Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Me3do reče pred 2 urama:

Lol ne? 

 

Ista tip opreme (sol) 

 

Ja ma imaš prav, 1500€ razlike je za enako opremo :nicjasno: v začetku leta je bila razlika definitivno večja, vem, ker sem gledal za kupit Yarisa. In to GR Sport, ki je bil takrat 25.400€, zdej je pa 27.850€ WTF.

 

Polno opremljen Cross je okoli 32 jurjev (4WD varianta).

 

Ma v kurac so šli s temi cenami, 28 jurjev za Yarisa no...pa osnovni model je 21.400€, pred 8 meseci je bil okoli 18.000€.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
erted45 reče pred 17 urami:

Sem bil zadnič na Toyoti, v salonu so imeli RAV4 PHEV, Camry, CH-R in tisti električni faks (bz4x?). Najcenejši je bil CH-R (35k), najdražji menda faks (okoli 65 k), RAV4 60k, Camry je bil 42k. Opreme se ne spomnim točno.

Pa se je meni folk zgražal, ko sem dal 40 za Hiluxa (zdaj je enakovreden 58).

 

So mi pa dali Corollo Sedan kot nadomestno vozilo in sem kar navdušen, zelo lepo se pelje, ni pretrda in ni premehka, (ročni) menjalnik odličen, pozicija za volanom tudi zelo v redu. Motil me je edino šunder od koles na slabem asfaltu in 1.5 motor, ki je s 3 cilindri ropotal ko kak traktor. Bi pa vseeno priporočal, sploh za ~20k. Ko sem kupoval sem se slinil čez Corollo karavan ampak so hoteli za GR Sport 2.0 imeti mislim da nekih 32 jurjev. Ne hvala.

 

Pizda jaz bi zdaj imel Hiluxa

Povezava do prispevka

Povprečna slovenska plača in 2 različna voznika, kateri bolj uživa?

 

Voznika A ;

-Vozi najmočnejšo verzijo poceni vozila ala GTI,VRS..

-visok obrok lizinga

-gleda na vsak liter porabe, na avtooesti vozi 110kmh

-čulalunga gume

 

VOZNIK B:

-vozi osnovni model istega vozila z šibkim motorjem

-mali obrok lizinga

-ne gleda na porabo, na avtocesti vozi 130kmh+

-premium gume

Povezava do prispevka
Me3do reče pred 23 urami:

Uf, sam za tolko km pa ac vožnja pomoje se ti ne splača saltat na hibrida? Boš mel še vedno manjšo porabo z dizlom... 

Ma sej vem, sm nekok mi je bila vedno želja met toyotinega hibrida, pa štrudlo še s ceno ne morm prepričat v menjavo. 😂 

Ker sem kupu rabljen avto in je imel vse kar sem hotel razen avt. menjalnika, še zdej obžalujem to potezo, sploh ko se do Lj prprljem te dni. 🙂

Povezava do prispevka

Voznik F:

- vozi avto na štrom

- ogromen leasing, kasko enak kot za Passata

- vsem razlaga  ( se tolaži ) da doma polni 'zastonj' ker ima sončno elektrarno (kar je res)

- @Pennywis3 se joče, ker živi v bloku in ne more imet sončne elektrarne

- pod črto na mesec prišpara 150€ v primerjavi z rabljenim Passatom za 25k, ker je kredit za eko sklad 3x bolj ugoden kot normalen kredit

Povezava do prispevka

Odgovor na vse "če se boš vozil večinoma po AC hibrid nima smisla". Pa presodite sami, kako in kaj.

 

https://streamable.com/nr8wrd

 

Ravna AC, prižgana klima, tempomat, Auris 1.8 hibrid letnik 2016 s 135.000km (torej baterija ni lih najnovejša).

 

To je pa končna poraba, relacija Koper-Neblo (60 km avtocesta, ostalo regionalna). Pa upoštevat treba, da je ene 3-4% odstopanja med tem in realno porabo (kaže manj, porabi več).

 

To isto relacijo (prevozom večkrat, ker je službena pot) sem naredil tudi že s 4.2l/100km z bolj umirjeno vožnjo.

 

PXL_20230915_092939311.jpg

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
bainit reče pred 1 uro:

peni živi v radećah, ne pa v bloku

Sej ne vem, kaj je slabše

MorskaGlista reče pred 23 minutami:

Odgovor na vse "če se boš vozil večinoma po AC hibrid nima smisla". Pa presodite sami, kako in kaj.

 

https://streamable.com/nr8wrd

 

Ravna AC, prižgana klima, tempomat, Auris 1.8 hibrid letnik 2016 s 135.000km (torej baterija ni lih najnovejša).

 

To je pa končna poraba, relacija Koper-Neblo (60 km avtocesta, ostalo regionalna). Pa upoštevat treba, da je ene 3-4% odstopanja med tem in realno porabo (kaže manj, porabi več).

 

To isto relacijo (prevozom večkrat, ker je službena pot) sem naredil tudi že s 4.2l/100km z bolj umirjeno vožnjo.

 

PXL_20230915_092939311.jpg

Ok, ampak si rekel tisti ki prevozijo dosti AC, pol si pa rekel da je tle samo 60km avtoceste. To ne gre skupaj. Povej porabo KP-LJ-KP.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 2 urama:

Sej ne vem, kaj je slabše

Ok, ampak si rekel tisti ki prevozijo dosti AC, pol si pa rekel da je tle samo 60km avtoceste. To ne gre skupaj. Povej porabo KP-LJ-KP.

 

Poleti 4.8, pozimi 5.4, od oka. 

 

Najvišja poraba do zdaj je bila na relaciji Koper-Tignes-Koper, pozimi, zimske gume, poln avto z zmontiranim strešnim prtljažnikom in sicer 6.5 (ajde možno, da je bila malo manj, ma raje napišem tako, da ne bom goljufal). AC je bilo nekje 750km.

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 22 minutami:

 

Poleti 4.8, pozimi 5.4, od oka. 

 

Najvišja poraba do zdaj je bila na relaciji Koper-Tignes-Koper, pozimi, zimske gume, poln avto z zmontiranim strešnim prtljažnikom in sicer 6.5 (ajde možno, da je bila malo manj, ma raje napišem tako, da ne bom goljufal). AC je bilo nekje 750km.

ka pa s prazno batko? pa kuk hitro si fural po ac?

naj še @VonGriffin pove, kako je pri njemu.

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 34 minutami:

 

Poleti 4.8, pozimi 5.4, od oka. 

 

Najvišja poraba do zdaj je bila na relaciji Koper-Tignes-Koper, pozimi, zimske gume, poln avto z zmontiranim strešnim prtljažnikom in sicer 6.5 (ajde možno, da je bila malo manj, ma raje napišem tako, da ne bom goljufal). AC je bilo nekje 750km.

To je kr presenetljivo nizko, če je res tko.  A to imaš MHEV?

Povezava do prispevka

To je običen hibrid, baterija se itak polni in prazni sproti, ker je majhna, tako da o napolnjenosti baterije nima neki smisla govorit. Ko greš po klancu gor tako ali tako avto razporeja energijo na tak način, da se nikdar ne izprazni pod 20%, se pa zato poveča poraba goriva, ker gre del ICE moči v polnjenje baterije (sicer bog ve, kako se to vse skupaj prerazporeja).

 

Na tej relaciji KP-Tignes-KP sem poskušal držati povprečno hitrost na 130, ker je kar nekaj poti in če ne ne prideš nikamor.

 

Aja pa to gre za staro generacijo Toyota hibridov, novi so še nekje 20% bolj učinkoviti, če ne še bolj. Kot primer, doma imamo Yarisa hibrid letnik 2012 (čisto prvi Yaris hibrid) in povprečna poraba je 5.5, se pa vozi večinoma po AC. Z novim Yarisom na testni vožnji sem imel porabo brez problema 4.2 s tem, da gre dosti boljše kot ta star Yaris. Njihova hibridna tehnika je res precej napredovala.

 

Pri RAV4 sem pa bil malo pod 7 litrov na testni vožnji, kar se mi tudi ne zdi grozno dosti glede na moč in velikost avta.

 

Edino, kar bi znalo marsikoga zmotit, je CVT menjalnik, ker se počutiš, kot da voziš skuter. Ta efekt je sicer dosti manj očiten (ga skoraj ni več) v novih generacijah hibridov. Ampak še to se pozna večinoma le pri vožnji v klanec ali močnem pospeševanju. Po drugi strani je pa ravno to velik plus, ker je ta zadeva zelo enostavna in se dejansko nima kaj pokvarit, pa popolnoma brez vzdrževanja je. 

Povezava do prispevka
bainit reče pred 13 minutami:

a se pa da ta cvt ročno prestaviti v višjo prestavo, da na ac voziš na nižjih obratih recimo (tut če nimaš max. navora, ker ga itak ne rabiš)?

 

Te novejše generacije imajo možnost "ročnega" prestavljanja z lopaticami na volanu, ampak ne vem točno, v čem je fora, ker CVT itak nima prestav, ker ima "neskončno" prestavnih razmerij. To ročno prestavljanje je bolj neka simulacija pravega menjalnika (obrati se sicer spreminjajo, ma majkemi, da se mi sanja ne, zakaj bi to sploh uporabljal).

 

Je pa zelo praktično za vožnjo po klancu navzdol, ker lahko "zanižaš" par "virtualnih prestav" in ti potem motor bolje zavira. Pri mojem avtu imaš na primer za vožnjo po klancu dol samo eno prestavo, tako zvano B, se pravi ne moreš uravnavati, koliko močno zavira motor. To je predvsem pomembno, ko se ti baterija napolni 100% ker takrat za zaviranje avto uporablja samo še klasične zavore ter motor in nič več regeneracije.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 3 urami:

 

Te novejše generacije imajo možnost "ročnega" prestavljanja z lopaticami na volanu, ampak ne vem točno, v čem je fora, ker CVT itak nima prestav, ker ima "neskončno" prestavnih razmerij. To ročno prestavljanje je bolj neka simulacija pravega menjalnika (obrati se sicer spreminjajo, ma majkemi, da se mi sanja ne, zakaj bi to sploh uporabljal).

 

Je pa zelo praktično za vožnjo po klancu navzdol, ker lahko "zanižaš" par "virtualnih prestav" in ti potem motor bolje zavira. Pri mojem avtu imaš na primer za vožnjo po klancu dol samo eno prestavo, tako zvano B, se pravi ne moreš uravnavati, koliko močno zavira motor. To je predvsem pomembno, ko se ti baterija napolni 100% ker takrat za zaviranje avto uporablja samo še klasične zavore ter motor in nič več regeneracije.

To so mogli pri Avdiju implementirat pri multitronicu (CVT od njih) vmes pri ročnem prestavljanju da je malo cuknlo. Ker je folku blo čudno haha

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 20 urami:

 

Te novejše generacije imajo možnost "ročnega" prestavljanja z lopaticami na volanu, ampak ne vem točno, v čem je fora, ker CVT itak nima prestav, ker ima "neskončno" prestavnih razmerij. To ročno prestavljanje je bolj neka simulacija pravega menjalnika (obrati se sicer spreminjajo, ma majkemi, da se mi sanja ne, zakaj bi to sploh uporabljal).

 

Je pa zelo praktično za vožnjo po klancu navzdol, ker lahko "zanižaš" par "virtualnih prestav" in ti potem motor bolje zavira. Pri mojem avtu imaš na primer za vožnjo po klancu dol samo eno prestavo, tako zvano B, se pravi ne moreš uravnavati, koliko močno zavira motor. To je predvsem pomembno, ko se ti baterija napolni 100% ker takrat za zaviranje avto uporablja samo še klasične zavore ter motor in nič več regeneracije.

verjetno isto, da lahko na ac voziš v višji prestavi in je bolj učinkovito glede porabe.

Povezava do prispevka
bainit reče pred 37 minutami:

verjetno isto, da lahko na ac voziš v višji prestavi in je bolj učinkovito glede porabe.

Ma po mojem nima veze, ker itak avto sam najbolj optimalno razporeja moč.

 

Tukaj nimajo toliko veze obrati motorja, ker se z enim delom moči ICE polni baterija, ki poganja elektromotor in znižuje porabo. Tako, da ni nujno, da nižji obrati = manjša poraba.

Povezava do prispevka

Pobje, mi lahko nekdo pojasni kako lahko Audijem (in določenim VW-jem) tako hitro pade cena?


Sestrična gleda, da bi menjala avto in je šla testirat A4: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18707095&display=Audi A4 Avant

 

Tole se še meni zdi "too good to be true", nov tak Audi je po mojem preko 50k. Od kje torej tak padec? Da bi bili Audiji tako nezanesljivi pa tudi ne verjamem....

 

Sem šel za foro gledat Toyote (ker fanboy) in neprimerno bolje držijo cene.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...