Skoči na vsebino

[multi] Monster Hunter franšiza


Priporočeni prispevki

Vučko3 reče pred 4 urami:

Evo, vletel sem v Rise. Ostal zvest longswordu, malo se privajam na nove stvari, spucal vse kveste do level 4. 

 

Igra je precej lazja kot World, healing potions sploh ne uporabljam. Je pa res ful fajna, navajam se na malo bolj risankasto podobo, in pocasi skozi kveste.

 

Village je tuttorial, monsterji umrejo takoj. Hub in High rank je malo bolj resno. Sicer pa šele s Sunbrejkom in Master rankom je kaj več (dosti več) challenga.

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
Vučko3 reče pred 43 minutami:

Kolega @bitsurugi, kdaj je pametno it v Sunbreak? Pravkar sem Magnamala zakljucil. Sicer se mi sploh ne mudi, ker res zdaj ze uzivam, pa Magnamalo je bil res kul fajt, spominja me malo na Nergija :)

 

A to village Magnamalo?

 

Če da, čestitke, si končal Low rank aka tutorial, sedaj moraš it v hub, kjer lahko igraš LR kveste v hubu, kjer monsterji dejansko ne umrejo v 2 min, nato pa se začne high rank, enako kot v Vanilla MHW, če se spomneš. High rank odklene en kup monsterjev, ki jih nisi še videl, kot tudi lepo nadaljuje štorjo do final bossa.

 

Do sunbrejka imaš še dosti, začne pa se, ko boš končal final bossa Vanilla Rise, dejansko lahko takoj po koncu vanille greš v DLC.

 

Sistem prehoda je enak sistemu v MHW / Iceborne. Saj ti igra lepo pove, kaj moraš naredit za napredovat.

Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...

29.9. pride Title update 2 za MH Rise Sunbreak

 

 

 

- vsaj 3 novi monsterji

- 6 aflicted monsterjev

- afflicted lvl cap dvignjen na 120

- Layered weapons (!!)

- novi skilli, armorji, decoti etc.

 

Pismu Subreak postaja res propper zadeva, od expansiona dalje Capcom dela same dobre poteze, zdaj pride še dolgo zahtevani update z layered weapons. Endgame pa je boljši kot v Worldu že sedaj, kaj bo šele s TU3 in kasneje, ko pridejo še najtežji monsterji ranga Fatalisa in Alatreona :limona:

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Na daljši bolniški sem besno igral MHR, HR 300 trenutno. Tudi sedaj, ko sem content clearal je ogromno stvari za počet. Probavam nova orožja z novimi načini gameplaya, nove kombinacije skillov itd. Špil je z vsemi updati res proper, pa sedaj počasi dodajajo risen variante monsterjev, ki so še težji od afflicted variant kar je super. 

Špilam pa večinoma z gunlancom in tule mi manjka en spodoben lvl 10 armor, trenutno furam lvl 9. Upam da dodajo kaj uporabnega.

Povezava do prispevka

S sodelovci zdej parkrat tedensko nažigamo Rise, nekih 20 ur v karakterju. Pa ne vem, men je igra slabša ko World, vse je bolj instantno, lunapark, ekspresno klik klik klik, opravki vamo tamo gremo na monsterja, kjer je tudi vse insta, hitro na psa, tekaj vamo tamo, spiderman/tarzan po vseh kuclih in bregih, brusi skiro kar med laufanje .... Pa teren je res korak nazaj proti Worldu, kjer je ful več enih detajlov, vertikale, uau momentov, v Rise so vse flehe ko na mobitel igrici (kar je verjetno res, jebo jih Switch). Mi je mal žal, da sem shilla dejmo probat Rise namesto da bi se skeširal še za MHW na PCju in ponovil vajo iz PSja.

Povezava do prispevka

To se strinjam, tudi world sem igral do nezavesti in je slednji bolj dodelan. Nekak razumem, da je rise narejen za switch, kjer se res dobro spila, in skozi ta vidik skušam ta špil dojemat. 

 

Če prav razumem, ima Capcom pod streho dva toma za MH franšizo, prvi dela na AAA titlu, drugi pa na izdaji za mobilne konzole in se pozna, da sta to dva različna produkta.

 

Povezava do prispevka

Treba je vzet v obzir, da je to grafično engine, ki je prilagojen za Switch, na Pcju je dokaj dostojno, vsaj s 4K texturami in ostrimi robovi. Tudi meni je bil sprva dokaj meh, sploh v vanilli, kasneje sem se nekako navadil.

 

Igralno pa je kar nekaj korakov naprej napram World, sploh endgame, ki je že sedaj ene 3x boljši kot v Worldu, pa manjkajo vsaj še ene trije napovedani updejti.

 

Roster monsterjev je pa neprimerljivo boljši. Že na današnji dan in glede na napovedi/datamine, kar še prihaja bo razlika v prid Rise le še večja.

Pa praktično vsi monsterji, ki so npr. že bili v Worldu so boljši za fightat, sploh recimo Kushala ali Rathalosi, ki so bili mizerno bedni fighti z melee, ker pač, če so se odločili letet, pa letet, pa letet... nisi moral nič drugega kot odložit joypad in čakat da se AI odloči nehat spammat let. 

 

Pa en lep dan vam želita Gore Magala ter Scorned Magnamalo 

 

 

 

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Tkole ene par ur se že matram količkaj zaobvladati long sword pri MH Rise pa sem še vedno izredno lesen. 

 

A mi lahko kdo pove zakaj imam zaklenjen training room v MH Rise? Res bi rad poizkusil kakšno orožje tam pa tudi pričil se kakšnih mehanik. A to z kakšnim questom odkleneš? 

Povezava do prispevka

Zaklenjen? idi v meniju Move around the village > training room. Jaz se ne spomnim, da bi mogo kaj delat, da pridem not. 

 

Longsword je pa tak, tepes z navadnimi napadi, napolnis meter,  pol gres spirit blade napadi, se spremeni barva, spet napolnis z navadnimi napadi, in tako ponavljas, dokler meter ni rdece barve. 

Takrat je damage output najboljsi. 

 

Imas še foresight slash ki pa je neke vrste parry oz dodge, char se izogne napadu in vseka nazaj.

 

Pol pa imas silkbind napade, sakura slash je najbolj enostaven, prednost tega je, če je napad uspesen, ti avtomatsko pobarva meter eno stopnjo več (iz bele v rumeno itd)

 

Malo bolj ucinkovit kar se damage outputa tice je pa soaring kick + spirit helmbreaker, char skoci v luft in udari po pošasti, s tem izgubis eno stopnjo tistega metra. gre iz rumene v belo barvo, recimo.

 

Predlagam ti pa, youtube > Arrekz longsword MH Rise. Tip odlicno razlozi kako pa kaj.

 

 

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 45 minutami:

Bitsu, ti in jaz 😂

 

Očigledno je res tako :D 

 

Jst tudi ene par huntov na dan spacam skupaj. Sem trenutno bolj v lvl 2 huntih, ki pa še niso nič kaj zajebani. Še vseeno se malo privajam na MH combat in long sword moveset. Ko bom enkrat to nadrkal se bom lotil česa drugega. 

Je pa res zanimiva igra in kar vleče :D

Povezava do prispevka

Zdaj še ni zajebano, samo pocasi :D

 

Sej zato je najboljse, da ostanes pri longswordu še kakih...100ur :D Jaz ko sem spilal World+Iceborne sem skoz nekaj menjaval, pol pa ko so tezje posasti prisle, nisem mel za burek.

Najboljse je obvladat eno orozje, pol se lahko gres zajebavat. Cisto vsako orozje je zgodba zase. Meni je longsword kul, ker je hiter.

Povezava do prispevka

''Back'' je vedno smerna tipka gledano iz smeri tvojega vidnega polja. Torej proti hrbtu tvojega lika, dejanska smer na gobici pa je odvisna od tega kako si zarotiral kamero. Če imaš kamero tako, da gledaš neposredno v hrbet lika, kar je bolj ali manj vedno, to pomeni, da gobico nagneš DOL.

 

 

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...