Skoči na vsebino

Trenutno igram [07/2023]


Priporočeni prispevki

tomazek reče pred 1 uro:

 

Saj se s vsem nekako strinjam... samo meni je to tukaj bilo res bolj opazno. Pri Fromu se mi je to, da je bilo več kot očitno dogajalo pri kakem boss-u tu pa tam, ne pa pri vseh, tukaj pa mi je blo pri dveh to več kot očitno. En najtežjih, ki mi je bil recimo Darkeater Midir v prvo, vsekakor ni imel takih potez in še ogromno je takih, ki imajo zgolj svoje movesete in ne sledijo tvojim inputom (Hoarah Loux pa je recimo imel podoben grab).

Target tracking, hit delay in branje inputa so najbolj low cheaterski načini da skriptaš bossa, Elden Ring jih je poln.

 

Margit delayi so zato, da tudi veterani jebejo ježa. Radagon zato, ker zakaj ne.

 

Godskin Apostle in Crucible pedri berejo inpute. 

Target trackajo pa vsi bossi do neke mere, eni bolj eni manj.

 

Ampak najhujsi feature bossov so tisti infinite range grabi kere ma Sekiro trol, in Hoarah Loux ko te zagrabi čez pol mape kot Japonski Zangief Street Fighter pro.

 

Prve tri se da vse outskillat, ti grabi so me pa dobili prevečkrat ko ni šans da sem bil znotraj ranga.

uredilo bitje Buzzkill
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Malo prekinil goty Dave the Diver, ker je treba delati <_<, zato sem si pred dnevi naložil nekaj za kratke seanse, in sicer

 

Halls of Torment

https://store.steampowered.com/app/2218750/Halls_of_Torment/

 

Kar se je izkazalo za napako.

Danes delam od doma. Ura je polpetih popoldne. Naredil kakih 30–40 % dnevnega delovnega plana – in dosegel okoli 20 novih achievementov pri Halls of Torment in ravnokar odklenil še dve novi klasi ... dammit :P Špil je droga.

 

Ampak resno, kakšen biser je Halls of Torment, nekakšen cross over Vampire Survivors in Diabla 2. Res kul evolucija žanra in velik skok naprej od preživetvenih vampirčkov, saj je rpg komponenta, predvsem building in kombiniranje klase z opremo in močmi, precej bolj izpostavljena. Sicer špil še vedno ostaja prvovrstni time sink, ampak občutek napredka je tokrat bolj izpostavljen.

 

Ah, sedaj pa nazaj delat, da me ne bo preveč pekla vest. :P 

 

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
Slinch reče pred 3 urami:

Dobesedno cela prva kategorija eventov (Trials) so tutoriali, posebej za vsak element gameplaya. Čisto vsaka mehanika ima svoj event, kjer ti igrica sproti med igranjem šopa tekst, kako se to mehaniko uporablja in te ne spusti naprej, dokler je ne uporabiš.

V speed eventu ti ta tutorial ne razloži slednjega: Da moraš nabijat hitrost samo na pravih odsekih. Da lahko združuješ booste.

Zaradi manjke teh dveh informacij sem žrtvoval ene 3 ure nabijanja iste mape.

 

To vem ker se m googlal in jadel poplavo ljudi z istim problemom. Načeloma so se vsi strinjali, da je tutorial do kurca (tu pravim folk, ki jim je igra všeč).

 

Slinch reče pred 3 urami:

Samo v enem tipu eventov (speed), vsi ostali ne zahtevajo zbiranja točk sploh, klasične dirke, elimination, time trialsi etc. Glede na količino eventov lahko gladko progressaš skozi career mode skoraj brez da kadarkoli igraš speed event, če ti ni ošeč - je pa res najbolj gnil, ker je tudi najbolj neintuitiven. Core point igrice je igrati na limitu, torej žrtvovati health za hitrost, stackati booste (kar te tudi tutoriali naučijo), samo žal ta event type zahteva čisto preveč napram ostalim. 

Ta tip igranja mi ni po srcu.

 

Slinch reče pred 3 urami:

Tole se bere, kot da si za mini zavoje uporabljal gobico namesto air brakesov, kar ti mislim da prvi ali drug tutorial razloži, da ne smeš početi.

 

Čisto fer sicer da ti ni pri srcu, je zelo ekstremen predstavnik zelo nišnega žanra, samo kar pišeš o razlogih pa pač preprosto ni res. Tak zapis lahko potem koga* odvrne od potencialnega biserja, ker bo mislil, da je igrica slabo sestavljena, nevede, da se je igrice igralec samo zelo površno lotil.

 

*se zavedam, da realno nobenega, glede na to da na celem svetu igrico igra pet ljudi, od tega štirje devi in en jutuber.

Saj sem dal oceno 7/10 kar se smatra za dobro igro in ob predpostavki, da ti je tak tip igre všeč dejansko zna biti 9/10.

Povezava do prispevka

Tko kot je zame Dark Souls 1, samo da je manj težek in bolj jebanje v glavo. 

 

Za Seatha mi ni kapnilo, da moraš kristal uničit, šele v četrto sem ga opazil zadaj, potem je bil pa to najlažji boss fight v celem špilu. Samo tečeš v krogu in tolčeš. Samo pizda kok mi je živcev požrlo, fakin školjke, ki jih moraš vsakič ubit, drugače grejo s tabo v boss areno :D pa tisti kristalni napad, jebote. Jebanje v glavo, ni mi uspelo pogruntat zakaj dobiva ves HP nazaj. Do tiste točke sem dejansko verjel, da mi nikoli ne bo ratalo obrnit ta špil.

 

Pri Bed of Chaos mi je pa ratalo pogruntat kaj narest (levo in desno), potem sem pa bil confused. Probal sem streljat z lokom, pa ni šlo; umiral pod minuto vsakič. Tisti tentakli so bli prehudi zame. Pa ta dolgi run od bonfire do bossa. Thanks Miyazaki. Rabil sem eno celo popoldne, da sem pogruntal kaj naresti pri temu bossu. In še potem, ko sem pogruntal, sem pri skoku falil tisto korenino al pa me je tentakl zbil v zraku.

 

Pri Four Kings pa ne vem če sem "pravilno" zmagal, ker sem se tudi jebal in zmetal vse consumables in magijo v upanju, da bo kej pomagalo (je pomagalo). To je bil zame eden izmed najtežjih boss fightov v Dark Souls 1, dostkrat sploh nisem vedel, a sem dost bliz, da bo zamah naredil kaj dmg-a. Proti koncu sem švical v dlani, boleli so me prsti, zapestje, glava. Samo ratalo pa je.

Pri temu bossu/bossih sem enkrat vmes tud dal dol prstan, ker sem mislil, da lahko zamenjam, pa sem umrl v abyss :lol: 

 

 

Zdej grem pa še enkrat čez vse lokacije, da vidim če najdem vhod za DLC, drugače pa grem v konec (predvidevam da sem bliz konca). Tkole bom rekel, prve 3/4 špila je zabavnih, kako se svet povezuje med sabo je legendarno, nekatere lokacije so ble dober izziv (razen archerja v Anor Londo lol), ne bom pa rekel, da si zasluži titulo best špila ever. Oziroma best souls špila ever. Bloodborne in Elden Ring sta absolutno boljša špila, samo nimata tok povezanega sveta (Bloodborne je najbližji temu). V BB in ER nisem doživel tok frustracij kot sem tu. 

Je pa Dark Souls 1 verjetno najbolj influential špil tiste generacije... do Zelda: Breath of the Wild.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

DkS1 velja za enega izmed najboljsih, ker je vecina forumašev igrala to prvic in jih malo nostalgija muči. Ampak ja, igra je nedokoncana, bossi so easy peasy 90% igre, level design je superioren, kot tudi vzdušje.

 

btw Bed of Chaos sem celo popoldne drkal, dokler mi ni uspelo. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ha, you know my struggles then. :D fuckin' Bed of Chaos

 

drugače pa nisem mislil samo tega foruma, ampak nasplošno, mislm da je IGN dal Dark Souls kot no.1 ever (oziroma ena od teh gaming strani). Zame je no.1 lahko samo nekaj kar je bolj tight izkušnja. Bloodborne je zih boljši, objektivno in subjektivno :D

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka

@Weraziel DLC je drgač tudi fenomenalen. Pogooglaj kako ga vklopit, sam ne boš nikdar ugotovil (je najbolj ezoteričen vhod v DLC izmed vseh njihovih špilov), ampak se ful splača.

 

DkS 1 je bil ob izidu šus magnitude Half Lifa, Gran Turisma, Command and Conquerja, Zelde BOTW pač takih kalibrov. Odlomil je sceno podolgem in počez, za dve generaciji zaznamoval sceno ter vplival tudi na čisto neke tretje žanre (metroidvanie, izometrične zeldščine). Objektivno so bili seveda kasneje narejeni še boljši From špili, ampak če upoštevaš čas in prostor, ko je špil prišel ven, je pa to ziher najbolj pomemben naslov. Level dizajn v prvi polovici špila in občutek obupa/izgubljenosti je pa meni najboljši v keremkoli špilu, faking 12 let po izidu. Meni je overall drugi najljubši From špil, čisto mičkeno mini malo za Bloodbornom :)

 

Drgač pa respect za zelo old school pristop k igranju, tako je treba :D

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Sej veš kaj bom rekel, najbolj pomembni in najboljši špili niso vedno isti špili. :D Meni sta Doom in Doom 2 fajn in sta zelo pomembna naslova, samo Doom Eternal je pa fix zame večja uživancija in lep napredek v mehanikah in level designu. Ali pa GTA 3 je verjetno bolj pomemben kot Vice City pa GTA IV, ne more pa bit boljši špil od teh dveh.

 

Štekam pa da je Dark Souls bil huda bomba, pred tem sem preigral Demon's Souls, ki je fix dost lažji špil, bolj odpustljiv, slabši bossi, a vseeno dost drogaŠUS v žilo. Pri Dark Souls se že vidi, da so si dali duška z bossi in da nekatere stvari naredijo veliko več smisla (ali pa imam že dovolj izkušenj s souls špili :D, da mi je vse bolj jasno). Malo škoda edino, da niso vse lokacije dobile isto pozornosti oziroma jim je zmanjkalo časa. Tam kjer je Bed of Chaos, tisto je obup od levela.

 

Hipotetično Dark Souls še vedno pride na moj top100 špili ever list, samo da bolj proti dnu zaradi tega ker sem zdej res od petka do včeraj drkal nekatere bosse ali pa grindal za opremo in za levele. Kar pa mi ni tok zabavno, če v temu špilu (če imaš moj skill level :D) MORAŠ to počet, namesto da se večinoma sam od sebe lepo levelaš samo z igranjem. V Dark Souls 2 ti je grind vsaj pomagal tako, da so nasprotniki izginil po tistem, ko jih dostkrat prefukaš.

Povezava do prispevka

Dark Souls 1 tezko primerjas z novejsimi From spili. Za primerjavo ga moras umestit v cas, ko je izsel in glede na tisto, kar je bilo do takrat na voljo. Povezan svet v enki je imel se ta velik plus, ki se ga pogosto spregleda, in sicer, da je omogocal res dober replay value, ker si si zacrtal vedno drugacno zacetno pot, tudi odvisno od tega s katerim buildom/orozjem si se odlocil uporabljati in ali si imel masters key ali ne.

 

Ker drugace primerjava nima smisla. Ze DkS3 ima prvega bossa boljsega kot najboljsi boss v enki. Da o Elden Ringu ne govorimo. 

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 45 minutami:

Za primerjavo ga moras umestit v cas, ko je izsel in glede na tisto, kar je bilo do takrat na voljo.

Sej to razumem. Samo še vedno je bolj slaba zadnja četrtina, tako da ne pravim da je slab špil, samo da ima preveč enih minusov, da bi bil to best game ever. 

 

Zato pa tudi razmišljam, da bi mogoče res šel na internet pogledat za DLC, ker možno, da se mi ne bo dalo še enkrat it skozi. Ti bossi so mi požrli vse živce :D 

 

Mi je pa Painted World bil zabaven, kljub temu da sem kake 10x crknil.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

DS1 ima tako nenormalno dober začetek, da potem mogoče zadni del malo popusti, ampak je še vedno vrhunski. Ampak teh prvih par poti in lokacij je pa one of the kind izkušnja in ko sem jo prvič doživljal se spomnim, kok sem hotel to takratni punci vse podrobno razlagat, ampak ni bila neki ful navdušena :D. Imel sem neko special editon takrat za ps3 z art bookom in soundtrackom, ki je še vedno vstavljen v cd reže v avtu, kjer se večina loopa 14 komad po vrsti (Ornstein in Smough)

uredilo bitje Hattori
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 2 urama:

DkS1 velja za enega izmed najboljsih, ker je vecina forumašev igrala to prvic in jih malo nostalgija muči.

No ja. Jaz sem recimo DkS1 igral šele po BB, DkS3, DS:R in Sekiru, pa mi je še vedno top Souls igra.

Prepletenost sveta, vzdušje s konstantno prisotnim občutkom tesnobe, (za tisti čas revolucionarne) bojne mehanike, vse to pretehta minuse (res lahki in exploitable bossi, "nedokončane" stopnje). Enostavno je to evergreen imo.

Mandatory repost. :D

from.png?width=805&height=1001

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Well agree to disagree kar se tiče tega, da je zadnji del vrhunski. Pač cela ideja špila je bolano dobro zasnovana, samo tisti zadnji del res trpi v level designu in v bossih. Peak špila se zgodi z Ornstein & Smough, potem imaš pa npr. Duke's Archives, ki je hud izziv, ali pa Lost Izalith ali pa Tomb of the Giants, ki je tok slabo zasnovano, da se mi niti ne da vsakega kotička pregledat, v primerjavi z povsod drugje (ajde, v Tomb sem kar prečekiral vse kar se je dalo, samo so tudi nagrade bile bolj švoh).

 

Pomoje zna bit, da bom v NG+ igral samo do Ornstein & Smough pa mi bo dost. Do te točke je pa res bomba od špila, tud genialno se mi zdi, da se ne moreš teleportirati do vseh bonfire-jev. Vsaj v temu špilu to kar paše. Tud všeč mi je da če dovolj raziskuješ, ti lahko rata pridt nazaj do intro lokacije ali pa v Painted World. Vem, da je še ena skrita pot nekje za fake zidovi (nekdo na youtubih enkrat omenil), ampak nimam pojma če mi bo ratal odkrit (lih zato mislim it en run čez celo mapo špila).

 

Večinoma je zelo fair špil in poti je toliko levo desno, da je že skoraj preveč izbire. Imel sem srečo, da sem takoj v prvo šel v pravo smer, za pokopališče nisem vedel dokler nisem prvič naredil cel krog nazaj do Firelinka. Nimam sicer pojma kje vse sem falil upgrade za Estus flask, mi je pa ratal invadat k nekomu v Anor Londu, tam kjer ti špil sam reče, da lahko aktiviraš. Trenutno imam Estus na +3 pa se mi zdi nekam malo napram ostalim špilom :D 

Povezava do prispevka

Also DS2 NG+ je nekaj kar morajo vrnit nazaj v te špile. To da se deloma spremeni postavitev sovražnikov oz. dodajo dodatni, dobiš več različne opreme, .... res je vredno igrati DS2 NG+. Nisem sicer preigral, ker so potem neki drugi špili prišli v veljavo, ampak bom. Lih uno da mal spet pozabim kako izgledajo lokacije.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

DS2 je bil gem. Šur, to da ni tako hud kot enka, da je svet nepovezan(grad vulkan lift :D), da so bossi whack, vse to je res.

 

Ampak inovacije, odfukanih zamisli in prototipov niso dali v nobeno igro tolk. Combat je tudi bolj razgiban kot v ER.

 

DS3 je meni osebno bolj kot nek ful hud Souls clone. Vse klapa, vse je super… manjka mi pa tisto malo Hidetake, pa je bil pri projektu verjetno bolj kot pri dvojki. 

Povezava do prispevka

To da lahko udariš zakljenjena vrata v DS2 in da ti odpre, mi ostaja eden najbolj smešnih momentov v gamingu. Valda je not bil nek knight k me je porejpal iz prve. Pol je tudi vsakič pritekel za mano, ko sem šel mimo teh odprtih vrat

DS3 me pa še čaka. Nisem še kupil in ves čas samo berem to kok linearen špil je in kok ma hude bosse. Ajd, vsaj nekaj drugačnega bo :D 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...