Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

V J ameriki moras sam pazt da delas pizdarijo predn american pax americana potegne celo J ameriko pod okrilje. pa mal gledat world tension, z jugo mi je blo dost tezje k hitr lah razpidis kako sosedo pol pa ce se svab prisesa je kurac :Dko sem mel sreco sm pa vse do grcke + romunijo okupiral. Sam pol si lah 100% da bo svab prsu po nafto tko da nujno rabs allyje ce ne delas cheese divizij

 

S kubo sm tut neki probaval srat okol paname in po mehiki, nikol mi pa ni ratal prepricat rusa da bi mi dal, say, nukice :D

 

Sicr zadnjih oar dlcjev nimam, vidm da so neki preimonal/updatal nation focuse 

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka

Hmm tole se mi ne sliši preveč obetavno. Jaz sem mega ne-fan učenja v igricah. Če v pol ure ne zaobvaldam mehanik igrice me ponavadi mine volja do življenja. Včeraj sem začel igrati Griftlands, in po slabi ure nisem imel pol kurca pojma kako mehanike sploh vplivajo na igranje. Tako da me je minilo.

 

Sploh opažam, da se mi zadnje čas da igrati res samo še največje AAA hite in pa old school špile. 

Povezava do prispevka

Fora je, da ponavadi teh kompleksnejših iger lih ne igraš za 10 ur in potem tudi daljšo learning krivuljo odpustiš. Če bi se moral v random AAA akcijonerju 5 ur učiti mehanike, pri 20h pa bi bilo igrice konec, bi se tudi meni zdelo glupo. Za igrico, kjer boš za prvi uspešen run porabil (rečem na pamet) 80 ur, pa verjetno to ne bo ravno tvoj zadnji run, kar pomeni, da boš hitro nabral 100+h, pa mi ni problem nekaj ur vložit v učenje, ker vem, da bom z zadevo zelo dolgo vztrajal --- v bistvu boš pa imel olajšan tudi vstop v prihajajoče release tega studia, tako da če ti dogajajo take igrice, boš itak to znanje porabil tudi za entertainment v prihodnosti.

Povezava do prispevka

pizda zdej bosta pa vidva s Fegetom meni vzbudila slabo vest, ker jaz pa bolj kot sem star, bolj hardcore sem v gamingu :D:D  Ne vem če je normalo, da oseba ki se bliža 40. letu tako z užitkom nažiga Civ 6 na Diety težavnosti in z navečjo srečo na faci obrača faking roguelike igrice tipa Streets of Rage 4 Survival in Hades, kjer dobesedno skoz drkaš eno in isto stvar, samo da si pač ti vsakič bolj skilled. Dočim za razne Assassins Creede, Star Wars Fallen Orderje mi pa tako visi da ne znam opisat z besedami

 

prov nič ne bi se čudil, če bi spet začel kompetitivno nažigat Street Fighterja al pa Tekkena :D 

Povezava do prispevka

Hehe ne vem... b vistvu ti zavidam, da lahko tak na polno uživaš v tem. Hecno mi je edino, ko govorite kako vam je dosadno, ko se vse ponavlja v open world špilih... po drugi strani pa se nažigajo ene in iste zadeve in sobe v Hades ipd. Saj bi si tudi sam želel uživati v takih igrah, ker sploh več ne vem kaj naj igram, da bom užival. Ampak enostavno ne gre. Ne morem igrati enih in istih sob, enega in istega okolja... Čisti kažualc sem zgleda, ker pa komot igram lagano open world špile (ala AC, Far Cry, RDR,...), saj si enostavno ne želim konstantne akcije in vmes med iskanjem questov lagano igram ali celo odstavim kontroler... ne pa, da mi non stop nekaj nabija in moram biti 100% skoncentriran. Postajam to old for this shit :D

Povezava do prispevka

Mene repetitivnost ubije. Npr. Hades je meni deloval na začetku super, ampak po štirih urah ko prideš ene 2x do istega bossa je pa res grindanje ena in instih sob in okolja, res da z drugačnim set-up in gearom ampak vseeno, ena in isto počneš stalno.

 

Recimo Valhalla, ki se jo med smetano foruma kurca na polno, mi ni bila 5% toliko repetitivna. Potuješ po svetu, spoznavaš nov folk, cool zgodba, stalno nove lokacije, gameplay sicer bolj v kurcu, ampak nikoli ni tistega feelinga, da delaš ena in isto - čeprav v resnici prav to počneš, ampak lokacije, zgodba in novi liki naredijo občutke, da je stalno nekaj svežega.

 

Isto Dark souls serije. Dejansko od prvega monsterja naprej izvajaš ena in isto mehaniko, ampak ravno sprememba okolice, monsterjev in vsega naredi feeling stalno sveže izkušnje. Hades in podobna pasja jajca pa so žal zmožna to pričarati kake 2 do tri ure, potem pa sweet boring repetition. 

Povezava do prispevka

Sixer cheese ampak arsenal of democracy (moj fav)za hoi2 Je bil carsli k si lah diplomatsko ful bolj cheese backstabal allyje. 

 

Npr s kanado mel v rezervi ene 50 militia divizij, deployal, resuplyal, napovedql vojno, pol si pa mogu invajdat USO in pofukat v like manj kot 45 dneh ker tok je rabu on da strenira in deploya divizije. Ce si do takrat vkorakal v vse province je blo OVER,drgac te je pa sam pofukal :D

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka
Feget reče pred 58 minutami:

Hmm tole se mi ne sliši preveč obetavno. Jaz sem mega ne-fan učenja v igricah. Če v pol ure ne zaobvaldam mehanik igrice me ponavadi mine volja do življenja. Včeraj sem začel igrati Griftlands, in po slabi ure nisem imel pol kurca pojma kako mehanike sploh vplivajo na igranje. Tako da me je minilo.

 

Sploh opažam, da se mi zadnje čas da igrati res samo še največje AAA hite in pa old school špile. 

Ja men se na novo tbh tudi ne bi dal, sam paradox serije spilam ze kako desetletje+ tko da ni neke pene mal updatat k pride nov naslov

Povezava do prispevka
Feget reče pred 50 minutami:

Mene repetitivnost ubije. Npr. Hades je meni deloval na začetku super, ampak po štirih urah ko prideš ene 2x do istega bossa je pa res grindanje ena in instih sob in okolja, res da z drugačnim set-up in gearom ampak vseeno, ena in isto počneš stalno.

 

Recimo Valhalla, ki se jo med smetano foruma kurca na polno, mi ni bila 5% toliko repetitivna. Potuješ po svetu, spoznavaš nov folk, cool zgodba, stalno nove lokacije, gameplay sicer bolj v kurcu, ampak nikoli ni tistega feelinga, da delaš ena in isto - čeprav v resnici prav to počneš, ampak lokacije, zgodba in novi liki naredijo občutke, da je stalno nekaj svežega.

 

Isto Dark souls serije. Dejansko od prvega monsterja naprej izvajaš ena in isto mehaniko, ampak ravno sprememba okolice, monsterjev in vsega naredi feeling stalno sveže izkušnje. Hades in podobna pasja jajca pa so žal zmožna to pričarati kake 2 do tri ure, potem pa sweet boring repetition. 

 

ker sem kmetavz, mi je najlažja analogija z vrtom :D 

 

Na roguelike morš gledaš kot da imaš v lasti majhen vrt za bajto. Pač imaš nekih 50 m2 za obdelovat, ves prostor ti je takoj poznan, veš katere gredice in visoke grede imaš, ampak imaš pa ful opcij, kako jih boš obdelal, kaj boš kaj posadil, a boš dodal še kak kipec žabe, mogoče boš sprobal posaditi letos stročij fižol, lej tamle bom dodal endivjo, letos bom sprobal posaditi kumarice, za grand finale si boš pa naredil še mini čebelnjak. In bolj ko si skilled, bolj advanced stvari lahko sediš. Začneš pri solati in malinah, konačaš pri avokadu. Pač imaš mali prostorček, ampak res veliko zanimivih opcij, s kerimi se lahko igraš.

 

Razni ghost of tsushima, assassins creedi itd. so pa kot da bi hodil vsak dan na novo njivo, kjer bi pa vsakič gor rasla samo krompir in zelje, al neki :D 

Povezava do prispevka

Po tej analogiji je crusader kings vrt na luni, kjer moraš prvo naštudirat kako vozit raketo do tja, nato sestavit neko kupolo, ki bo proizvajala zrak, vmes se pogovorit s kakimi vesoljci o mejah v njihovem native jeziku, in za vso to delo na koncu dobiš gajbo korenja, ki ti raste 10 let namesto par mesecev :S 

Povezava do prispevka
Kastor reče pred 1 minuto:

Po tej analogiji je crusader kings vrt na luni, kjer moraš prvo naštudirat kako vozit raketo do tja, nato sestavit neko kupolo, ki bo proizvajala zrak, vmes se pogovorit s kakimi vesoljci o mejah v njihovem native jeziku, in za vso to delo na koncu dobiš gajbo najjače zelenjave v vesolju, ki ti raste 10 let namesto par mesecev :S 

Fixed

Povezava do prispevka
Kastor reče pred 3 urami:

Zakaj je tebi korenje 2nd tier zelenjava? :D 

Vsakemu svoje, če bi rad masteral Dark souls moraš prav tako vrč notri "nekaj" ur igranja da dobiš nazaj uni občutek ko prefukavaš bose levo in desno, da niti ne govorim o MULTI FPSjih, kjer je časovni vložek za neke dobre K/D res ogromen, na koncu spektra pa mogoče MMOji, kjer je danih ur nemogoče veliko dobiš pa vn nagrado morda bolj socialne narave.

Paradox in Total War pa tudi Mount&Blade do neke mere imajo med drugim poleg nagrad "nadmudril sem AI" še zgodbovne nagrade, ko gradiš svojo dinastijo/državo in kot Češkoslovaška rečeš Hitlerju v HOI 4 ne in greš v brezupen boj in prosiš britance naj pridejo na pomoč. Vsak si izbere svoje timesinke, v temo z daljšimi filmčki sem dal še eno podobno Indy uspešnico - Battle Brothers, ampak tudi ta zahteva nekje 40 ur za vklopitev v svet in mindset kapetana najemniške bande.

Povezava do prispevka

Zakaj nimamo ene teme kot je bila na starem forumu: datumi prihajajočih iger po mesecih? A to ni blo? Eno vem, da redno spremljate vse te zadeve, mi pa bi bili zelo hvaležni, če bi kdo to objavljal :D Jaz recimo nimam pojma kdaj kaj izide v prihajajočih mesecih. Forum pa mi je edini vir informacij o teh zadevah.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

uno ko reče Arc Systems Evo zdej pa dosti zajebancije, zdej bomo pa res delali normalne pretepaške igrice za vse ljudi tudi za najbolj zamaščene belčke ki pijejo monster, nič več pretepačin s totalno weird liki kjer rabiš za igranje prebrat enciklopedijo pa imeti štiri roke, to je nova casual normal era arc systema

 

Izdajo dejansko dosti casual-friendly Guilty Gear Strive, folk je mega happy, liki so cool, gameplay je dovolj basic, špil se igra na polno, evo to je to, ratal u lajfu, zadeli smo pravi balance...

 

...potem pa pride DLC lik :rofl::rofl: 

 

 

 

Povezava do prispevka

8.6 ur za mano. Trenutno sem v tretjih oz. četrtih možganih and it's mental :) Pa kolikor sem bral reviewe, me čakajo še vedno nove in zanimive stopnje.  Zaenkrat cel kup zanimivih likov, starih in novih. Prvi level te takoj nauči starih moči, prideš v HQ, postaneš intern, idi delat. Jaz na polno uživam, zaenkrat mi je boljši od enke, novi "frendi" so mi boljši od mulcev v summer campu. Potem imaš stranske misije, vrne se tudi scavenger hunt. Špil je tudi collectathon, tako da bom moral kar nekaj stopenj ponovno odigrati :) Muzka je huda, ravno sem v stopnji, kjer je glavni lik "Jack Black" in je itak glasbeno usmerjena stopnja. Platformiranje je boljše kot v enki, ampak na trenutke še vedno malo janky. Puzzli so dokaj enostavni, in večinoma itak povezani z odkrivanjem novih poti do predmetov.

 

Production value je pomoje najboljši za Double Fine izdelek, MSjev denar se sigurno pozna tukaj. Igram na PCju, sem opazil v kampu utripanje ozadja, ko vrtim kamero, pa včasih se  mi zdi, da neki malo trzne pri videih.

 

Zaenkrat ne vidim hudih slabosti, zgodba in svet se še razvijata. Liki so zakon, zaenkrat mi noben ni nadležen. Nekako se vidi, da je špil bil v glavi Schaferja 15 let oz. na papirju, saj je že v dokumentarcu od Broken Age pokazal zvezek z idejami za špil.

 

Če si kdaj igral enko, pa ti je dogajala, bi ti tudi ta špil moral biti všeč. Če ti že enka ni bila všeč, potem ne vem, če te bo prepričal ta špil.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...