Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

Kingdoms of Amalur: Re Reckoning (al kaj je že naslov), sem uspel igrati točno pol ure. Zadeva se mi ni dobro postarala. :D

 

@tomazekNujno probaj Darksiders 1 in 2, če še nikoli nisi. Sicer je minilo že ohoho let in ne vem ali je zadeva dandanes še tako uživantska, sam meni sta bili obe igri res top izkušnji. Predvsem prvenec. High fantasy hack and slash s primesmi Zelde/Metroidvanj, kjer moraš pridobivati nove abilityje, ki ti omogočijo dostop do prej nedosegljivih lokacij. V bistvu zelo podobno novim GOWom.

 

Dragon's Dogma, kakor pravijo ostali, je tudi pune zakon, ja.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Jaz sem pa danes sprobal Nioh 2 in razumem kako je lahko to komu všeč, samo se mi res ne da. Pomoje bo ista zgodba kot z Monster Hunterjem. Ene stvari so preprosto preveč zakomplicirane zame, Zelda: totk še gre, Elden Ring še gre, tole pa fak. Pa sem kako urco igral, samo ni blo nič več užitka tud ko sem pogruntal kdaj približno menjat stance :D 

Povezava do prispevka

Mene pa (prevelika) kompleksnost boja sploh ni motila. Itak lahko igraš ful basic (praktično kot bi igral nek počasen soulslike), pa vseeno guraš zadevo dalje.

Kar me je najbolj odvrnilo, sta bili struktura sveta in stopnje zastavljene kot misije. Enostavno mi je bilo vse skupaj preveč linearno in zaprto. Premalo sense of wonder and discovery al neki.

Bojevanje je pa svetovno, itak. O tem ni dvoma.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 14 urami:

Jaz sem pa danes sprobal Nioh 2 in razumem kako je lahko to komu všeč, samo se mi res ne da. Pomoje bo ista zgodba kot z Monster Hunterjem. Ene stvari so preprosto preveč zakomplicirane zame, Zelda: totk še gre, Elden Ring še gre, tole pa fak. Pa sem kako urco igral, samo ni blo nič več užitka tud ko sem pogruntal kdaj približno menjat stance :D 

Hvala bogu, da obstajajo igre, ki zahtevaje malo več pozornosti igralca in vložek časa 100+ ur. in da niso GaaS igre. Je pa res, da je to komplicirano samo na začetku, po nekih 10-20 urah zadeva rata pure užitek in boš kmalu na 500 ur + :)

Povezava do prispevka
Hattori reče pred 26 minutami:

Hvala bogu, da obstajajo igre, ki zahtevaje malo več pozornosti igralca in vložek časa 100+ ur. in da niso GaaS igre. Je pa res, da je to komplicirano samo na začetku, po nekih 10-20 urah zadeva rata pure užitek in boš kmalu na 500 ur + :)

 

haha za 100 ur al pa celo 500 ur v Nioh 2 glih ne vem no, čeprav baje obstaja določen forumski osebek ali dva, ki bi znala kej povedati tudi o tem :D:D 

 

... ampak se pa strinjam, da je fajting sistem v Nioh 2 jeben BEAST :)  Men je res uživantski, pa sem tud star ko posušen dinozavrov drek in tudi neki hack n slash master nisem :D Menjanje stancov, evadanje, in spuščanje stance-specifik udarcev v žaru bitke, m m mmmm, punčka prinesu atiju bombona :wub: :wub: 

 

btw keri hack n slash vam ima najboljši fajting sistem all-time? Ne kok vam je dober špil - kateri hack n slash sistem vam je najbolj deep sea scrolli? 

 

Recimo meni so dobri:

- Sekiro

- Devil May Cry 5

- Bayonetta 2/3

- Ninja Gaiden 2

- Nioh 2

- God of War (2)

- Metal Gear Rising: Revengeance

- Nier: Automata

 

Men je DMC 5 in pa verjetno še vedno Bayonetta 2. Pa mogoče še Sekiro, ki sicer ni niti blizu tako deep kot DMC 5 / B2, ampak je pa noro carski ker je tok "organski" in ritmičen

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka

Obožujem Sekiro combat, je pa dost gimmicky, tako da razumem če ne paše vsakemu. Meni je serija perfect klengov in plengov proti Ishinu top gaming boss moment izven WoW raidov. 

 

Bayonetta in DMC stil mi je super na začetku, do intermediate, pol pa proti koncu iger mi je malo overwhelming kolk maš opcij. Prav ta globina me odvrača da bi ga masteral.

 

Nioh 2 combat mi je kul, mi pa tolk design choicov smrdi, da nikoli nisem res šel not do jaja.

 

Igra kero bi izpostavil, da mi je combat res prenoro dober, Ghost of Tsushima...

 

Lethal + težavnost brez nonsense survival trinketja in op armorov... Uber sick izgleda, combat je fluiden, zahteven(as AC clones go), Jinov big dick chink attitude v boju je jeben, orodij ima dovolj, stance dance ni nujen na tej težavnosti, je pa super za videt, skratka, bolj uživam v GoT combatu kot pri naštetih.

Povezava do prispevka

Sekiro - ker je nekak najbolj naraven, sploh ne znam opisat, ampak vsak udarec mi je razumljiv, parry mi je smiseln. Vse je nekak normalno.

NIoh - ker je bomba, ker je izbire ogromno, ker so orozja fenomenalna, ker lahko končaš borbo, preden sovrag sploh reagira

DMC5 - lep

Bayonetta - joške

Metal gear Revengeance - malo manj lep

 

 

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 23 minutami:

Obožujem Sekiro combat, je pa dost gimmicky, tako da razumem če ne paše vsakemu. Meni je serija perfect klengov in plengov proti Ishinu top gaming boss moment izven WoW raidov. 

 

Bayonetta in DMC stil mi je super na začetku, do intermediate, pol pa proti koncu iger mi je malo overwhelming kolk maš opcij. Prav ta globina me odvrača da bi ga masteral.

 

Nioh 2 combat mi je kul, mi pa tolk design choicov smrdi, da nikoli nisem res šel not do jaja.

 

Igra kero bi izpostavil, da mi je combat res prenoro dober, Ghost of Tsushima...

 

Lethal + težavnost brez nonsense survival trinketja in op armorov... Uber sick izgleda, combat je fluiden, zahteven(as AC clones go), Jinov big dick chink attitude v boju je jeben, orodij ima dovolj, stance dance ni nujen na tej težavnosti, je pa super za videt, skratka, bolj uživam v GoT combatu kot pri naštetih.


 

LoL GoT, kak je lah to “prenoro dober”? Gegner ima scit = anti scit stance, gegner je debel = anti debeluh stance, …

Povezava do prispevka

Sekiro ti da vsa ta orodja, neke marele, flamethrowerje, ni da ni, model ma geara na konc igre kot da je iz Metal Geara, jaz pa 99.9% igre z mečem in tistih par šurikenov za pse. 

 

Testament kolk jebački je swordfight.

uredilo bitje Buzzkill
Povezava do prispevka
Kočevc reče pred 1 minuto:


 

LoL GoT, kak je lah to “prenoro dober”? Gegner ima scit = anti scit stance, gegner je debel = anti debeluh stance, …

 

Lethal+ oz kera je tista ng+ najtežja stopnja ima noro deep combat če nisi nek ghost peder pa asasiniraš.

 

Stance dance postane nekaj čist drugega, ni nujno za rock paper scissors kot si opisal, ker bo vsaj hit ubil vse razen najdeblejših četnikov, ampak za to da ti spremeni swinge in movement, ker samo z r1 mahanjem nauš naredu kurca. Pozicioniranje je ključno, enemiji so dejansko agresivni in napadajo iz vseh strani hkrati, lokostrelci so perfect parry or die.

 

Meni noro dogaja, bolj kot DMC žongliranje za S rank.

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...