Morski Objavljeno 9. november 2023 Share Objavljeno 9. november 2023 Ni šans da bi kupil 7 let staro M5 s 100k km izven garancije tut če bi mel keš za to. Zame eno M2 please bainit reče pred 8 minutami: ka pa rabiš štimat, da gre 10k letno, @Morski Tukaj servisi niso 300eur. Tut zavore niso 100 eur. Navedek Povezava do prispevka
wicked Objavljeno 9. november 2023 Share Objavljeno 9. november 2023 Peljes pod kozolc ne pa na uradnega. Navedek Povezava do prispevka
Morski Objavljeno 9. november 2023 Share Objavljeno 9. november 2023 Podlesnik Navedek Povezava do prispevka
wicked Objavljeno 9. november 2023 Share Objavljeno 9. november 2023 Podlesnik ni nič cenejsi kot pa uradni. Mogoče 20-30€. Navedek Povezava do prispevka
HellAngel Objavljeno 10. november 2023 Share Objavljeno 10. november 2023 https://siol.net/avtomoto/novice/poslanci-izglasovali-predlog-ki-ga-bodo-veseli-skoraj-vsi-619686 Bravo naši. Next question - kdo je tisti 230 pičk k so glasval proti? Navedek Povezava do prispevka
Kosinus Objavljeno 11. november 2023 Share Objavljeno 11. november 2023 (urejano) https://www.rtvslo.si/rtv365/arhiv/175000208?s=tv Cene manjših avtomobilov so se v štirih letih v povprečju podražile za 41%, to je precej več, kot so zrasli inflacija in stroški materiala. Peugeot 208, seat ibiza in renault twingo so danes za 6000 evrov dražji, kot so bili leta 2019. https://www.transportenvironment.org/discover/carmakers-are-hiking-the-prices-of-small-cars-far-above-inflation/ Manufacturers have raised prices by thousands of euros – yet claim €200 'Euro 7' pollution fixes make cars unaffordable. 11. november 2023 uredilo bitje Kosinus 2 4 Navedek Povezava do prispevka
Dejch Objavljeno 11. november 2023 Share Objavljeno 11. november 2023 Fuknjenu. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 11. november 2023 Avtor Share Objavljeno 11. november 2023 https://www.thedrive.com/news/you-can-pay-185000-to-ride-shotgun-in-a-youtube-drag-race-if-you-hate-money Navedek Povezava do prispevka
JaGuArKa Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 (urejano) Ponovno se obracam na avtoznalce, namrec kupuje se nov sluzben avto, ampak za orenk dedca s sraufi v hrbtenici, torej majhni in nizki jajcki odpadejo. Kaj je smiselno pogledat za dvometrasa, da bo glede na trajne poskodbe hrbtenice lahko udobno sedel in vec ur uporabljal avto? Isce se dizel, ne rabi panorame, ogrevanih sedezev in volana (se pa ne bi branil za razumno ceno), navigacija je plus, ni pa obvezna, 4x4 in rocni menjalnik pa. Pac nek delovni voz, ki je udoben, ki zmore voznjo cez polje, blato, makedam za vecjega, relativno nezahtevnega cloveka. Plus, ce zmore vec kot dva potnika. Kaj je za pogledat, oz. ce lahko kdo iz prve roke pove? Duster, Ranger, Raptor (forda sta seveda obcutno drazja, je se kaj vmes?) 16. november 2023 uredilo bitje JaGuArKa Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 čist iz firbca, lahko mogoče razkriješ, zakaj je ročni menjalnik nuja? Drgač na bivši firmi smo mel Dusterje 4x4 (zarad dost vožnje po gradbiščih ipd.) in sta 2 malo starejša gospoda (en sicer orenk bajs, drug precej športnik) precej, precej jokala nad neudobnostjo. Pa ni mel noben poškodb hrbtenice. Navedek Povezava do prispevka
JaGuArKa Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 (urejano) Ker so vsi avtomobili v floti rocni, vkljucno z nasimi privatnimi. Se zna zgodit, da po dva, tri, stiri vozila, ce ne vec, na izmeno zamenjamo, pa prevlada tista avtomatizacija, ne razmisljas, saltas, navajenost. En avtomatik vmes bi vse zmedel. Ze tako je problem, ko menjas vozila in se pedali cisto drugace obnasajo. En ima trdo sklopko za popizdit, drug mehko kot puter, se po 12 urah voznje v svojega presedes in se lovis pol ure, da se navadis. Se dodatne jebe z menjalnikom so prevec. For example: 12 ur vozim kangooja, 6 stopenjski menjalnik, potegne ful, ampak sklopka nehumano trda, levo nogo nabildala med uporabo. Menjam vozilo, because reasons, pedali mehki kot puter, ampak 5 prestav, ne gre nikamor. Vzamem tretjega, se lepo pelje, potegne, ampak vse odlagalne povrsine klizave as fuck, vsi papirji letijo po avtu. Ko zakljucim, se v mojega, rocnega presedem. Traja, da se spet na pedale navadim, vsak avto se drugace obnasa. Ce vmes vrzemo avtomatika, bo zmeda. 16. november 2023 uredilo bitje JaGuArKa Navedek Povezava do prispevka
HellAngel Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 (urejano) JaGuArKa reče pred 34 minutami: Kaj je za pogledat, oz. ce lahko kdo iz prve roke pove? Duster, Ranger, Raptor (forda sta seveda obcutno drazja, je se kaj vmes?) Če je pogoj 4x4 pa nekaj terenskih zmožnosti, se nabor ornk zmanjša. Drugač je tko, da "delovni stroj" in "udobje" se izključujeta (sploh pri pickupih). Sam nisem glih občutljiv na udobje vožnje, so mi bili vsi od Dusterja, L200, Hilux, Terrano, Landcruiser vsi OK za vozit. Čeprav se seveda ne more noben primerjat z udobjem kakšnega karavana. Tko da če bo res več ur preživel v avtu, pa da mora imet terenske zmogljivosti, potem se bo treba ornk skeširat - kaj drugega kot Toyota Lancruiser verjetno nau šlo. Tud cenovni rang med Dusterjem (nov 20-25k eur) in Rangerjem (nov 50k eur) ni glih zanemarljiv. V glavnem so novi kokr tolk spodobni terenci vsi po 40k+ eur. S tem, da kakršnekol rabljene delovne stroje v funkcionalnem stanju zelo težko dobiš, ker se ne prodajajo. Pač delovni stroji. Subaru Forester Nissan Patroller Škoda Kodiaq Nissan Terrano Toyota Landcruiser (drag k svinja, ampak terenska žival) Jeep Wrangler (še dražja svinja, ampak še hujša terenska žvau) od pickupov kakšen Isuzu (ne vem če se novi dobijo sploh pri nas) Ssangyong Musso grand Toyota Hilux VW Amarok (eden dražjih pickupov). Moj preferiran izbor (bang4buck) za en terenski delovni stroj bi bil Suzuki Jimny, ampak ni glih za dvometraše. 16. november 2023 uredilo bitje HellAngel 1 Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 16. november 2023 Avtor Share Objavljeno 16. november 2023 ne rabi ona zaresnega offroada, mogoče 4motion za snek Navedek Povezava do prispevka
HellAngel Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 Tile avti, ki sem jih napisal, so stock variante dobre za kakšne bolj strme/slabše gozdne poti, travnike, slabše makadame, za zaresen offroad je pa treba še kaj dodatno - predvsem posebne gume, zaščita podvozja, dvig vozila, mogoče tudi vitlo Če se pa hoče peljat sam po utrjenem makadamu (pa dvometraš, pa udobje), pa ne rabi 4x4, je zadost mal bolj dvignjen dvokolesno gnan SUV, dobre gume, pa mal filinga za avto/podlago. Če je 4x4 nujen (blaten teren), potem iz tega naslova kakšen Duster, Forester, Kodiaq. Vse ostalo naprej bi bilo verjetno (glede na kar je pisal bainit) že overpowered. Sam za udobje nisem zihr če je adut v teh avtih. Navedek Povezava do prispevka
Me3do Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 Suzuki vitara 4x4 Navedek Povezava do prispevka
JaGuArKa Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 Hvala za predloge, rabi se nekaj, cesar ne bo prevec skoda. Privatno ima L200 in je zelo zadovoljen, kar se udobja in voznje nasploh tice. Mu bom prenesla tole ☺️ Navedek Povezava do prispevka
erted45 Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 Ko ste že pri terencih, a je Toyota skenslala Land Cruiserja slučajno? Sem hotel pogledati ponudbo ker sem ga hotel priporočiti Jaguarki ampak ga na strani Toyota Slovenije ni več v ponudbi. Tudi na avto.net je samo 1 nov. Mogoče le prenavljajo, če pride nov ali prenovljen model. Skratka, moja 2 centa kot lastnik Hiluxa - v rangu 20-30k Duster ali Vitara / SX4 (praktično isti avto, vzameš tistega, ki ti je lepši). V rangu 40k+ (alpa dejmo raje rečt 50k+) Land Cruiser, lahko vzameš kratkega (3 vrata) ali dolgega (5 vrat), oprema od kmečke do luksuza, ni da ni. Pa še predelajo / prehomologirajo ti ga v tovorno, pa dobiš lepo povrnjen DDV, če kupuješ kot pravna oseba. Pogojno, če želiš nekaj prihraniti (čeprav se kolikor vem ti prihranki kar krčijo) je opcija tudi Hilux ali D Max, če je Hilux predrag. Kvota pickupov se krči, L200 ni več, Navare tudi mislim da ne, ostanejo ti Ranger / Amarok (isti avto, drugo pakovanje), Hilux in D-Max pa zdej vidim, da so se začeli pojavljat neki kitajci. Navedek Povezava do prispevka
MorskaGlista Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 (urejano) @erted45 tako je, pride nov Land Cuiser ven, najbrž je to razlog. 16. november 2023 uredilo bitje MorskaGlista 1 1 Navedek Povezava do prispevka
hawa meyta Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 JaGuArKa reče pred 10 urami: Ze tako je problem, ko menjas vozila in se pedali cisto drugace obnasajo. čisto razumem tvojo željo po čim bolj enotnem voznem parku. a ironija je, da si s svojim postom na najlepši možni način obrazložila vse največje prednosti avtomatskega menjalnika. HellAngel reče pred 10 urami: Subaru Forester isuse, to je dobesedno neuničljiv stroj. če bi bil velik in bogat... ali pa Nissan Xtrail je (bil) tudi podobna zgodba. zdaj, ko so pa začeli srat s to elektriko pa...brez besed. Navedek Povezava do prispevka
JaGuArKa Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 erted45 reče pred 2 urama: Ko ste že pri terencih, a je Toyota skenslala Land Cruiserja slučajno? Sem hotel pogledati ponudbo ker sem ga hotel priporočiti Jaguarki ampak ga na strani Toyota Slovenije ni več v ponudbi. Tudi na avto.net je samo 1 nov. Mogoče le prenavljajo, če pride nov ali prenovljen model. Skratka, moja 2 centa kot lastnik Hiluxa - v rangu 20-30k Duster ali Vitara / SX4 (praktično isti avto, vzameš tistega, ki ti je lepši). V rangu 40k+ (alpa dejmo raje rečt 50k+) Land Cruiser, lahko vzameš kratkega (3 vrata) ali dolgega (5 vrat), oprema od kmečke do luksuza, ni da ni. Pa še predelajo / prehomologirajo ti ga v tovorno, pa dobiš lepo povrnjen DDV, če kupuješ kot pravna oseba. Pogojno, če želiš nekaj prihraniti (čeprav se kolikor vem ti prihranki kar krčijo) je opcija tudi Hilux ali D Max, če je Hilux predrag. Kvota pickupov se krči, L200 ni več, Navare tudi mislim da ne, ostanejo ti Ranger / Amarok (isti avto, drugo pakovanje), Hilux in D-Max pa zdej vidim, da so se začeli pojavljat neki kitajci. Moram povprasat kaksen je sploh budget, imo nekje 40-50k. Ocitno ni tako malo opcij 😊 hawa meyta reče pred 1 uro: čisto razumem tvojo željo po čim bolj enotnem voznem parku. a ironija je, da si s svojim postom na najlepši možni način obrazložila vse največje prednosti avtomatskega menjalnika. Avtomatik bi se verjetno obnesel, ce bi se zamenjal kompletni vozni park 😄 Tako imamo pa kangooje, doblota, rapida, fieste, fabie... preden vse to likvidiramo, bo se precej vode preteklo. Pa tudi na ceno se gleda - to, kar se trenutno isce, ne bo za splosno rabo. Za to, kar se pocne s temi avtomobili, so pa bistveno nizji kriteriji, poskodbe so pogoste, servisi pa se bolj. Torej tudi servisi in deli ne smejo biti predragi. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 16. november 2023 Avtor Share Objavljeno 16. november 2023 zakaj pa nimate lepo samih dacij? najcenejše pač + kakšen popust pri servisiranju bi najbrž pado. Navedek Povezava do prispevka
HellAngel Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 erted45 reče pred 3 urami: Ko ste že pri terencih, a je Toyota skenslala Land Cruiserja slučajno? Sem hotel pogledati ponudbo ker sem ga hotel priporočiti Jaguarki ampak ga na strani Toyota Slovenije ni več v ponudbi. Tudi na avto.net je samo 1 nov. Mogoče le prenavljajo, če pride nov ali prenovljen model. Ne vem, sem bil kr mal presenečen ko LCja nisem našel na toyotini spletni strani. Bojim se, da bo tudi toyota naredila enako kot Mitsubishi z L200 in Pajerotom, pa Nissan s Teranom, ko se slednjim ni več dalo jebat z bruseljskimi izmišljotinami glede izpustov in so rekli ko vas jebe in so umaknil terence in dizlerje s trga. hawa meyta reče pred 2 urama: isuse, to je dobesedno neuničljiv stroj. če bi bil velik in bogat... ali pa Nissan Xtrail je (bil) tudi podobna zgodba. zdaj, ko so pa začeli srat s to elektriko pa...brez besed. Forester je v rangu 43-45k eur. Precej dober bang4buck, bi pa rad kontaktiral nekoga, ki poseduje kakšen novejši model, da izvem kako je s servisi in vzdrževanje. Xtrail ima pa pogon enak kot duster (slednji ga je privzel od xtraila). Navedek Povezava do prispevka
JaGuArKa Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 Joj, en dokker je se ostal, najbolj osovrazena kola ever, skret od avta. Drugi je menda 7 totalk prezivel, otepali smo se ga kot hudic kriza 😄 3 Navedek Povezava do prispevka
jlpktnst Objavljeno 16. november 2023 Share Objavljeno 16. november 2023 Suzukija poglej. Dobiš tud z zaporo diferenciala. Pač proper terenc. Navedek Povezava do prispevka
bainit Objavljeno 17. november 2023 Avtor Share Objavljeno 17. november 2023 HellAngel reče pred 12 urami: Forester je v rangu 43-45k eur. Precej dober bang4buck, bi pa rad kontaktiral nekoga, ki poseduje kakšen novejši model, da izvem kako je s servisi in vzdrževanje. Xtrail ima pa pogon enak kot duster (slednji ga je privzel od xtraila). nimajo pa dizlov več pa mislim da nekaj mutijo s CVT Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 17. november 2023 Share Objavljeno 17. november 2023 JaGuArKa reče pred 14 urami: Joj, en dokker je se ostal, najbolj osovrazena kola ever, skret od avta. Drugi je menda 7 totalk prezivel, otepali smo se ga kot hudic kriza 😄 Dokker, Logan itd so grozni, ampak se pa nima kej pokvarit Starši od kolega imajo Dokkerja, notri zgleda kot naš star Scenic iz leta 2000, kljuke na vratih so tko tanke, da ko jo primeš se bojiš da se bo zlomila haha Ampak razen avtomata, ki jih je jebal na začetku, niso imeli nobenih problemov Navedek Povezava do prispevka
Dejch Objavljeno 17. november 2023 Share Objavljeno 17. november 2023 Jaz sem pa prav ugotovil zdaj, ko sem vozil mal te novejše avte, da teli digitalni ekrani prek katerih vklapljaš in izklapljaš lahk opcije (npr. AC) in kjer višaš ali manjšaš njihovo stopnjo (temp, moč ventilatorja itd.), da mi je slabše kakor uni stari analogni plastični vrtljivi "gumbi". Razlog zakaj, zato, ker prej sem to samo parkrat mogu pogledat, sem si zapomnil in zadevo brez da gledam štelal med vožnjo in sem skoz imel oči na cesti, pr teh ekranih pa ni šanse, da napamet to štelaš, ker z dotikom ne čutiš ničesar tko da morš vedno gledat v ekran in pol valda ne gledaš na cesto. Navedek Povezava do prispevka
Skynetz Objavljeno 17. november 2023 Share Objavljeno 17. november 2023 Bravo, si odkril toplo vodo Navedek Povezava do prispevka
Dejch Objavljeno 17. november 2023 Share Objavljeno 17. november 2023 Ja, če ne furaš novih avtov do leta 2023 kak naj bi to vedu. Sej ekran mi je drgač ql, dejansko mi ql zgleda, sam ne bi ga mel za te stvari, to bi mel še zmer na staro vrjanto, je pa ql, da nimaš posebi gumbkov za izklapljat ESP itd. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.