Me3do Objavljeno 14. september 2023 Share Objavljeno 14. september 2023 Ma sej yaris hibrid je drugače tudi tam tam s ceno kukr yaris cross, 2k razlike.. Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 14. september 2023 Share Objavljeno 14. september 2023 Ja samo Yaris za ta denar je s polno opremo, enako opremljen Cross je čez 30 jurjev. Navedek Povezava do prispevka
Me3do Objavljeno 14. september 2023 Share Objavljeno 14. september 2023 (urejano) Lol ne? Isti tip opreme (sol) 14. september 2023 uredilo bitje Me3do Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 14. september 2023 Share Objavljeno 14. september 2023 (urejano) Me3do reče pred 2 urama: Lol ne? Ista tip opreme (sol) Ja ma imaš prav, 1500€ razlike je za enako opremo v začetku leta je bila razlika definitivno večja, vem, ker sem gledal za kupit Yarisa. In to GR Sport, ki je bil takrat 25.400€, zdej je pa 27.850€ WTF. Polno opremljen Cross je okoli 32 jurjev (4WD varianta). Ma v kurac so šli s temi cenami, 28 jurjev za Yarisa no...pa osnovni model je 21.400€, pred 8 meseci je bil okoli 18.000€. 14. september 2023 uredilo bitje MorskaGlista 1 Navedek Povezava do prispevka
Lord Baltimore Objavljeno 14. september 2023 Share Objavljeno 14. september 2023 Pred 8 meseci je bila tud moja plača 1700 zdej je pa 1750 .. vse gre gor jebiga 1 2 Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 14. september 2023 Share Objavljeno 14. september 2023 erted45 reče pred 17 urami: Sem bil zadnič na Toyoti, v salonu so imeli RAV4 PHEV, Camry, CH-R in tisti električni faks (bz4x?). Najcenejši je bil CH-R (35k), najdražji menda faks (okoli 65 k), RAV4 60k, Camry je bil 42k. Opreme se ne spomnim točno. Pa se je meni folk zgražal, ko sem dal 40 za Hiluxa (zdaj je enakovreden 58). So mi pa dali Corollo Sedan kot nadomestno vozilo in sem kar navdušen, zelo lepo se pelje, ni pretrda in ni premehka, (ročni) menjalnik odličen, pozicija za volanom tudi zelo v redu. Motil me je edino šunder od koles na slabem asfaltu in 1.5 motor, ki je s 3 cilindri ropotal ko kak traktor. Bi pa vseeno priporočal, sploh za ~20k. Ko sem kupoval sem se slinil čez Corollo karavan ampak so hoteli za GR Sport 2.0 imeti mislim da nekih 32 jurjev. Ne hvala. Pizda jaz bi zdaj imel Hiluxa Navedek Povezava do prispevka
Vodokotlič Objavljeno 14. september 2023 Share Objavljeno 14. september 2023 Zanimivo, kdo ga je oblikoval. https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_360 Navedek Povezava do prispevka
TrocVWbestelieben Objavljeno 14. september 2023 Share Objavljeno 14. september 2023 Povprečna slovenska plača in 2 različna voznika, kateri bolj uživa? Voznika A ; -Vozi najmočnejšo verzijo poceni vozila ala GTI,VRS.. -visok obrok lizinga -gleda na vsak liter porabe, na avtooesti vozi 110kmh -čulalunga gume VOZNIK B: -vozi osnovni model istega vozila z šibkim motorjem -mali obrok lizinga -ne gleda na porabo, na avtocesti vozi 130kmh+ -premium gume 1 Navedek Povezava do prispevka
GTA Objavljeno 14. september 2023 Share Objavljeno 14. september 2023 Voznik C: - vozi popolnoma nov pragmaticen avto Corolla Sedan/Jagger ALI nekega rabljenega 5-10let starega in zanesljivega dostavnika - mali obrok lizinga / skonto - ne glede na to kako vozi dostavnika ima porabo med 6 in 7l - ima 2nd car igracko ala Miato/86a 1 Navedek Povezava do prispevka
GTA Objavljeno 14. september 2023 Share Objavljeno 14. september 2023 Vodokotlič reče pred 2 urama: Zanimivo, kdo ga je oblikoval. https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_360 Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 14. september 2023 Share Objavljeno 14. september 2023 Voznik D: - kupil 3 leta star "premium" dizl avto z vso opremo 13 let nazaj za tretino cene (Passat, C5, 508, Superb,...) - Imel leasing 5 let po zmerni ceni - sedaj odplačan - ne glede na to kako vozi ima porabo med 5,5 in 7l because 2.0 dizl - ima 2nd car igracko ala twingo ker pač žena 3 Navedek Povezava do prispevka
obstek Objavljeno 15. september 2023 Share Objavljeno 15. september 2023 Me3do reče pred 23 urami: Uf, sam za tolko km pa ac vožnja pomoje se ti ne splača saltat na hibrida? Boš mel še vedno manjšo porabo z dizlom... Ma sej vem, sm nekok mi je bila vedno želja met toyotinega hibrida, pa štrudlo še s ceno ne morm prepričat v menjavo. 😂 Ker sem kupu rabljen avto in je imel vse kar sem hotel razen avt. menjalnika, še zdej obžalujem to potezo, sploh ko se do Lj prprljem te dni. 🙂 Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 15. september 2023 Avtor Share Objavljeno 15. september 2023 še par k daš in imaš i30n Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Pennywis3 Objavljeno 15. september 2023 Share Objavljeno 15. september 2023 Voznik E: - vozi avto na štrom - ogromen lizing, ogromen kasko because drag avto - vsem razlaga ( se tolaži ) da doma polni 'zastonj' ker ima sončno elektrarno - pod črto ga vožnja stane 2x toliko kot uporabnike ICE ( 50k avto, 15k sončna ) 2 Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 15. september 2023 Share Objavljeno 15. september 2023 Voznik F: - vozi avto na štrom - ogromen leasing, kasko enak kot za Passata - vsem razlaga ( se tolaži ) da doma polni 'zastonj' ker ima sončno elektrarno (kar je res) - @Pennywis3 se joče, ker živi v bloku in ne more imet sončne elektrarne - pod črto na mesec prišpara 150€ v primerjavi z rabljenim Passatom za 25k, ker je kredit za eko sklad 3x bolj ugoden kot normalen kredit 1 Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 15. september 2023 Avtor Share Objavljeno 15. september 2023 peni živi v radećah, ne pa v bloku Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 15. september 2023 Share Objavljeno 15. september 2023 (urejano) Odgovor na vse "če se boš vozil večinoma po AC hibrid nima smisla". Pa presodite sami, kako in kaj. https://streamable.com/nr8wrd Ravna AC, prižgana klima, tempomat, Auris 1.8 hibrid letnik 2016 s 135.000km (torej baterija ni lih najnovejša). To je pa končna poraba, relacija Koper-Neblo (60 km avtocesta, ostalo regionalna). Pa upoštevat treba, da je ene 3-4% odstopanja med tem in realno porabo (kaže manj, porabi več). To isto relacijo (prevozom večkrat, ker je službena pot) sem naredil tudi že s 4.2l/100km z bolj umirjeno vožnjo. 15. september 2023 uredilo bitje MorskaGlista 2 Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 15. september 2023 Share Objavljeno 15. september 2023 bainit reče pred 1 uro: peni živi v radećah, ne pa v bloku Sej ne vem, kaj je slabše MorskaGlista reče pred 23 minutami: Odgovor na vse "če se boš vozil večinoma po AC hibrid nima smisla". Pa presodite sami, kako in kaj. https://streamable.com/nr8wrd Ravna AC, prižgana klima, tempomat, Auris 1.8 hibrid letnik 2016 s 135.000km (torej baterija ni lih najnovejša). To je pa končna poraba, relacija Koper-Neblo (60 km avtocesta, ostalo regionalna). Pa upoštevat treba, da je ene 3-4% odstopanja med tem in realno porabo (kaže manj, porabi več). To isto relacijo (prevozom večkrat, ker je službena pot) sem naredil tudi že s 4.2l/100km z bolj umirjeno vožnjo. Ok, ampak si rekel tisti ki prevozijo dosti AC, pol si pa rekel da je tle samo 60km avtoceste. To ne gre skupaj. Povej porabo KP-LJ-KP. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Pennywis3 Objavljeno 15. september 2023 Share Objavljeno 15. september 2023 @Skynetz bomo dali na blok sončno in bo za vse dosti. 1 Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 15. september 2023 Share Objavljeno 15. september 2023 Skynetz reče pred 2 urama: Sej ne vem, kaj je slabše Ok, ampak si rekel tisti ki prevozijo dosti AC, pol si pa rekel da je tle samo 60km avtoceste. To ne gre skupaj. Povej porabo KP-LJ-KP. Poleti 4.8, pozimi 5.4, od oka. Najvišja poraba do zdaj je bila na relaciji Koper-Tignes-Koper, pozimi, zimske gume, poln avto z zmontiranim strešnim prtljažnikom in sicer 6.5 (ajde možno, da je bila malo manj, ma raje napišem tako, da ne bom goljufal). AC je bilo nekje 750km. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 15. september 2023 Avtor Share Objavljeno 15. september 2023 MorskaGlista reče pred 22 minutami: Poleti 4.8, pozimi 5.4, od oka. Najvišja poraba do zdaj je bila na relaciji Koper-Tignes-Koper, pozimi, zimske gume, poln avto z zmontiranim strešnim prtljažnikom in sicer 6.5 (ajde možno, da je bila malo manj, ma raje napišem tako, da ne bom goljufal). AC je bilo nekje 750km. ka pa s prazno batko? pa kuk hitro si fural po ac? naj še @VonGriffin pove, kako je pri njemu. Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 15. september 2023 Share Objavljeno 15. september 2023 MorskaGlista reče pred 34 minutami: Poleti 4.8, pozimi 5.4, od oka. Najvišja poraba do zdaj je bila na relaciji Koper-Tignes-Koper, pozimi, zimske gume, poln avto z zmontiranim strešnim prtljažnikom in sicer 6.5 (ajde možno, da je bila malo manj, ma raje napišem tako, da ne bom goljufal). AC je bilo nekje 750km. To je kr presenetljivo nizko, če je res tko. A to imaš MHEV? Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 15. september 2023 Share Objavljeno 15. september 2023 To je običen hibrid, baterija se itak polni in prazni sproti, ker je majhna, tako da o napolnjenosti baterije nima neki smisla govorit. Ko greš po klancu gor tako ali tako avto razporeja energijo na tak način, da se nikdar ne izprazni pod 20%, se pa zato poveča poraba goriva, ker gre del ICE moči v polnjenje baterije (sicer bog ve, kako se to vse skupaj prerazporeja). Na tej relaciji KP-Tignes-KP sem poskušal držati povprečno hitrost na 130, ker je kar nekaj poti in če ne ne prideš nikamor. Aja pa to gre za staro generacijo Toyota hibridov, novi so še nekje 20% bolj učinkoviti, če ne še bolj. Kot primer, doma imamo Yarisa hibrid letnik 2012 (čisto prvi Yaris hibrid) in povprečna poraba je 5.5, se pa vozi večinoma po AC. Z novim Yarisom na testni vožnji sem imel porabo brez problema 4.2 s tem, da gre dosti boljše kot ta star Yaris. Njihova hibridna tehnika je res precej napredovala. Pri RAV4 sem pa bil malo pod 7 litrov na testni vožnji, kar se mi tudi ne zdi grozno dosti glede na moč in velikost avta. Edino, kar bi znalo marsikoga zmotit, je CVT menjalnik, ker se počutiš, kot da voziš skuter. Ta efekt je sicer dosti manj očiten (ga skoraj ni več) v novih generacijah hibridov. Ampak še to se pozna večinoma le pri vožnji v klanec ali močnem pospeševanju. Po drugi strani je pa ravno to velik plus, ker je ta zadeva zelo enostavna in se dejansko nima kaj pokvarit, pa popolnoma brez vzdrževanja je. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 15. september 2023 Avtor Share Objavljeno 15. september 2023 a se pa da ta cvt ročno prestaviti v višjo prestavo, da na ac voziš na nižjih obratih recimo (tut če nimaš max. navora, ker ga itak ne rabiš)? Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 15. september 2023 Share Objavljeno 15. september 2023 (urejano) bainit reče pred 13 minutami: a se pa da ta cvt ročno prestaviti v višjo prestavo, da na ac voziš na nižjih obratih recimo (tut če nimaš max. navora, ker ga itak ne rabiš)? Te novejše generacije imajo možnost "ročnega" prestavljanja z lopaticami na volanu, ampak ne vem točno, v čem je fora, ker CVT itak nima prestav, ker ima "neskončno" prestavnih razmerij. To ročno prestavljanje je bolj neka simulacija pravega menjalnika (obrati se sicer spreminjajo, ma majkemi, da se mi sanja ne, zakaj bi to sploh uporabljal). Je pa zelo praktično za vožnjo po klancu navzdol, ker lahko "zanižaš" par "virtualnih prestav" in ti potem motor bolje zavira. Pri mojem avtu imaš na primer za vožnjo po klancu dol samo eno prestavo, tako zvano B, se pravi ne moreš uravnavati, koliko močno zavira motor. To je predvsem pomembno, ko se ti baterija napolni 100% ker takrat za zaviranje avto uporablja samo še klasične zavore ter motor in nič več regeneracije. 15. september 2023 uredilo bitje MorskaGlista Navedek Povezava do prispevka
Tadey Objavljeno 15. september 2023 Share Objavljeno 15. september 2023 MorskaGlista reče pred 3 urami: Te novejše generacije imajo možnost "ročnega" prestavljanja z lopaticami na volanu, ampak ne vem točno, v čem je fora, ker CVT itak nima prestav, ker ima "neskončno" prestavnih razmerij. To ročno prestavljanje je bolj neka simulacija pravega menjalnika (obrati se sicer spreminjajo, ma majkemi, da se mi sanja ne, zakaj bi to sploh uporabljal). Je pa zelo praktično za vožnjo po klancu navzdol, ker lahko "zanižaš" par "virtualnih prestav" in ti potem motor bolje zavira. Pri mojem avtu imaš na primer za vožnjo po klancu dol samo eno prestavo, tako zvano B, se pravi ne moreš uravnavati, koliko močno zavira motor. To je predvsem pomembno, ko se ti baterija napolni 100% ker takrat za zaviranje avto uporablja samo še klasične zavore ter motor in nič več regeneracije. To so mogli pri Avdiju implementirat pri multitronicu (CVT od njih) vmes pri ročnem prestavljanju da je malo cuknlo. Ker je folku blo čudno haha Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 16. september 2023 Avtor Share Objavljeno 16. september 2023 MorskaGlista reče pred 20 urami: Te novejše generacije imajo možnost "ročnega" prestavljanja z lopaticami na volanu, ampak ne vem točno, v čem je fora, ker CVT itak nima prestav, ker ima "neskončno" prestavnih razmerij. To ročno prestavljanje je bolj neka simulacija pravega menjalnika (obrati se sicer spreminjajo, ma majkemi, da se mi sanja ne, zakaj bi to sploh uporabljal). Je pa zelo praktično za vožnjo po klancu navzdol, ker lahko "zanižaš" par "virtualnih prestav" in ti potem motor bolje zavira. Pri mojem avtu imaš na primer za vožnjo po klancu dol samo eno prestavo, tako zvano B, se pravi ne moreš uravnavati, koliko močno zavira motor. To je predvsem pomembno, ko se ti baterija napolni 100% ker takrat za zaviranje avto uporablja samo še klasične zavore ter motor in nič več regeneracije. verjetno isto, da lahko na ac voziš v višji prestavi in je bolj učinkovito glede porabe. Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 16. september 2023 Share Objavljeno 16. september 2023 bainit reče pred 37 minutami: verjetno isto, da lahko na ac voziš v višji prestavi in je bolj učinkovito glede porabe. Ma po mojem nima veze, ker itak avto sam najbolj optimalno razporeja moč. Tukaj nimajo toliko veze obrati motorja, ker se z enim delom moči ICE polni baterija, ki poganja elektromotor in znižuje porabo. Tako, da ni nujno, da nižji obrati = manjša poraba. Navedek Povezava do prispevka
erted45 Objavljeno 16. september 2023 Share Objavljeno 16. september 2023 Pobje, mi lahko nekdo pojasni kako lahko Audijem (in določenim VW-jem) tako hitro pade cena? Sestrična gleda, da bi menjala avto in je šla testirat A4: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18707095&display=Audi A4 Avant Tole se še meni zdi "too good to be true", nov tak Audi je po mojem preko 50k. Od kje torej tak padec? Da bi bili Audiji tako nezanesljivi pa tudi ne verjamem.... Sem šel za foro gledat Toyote (ker fanboy) in neprimerno bolje držijo cene. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.