Skoči na vsebino

[multi] Diablo serija al neki


Priporočeni prispevki

Dokler je samo kozmetika na battle passu mi je pa res popolnoma vseeno zanj, če to pomeni redne update. Šrot so battle passi kjerje mogoče neka gameplay zadeva res free, ampak jo lahko hitreje odkleneš če plačaš. Se pa strinjam da battle passi delajo pritisk in se mi zdi M$ Halo rešitev zelo dobra - pač lahko completaš kadarkoli, ne moreš pa več passov hkrati levelat.

Povezava do prispevka

quin komentira wowhead clanek + dodaja kaj se je on pogovarjal z developerji

 

obstaja verjetnost, da bo spil prazn in da bojo vsi playerji enaki > skill upgrade zgleda slabsi kot v d3, kjer si mel 5 al 6 run za razlicne efekte, v d4 zgleda da bo te izbire manj

seveda upamo da blizz ni pokazal vsega in da bo dost izbire za razlicne builde

 

nic kaj dost ni omenjen crafting

 

in revolucionarno se tezavnost ne bo vec nastavljala v menuju, ampak bos v igrci mogu laufat do nekega spomenika in gor kliknit

 

od videnega zaenkrat kot pozitivno vidim samo grafiko, vse ostalo je nekje povprecno al pa slabse (vse primerjam z path of exile in last epoch)

recimo blizz navaja, da je "temacna atmosfera" en od stebrov najbolsih ARPGjev ... bojsi so mal zgubljeni 

 

ostajam pesimisticen, dokler ne preigram igrce

Povezava do prispevka

to me ne moti tolko.

 

ipak je igra 20 let stara in morajo biti spremembe. tudi kul se mi zdi, da ce zberes zadost dober gear, da tejkas svoj build to the next level. recimo Infinity runeword se mi ne zdi slaba ideja in bi lahko breakal vse immunitije, ne samo dolocenih mobov. mogoce je tudi malo prevec tezek za dobit za povprecnega playerja.

 

zdaj ne vem ce tile charmi lezijo vsepovsod al kako so za dobit?

 

ma d2 zadost drugih kvalitet, da taka sprememba ne spremeni veliko.

 

najbolj na kurac mi pri d3 gre ta infinite scaling mobov, za drek itemizacija in cooldowni na skilih. naj se gonijo u tri picke materne s temi cooldowni da jim jebem.

Povezava do prispevka

infinite scalinga na zacetku ni bilo. je pa bila bedna itemizacija. najbolj se je to poznalo na hardcore kjer si dosegel roadblock in si moral nafarmat iteme z attack in def da si lahko progressal. ce si igral sc si pa pac sel naprej, parkrat umrl ampak ze mal naprej si dobil tolko attack in def, da so totalno trivializirali prejsnje iteme. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...