Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Saj ne da branim PETO, ki ima tukaj res debilne argumente, sam živali so v igricah pretežno res retardirano upodobljene, sploh v kakšnih igricah s crafting mehanikami a la Assassin's Creed ipd. 

 

Uletiš v gozd in začneš z random orožjem bashat po srni, dokler ji healtha ne zbiješ na nulo, pol pa klikneš trikotnik, da pobereš surovine in laufaš naprej lol. Pač v bistvu moram priznat, da sem ob raznih Horizonih in Assassin's Creedih kar malo triggered nad tem, pa sploh nisem nek borec za pravice živali

Povezava do prispevka

What? Kako pa bi ti to naredil? Še dandanes lovci tako delajo... ja, lovci dejansko obstajajo še tudi v današnjem času.

 

Đizs faking krajst o streljanju, guljenju in uporabi surovin od živali v igricah se menimo. Bi zadovoljilo apetite, če bi kot v filmih, na koncu igrice pisalo, da nobena žival ni bila poškodovana ali ubita med programiranjem? Razen tiste, ki so jih programerji pomalicali (ampak tistih ne vidimo).

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 6 minutami:

What? Kako pa bi ti to naredil? Še dandanes lovci tako delajo... ja, lovci dejansko obstajajo še tudi v današnjem času.

 

Đizs faking krajst o streljanju, guljenju in uporabi surovin od živali v igricah se menimo. Bi zadovoljilo apetite, če bi kot v filmih, na koncu igrice pisalo, da nobena žival ni bila poškodovana ali ubita med programiranjem? Razen tiste, ki so jih programerji pomalicali (ampak tistih ne vidimo).

Lovec pride in udari srno s sekiro, nato pa v 1 sekundi pobere iz nje uporabne surovine in teče naprej?

 

Meni je všeč, ko imajo živali v igrah težo. Recimo konj v Red Dead Redemption 2 ali Shadow of the Colossus, kjer je upravljanje konja včasih naporno. Res imaš občutek, da gre za živo bitje, ne samo vrstico kode, ki bi namesto konjskega komot imela skin avtomobila. V SOTC dejansko ne nadzoruješ konja, ampak Wanderja. Ko začneš dajat vnos za obračanje konja, tvoj pritisk na tipko simulira Wanderja, ki prime in potegne za uzdo, ki se šele sekundo kasneje prenese na to, da se konj premakne. Všeč mi je tudi, da so živali dovolj spretne, da ne moreš ravno zašprintat do njih in jih začet pretepat z orožjem. Saj si že videl srno IRL, verjetno ti je jasno, da je s šprintom ne bi ujel, enako zajca. Aloy ali lik v AC s tem nima nobenih težav, živali komot dohitiš s šprintom. Potem mi je tudi bedno, da so surovine živali tako razvrednotene, ker jih komot nafarmaš na kupe. Zakaj je treba za vsak tošeljc v Horizonu ubiti svojo srno? Komot bi bilo dosti težje ulovit srno in bi moral dejansko vložit nekaj spretnosti, potem pa bi ti dala dovolj kože, da bi si naredil ven več izdelkov. V RDR 2 si moral srno natovoriti na konja, da si jo pripeljal v kamp

 

Je pa res, da je meni tudi overfilanje mape s sovražniki debilno. Dosti boljš mi je imet manj sposobnih sovražnikov, kot pa v vsakem jebenem oporišču v Far Cry 50 modelčkov s kalašniki, ki šicajo po tebi. Zaradi tega tudi recimo RDR 2 stežka jemljem resno, pa bi mi bila sicer res odlična igra. Nekje sem prebral, da v zgodbi pokosiš cirka 1150 sovražnikov, če igraš na nek normalen način. Doma imam Oxfordovo zgodovino divjega zahoda in not so opisani najhujši barbari in zločinci. Tisti, ki so real life bili najhujši, so mogoče uspeli v strelskih obračunih čez cel lajf ubiti 20 ljudi, ne pa 1200. Spomnim se prve misije s strelskim obračunom v RDR 2, ki je res genialna, ker še nisi navajen na upravljanje lika. Vse je okorno, počasno, streli okoli pokajo kot atomske bombe. Res top. Pol pa gre sam na slabše glede filinga strelskih obračunov, ko se obratno sorazmerno viša kill count na misijo. TLOU 2 je dejansko želel to malo osmisliti, za kar jim vsa čast in slava in upam, da to Naughty Dogsi še raziskujejo v prihodnje

 

Skratka. Ne moti me klanje živali, niti približno. Moti pa me, da so debilno upodobljene, za neke MTV-level debilne mehanike craftanja

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 5 minutami:

Lovec pride in udari srno s sekiro, nato pa v 1 sekundi pobere iz nje uporabne surovine in teče naprej?

 

Aja, to si mislil. Ne vem... saj se spomniš, da sem jaz človek, ki v veliko igrah skipa cutscene... tebi bi potem zgleda sedlo gledat kako lik v igri 30-45 minut počasi trebi in guli kožo dol za vsako posamezno žival. Če bi za kraftanje rabil še zob in ošpičeno kost, bi med postopkom to označil in bi animačija trajala tam cca. uro pa pol.

 

Tldr: Ne moreš v igre, ki so dolge 100 ur natlačit še več realističnega balasta, ker jih noben ne bo igral. Osredotočiš se na eno glavno zadevo, ostalo "pohitriš".

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

Ja saj, tu pridemo do drugega problema. Igre so polne balasta. Meni je dovolj 20 ur kakovostne in izčiščene izkušnje. Za razne Gatsuje in podobne like, ki hočejo iz vsake igre potegnit 300 ur, pa pač dajo neke zajebane platine ali nekaj

 

Žal gremo v smer, da bo prav vsaka AAA igra neka kvazi huge 50h izkušnja in to mi res ni všeč

Povezava do prispevka

S tem bi se strinjal. Ampak potem z mojega vidika in verjamem, da še marsikoga, igra ne bi smela biti 80€. Ko nimam nobenih planov in mi je dolgcajt... obrnem 20 ur igro v treh dneh (podaljšan vikend) in potem spet nimam več kaj igrat. Nisem tako bogat, da kupim par iger na mesec. Pa nesrečen, ker imam kar omejen okus.

 

 

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 1 uro:

Saj ne da branim PETO, ki ima tukaj res debilne argumente, sam živali so v igricah pretežno res retardirano upodobljene, sploh v kakšnih igricah s crafting mehanikami a la Assassin's Creed ipd. 

 

Uletiš v gozd in začneš z random orožjem bashat po srni, dokler ji healtha ne zbiješ na nulo, pol pa klikneš trikotnik, da pobereš surovine in laufaš naprej lol. Pač v bistvu moram priznat, da sem ob raznih Horizonih in Assassin's Creedih kar malo triggered nad tem, pa sploh nisem nek borec za pravice živali

 

narobe mislil, da ti je sel v Elden Ringu na rac le nov sistem teleporta :D

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 1 uro:

da je s šprintom ne bi ujel, enako zajca


Uh, zdaj se spomnim prvih trenutkov v RDR 1, ko sva igrala skupaj s sinom (takrat je bil, kaj pa vem 5-6 let star): 
"Ati, ati, prosim ne ubij zajčka!"
"Sine, rabimo surovine! Kožo, meso ..."
"Ubogi zajček! Ne ga ubit."
"Sine, to je samo igrica!"

Saj potem se je navadil in skapiral. Ampak načeloma mu je še danes v (katerikoli) igri težje ubiti žival, kot človeka. Hecno.

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 34 minutami:

Ko sem videl DaCapo post in da je quotal un del, da s šprintom ne bi ujel zajca, sem upal na kako legendarno zgodbo, kako je njegov deda pozimi s tekom ujel zajca, pa ni blo ne, nek vanilla story o igranju igric :( 


LoL. Gaming Talk izba pač. 
Sicer pa sem enkrat že napisal nekaj o zajčkih in dedku. Tista RL o moji familiji po mamini strani, ko so v mladih letih imeli domačega zajca, potem pa ga nekega dni bilo več. :) 

Za kosilo je bila obara in ko so vsi pojedli je dedek slavnostno rekel: 
"Kako se vam je zdelo?"
Otroci itak vsi navdušeni, kao mmm.dobro.
"Pa vete kaj ste jedli?"
Otroci niso imeli pojma, glasovali so za kokoš.

Dedek pa je potem ponosno oznanil:
"Zajec je bil! Naš zajec. A ni bil dober?"
 
 Od takrat v moji familiji ne jedo zajcev. Razen fotra, on je bil pa vsejedec. Že kot malega me je recimo naučil loviti žabe in smo si doma pripravljali odlične žabje krake. Večna mu slava! (Pred nekaj dnevi se je žal za vedno poslovil   :( ) .

 

uredilo bitje DaCapo
  • Solzice 11
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 3 urami:

Lovec pride in udari srno s sekiro, nato pa v 1 sekundi pobere iz nje uporabne surovine in teče naprej?

 

 

Mislim, a ko pa v HZD poberem grm in iz njega naredim 10 puscic v 5s je pa ok? Al pa ko v MGSV potujes po celi drzavi v par s loading screena? Al pa v COD narocis airstrike in voila cez 10s ze letijo letala meni nic tebi nic z bombami?

To so pac poenostavljene mehanike, kdo bo dve minuti gledal animacijo za 1 kos ledra? Igrica je, ne pa simulacija ali RL :D

uredilo bitje Arey
Povezava do prispevka
Sovica reče pred 12 urami:

Me je firbec dajal ampak Nocem prevec guglat ker se nisem koncal ampak brez backflashov baje

Baje

 Ellie has 376 kill count in TLOU2

 

Zdej ne vem, a je bil to kill frenzy gameplay al ne, mogoce sm koga zrajcal dost da razisce.

Kako naj ti zdaj odgovorim, ne da ti spoilam. Lahko bi napisal kje v igrački si 

 

Uglavnem 

 

Namigujem na uno sceno, ko se kot Abby šetneš po oporišču in dejansko srečuješ NPC-je, ki jih potem kot Ellie pokolješ. Se mi zdi, da je to precej zanimiva poteza, ki je doslej v igrah na taki ravni še nismo videli. Ne da je izvedena za 10/10, ker še vedno ti je precej vseeno za une momke, ma je zanimiv eksperiment.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...