Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

SIE reducira workforce za 900 (8% total)

 

London Studio se zapira, rezi tudi v Firespritu (10%), Guerilli (10%), Insomniacu in Naughty Dogu. Kot se govori, so na udaru GaaS ekipe.

 

letos bo tega še pa još, sploh v drugi polovici leta.

uredilo bitje DrMiha
Povezava do prispevka
DrMiha reče pred 51 minutami:

SIE reducira workforce za 900 (8% total)

 

London Studio se zapira, rezi tudi v Firespritu (10%), Guerilli (10%), Insomniacu in Naughty Dogu. Kot se govori, so na udaru GaaS ekipe.

 

letos bo tega še pa još, sploh v drugi polovici leta.

 

Ne verjamem, da se bo zdaj AAA gaming industrija čisto sesula, se pa res vse to (vključno s tistim člankom, ki ga je Galko zalimal nekaj tednov nazaj) bere, kot da se bo en kup studijev in založnikov orenk zaklalo z mega dragimi in dolgo v razvoju GaaS projekti.

 

Tu eni peščici rata nor uspeh (Fortniti in slično), ostali pa res brutalno popušijo, rushanim in dekončanim faliranim projektom se pa zapovrh posmehuje cel internet... more bit kar boleč udarec za ugled določenih razvijalcev in moralo zaposlenih, da po X letih razvoja tak projekt (v katerega so te po možnosti potisnili kravatarji) pogori, ljudje pa pozabijo, da si nekoč delal dobre SP igre.

 

Povezava do prispevka
Raz reče pred 43 minutami:

 

Ne verjamem, da se bo zdaj AAA gaming industrija čisto sesula, se pa res vse to (vključno s tistim člankom, ki ga je Galko zalimal nekaj tednov nazaj) bere, kot da se bo en kup studijev in založnikov orenk zaklalo z mega dragimi in dolgo v razvoju GaaS projekti.

 

Tu eni peščici rata nor uspeh (Fortniti in slično), ostali pa res brutalno popušijo, rushanim in dekončanim faliranim projektom se pa zapovrh posmehuje cel internet... more bit kar boleč udarec za ugled določenih razvijalcev in moralo zaposlenih, da po X letih razvoja tak projekt (v katerega so te po možnosti potisnili kravatarji) pogori, ljudje pa pozabijo, da si nekoč delal dobre SP igre.

 

Sej so tudi SP špili na podobnem. Cikli razvoja AAA špilov so vedno daljši. Zahteve ljudi vedno večje po vedno boljši, realistični grafiki,...Tako so tudi budgeti vedno večji. En flop lahko studio potopi. Tveganj tudi zaradi tega zna biti vedno manj med AAA špili. Jeben Spiderman 2 stal 300m.

 

Guerrilla so rezali 10% folka. Niso GaaS studio. Horizon 1 in 2 skupaj prodala 32m kopij. 

Insomniac tudi niso GaaS studio pa so dobili odpovedi a izdajajo največ špilov izmed Sony devov. Spiderman 2 prodal 10 milj kopij. Celo bil najhitrejse prodajan 1st party spil v prvim 24 urah. 

 

Tudi tu bo morala trpela. Uspešna studija. Critically acclaimed špili. Dobro se prodajajo pa tudi dobivajo sekiro.

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka
Raz reče pred 1 uro:

 

Ne verjamem, da se bo zdaj AAA gaming industrija čisto sesula, se pa res vse to (vključno s tistim člankom, ki ga je Galko zalimal nekaj tednov nazaj) bere, kot da se bo en kup studijev in založnikov orenk zaklalo z mega dragimi in dolgo v razvoju GaaS projekti.

 

Tu eni peščici rata nor uspeh (Fortniti in slično), ostali pa res brutalno popušijo, rushanim in dekončanim faliranim projektom se pa zapovrh posmehuje cel internet... more bit kar boleč udarec za ugled določenih razvijalcev in moralo zaposlenih, da po X letih razvoja tak projekt (v katerega so te po možnosti potisnili kravatarji) pogori, ljudje pa pozabijo, da si nekoč delal dobre SP igre.

 

Tko k smo 10-15 let nazaj mel polno nekih mmojev, ki so vecinoma failali al pa padli v obskurnost, ker je bil tak MMO boom po WoWu, tko k je zdej s tem GaaS smetmi. Folk se bo pocas prenajedel tega, da jih ozemajo za vsak drek.

uredilo bitje Paljo
Povezava do prispevka

Ena najboljših, ampak tudi zelo zajebanih 3D iger mi je bila tista za katero se zdaj trenutno ne morem spomniti naslova.

Imel si več likov (mislim da 3?) in misije so bile bolj logične kot pa npr. akcijske. Pa obvezno je bilo sodelovanje vseh treh likov, čeprav ne v RL. Bolj taktično in potezno, če me spomin ne vara. Sila zajebana, ampak res dobra igra v sci/fi cyberpunk okolju. 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 7 urami:

Ena najboljših, ampak tudi zelo zajebanih 3D iger mi je bila tista za katero se zdaj trenutno ne morem spomniti naslova.

Imel si več likov (mislim da 3?) in misije so bile bolj logične kot pa npr. akcijske. Pa obvezno je bilo sodelovanje vseh treh likov, čeprav ne v RL. Bolj taktično in potezno, če me spomin ne vara. Sila zajebana, ampak res dobra igra v sci/fi cyberpunk okolju. 

to si ti zamesal z The Lost Vikings :D

Povezava do prispevka

Ne vem, če paše sem, ampak nisem našel kake obstoječe teme za gaming-analitične Yotuberje in sorodne igram posvečene zadeve - nedavno sem natelel na oddajo Pritiskavec Gold na Radiu Študent (na voljo tudi kot podcast epizode, enkrat mesečno).

 

Običajno obravnavajo neko specifično temo, povezano z določenim žanrom ali znano franšizo (serija Prince of Persia, zgodovina FPS-jev, free-to-play in freemium naslovi, filmi po igrah, stealth špili, mehanika bullet time-a ali manipuliranja perspektive v igrah itd.).

 

Meni so fantje čisto okej za poslušat med vožnjo v službo ali domov - ni ravno na nivoju kakih proper angleško govorečih video esejev, se pa glede na do zdaj poslušano vsaj kolikor toliko poglobljeno in argumentirano lotijo kakega vidika iger ali gaming industrije in mi ni znano, da bi kaj podobnega obstajalo v slovenščini. Nočem delat posebene reklame, bolj kot zanimivost, da imamo nekaj v slovenskem prostoru, ki ni le beden poskus kopiranja YT clickbait trendov ali poskus hot-take 'kontroverznosti'.

 

trigger warning: RŠ-ovski levuharji, ki sicer skoraj nič ne utrujajo s politiko ali woke tematiko, pa samo voditelj je v redu govorec, ostali pa z dosti uporabe mašil in ne najbolj radijskimi glasovi.

 

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka

Ma pomoje nekje tema za te stvari je, imam v glavi, da sem jo sam odprl. Drugače pa ja, meni je tudi kul oddaja, jo že leta poslušam, ko se spomnim (in pol pač epizode za nazaj)

 

Imam tudi jaz željo delat en youtube esejiš stuff, zdaj si že ene tri mesece snemam vsak gameplay, da si naberem malo gradiva, da bo bolj dinamično. Ker so mi youtube eseji res fini, pa ker že dolgo nisem zapregel premiere pro in rabim obnovit. Sam je res dosti dela, tako da vsaka čast folku, ki to že leta počne. Upam, da se mi malo čas sprosti, da kaj rata 

 

Edino, kar me jebe, je moj res hudo ne-radijski glas. Ni pa to lih nek argument, da ne bi naredil nekaj, če si želim, bolj priročen izgovor :D

Povezava do prispevka

Jaz sem vidu en video enega ki glumi, da ne more govorit.. dejansko napise tekst in AI prebere namesro njega.. pa izgleda cisto fino na nivoju, mogoce se boljse kot da poslusas une cvilece glasove al pac folk ki si tweekne glas da je bolj globok.. dejanako tudi jaz bi lahko tako naredil kaj pametnega, nek 10 min video recimo neko mnenje o igri al whatever..

 

ker ce berem tekst imam uni naglas ko Doncic in me jebe izgovorjava in se me ne steka pol kurca oz da bi blo zadostno bi mogu ulozit prevec truda.. se spomnem ko sem igral destiny z randomi americani in sem se kaj razpizdu, so vsi utihnili na pol ker niso stekali vsega zaradi izgovorjave na pol pa ker imamo mi slovenci uni ruskni naglasak jebem ti mater, ki se ga americani malo bojijo :)))

 

Ce pa si vzamem cas in napisem, lahko napisem precej dobro, ceprav bi se vseeno opazlo da ne obvladam ampak bi bilo gledljivo oz poslusljivo.. pol si das se kaksen seksi AI glasek in to je to.. ampak ja pac s svojim glasom delujes bolj autenticno

Povezava do prispevka
seattle reče Dne, 27. 2. 2024 at 23:59:

Mene zanima kolk od teh odpuscenih je kontraktorjev,  k v Usa je dost normalno da jih po koncu projektov odpustijo.
Oz. mislim tud da se v glavnem odpusca marketing, QA in podobne. Sam development dvomim, razen kake juniorje.

Contractorjev se ne odpusca ampak se jim prekine pogodba, tega firme ne rabijo naznanit kot odpuscanje.

Povezava do prispevka

Škoda za cancel, Respawn je delal hudo SW robo :( 

 

Mega škoda za službe tho, letos bo industrija zdesetkana. In to pri nekaterih firmah, ki so se pred tremi leti še štele za "stabilno in varno" zaposlitev v gaming industriji. V ZDA praktično ni noben več varen pred layoffom (razen executivesov), spasi te samo, da si zaposlen v dislocirani evropski/japonski enoti in te bodo varovali EU/JPN zakoni ... :(

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...