih ful veliko izgleda res zanimivo, ampak od vseh bi pa najbolj igral Dead Cells. Kljub pixel odurnosti mi že zdaj izgledajo gameplay videoti uno 10/10 dobro, če bi imel normalno grafiko bi pa vsak večer hodil spat z Dead Cells dvdjem v riti, in vsakič bi lepo spal. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ko že misliš, da si dosegel skoraj vse, se ti odpre nova franšiza (dodatni sushi bar). Dave The Diver, igra leta. 
Čeprav so mogoče res malce zapretiravali z vsem tem managementom. Npr. če že imam farmo bi kmet moral sam pulit plevel in zalivat gredice, ne pa da moram jaz skakat tja in ročno tlačanit za res postranske malenkosti. On se pa praska po prašnikih. 
 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Galko reče pred 9 urami:

Meni jih ful veliko izgleda res zanimivo, ampak od vseh bi pa najbolj igral Dead Cells. Kljub pixel odurnosti mi že zdaj izgledajo gameplay videoti uno 10/10 dobro, če bi imel normalno grafiko bi pa vsak večer hodil spat z Dead Cells dvdjem v riti, in vsakič bi lepo spal. 

Rogue Legacy 2 je faking zakon. :avadodo:

Btw, igra se zelo zelo podobno kakor Dead Cells, sam da je boj malo bolj umirjen (vsaj na začetku).

Povezava do prispevka

Code vein

3/10

CODE-VEIN_20191017205827.jpg

Animelistična souls-like igra v kateri lahko build spreminjaš na muhi. V njej igraš nemo osebo z lobotomiranim izrazom na obrazu, kateri je glavno bistvo življenja zelo podobno tistemu Andreja Šifrerja. Namreč "za prijatelje" ki je glavna gonilna sila napredka. In tega ti igra seveda z več-urnimi praznimi sekvencami ne bo pustila pozabiti. Vsaka sekvenca nujno mora biti nek nauk potegnjen iz literature za vrtce ali prve štiri razrede osnovne šole. Dejstvo v tej igri je, da smo mentalno vsi kopija in bi vsi bili dobri prijatelji, če nas ne bi pestile tragedije otroštva. Oprostiti je potrebno najhujšemu sovražniku (razen če je črna poraščena svinja). Skript je tako generično prazen in animacije razvlečene, polne apnijskih vzdihov in jošk, ki vsaka tehta več kot od krave buča. Pričakovanje podajanja rok, podajanje rok, gledanje komu še lahko podamo roko, objemanje in razlaganje kako je prijateljstvo pomembno in kdo vse je s kom prijatelj (po abecednem redu od prvega do zadnjega) je del vsakega drugega cutscena. Copy paste. Ta japonski bad writing je že faking epidemičen v anime sceni.

 

Dobra ideja te igre je, da ne nudi nekih penalov za spreminjanje builda. Kvečjemu, bi to naj od tebe zahtevala, čeprav na koncu ne morem verjet, da je heavy two handed no magic build tak, ki pobije vse bosse in mobe, saj imajo bossi načeloma ravno magic resistance. Torej kot vidite, je že v osnovi sfaljen koncept, če na koncu preferiraš najbolj standarden build za celo igro, medtem ko bi ta build moral biti najslabši, saj ga večina ljudi hoče igrati od začetka. Sam sem se vrgel v magijo, ker mi je to najbolj tuje in tečno za igrat. Po tretjini igre sem switchnal na standard dmg/HP build in se je vse začelo talit pred mano do konca igre. Pač faking balance ni pod kontrolo. Moč orožja je šla gor 600 %, pa še stagger sem povzročal, tako da je ideja da samo mlatiš eno tipko, ker jih vsak drug udarec staggera in tako nadaljuješ do njihove smrti.

 

Naslednja napaka igre je, da ima nekje 40 različnih main specov (blood codes) med katerimi lahko switchas, da enostavno zgubiš sled kaj izbrati. Upkeep vseh teh kod je tudi prevelik, saj moreš za vsako izbrati in odklepati različne abilitije. Too much hassle. Skoraj vsi bossi so padli v prvem poskusu. Zadnji boss danes zjutraj v prvem poskusu (danes :D). Kontrole in target locking so nedodelane. Kamera je pri večjih bossih pijana. Ko se healaš se pohealaš samo za nekih 20%, torej se med boss fighti načeloma ne moreš healat. Večino abilitijev v različnih buildih je skoraj istih. Ko pa z njimi ubiješ par mobov, pa jih lahko seliš v katerikoli build, tako da hitro rata poplava 200 različnih abilitijev. Večino bossov se da zaradi kopice teh abilitijev pocheezat, ker devi niso kos obvladovanju kombinacij. Igra tudi meče XP v tebe, tako da ti je slabo od levelanja.

 

Mob fighti so zelo dolgočasni. Če hočeš igrati hiter ali parry build, pa je to praktično nemogoče ker ti z enim udarcem poberejo 30% HPja, čeprav držiš block. Torej go heavy and disable.... Kar me je pa najbolj motilo, pa je da te spremlja vedno en companion. In ta companion naredi (razen če si heavy fighter build) približno 10x več dmg kot ti. Torej te igra sili, da samo čakaš zadaj in gledaš kako kolje sovrage. In od teh, ki jih lahko zbereš je samo en tak, ki naredi karkoli. Ostali se samo sprehajajo in umirajo. Pač igra ni faking balanced niti približno. Pač slišal so za souls hype, zmetal nekaj skupaj, stestiral nič in izdal to skropucalo. Najhujše pri tem je to, da noben skillful combat strategy ni na koncu tako dober kot random button mash. Med igranjem se mi je res sanjalo o prvakih, kot je Sekiro, mogoče NiOH, kjer je skill KING.

 

Kaj mi je bilo všeč? Ne vem, po zgoraj napisanem zbijam oceno na 3/10.

uredilo bitje MaDrung
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Ne vem no...meni se je zdel špil povsem solidnih 7/10...res pa da sem se ga lotil z nikakršnimi pričakovanji. Sem ga na ps4 celo preigral do konca. Dobro, sekvence so res bolj "tak tak", tudi boj in speci bi lahko bili boljši...ampak 4 oziroma 3/10 je pa pretiravanje. Ampak ok, razumem, ti ni bila niti malo všeč zadeva. Seveda ni na nivoju 8/10 + iger, ampak tega sam niti nisem pričakoval. Tudi zgodba spet ni tako slaba kot praviš. Povsem na ravni zadnjih netflix filmov:D.

 

Zgolj da malo uravnotezim mnenje foruma.

 

lp

uredilo bitje 1309976
Povezava do prispevka

Najbolj me muči dolgočasnost combata. To, da največji dmg in stagger dela build z največ armorja je res kr neki. Da ne omenim, da lahko one shottaš vse bosse s pravilno kombinacijo abilitijev. Pač lej... do zdaj sem preigral že vsaj 10 souls-like iger pa mi je ta mehanično najslabša.

 

In ko so mehanike slabe v souls-like igri, zgubi souls  :D

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
Hernir reče pred 16 urami:

Meni je noro, koliko je classov in kako različno se igrajo XD. Kaj so vam kaj najjači classi doslej?

Zanekrat sem sprobal samo Knighta in Archerja. Oboje mi je zabavno po svoje, sam Archer mi deluje malo prepočasen.

Sem pa na istem kot Galko. 3 abilities in boss prvega bioma premagan.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ChAiN reče Dne, 15. 7. 2023 at 12:29:

ka zdaj porkamadona, je JA3 vreden predhodnika in nakupa?

Ocene pritrjujejo. Inštaliraj si "demo". Jaz sem čisto premalo časa igral, da bi ti odgovoril če se splača al ne, je pa občutek zaenkrat dober. Precej boljše od vsega, kar je prišlo od JA2 naprej. 

  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Scarlet Nexus še vedno.


Ne morem reči, da je slaba igra, ampak ji očitam kar nekaj težav.

 

Kar najbolj pogrešam pri jrpgjkah in nasploh 80% iger iz Japonske so zmeden, predvidljive zgodbe, ki so naravnost kar nekaj.

 

To se ponovi tudi pri Scarlet Nexus in butasti studio za igro se je odločil, da bi bila igra bolje razumljena v obliki oblačkov a la manga style, kar je ponoven fail.

 

Gameplay je precej dober ampak mogoče pogrešam neke vrste blok oz. boljše izmikanje, pri ene par sovražnikih je izmikanje dobesedno nemogoče, kamera je tudi malce lutava.

 

Soundtrack je precej soliden, pogrešam malce več domišljije pri mapah saj so precej linearne in ne vsebujejo ugank oz. uporabe možganov.

 

Igra definitivno ima potencial vendar jo pestijo nekatere klasične japonske težave.

 

Ampak ker je gameplay še vedno precej kul,soundtrack tudi in zgodba nekako prebavljiva bi ji dal 7/10.

Povezava do prispevka

Ancestors: The Humankind Odyssey

6/10

574002-Ancestors-The-Humankind-Odyssey-P

Prvo povem, da nisem ljubitelj survival iger, ker ne maram opravljat monotone taske znova in znova in preveč planirati v prihodnost. Ta igra me je kljub temu pritegnila z obljubo, da je v igri ogromno za odkrit in zaradi evolucijske mehanike.

 

Skratka zelo poenostavljeno v njej igraš primate, ki se razvijajo skozi čas. Postavljeni so v nepravično okolje, kjer se učijo kaj lahko ješ, kako craftaš orodja in podobno. Tekom evolucije si tudi izboljšujejo svoje sposobnosti (recimo encimi za razkrajo mesa). Ko odkirvaš svet in delaš praktično karkoli si nabiraš leta. Nato sprožiš evolucijo, ki te porine v prihodnost. Če odbiješ dovolj let, se razviješ v novo vrsto.

 

Problem igre je, da so kontrole OBUPNE. Ko jo igraš, 9/10 časa ugotavljaš kaj si narobe stisnil ali držal, da se akcija ne izvaja. Fucking horrible. Pogosto uporabljen argument je, da to simulira kako je biti ta primat. Tudi če je to res, si lahko predstavljate, da boj s kontrolami ni nekaj kar bi izboljšalo igralno izkušnjo in bi devi morali poiskati drug način za "simulacijo zahtevnosti biti early primat".

 

Kaj je narobe s kontrolami ne bom opisoval, ker mi gre po 8 urah igranja na bruhanje. Kolikor sem pogooglal in pregledal Youtube videe, se v prvih 5 urah zgodi 90 % stvari, ki so v igri. Vse ostalo je potem reskin okolij in živali, ki imajo enake mehanike. Pač, empty chore. Praktično karkoli delaš v igri je en sam time event, pa naj bo to crafting ali fight. Igra je polna buggov in s slabim AI-jem. Frustration simulator.

 

A kljub temu, pa ima ta igra originalnost in te res poosebi v primata, ki laufa po gozdu sam v paniki, ker mu je tiger faco od mame jedo. V teh osmih urcah sem doživel čisto novo izkušnjo, a sem siguren, da morem tukaj končati, saj igra očitno ne nudi več nič novega v naslednjih 40 urah, ki so potrebni, da se prebiješ do avstralopiteka.

 

Definitivno ima igra ogromen potencial, ampak jo pesti zelo slaba eksekucija.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...