amnesia Objavljeno 19. november 2022 Share Objavljeno 19. november 2022 PETA spergi bi radi ez mode 1 3 Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Torej nasilje nad ljudmi je ok. Nasilje nad živalmi je pa problem? 1 Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Saj ne da branim PETO, ki ima tukaj res debilne argumente, sam živali so v igricah pretežno res retardirano upodobljene, sploh v kakšnih igricah s crafting mehanikami a la Assassin's Creed ipd. Uletiš v gozd in začneš z random orožjem bashat po srni, dokler ji healtha ne zbiješ na nulo, pol pa klikneš trikotnik, da pobereš surovine in laufaš naprej lol. Pač v bistvu moram priznat, da sem ob raznih Horizonih in Assassin's Creedih kar malo triggered nad tem, pa sploh nisem nek borec za pravice živali Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 What? Kako pa bi ti to naredil? Še dandanes lovci tako delajo... ja, lovci dejansko obstajajo še tudi v današnjem času. Đizs faking krajst o streljanju, guljenju in uporabi surovin od živali v igricah se menimo. Bi zadovoljilo apetite, če bi kot v filmih, na koncu igrice pisalo, da nobena žival ni bila poškodovana ali ubita med programiranjem? Razen tiste, ki so jih programerji pomalicali (ampak tistih ne vidimo). 1 Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 RDR (2) je imel dober hunting. Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Torej si moral poškodovati žival? Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 tomazek reče pred 6 minutami: What? Kako pa bi ti to naredil? Še dandanes lovci tako delajo... ja, lovci dejansko obstajajo še tudi v današnjem času. Đizs faking krajst o streljanju, guljenju in uporabi surovin od živali v igricah se menimo. Bi zadovoljilo apetite, če bi kot v filmih, na koncu igrice pisalo, da nobena žival ni bila poškodovana ali ubita med programiranjem? Razen tiste, ki so jih programerji pomalicali (ampak tistih ne vidimo). Lovec pride in udari srno s sekiro, nato pa v 1 sekundi pobere iz nje uporabne surovine in teče naprej? Meni je všeč, ko imajo živali v igrah težo. Recimo konj v Red Dead Redemption 2 ali Shadow of the Colossus, kjer je upravljanje konja včasih naporno. Res imaš občutek, da gre za živo bitje, ne samo vrstico kode, ki bi namesto konjskega komot imela skin avtomobila. V SOTC dejansko ne nadzoruješ konja, ampak Wanderja. Ko začneš dajat vnos za obračanje konja, tvoj pritisk na tipko simulira Wanderja, ki prime in potegne za uzdo, ki se šele sekundo kasneje prenese na to, da se konj premakne. Všeč mi je tudi, da so živali dovolj spretne, da ne moreš ravno zašprintat do njih in jih začet pretepat z orožjem. Saj si že videl srno IRL, verjetno ti je jasno, da je s šprintom ne bi ujel, enako zajca. Aloy ali lik v AC s tem nima nobenih težav, živali komot dohitiš s šprintom. Potem mi je tudi bedno, da so surovine živali tako razvrednotene, ker jih komot nafarmaš na kupe. Zakaj je treba za vsak tošeljc v Horizonu ubiti svojo srno? Komot bi bilo dosti težje ulovit srno in bi moral dejansko vložit nekaj spretnosti, potem pa bi ti dala dovolj kože, da bi si naredil ven več izdelkov. V RDR 2 si moral srno natovoriti na konja, da si jo pripeljal v kamp Je pa res, da je meni tudi overfilanje mape s sovražniki debilno. Dosti boljš mi je imet manj sposobnih sovražnikov, kot pa v vsakem jebenem oporišču v Far Cry 50 modelčkov s kalašniki, ki šicajo po tebi. Zaradi tega tudi recimo RDR 2 stežka jemljem resno, pa bi mi bila sicer res odlična igra. Nekje sem prebral, da v zgodbi pokosiš cirka 1150 sovražnikov, če igraš na nek normalen način. Doma imam Oxfordovo zgodovino divjega zahoda in not so opisani najhujši barbari in zločinci. Tisti, ki so real life bili najhujši, so mogoče uspeli v strelskih obračunih čez cel lajf ubiti 20 ljudi, ne pa 1200. Spomnim se prve misije s strelskim obračunom v RDR 2, ki je res genialna, ker še nisi navajen na upravljanje lika. Vse je okorno, počasno, streli okoli pokajo kot atomske bombe. Res top. Pol pa gre sam na slabše glede filinga strelskih obračunov, ko se obratno sorazmerno viša kill count na misijo. TLOU 2 je dejansko želel to malo osmisliti, za kar jim vsa čast in slava in upam, da to Naughty Dogsi še raziskujejo v prihodnje Skratka. Ne moti me klanje živali, niti približno. Moti pa me, da so debilno upodobljene, za neke MTV-level debilne mehanike craftanja 2 Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 (urejano) Hernier reče pred 5 minutami: Lovec pride in udari srno s sekiro, nato pa v 1 sekundi pobere iz nje uporabne surovine in teče naprej? Aja, to si mislil. Ne vem... saj se spomniš, da sem jaz človek, ki v veliko igrah skipa cutscene... tebi bi potem zgleda sedlo gledat kako lik v igri 30-45 minut počasi trebi in guli kožo dol za vsako posamezno žival. Če bi za kraftanje rabil še zob in ošpičeno kost, bi med postopkom to označil in bi animačija trajala tam cca. uro pa pol. Tldr: Ne moreš v igre, ki so dolge 100 ur natlačit še več realističnega balasta, ker jih noben ne bo igral. Osredotočiš se na eno glavno zadevo, ostalo "pohitriš". 20. november 2022 uredilo bitje tomazek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Ja saj, tu pridemo do drugega problema. Igre so polne balasta. Meni je dovolj 20 ur kakovostne in izčiščene izkušnje. Za razne Gatsuje in podobne like, ki hočejo iz vsake igre potegnit 300 ur, pa pač dajo neke zajebane platine ali nekaj Žal gremo v smer, da bo prav vsaka AAA igra neka kvazi huge 50h izkušnja in to mi res ni všeč Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 (urejano) S tem bi se strinjal. Ampak potem z mojega vidika in verjamem, da še marsikoga, igra ne bi smela biti 80€. Ko nimam nobenih planov in mi je dolgcajt... obrnem 20 ur igro v treh dneh (podaljšan vikend) in potem spet nimam več kaj igrat. Nisem tako bogat, da kupim par iger na mesec. Pa nesrečen, ker imam kar omejen okus. 20. november 2022 uredilo bitje tomazek Povezava do prispevka
g. Profesor Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Hernier reče pred 1 uro: Saj ne da branim PETO, ki ima tukaj res debilne argumente, sam živali so v igricah pretežno res retardirano upodobljene, sploh v kakšnih igricah s crafting mehanikami a la Assassin's Creed ipd. Uletiš v gozd in začneš z random orožjem bashat po srni, dokler ji healtha ne zbiješ na nulo, pol pa klikneš trikotnik, da pobereš surovine in laufaš naprej lol. Pač v bistvu moram priznat, da sem ob raznih Horizonih in Assassin's Creedih kar malo triggered nad tem, pa sploh nisem nek borec za pravice živali narobe mislil, da ti je sel v Elden Ringu na rac le nov sistem teleporta Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Hernier reče pred 1 uro: da je s šprintom ne bi ujel, enako zajca Uh, zdaj se spomnim prvih trenutkov v RDR 1, ko sva igrala skupaj s sinom (takrat je bil, kaj pa vem 5-6 let star): "Ati, ati, prosim ne ubij zajčka!" "Sine, rabimo surovine! Kožo, meso ..." "Ubogi zajček! Ne ga ubit." "Sine, to je samo igrica!" Saj potem se je navadil in skapiral. Ampak načeloma mu je še danes v (katerikoli) igri težje ubiti žival, kot človeka. Hecno. Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Ko sem videl DaCapo post in da je quotal un del, da s šprintom ne bi ujel zajca, sem upal na kako legendarno zgodbo, kako je njegov deda pozimi s tekom ujel zajca, pa ni blo ne, nek vanilla story o igranju igric 4 Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 (urejano) Hernier reče pred 34 minutami: Ko sem videl DaCapo post in da je quotal un del, da s šprintom ne bi ujel zajca, sem upal na kako legendarno zgodbo, kako je njegov deda pozimi s tekom ujel zajca, pa ni blo ne, nek vanilla story o igranju igric LoL. Gaming Talk izba pač. Sicer pa sem enkrat že napisal nekaj o zajčkih in dedku. Tista RL o moji familiji po mamini strani, ko so v mladih letih imeli domačega zajca, potem pa ga nekega dni bilo več. Za kosilo je bila obara in ko so vsi pojedli je dedek slavnostno rekel: "Kako se vam je zdelo?" Otroci itak vsi navdušeni, kao mmm.dobro. "Pa vete kaj ste jedli?" Otroci niso imeli pojma, glasovali so za kokoš. Dedek pa je potem ponosno oznanil: "Zajec je bil! Naš zajec. A ni bil dober?" Od takrat v moji familiji ne jedo zajcev. Razen fotra, on je bil pa vsejedec. Že kot malega me je recimo naučil loviti žabe in smo si doma pripravljali odlične žabje krake. Večna mu slava! (Pred nekaj dnevi se je žal za vedno poslovil ) . 20. november 2022 uredilo bitje DaCapo 11 Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Sožalje za fotra <3 2 Povezava do prispevka
Arey Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 (urejano) Hernier reče pred 3 urami: Lovec pride in udari srno s sekiro, nato pa v 1 sekundi pobere iz nje uporabne surovine in teče naprej? Mislim, a ko pa v HZD poberem grm in iz njega naredim 10 puscic v 5s je pa ok? Al pa ko v MGSV potujes po celi drzavi v par s loading screena? Al pa v COD narocis airstrike in voila cez 10s ze letijo letala meni nic tebi nic z bombami? To so pac poenostavljene mehanike, kdo bo dve minuti gledal animacijo za 1 kos ledra? Igrica je, ne pa simulacija ali RL 20. november 2022 uredilo bitje Arey 1 Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Določene stvari so mi osebno pač bolj moteče. Pobrati grm oziroma rožo mi je manj triggering v eni sekundi. Dočim mi je oboje glupo in nič ne doprinese igrici, če smo iskreni Povezava do prispevka
Ethan Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Sožalje. 1 Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 (urejano) Saj Ćamir, ki je knjižni molj, ima raje cutscene kot igranje. Dovolj je 3 ure ganeplaya, ostalo pa naj bojo ti cutscene, ki ti prikažejo vse v realnem času ene 17 ur in imaš perfect game dolg 20 ur. 20. november 2022 uredilo bitje tomazek Povezava do prispevka
darksaga Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Toraj ... Yakuza? Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Hernier reče pred 5 urami: TLOU 2 je dejansko želel to malo osmisliti, za kar jim vsa čast in slava in upam, da to Naughty Dogsi Ne vem na kaj ciljas ampak tudi tu pobijas cele horde ljudi ki te rushajo v valih Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Me je firbec dajal ampak Nocem prevec guglat ker se nisem koncal ampak brez backflashov baje Baje Ellie has 376 kill count in TLOU2 Zdej ne vem, a je bil to kill frenzy gameplay al ne, mogoce sm koga zrajcal dost da razisce. Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Kolko pa Abby? Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 Sovica reče pred 19 minutami: Nocem prevec guglat ker se nisem koncal Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 20. november 2022 Share Objavljeno 20. november 2022 (urejano) Ok... napiši, ko boš končal, koliko si jih fental. Jaz sem že pozabil. 20. november 2022 uredilo bitje tomazek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno 21. november 2022 Share Objavljeno 21. november 2022 Sovica reče pred 12 urami: Ne vem na kaj ciljas ampak tudi tu pobijas cele horde ljudi ki te rushajo v valih ki jih je že tako še malo ostalo na Zemlji Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 21. november 2022 Avtor Share Objavljeno 21. november 2022 https://tristinmckinstry1.medium.com/revisiting-how-many-enemies-are-you-forced-to-kill-in-tlou2-2aaeaf7e4997 Povezava do prispevka
Hernir Objavljeno 21. november 2022 Share Objavljeno 21. november 2022 Sovica reče pred 12 urami: Me je firbec dajal ampak Nocem prevec guglat ker se nisem koncal ampak brez backflashov baje Baje Ellie has 376 kill count in TLOU2 Zdej ne vem, a je bil to kill frenzy gameplay al ne, mogoce sm koga zrajcal dost da razisce. Kako naj ti zdaj odgovorim, ne da ti spoilam. Lahko bi napisal kje v igrački si Uglavnem Namigujem na uno sceno, ko se kot Abby šetneš po oporišču in dejansko srečuješ NPC-je, ki jih potem kot Ellie pokolješ. Se mi zdi, da je to precej zanimiva poteza, ki je doslej v igrah na taki ravni še nismo videli. Ne da je izvedena za 10/10, ker še vedno ti je precej vseeno za une momke, ma je zanimiv eksperiment. Povezava do prispevka
raveer Objavljeno 21. november 2022 Share Objavljeno 21. november 2022 V Nier automata te divja svinja hitro postavi na realna tla. Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Vpiši se za komentiranje
You will be able to leave a comment after signing in
Vpiši se