Skoči na vsebino

Trenutno igram [07/2024]


Priporočeni prispevki

Weraziel reče pred 46 minutami:

ja, BOTW je še nekak šlo, tuki imaš pa tud underground + otočke med oblaki

 

čist prevelik špil

 

Men je BOTW najverjetneje najboljse in najbolj pazljivo sestavljen open world ever, sploh nimas obcutka, da si kamorkoli prisel, tak obcutek ogromnosti da cela mapa, ceprav jo po 112 preigranih urah, vsaj tako pravi CEMU, poznam ze malo na pamet, ampak se vseeno - ko sem prvic prisel dol iz tistega plateauja, fuck me sideways, kolk je to vlko :wub:

 

Meni je mogoce cist za odtenek prevelika, ampak uzivantska in po celem svetu posejana s stvarmi, ki te ne pustijo zdolgocasenega niti za pet minut. O, nov blood moon? Gremo spokat se ena dva lynela for shits and giggles z do konca upgrejdanim barbarian armorjem :D

 

Edin, kar mi ni vsec, so vsi exploiti v spilu za neomejeno itemov, pa niti ne rabim uporabljat glitchev. Dnar je v tem spilu najlazje dobivat od vsega, gres kempirat v eno random jamo in nato streljas zmaja v ksiht, da ti droppa sharde, ki kostajo 300/piece. Money's on the sale. Isto duplication puscic, pa se kaj se najde, windbombing je itak samoumeven :D

 

Zato bi se tut cimprej rad spravu do TotK-ja, ker berem, da so poflikali baje da vse exploite in da je mnogo bolj balansiran spil. Ceprav mi verjetno ne bo lepo delal na Decku, tole bo kr na PC treba obrnit :)

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Metal Gear Solid 1 (kot del Master kolekcije v.1) - Brezčasna mojstrovina enega največjih artistov našega časa. Preigral 3 skozihode, manjka mi še 1 trofeja do platine (nekaj VR misij) tako da sem trenutno na 30 urah igralnega časa. Ni isto, kot je bilo igranje v prvo davnega leta 99, ampak zato ni bilo nič slabše, le malo manj presenečenj. Boss fighti so še vedno zanimivi in bolj kot akcija delujejo kot uganke, level design in misije so super zasnovane (niti zadnji del, ko se backtracka me ne zmoti) ter glasbena podlaga, ki ostane v spominu še dolgo po končanju igre. Na kakšen način lahko vse pobegneš iz zapora, da sev igri lahko naležeš prehlada in si s kihanjem otežiš skrivanje, kako se izogneš volkom ipd... Seveda je tudi nekaj butastih odločitev Konamija, predvsem grafični setting "smooting", ki je privzeto na ON in res grdo pokvari igro. Druga zadeva, ki se je ne morem navadit je dobri stari switch med X in O gumbom. Se oproščam vsem, ki ste tukaj, ki ste v zadnjem tednu dobili invite od mene za PS grupo, ker sem dejansko brainf freezu vsakič, ko sem zapustil igro in želel navigirati menu izven igre :). Da ne govorim, ko sem gladko po prvem skozihodu ob promtu, če shraniš completed game save pritisnil X in seveda zadevo prekinil... Anyway, Hideo je bog in komi čakam na DS2.

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

burnout 3

bloodborne

elden ring

half life 2

halo combat evolved

counterstrike

dota 2

god of war 2

 

pol mam pa počas probleme ker ni nobenga taprauga rpgja gor pa bi blo prou da je - in se morm odločit med Dragon Age Origins, Baldur's Gate 3 in Ultimo Underworld 2

 

 

nažalost izpadejo težkokategorniki kot so NOLF2, Witcher 3 in Ori and the Will of Wisp

za to lestvico sem se odločil po temu kaj bi rad igral kadarkoli ni važno kolikokrat sem preigral

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Hattori reče pred 3 urami:

Metal Gear Solid 1 (kot del Master kolekcije v.1) - Brezčasna mojstrovina enega največjih artistov našega časa. Preigral 3 skozihode, manjka mi še 1 trofeja do platine (nekaj VR misij) tako da sem trenutno na 30 urah igralnega časa. Ni isto, kot je bilo igranje v prvo davnega leta 99, ampak zato ni bilo nič slabše, le malo manj presenečenj. Boss fighti so še vedno zanimivi in bolj kot akcija delujejo kot uganke, level design in misije so super zasnovane (niti zadnji del, ko se backtracka me ne zmoti) ter glasbena podlaga, ki ostane v spominu še dolgo po končanju igre. Na kakšen način lahko vse pobegneš iz zapora, da sev igri lahko naležeš prehlada in si s kihanjem otežiš skrivanje, kako se izogneš volkom ipd... Seveda je tudi nekaj butastih odločitev Konamija, predvsem grafični setting "smooting", ki je privzeto na ON in res grdo pokvari igro. Druga zadeva, ki se je ne morem navadit je dobri stari switch med X in O gumbom. Se oproščam vsem, ki ste tukaj, ki ste v zadnjem tednu dobili invite od mene za PS grupo, ker sem dejansko brainf freezu vsakič, ko sem zapustil igro in želel navigirati menu izven igre :). Da ne govorim, ko sem gladko po prvem skozihodu ob promtu, če shraniš completed game save pritisnil X in seveda zadevo prekinil... Anyway, Hideo je bog in komi čakam na DS2.

Sem šel poiskat še svoj post iz 2020, ki sem ga napisal, ko sem obrnil prvi MGS. Sem tudi bil navdušen, kot ti :) 

 

Stolkel Metal Gear Solid 1 (1998). Hardware: PS1. 

 

Prve stvari najprej: igra kot igra je genialna. Moderna, subverzivna, zahtevna za igralca. Že sam uvod v tempiranju preseže številne sodobne igre. Od začne sekvence, ko se Snake kot potapljač infiltrira v bazo, prvi stealth mimo treh sovražnikov in v dvigalo, kjer se sleče iz potapljaške obleke v vohunsko (že to, da se lik dejansko preobleče, mi je za 1998 igro noro). Pogovori po voice mailu, kako nas sekvenca vodi do bližnjega hribčka, kjer nam med naletavanjem snega razloži tri možne infiltracije v prvo bazo (skozi glavna vrata, skozi vent v pritličju in skozi vent v prvem nadstropju, ki nas pripelje najbližje tarči, vendar ga iz hribčka na vidimo, tako da ga moramo najti sami). In potem vohunjenje med tanki do ventov, po katerih naj bi se splazili do osebe, ki jo moramo rešiti iz sovražnikove baze. Tukaj mi je prva genialnost, saj lahko iz ventov opazuješ različne sobe pod sabo (kar ti igra pravzaprav ne pove, tako da komot spregledaš), tam tudi prvič opaziš Meryl, kar mi je noro dober način za uvest lik v zgodbo. Zraven tega so pogovori, ki jih imaš s svojo ekipo, res zabavni. 

 

Zgodba v MGS 1, poenostavljeno povedano, govori o genih, kloniranju, predispozicijah ... V bistvu je nekako glavna ideja zgodbe razkorak med tem, kar nam je preko genov "zapuščeno", in tem, kar lahko dosežemo z našim življenjem. Sama zgodba oziroma sporočilnost ni pretirano globoka, je pa prav odlična za vohunski triler, ki MGS v bistvu je. Poudarek je vseeno na protagonistih, njihovih dialogih, konfortacijah z bossi (mimogrede, tudi bossi so res odlično uvedeni v zgodbo). Prav tako k splošnemu vzdušju veliko doda okolje, ki si kar nekaj estetike, ko sem malce raziskoval, jemlje iz določenih James Bondov. Vse je zelo hladno, zasneženo, rusko. Snake je pogosto utesnjen, skrit pod tanki, v ventih, kjer mu mnogi gadgeti ne delujejo, vozi se v dvigalih, ki ga lahko kdajkoli pripeljejo v zagoteno situacijo ... Prav tako igra dobro poseduje nervozen občutek. Tiholazenje je pretežno odpustljivo, sam sem večino igre preigral brez konfortacij s sovražniki, preprosto sem vozil slalom med njimi, nekajkrat so me opazili, ko sem ravno kliznil v vent in sem vedel, da bom od tam prišel v naslednji razdelek stopnje in se bodo njihovi warn leveli resetirali. Žal mi je, da na najtežji težavnostni stopnji ni radarja, saj je super zadeva in bi izredno sedlo, da bi ga tudi tam imel. To bi bila potem resnično najbolj uravnotežena težavnost: very hard z obstoječim radarjem. Žal pa temu ni tako ...

 

Igri ogromno doda tudi PS1 grafika. Enostavno si ne predstavljam, kako bi tako poenostavljene stopnje dobro delovale v neki sodobni grafiki, verjetno bi morali spreminjati cel koncept igre. Povedano drugače, če bo MGS 1 rimejkan, mora biti rimejkan kot Resident Evil 2 in ne na način "bluepoint rimejka", saj so stopnje enostavno preveč basic in bi jim neko nadgrajevanje grafike v fotorealistično škodilo. Tukaj je vse tako super stilizirano, da pač sprejmeš kot nek spy risankast setting iz devetdesetih, medtem ko če bi isto okolje zapakiral v fotorealistične teksture, pa bi delovalo izredno cheap. Govorimo o igri, kjer je v resnici stopnja večkrat sestavljena iz ogromne hale, šestih objektov v njej in štirih momcev z brzostrelkami, ki se sprehajajo okoli, hehe. 

 

Še par stvari je treba nagovoriti. "Set-piecesi" so tako premišljeni, da sem na par mestih imel kurjo kožo. Predvsem scena mučenja je tako dobro narejena, da se še do leta 2020 ne spomnim podobne scene mučenja s takim učinkom. Namreč, naš igralni lik, Solid Snake, je nakje na polovici igre ujet in mučen. Da približno učinkovito prestaneš mučenje, so potrebni res nečloveški napori v obliki hitrega mashanja tipk. Alternativa temu, da nam spodleti, je strašljiva, saj ubijejo Snakov love interest. Zraven takih scen mi je zelo zanimivo, koliko je v igri nekih skrivnosti. Če smo recimo skriti v škatli, ki jo polulajo volkovi, se lahko kasneje v igri izognemo spopadu z volki, saj nas zaradi uriniranja ignoriranja. MGS tako dobi še dimenzijo miselnice, saj je res veliko takih in podobnih scen, ki se lahko odvrtijo na alternativne načine, če razmišljamo zelo odprto.

 

Od minusov je potrebno izpostaviti nadležno kamero in skoke v first person. Čeprav si ne želim, da bi bila cela igra third person "čez ramo", saj bi bila v tem primeru povsem prelahka, je včasih izredno težko skenirat pozicije sovražnikov. Prav tako je premikanje včasih nenavadno, oziroma težko predvidevaš, če bo se Snake po prihodu iz venta npr. začel premikati naprej ali nazaj, kar te lahko pripelje v nezavidljive situacije. Prav tako je igra z nekim sodobnim načinom igranja zelo kratka, saj lahko kar zdrvimo čeznjo. Se mi zdi, da leta 2020 dosti bolj razumeš, do kam seže umetna inteligenca, zato ni potrebe po predanem skrivanju, pač pa lahko kar vijugaš med sovražniki. Se spomnim, da ko sem igral kot otrok, sem včasih po deset minut čakal v zaklonu, preden sem si upal teči čez sobo. Sedaj tega ni. AI je transparenten in točno veš, kje te bodo zaznali. Dosti bolj kot nek klasičen stealth ala Thief 2, gre za reševanje stealth ugank v posameznih sobah. Poskeniraš dogajanje, pogledaš radar, pičiš. 

 

Skratka: zelo, zelo dobro. Ima svoje napake, kar nekaj je raznih grafičnih glitchev, kakšni pogovori so moteči, ker se sprožijo sredi največje akcije oziroma vohunjenja, včasih risankost določenih likov malce zamori. Ampak all in all gre za all-time klasiko, ki se bo vedno igrala precej spodobno. Šušlja se o rimejku, vendar tukaj res upam, da gredo v Resident Evil 2-style rimejk, saj osnova kot je pač funkcionira dobro s trikotnimi glavami in grafičnimi glitchi, medtem ko bi z 2020 next gen podobo delovala res slabo. Močno priporočam, če radi igrate igre starejšega letnika.

 

8/10

 

Metal Gear Solid defined gaming's future, but couldn't escape its past -  Polygon

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Heidi reče pred 1 minuto:

par dni nazaj smo obrnili Escape the Backrooms, danes zvečer bomo prvič sprobali Chained Together - https://store.steampowered.com/app/2567870/Chained_Together/

ubistvu se že ful veselim, nimam pojma kaj pričakovat in kok si bomo šli na kurac :D

Dva dni nazaj prišli  v nebesa. Kul špil. Fino je, ker ni tako zatežen kot only up. Tam pač, ko padeš na tla je to to. Tu smo nek izi mode uporabili, ki te vrže na highest point in greš spet od tam. Drugače bi bil pomoje ob dva frenda.:lol:

Povezava do prispevka

Da nadaljujem s svojo tradicijo mini vtisov in še v tem topicu strnim misli o Elder Ring: Shadow of Erdtree DLC-ju, ki sem ga ravno lepo obrnil. Zadeva je ko neka gigantska, +30 urna dodatna side misija, ki se dogaja na novi ogromni mapi, ki dobesedno poka od vsebine in cool lokacij. Igrica je namenjena fanom Elden Ringa in je temu tudi prilagojena kar se tiče zajebanosti bossov, odbitosti orožij, OP-jevstvom geara... ...in nenazadnje tudi s samim tempom in strukturo igranja. Če je bil base game zelo klasičen open world RPG v smislu da si bil papak ki je z raziskovanjem ogromnega in carsko organsko narejenega sveta počasi levelal in postajal močnejši, je glavna tematika v DLC-ju bolj "štancanje" krajših cool lokacij, ki so bolj snack-sized in ki služijo kot en tak hiter dopaminski trikotnik, a la prihod v lokacijo - hitro spoznanje lokacije - ugotavljanje glavnega twista - boss. Pač valda, vseeno smo vsi uleteli v DLC z vsaj lvl 150 liki in 100 urami v špilu, moraš spremeniti vse skupi, če želiš, da se bo folk imel fino. In evo, tale open world lunapark, mega gosto posejan z mini atrakcijami, so IMO u nulo zadeli. Užival sem ful, dungeoni so res kratki in ne morijo, večje lokacije so zanimive in so večinoma svinjsko fun, tista ena zares "velika" lokacija (Shadow Keep) je pa tudi super narejena. Pa hkrati so, zanimivo, orenk kopirali Zeldo BOTW na način, da je polno nekih delov mape popolnoma praznih. Ne delaš nič, samo jahaš skozi, gledaš če je kaj zanimivega in uživaš v okolju. Meni je bilo tudi to super, prov pasalo je da se malo spremeni tempo. Pa viste so v igrici res bolane - ful so šli v vertikalno grajenje mape in imaš potem na določenih vrhovih absolutno insane razgled čez celo mapo. Pa NPC-ji so zanimivi, mini questi so cool, še faking summoni so cool. Pa kaj ga dela par bossov, faking hell ej, res sam avadodoti padajo. Pač vse je cool, en tak giganski ER fan service je, ampak narejen perfektno. Tko da ja, mogoče res najboljši DLC ever made, top 5 pa 100%.

 

Drgač men je kot open world pustolovščina še vedno boljša Zelda BOTW, tako od ER-ja kot od tega DLC-ja, ampak absolutno in 100% razumem čist vsakega, ki mu je tole skupaj z vanillo najboljši open world FRP vseh časov. IMO če bi šli delat nek poll zdele, je verjetno to kr splošno sprejeto dejstvo :D 

 

aja, pa plačal bi s suhim zlatom, da tole izdajo kot ločen DLC, na svojem disku. Torej ne kot neko Ultimate edition, prov da ima svojo škatlico in CD. Tok mi je dober, da bi ga imel kot ločen entry :) 

 

Igrano v 2024

Prince of Persia: The Lost crown (Polica)

Persona 3: Reload (Polica)

Robocop: Rogue city

Lies of P (Polica)

Pentiment (Polica)

System Shock Remake (Polica)

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 5
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

@Hernire a si sprobal slucajno Islands of Insight? ma kr dobr steam score pa meta user score, se mi zdi zanimiv koncept mal lagano raziskovanja in resevanja ugank, sam kar se slednjih tice, ce prav razumem jih neki random generira (se respawnajo cez nekaj casa nove itd) tko da sem mal skepticen glede kvalitete

 

https://store.steampowered.com/app/2071500/Islands_of_Insight/

Povezava do prispevka

V Tunicu ne uspem v Cathedral priti mimo onega challenga v kleti

 

prve tri še nekak grejo brez napak, potem se mi pa zaplete vedno pri naslednjih

 

ne vem če se mi še da igrat, sej je ful carski špil, na vsake neki cajta sm kej pogruntal pa skakal v luft, samo ti bossi mi pa jemljejo life energy. Kr neki da se upgradam in mi pol odvzamejo moje upgrade-e

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 3 urami:

@Hernire a si sprobal slucajno Islands of Insight? ma kr dobr steam score pa meta user score, se mi zdi zanimiv koncept mal lagano raziskovanja in resevanja ugank, sam kar se slednjih tice, ce prav razumem jih neki random generira (se respawnajo cez nekaj casa nove itd) tko da sem mal skepticen glede kvalitete

 

https://store.steampowered.com/app/2071500/Islands_of_Insight/

Slinch reče pred 1 uro:

ma dej a smo resni

image.png.74381f779e5f53d7aaecf00b3fa0dff8.png

 

v puzzle igricah (in igricah na splošno): quality > quantity

Nisem špilal, pretežno zaradi razloga, ki ga je napisal Polž Slinchar

 

Sploh ker imam OCD in rad puzzle igračke naredim na 100 %. Itak me že preveč boli, ker sem moral dropat razne Babe is You zaradi nerealno teškega/množičnega contenta, tako da v to raje sploh ne zagrizem 

Povezava do prispevka
Hernire reče pred 3 urami:

Nisem špilal, pretežno zaradi razloga, ki ga je napisal Polž Slinchar

 

Sploh ker imam OCD in rad puzzle igračke naredim na 100 %. Itak me že preveč boli, ker sem moral dropat razne Babe is You zaradi nerealno teškega/množičnega contenta, tako da v to raje sploh ne zagrizem 

Ja sej kot sm reku mi je to glavni pomislek, sam ce sm prav stekal je ta masa predvsem iz teh filler ugank, ki se respawnajo randomizirane in jih ne rabis vseh resevat. Porocam ce sprobam.

Povezava do prispevka

MYST (2021)

 

Odločil sem se iti skozi Myst rimejk v Unity pogonu, ker so dva tedna nazaj izdali tudi rimejk drugega dela, ki mi je bil super igra in ga bom obrnil po rimejku enke.

 

Myst je ena izmed prvih "klasičnih" iger, ki sem jih igral, ko sem raziskoval zgodovino gaminga. Poznam jo okay-ish, nekaj puzel se spomnim na pamet, ampak povečini so mi še vedno izziv, ker sem dosti pozabil (trenutno uporabljanih hintov: 1). Si pa ne morem pomagat, še vedno mi ima ta igrica eno boljših zgodb v igrah, pač ta cela intriga potovanja skozi "dobe", zgodba o tem fotru raziskovalcu in sinovih, pol razne prilike iz otoka, res mi je zakon na tak cheesy deep spiritual način. 

 

image.thumb.png.e731fd328724aa6d74660d0e8a8efc2c.png

 

Enka mi je tam nekje 8/10, medtem ko mi je Riven bil v oriđiđi verziji še boljši, tako da se veselim rimejka :)

Povezava do prispevka

Zagnal Bloodborne po dolgem času. Vedno sem trdil, da ni potreben prenove... sedaj pa bi si jo odkrito želel, vsaj 4K :D Po tem, ko sem toliko ur pustil v ER, mi deluje res "kockasto" in slabo pregledno. Vseeno bom verjetno nadaljeval, ker dvomim, da v doglednem roku dobimo popravek/remake/remaster... Nekako sem probal ER v NG +3 in mi ni zdaj takoj za it še enkrat, bom počakal par mesecev in potem šel še enkrat skozi.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...