Skoči na vsebino

[multi] Lords of the Fallen (2023)


Priporočeni prispevki

Jaz sem v soboto končal moj wannabe 100% playthrough igre.

 

Dam ji 8,5/10

Najbrž najboljši neFrom soulslike, ki sem ga igral. Milijardokrat boljši od prvenca, ki je bil smeti. Imamo bazo za dobro franšizo, če bodo šli izdajat nadaljevanja.

 

Vtisi:

 

- combat je dokaj čizerski/spammerski. Namreč animation comitment je zelo nizek in lahko cancelaš na koncu udarca z rolli. UGSji imajo hitrost GS iz ER, GS so hitri kot long swordi iz ER ipd. Kar vodi lahko v spammanje R1 ter parryja, ki ima res VELIIIIK window. Ampak to ne jemljem kot slabost, le opozarjam na lastnost igre

- orožja imajo prepodobne udarce med seboj. Skoraj vsa orožja v ''družini'' imajo isti moveset

- ni katan btw :D 

 

- exploration si zasluži najvišjo možno oceno. Vsak level je zakompliciran kot prvi velik dungeon (grad) v ER ali več. Resda so krajšnjice včasih neuporabne, ampak so devi rekli, da so špil delali brez stalnih bonfirov in te krajšnjice bi služile hoji nazaj v hub. NG+ ima sistem brez stalnih bonfirov in posledično nima fast travela, kar mi nekako ni všeč, ampak tako pač je.

V glavnem sem se trudil, da najdem/raziščem vse in še v ER se nisem tako namučil z raziskovanjem. Prijetno namučil, da ne bo pomote. Sploh koncept lampe in umbrala pri temu doda veliko globine

- minus bi rekel gostota enemijev, tukaj so s pesi pa archerji pretiravali. Sej pol na koncu si tako OP, da je vseeno, ampak začetek je dokaj zajeban zaradi gostote sovragov, sploh pa s klasično postavitvijo: tank spredaj, en pes za vogalom, drugi pes za drugim vogalom, 30m zadaj pa 1-2 ranged, ki te snajpajo

 

- bossi: uh oh. Dobesedno navdušen sem bil, ko sem prebral v trailerju da ima igra 30 čez 30 bossov, sploh pa ko sem videl naravnost fantastičnega tutorial bossa in prvega bossa. Ampak to je le varka. Bossov ni 30, ampak ne vem če jih je skupaj 10. Ostali so ''elite enemiji'' igre, ki o jih prvič srečaš so kot ''boss'' z več HPja in to je to. Skratka koncept tistih običnjakov iz jam/mini dungeonov v ER. Po tej logiki ima slednji res 200 bossov.

Tudi sicer so vsi absolutno prelahki. Pot do njih je 10x težja kot boss fight. Po drugem bossu sem vse bosse komot oneshottal. Sej so vsi kul po designu, ampak zgoraj omenjena grupa mobov je težja. Sem prepričan, da vsi From veterani tukaj boste bosse po polovici igre oneshottali.

 

- velik minus so kvesti igre. So vsi tipično Fromovski, ampak madona fail condition so obupni. Recimo valda ne bom šel delat bossa s summoni. Well, tough luck, NPC kvest fail. Ubiješ tutorial bossa prezgodaj? Welp, kvest fail, moral bi zgubit 3x, nato pa v 4. summonat NPCja. Greš slučajno v eno cono prezgodaj? You guessed it, kvest failed. 

V ER/DkS s pametnim razmišljanjem in s poslušanjem dialoga se vse da, tukaj pa je vse tako obskurno, da dam roko tistemu, ki naredi vse NPC kveste brez wikija/guida. Ker so res neintuitivne. Sej kar nekaj sem jih naredil v prvo na slepo, sploh tiste, ki se držijo From recepta, ampak vseeno pismu fail kondition so kruti in bodo vodili v nujo, da greš do NG++ ali več, da spucaš vse, sploh, ker določeni NPCji ti dajo spelle in unique iteme.

 

- MPja nisem sprobal, ker je performance slab, glitcy in buggi, folk reporta, da so zgubili 30 levelov v MPju, ker špil te vrže v tvoj svet z napačnimi statsi. Eni poročajo, da so šli od lvl100 na lvl 60 in pol niso mogli niti vihat orožja. Respecc je dokaj omejen btw.

 

- grafično špil še vedno šepa, sploh v zadnji coni na PS5. Sound efekti so pa res chip shit, škoda. 

 

Tolko na kratko, marsikaj sem najbrž pozabil. Celokupno res dobra igra, nad mojimi pričakovanji, ima pa očitne napake (zlasti performance in MP optimizacija). So pa devi res pridni in vsak dan dajejo nov patch ven. Recimo parry je danes dosti boljši kot day1, saj so mu skoraj izničili wither dmg, ki ga prejmeš ob parryju. 

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 21 minutami:

bossi lahki, pot do bossa težka, to je čisti werapproved špil

 

a so bossi kej bolj težki v NG+? ker to bi blo kar zakon

 

Imajo več HPja in delajo več dmg. Pač klasika From koncepta.

 

Drugače konceptualno so isti. Sem zasledil na enem patchu, da so nerfali HP bossov na koncu špila v NG+, ker so bli bojda SUPER spongy. 

Povezava do prispevka

kot receno sem vceraj dobil nekega randoma in sva sla skupaj cez midgame na pol speedrun 

 

in morem rect da v ng+ ta nacin, da ni bonfajerjev in mores izbirat kje bos postavil bonfire, ker imas materijale omejene (dropajo ti jih bossi), v kombinaciji s coopom, ki ti olajsa world travel oz ubijanje mobov.. je kar ql opcija. mobi so easy ampak umres lahko komot, ker pac igra je cheeserska, mobov je dosti, snajperjev se vec in pot je dolga sploh, ce jih vse ubijas sproti in ko mores pretect pol mape, ker si umrl zaradi nepazljivosti, ni ql filing ne =))) ce bi bil bonfire blizu bi blo kot da ni blo nic :)) pa isto bossi, ene ubijes hitro, sploh mini elite bosse pri drugih pa mores kar razmislit, ce bos dal bonfire al ne

 

se pa seveda da pretect mimo kot pri soulsih, edino snajperje mores pazit in prepade

 

v ng+ so bossi izi na zacetku, proti koncu so tezki, vsaj meni so bili v coop, mogoce ker imajo vec hpja v coop in uni moj kolega nekaterim ni delal dosti umbral dmg ampak smo jih po par poizkusih naredili vse razen enega pol na koncu pac

 

 

 

Povezava do prispevka

https://store.steampowered.com/news/app/1501750/view/5320498334865886527?l=english

 

Oh wow, keri kralji so tile :avadodo:

Navedek

Lastly, as a follow up to the popular announcement made during last week’s stream, we can confirm we have started designing the "NG+ modifier system", allowing players to fully customize their NG+ experience, whether that’s retaining all vestiges, keeping just a few, or removing them completely. It will also include other fun modifiers like a "hardcore" mode (1 death = permadeath), item randomizers, enemy randomizers, etc. The feature set is yet to be fully defined, but our current intention is to release the modifier system before the end of the year.

 

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

probu včeri zadevo, igral eno uro in zbrisal

 

enostavno mi barvna paleta ne potegne, lockon je horrible, preveč ranged snajperjev, medtem k mi nekdo v črevca meč zapika in se še tam branim, plus tale mehanika z lampo mi je čisto mimo (oz preveč tipk in preveč razmišljanja kere tipke zdej pritisnit)

 

enostavno not my cup of tea, sploh ko imam še cel ER za pregrat

 

bi pa se potrudil če ne bi imel nič drugega za igrat pa več časa, ker špil ni slab  :D

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 12 urami:

Zanimivo mi je kak hejter je bil Bitsu na začetku, potem pa postal kar fan :D Prvih nekaj postov je bil v glavnem čisti diss, potem pa preobrat.

 

Jaz skušam bit vedno korekten. Če je za kurcat bom skurcal in če je za pohvalit bom pohvalil. Nisem nikoli igro hejtal, sem pa bil zelo previden glede na slabo izkušnjo od LotF (2014). 

 

Prvi vtis ni bil dober. Res obupen performance in zelo slaba izkušnja s Pelgrim's Pearch mapo in milijardo sniperjev ter enemyjev. Čuden pacing začetka.

 

Igra gre nato le še na boljše. Kot že rečeno kar se explorationa tiče ji ni para v žarnu. Pa devi so najbrž zaklenjeni ali ugrabljeni 24/7 v službi, ker tako količino patchev (ne le fix performanca, ampak tudi fixi po feedbacku communitija!) še nisem videl v roku slabih 10 dni od izida. Praktično je bil vsak dan nov patch. Pa res take hudo dobre spremembe: NG+ popravljen oz. celo konkretno izboljšan, možnost delat NG(0) le za trofeje, balance patchi, fixi exploitov, fix mob densityja, fix sniperjev... nema da nema. Pol pa v isti sapi napovejo za bodoče spremembe ala randomizer in permadeath, ki je običajno le mod navdušencev. 

 

Se vidi, da jim je ful mar. Že zaradi tega bi jim stisnil še tiste pol pike več pri oceni, ki sem dal včeraj. Kot opazen minus (ko bo performance patchan) štrli mogoče le še prešvoh enemy variety, res jih je premalo, sploh tistih v umbral conah.

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 2 minutama:

 

Jaz skušam bit vedno korekten. Če je za kurcat bom skurcal in če je za pohvalit bom pohvalil. Nisem nikoli igro hejtal, sem pa bil zelo previden glede na slabo izkušnjo od LotF (2014). 

 

Prvi vtis ni bil dober. Res obupen performance in zelo slaba izkušnja s Pelgrim's Pearch mapo in milijardo sniperjev ter enemyjev. Čuden pacing začetka.

 

 

Ma, saj to sem bolj z zajebancije napisal :D Ampak si kar dissal igro... nisi celo pisal, da boš nehal? Vem, da full objektivno pišeš o igrah. Ampak jaz sem jo tudi imel day one in sem tvoj poste dejansko bral prve dneve kot, da gre za popolna pasja jaca :)

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...