Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Zodd reče Dne, 13. 3. 2021 at 14:11:

 

prednji da, 975e je komad :)  ne me zajebavat sej vem da niso vredni 10% te cene 

 

ploščice so pa iz plastelina, enemu modelu jih je uspelo pobrati v 300km na dirkališču, sicer nekako zdržijo 6-15k kakor poročajo ostali uporabniki lol

cena za 4 komade 330e ;) rofl

 

A pa to dejansko se zmerej verjames tem cenam? 😂😂

 

Povezava do prispevka
Zodd reče Dne, 13. 3. 2021 at 18:35:

šel sem do rakitne in potem naprej proti cerknici... cca 5-6km od rakitne sem zavil levo v neke vasi notri in glej ga zlomka neverjetna cesta... še bolje kot do rakitne, nori ovinki lep grob asfalt :)

že dolgo nisem tako užival :O če se bo kdaj kaj vozil tam okoli se splača pogledat to cesto... ni jo na google street view vasi ki je umes se pa reče Hruškarje... zelo zaprta cesta dobri ovinki lep asfalt 

160520791_4116535971689838_5622460392638

 

 

Ful je nice. Tak bubble.  Razišljal sem, da bi ga svoj inabavil. Samo ona hoče twingota :(

Povezava do prispevka
Sanitarni-Inšpektor! reče pred 32 minutami:

Menjaj babo - takoj

 

Je pa res, da hoče da kupim še Cybertruck. Ona pa bi imela 3jko. Bom je še malo obdržal. 

 

GTA reče pred 28 minutami:

Sej Twingo je RWD!:D

 

Na papirju je anus tudi luknja... :D

Povezava do prispevka
drevored reče Dne, 14. 3. 2021 at 2:07:

pelji na servis pac enkrat ko mas cajt. verjetno ne bo nic narobe ce olje menjalnika zamenjas 9k km prej ane. ne bos verjetno zdaj cakal se eno leto na servis, da bos naredil 9k da prides do intervala za menjalnik.

 

dizli kar dosti packajo olje. se posebej ce je kak tak avto, ki tudi popije mal olja zraven. in ce delas kratke voznje se olje nima casa segreti, da bi bencin in voda izhlapela ven (to se mi zdi da sem enkrat bral neki). vglavnem zamenjas olje enkrat na leto al pa 30k pri enemu lokalnemu mehaniku in si mirne duse. se posebi k ti zraven se mal pogleda ce ti kje kake tekocine puscajo ipd.

 

jzt bi naredil lepo servis na eno leto, olje v menjacu je pa sam odvecen strosek,  ne rabis tega menjat. predvidevam da mas itak nek shitbox. (razen ce je avtomatski menjac pol zamenjaj)

Valda je avtomatik, tak da je to kar must. 

Povezava do prispevka
Kočevc reče pred 1 uro:

 

A pa to dejansko se zmerej verjames tem cenam? 😂😂

 

zakaj ne bi verjel? na uradnem servisu sva skupaj pregledala cene določenih stvari? kaj je tukaj čudnega

saj sem napisal da ko bo potrebna menjava ne bom kupil originala

Povezava do prispevka

Dečki, kaj je treba pazit pri Mini Cooper S 2007 letnik? Trenutno imam enega ogledanega s 150k prevoženimi, pred 2k je imel menjano ketno in sklopko, pa še par malenkosti (razen pumpe) za 6.5k eur. Skoraj nič ne vem o R53 modelu

Povezava do prispevka
Bunnee reče pred 10 urami:

Dečki, kaj je treba pazit pri Mini Cooper S 2007 letnik? Trenutno imam enega ogledanega s 150k prevoženimi, pred 2k je imel menjano ketno in sklopko, pa še par malenkosti (razen pumpe) za 6.5k eur. Skoraj nič ne vem o R53 modelu

 

Mati je kupila točno ta letnik. Bilo je za obnoviti turbino, počen je bil kolektor izpuha, počen nek kos, kjer se namesti filter za olje (je kapljalo olje ven), za zamenjati je bilo tesnilo glave motorja, bati na zadnjih zavornih čeljustih so bili zaribani, diski za zamenjat, komplet vzmetenje (blažilniki in vzmeti). To mislim, da je vse. Avto je imel 150 tisoč km, pitaj boga, če realnih.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
bendeho reče pred 2 urama:

malo razišči bmwslo, je tudi mini podforum, boš dobil odgovore med starimi temami

 

kakšno imate kaj mnenje o 2020+ sandero stepway 1.0 tce lpg,

a ga je od koga teta/stara mama že kupila?

 

lpg je zakon, sam to ti lahk rečem :)

me čudi da ni bolj razširjen.

Če je pa takle tovarniški more bit pa sploh ok.

Povezava do prispevka
MorskaGlista reče pred 8 urami:

 

Mati je kupila točno ta letnik. Bilo je za obnoviti turbino, počen je bil kolektor izpuha, počen nek kos, kjer se namesti filter za olje (je kapljalo olje ven), za zamenjati je bilo tesnilo glave motorja, bati na zadnjih zavornih čeljustih so bili zaribani, diski za zamenjat, komplet vzmetenje (blažilniki in vzmeti). To mislim, da je vse. Avto je imel 150 tisoč km, pitaj boga, če realnih.

Ma ja, tale ki ga gledam je mel menjane ze vse kriticne dele razen pumpe olja, ki je minimalen strosek, pa na turbino moram pazit ce piska

Povezava do prispevka
bendeho reče pred 2 urama:

glede na to, da omenja turbino, in da so 2007 letniki že r56, bi rekel da ne govori o r53? 

r56 ima PSA 1.6 THP motor s turbino, smeti od motorja

 

R56 = turbo, malo več konjev kot R53 ampak dosti več problemov. Kot vem so R53 do letnika 2006, od 2007 dalje pa R56.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka

Ta N18 motor sm jst gledu k sm hotu BMW 114i kupt (sta si dost podobna) k je dost izboljšan N14. Sam ma miljon problemov, ketna, HPFP, žre olje, nabiranje saj, N14 verjetno sam še hujše smeti. Raj tastarga kup :D

 

Navedek

Vse kar si lahko zamisliš. OK ta je malo boljši od tistih prvih serij Prince motorja ampak vseeno. Enega takšnega sem pomagal servisirat kolegu in je bil nočna mora:

 

V glavnem:

- problemi z zgornjo verigo in napenjalcem

- lambde zdržijo 80-100kkm potem pa je treba zamenjat obe in če imaš srečo je katalizator OK. Če ne delajo je takoj štala saj je motor zelo občutljiv na pravilen vbrizg (pač GDI)

- nabiranje gareža po sesalnih ventilih. V tujini se naredi Wallnut blastig da to spraviš dol. Tukaj v Sloveniji pa ne vem. Verjetno razmontiraš komplet sesalni del in potem čištiš??

- problemi z viskotlačnimi bencinskimi pumpami (tam v ene 150kkm jo ziher menjaš)

- problemi z injektorji (pač grejo kot pri dizlu)

- problemi z vžigalnimi tuljavami ki tudi niso ravnlo life-long

- problemi z termostati ki jim poči ohišje in puščajočimi vodmi črpalkami. Recimo za termostat sem se sam *ebal ene 5 ur ker je treba pol motorja razdret pa še tako je vse *ajeban skupaj dat.

- problemi z oljnimi pumpami (enih jih menjajo kar preventivno)

- tanki obročki, občutljivi tefloni. Te motorji že novi pijejo olje. Tem na forumih kako ga po določenih kilometrih dobesedno žrejo je milijon. Seveda to potem vpliva še na vse ostalo (recimo katalizator). Pa že tako vsi GDI-ji radi malo popijejo.

- problemi z VANOS, VALVETRONIC. Ponavadi je treba menjat tesnila na odmičnih ali kak aktuator

.

.

.

 

Krasen motor ko je bil nov, zdaj pa jih večina ravno zaradi probelmatičnega vzdrževanja nima več 200hp in pijejo 20% več kot je normalno. ČE bi ga kupil bi ga dal res detailno pregledat, očistil sesalno pot in ventile, naredil predelavo na oil catch can in zamenjal vsaj prvo lambdo če je še original.... Samo ne hvala. Raje kupim kaj drugega.

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.

×
×
  • Ustvari novo...