Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

https://www.rtvslo.si/rtv365/arhiv/175000208?s=tv
 

Cene manjših avtomobilov so se v štirih letih v povprečju podražile za 41%, to je precej več, kot so zrasli inflacija in stroški materiala. Peugeot 208, seat ibiza in renault twingo so danes za 6000 evrov dražji, kot so bili leta 2019.

https://www.transportenvironment.org/discover/carmakers-are-hiking-the-prices-of-small-cars-far-above-inflation/
Manufacturers have raised prices by thousands of euros – yet claim €200 'Euro 7' pollution fixes make cars unaffordable.

uredilo bitje Kosinus
  • Nekul -1 2
  • Ne me jebat 4
Povezava do prispevka

Ponovno se obracam na avtoznalce, namrec kupuje se nov sluzben avto, ampak za orenk dedca s sraufi v hrbtenici, torej majhni in nizki jajcki odpadejo. Kaj je smiselno pogledat za dvometrasa, da bo glede na trajne poskodbe hrbtenice lahko udobno sedel in vec ur uporabljal avto?

Isce se dizel, ne rabi panorame, ogrevanih sedezev in volana (se pa ne bi branil za razumno ceno), navigacija je plus, ni pa obvezna, 4x4 in rocni menjalnik pa. Pac nek delovni voz, ki je udoben, ki zmore voznjo cez polje, blato, makedam za vecjega, relativno nezahtevnega cloveka.

Plus, ce zmore vec kot dva potnika.

Kaj je za pogledat, oz. ce lahko kdo iz prve roke pove? Duster, Ranger, Raptor (forda sta seveda obcutno drazja, je se kaj vmes?)

uredilo bitje JaGuArKa
Povezava do prispevka

čist iz firbca, lahko mogoče razkriješ, zakaj je ročni menjalnik nuja?

 

Drgač na bivši firmi smo mel Dusterje 4x4 (zarad dost vožnje po gradbiščih ipd.) in sta 2 malo starejša gospoda (en sicer orenk bajs, drug precej športnik) precej, precej jokala nad neudobnostjo. Pa ni mel noben poškodb hrbtenice.

Povezava do prispevka

Ker so vsi avtomobili v floti rocni, vkljucno z nasimi privatnimi. Se zna zgodit, da po dva, tri, stiri vozila, ce ne vec, na izmeno zamenjamo, pa prevlada tista avtomatizacija, ne razmisljas, saltas, navajenost. En avtomatik vmes bi vse zmedel.  Ze tako je problem, ko menjas vozila in se pedali cisto drugace obnasajo. En ima trdo sklopko za popizdit, drug mehko kot puter, se po 12 urah voznje v svojega presedes in se lovis pol ure, da se navadis. Se dodatne jebe z menjalnikom so prevec.

For example: 12 ur vozim kangooja, 6 stopenjski menjalnik, potegne ful, ampak sklopka nehumano trda, levo nogo nabildala med uporabo. Menjam vozilo, because reasons, pedali mehki kot puter, ampak 5 prestav, ne gre nikamor. Vzamem tretjega, se lepo pelje, potegne, ampak vse odlagalne povrsine klizave as fuck, vsi papirji letijo po avtu.

 

Ko zakljucim, se v mojega, rocnega presedem.

 

Traja, da se spet na pedale navadim, vsak avto se drugace obnasa. Ce vmes vrzemo avtomatika, bo zmeda.

uredilo bitje JaGuArKa
Povezava do prispevka
JaGuArKa reče pred 34 minutami:

Kaj je za pogledat, oz. ce lahko kdo iz prve roke pove? Duster, Ranger, Raptor (forda sta seveda obcutno drazja, je se kaj vmes?)

 

Če je pogoj 4x4 pa nekaj terenskih zmožnosti, se nabor ornk zmanjša.

 

Drugač je tko, da "delovni stroj" in "udobje" se izključujeta (sploh pri pickupih). Sam nisem glih občutljiv na udobje vožnje, so mi bili vsi od Dusterja, L200, Hilux, Terrano, Landcruiser vsi OK za vozit. Čeprav se seveda ne more noben primerjat z udobjem kakšnega karavana. Tko da če bo res več ur preživel v avtu, pa da mora imet terenske zmogljivosti, potem se bo treba ornk skeširat - kaj drugega kot Toyota Lancruiser verjetno nau šlo.

 

Tud cenovni rang med Dusterjem (nov 20-25k eur) in Rangerjem (nov 50k eur) ni glih zanemarljiv. V glavnem so novi kokr tolk spodobni terenci vsi po 40k+ eur. S tem, da kakršnekol rabljene delovne stroje v funkcionalnem stanju zelo težko dobiš, ker se ne prodajajo. Pač delovni stroji.

 

Subaru Forester

Nissan Patroller

Škoda Kodiaq

Nissan Terrano

Toyota Landcruiser (drag k svinja, ampak terenska žival)

Jeep Wrangler (še dražja svinja, ampak še hujša terenska žvau)

od pickupov kakšen Isuzu (ne vem če se novi dobijo sploh pri nas)

Ssangyong Musso grand

Toyota Hilux

VW Amarok (eden dražjih pickupov).

 

Moj preferiran izbor (bang4buck) za en terenski delovni stroj bi bil Suzuki Jimny, ampak ni glih za dvometraše. :)

 

 

 

 

uredilo bitje HellAngel
Povezava do prispevka

Tile avti, ki sem jih napisal, so stock variante dobre za kakšne bolj strme/slabše gozdne poti, travnike, slabše makadame, za zaresen offroad je pa treba še kaj dodatno - predvsem posebne gume, zaščita podvozja, dvig vozila, mogoče tudi vitlo

 

Če se pa hoče peljat sam po utrjenem makadamu (pa dvometraš, pa udobje), pa ne rabi 4x4, je zadost mal bolj dvignjen dvokolesno gnan SUV, dobre gume, pa mal filinga za avto/podlago. Če je 4x4 nujen (blaten teren), potem iz tega naslova kakšen Duster, Forester, Kodiaq. Vse ostalo naprej bi bilo verjetno (glede na kar je pisal bainit) že overpowered. Sam za udobje nisem zihr če je adut v teh avtih.

Povezava do prispevka

Ko ste že pri terencih, a je Toyota skenslala Land Cruiserja slučajno?

Sem hotel pogledati ponudbo ker sem ga hotel priporočiti Jaguarki ampak ga na strani Toyota Slovenije ni več v ponudbi.

Tudi na avto.net je samo 1 nov.

 

Mogoče le prenavljajo, če pride nov ali prenovljen model.

 

Skratka, moja 2 centa kot lastnik Hiluxa - v rangu 20-30k Duster ali Vitara / SX4 (praktično isti avto, vzameš tistega, ki ti je lepši).

V rangu 40k+ (alpa dejmo raje rečt 50k+) Land Cruiser, lahko vzameš kratkega (3 vrata) ali dolgega (5 vrat), oprema od kmečke do luksuza, ni da ni. Pa še predelajo / prehomologirajo ti ga v tovorno, pa dobiš lepo povrnjen DDV, če kupuješ kot pravna oseba.

 

Pogojno, če želiš nekaj prihraniti (čeprav se kolikor vem ti prihranki kar krčijo) je opcija tudi Hilux ali D Max, če je Hilux predrag.

 

Kvota pickupov se krči, L200 ni več, Navare tudi mislim da ne, ostanejo ti Ranger / Amarok (isti avto, drugo pakovanje), Hilux in D-Max pa zdej vidim, da so se začeli pojavljat neki kitajci. 

Povezava do prispevka
JaGuArKa reče pred 10 urami:

Ze tako je problem, ko menjas vozila in se pedali cisto drugace obnasajo.

 

čisto razumem tvojo željo po čim bolj enotnem voznem parku.

 

a ironija je, da si s svojim postom na najlepši možni način obrazložila vse največje prednosti avtomatskega menjalnika. :D

 

HellAngel reče pred 10 urami:

Subaru Forester

 

isuse, to je dobesedno neuničljiv stroj. če bi bil velik in bogat...

 

ali pa Nissan Xtrail je (bil) tudi podobna zgodba. zdaj, ko so pa začeli srat s to elektriko pa...brez besed.

Povezava do prispevka
erted45 reče pred 2 urama:

Ko ste že pri terencih, a je Toyota skenslala Land Cruiserja slučajno?

Sem hotel pogledati ponudbo ker sem ga hotel priporočiti Jaguarki ampak ga na strani Toyota Slovenije ni več v ponudbi.

Tudi na avto.net je samo 1 nov.

 

Mogoče le prenavljajo, če pride nov ali prenovljen model.

 

Skratka, moja 2 centa kot lastnik Hiluxa - v rangu 20-30k Duster ali Vitara / SX4 (praktično isti avto, vzameš tistega, ki ti je lepši).

V rangu 40k+ (alpa dejmo raje rečt 50k+) Land Cruiser, lahko vzameš kratkega (3 vrata) ali dolgega (5 vrat), oprema od kmečke do luksuza, ni da ni. Pa še predelajo / prehomologirajo ti ga v tovorno, pa dobiš lepo povrnjen DDV, če kupuješ kot pravna oseba.

 

Pogojno, če želiš nekaj prihraniti (čeprav se kolikor vem ti prihranki kar krčijo) je opcija tudi Hilux ali D Max, če je Hilux predrag.

 

Kvota pickupov se krči, L200 ni več, Navare tudi mislim da ne, ostanejo ti Ranger / Amarok (isti avto, drugo pakovanje), Hilux in D-Max pa zdej vidim, da so se začeli pojavljat neki kitajci. 

 

Moram povprasat kaksen je sploh budget, imo nekje 40-50k. Ocitno ni tako malo opcij 😊

 

hawa meyta reče pred 1 uro:

 

čisto razumem tvojo željo po čim bolj enotnem voznem parku.

 

a ironija je, da si s svojim postom na najlepši možni način obrazložila vse največje prednosti avtomatskega menjalnika. :D

 

Avtomatik bi se verjetno obnesel, ce bi se zamenjal kompletni vozni park 😄

Tako imamo pa kangooje, doblota, rapida, fieste, fabie... preden vse to likvidiramo, bo se precej vode preteklo. Pa tudi na ceno se gleda - to, kar se trenutno isce, ne bo za splosno rabo. Za to, kar se pocne s temi avtomobili, so pa bistveno nizji kriteriji, poskodbe so pogoste, servisi pa se bolj. Torej tudi servisi in deli ne smejo biti predragi.

Povezava do prispevka
erted45 reče pred 3 urami:

Ko ste že pri terencih, a je Toyota skenslala Land Cruiserja slučajno?

Sem hotel pogledati ponudbo ker sem ga hotel priporočiti Jaguarki ampak ga na strani Toyota Slovenije ni več v ponudbi.

Tudi na avto.net je samo 1 nov.

 

Mogoče le prenavljajo, če pride nov ali prenovljen model.

 

Ne vem, sem bil kr mal presenečen ko LCja nisem našel na toyotini spletni strani. Bojim se, da bo tudi toyota naredila enako kot Mitsubishi z L200 in Pajerotom, pa Nissan s Teranom, ko se slednjim ni več dalo jebat z bruseljskimi izmišljotinami glede izpustov in so rekli ko vas jebe in so umaknil terence in dizlerje s trga.

 

hawa meyta reče pred 2 urama:

isuse, to je dobesedno neuničljiv stroj. če bi bil velik in bogat...

 

ali pa Nissan Xtrail je (bil) tudi podobna zgodba. zdaj, ko so pa začeli srat s to elektriko pa...brez besed.

 

Forester je v rangu 43-45k eur. Precej dober bang4buck, bi pa rad kontaktiral nekoga, ki poseduje kakšen novejši model, da izvem kako je s servisi in vzdrževanje.

 

Xtrail ima pa pogon enak kot duster (slednji ga je privzel od xtraila).

Povezava do prispevka
HellAngel reče pred 12 urami:

Forester je v rangu 43-45k eur. Precej dober bang4buck, bi pa rad kontaktiral nekoga, ki poseduje kakšen novejši model, da izvem kako je s servisi in vzdrževanje.

 

Xtrail ima pa pogon enak kot duster (slednji ga je privzel od xtraila).

nimajo pa dizlov več pa mislim da nekaj mutijo s CVT

Povezava do prispevka
JaGuArKa reče pred 14 urami:

Joj, en dokker je se ostal, najbolj osovrazena kola ever, skret od avta. Drugi je menda 7 totalk prezivel, otepali smo se ga kot hudic kriza 😄

 

 

17777b2d752f3e73d937ee463d30e09b.jpg

Dokker, Logan itd so grozni, ampak se pa nima kej pokvarit :D

 

Starši od kolega imajo Dokkerja, notri zgleda kot naš star Scenic iz leta 2000, kljuke na vratih so tko tanke, da ko jo primeš se bojiš da se bo zlomila haha

 

Ampak razen avtomata, ki jih je jebal na začetku, niso imeli nobenih problemov

Povezava do prispevka

Jaz sem pa prav ugotovil zdaj, ko sem vozil mal te novejše avte, da teli digitalni ekrani prek katerih vklapljaš in izklapljaš lahk opcije (npr. AC) in kjer višaš ali manjšaš njihovo stopnjo (temp, moč ventilatorja itd.), da mi je slabše kakor uni stari analogni plastični vrtljivi "gumbi". Razlog zakaj, zato, ker prej sem to samo parkrat mogu pogledat, sem si zapomnil in zadevo brez da gledam štelal med vožnjo in sem skoz imel oči na cesti, pr teh ekranih pa ni šanse, da napamet to štelaš, ker z dotikom ne čutiš ničesar tko da morš vedno gledat v ekran in pol valda ne gledaš na cesto. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...