Skoči na vsebino

[PS5] PlayStation 5


Priporočeni prispevki

Ja vidimo kako jim prinašajo denar ja :rofl:

Odkar so jih kupil niso izdali nič konkretnega in še vse se je očitno premaknilo daleč v prihodnost.

Vmes je pa treba te zahodnjake plačevat, pa še ves njihov balast zraven.

 

uredilo bitje gojc
Povezava do prispevka

Bodo že cifre pokazale da se jim ne splača, to da mislijo delat 20 gaas igre, kjer take igre samo en tip ljudi igra, mi je glupo. Ajde 3 špile, to bi razumel, pa naj fuknejo mal več v razvoj in v marketing.

 

Samo Sony je sila nepredvidljiv. Nikoli ne bi pričakoval, da bomo dobili SotC remake ali pa dokončan The Last Guardian, po drugi strani pa bodo na vsake 5 let se prilimali na nek trend, ki ne ostane tako dolgo kot si oni želijo

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 12 urami:

Ja sam zato je bedno, ker morjo tud kul studiji to počet, potem so pa oni krivi in založniki odpuščajo folk, ko špili niso v redu zaradi kateregakoli razloga in se nič ne služi s temi špili

Ze veckrat sm reku, firme delajo kar jim prinese najvec kesa, ne kar bo naredilo najboljsi game. Vcasih je to tezko razumet ker je nam kot igricarjem prizadeto. Sam je zal res. 

Povezava do prispevka
Arey reče pred 3 urami:

Ze veckrat sm reku, firme delajo kar jim prinese najvec kesa, ne kar bo naredilo najboljsi game. Vcasih je to tezko razumet ker je nam kot igricarjem prizadeto. Sam je zal res. 

Pa sej to je jasno. Sem pa vesel, da so Elden Ring, Zelda TOTK in Baldur's Gate 3 tako uspešni (ajde, dva konkretno bolj kukr tretji, samo vseeno). Singleplayer špili brez lootboxov in ob izidu dost bolj spolirani od ostalih AAA špilov zadnje 2 leti. Dokler bodo izhajali taki špili še ne bo cela industrija šla ekskluzivno v gaas špile :D 

Povezava do prispevka
Nighthawk reče pred 21 minutami:

Jaz bi sam napisu, da je tale mesec, hands down, za moje pojme rekordn za šrot gejme v premium paketu.

 

10 dni nisem prižgal plejke, in danes sm mogu kupit GTA+, da lahko igram vice city (ki ni nek presežek btw).

 

Upam, da bo drug mesec kaj boljše

A prej naložene dobre igre pa si že vse preigral, da zdaj nimaš nič? Saj ni, da vse preigraš sproti, al kaj :D 

 

Drgač pa brt kolega prjatu, ti jaz povem kot priznano top forumski igričarski sladkokusec (ingame language na francoščino skos), da je ta premium treba vzet pač z zadržkom a ne, varianta da špilaš, kar se je dalo gor, sprobavaš nove žanre, bolj obskurne igre, starejše hite itd. Fora je, da ta premium mora zajet okus vseh ljudi, ne pa nekega random modelčka, ki bi rad igral Vice City. Ker kot prvo bi R* pomoje za Vice City HD zahteval kar precejšen denar (za GTA 5 je R* po leakanih internih MS dokumentih pričakoval 12-15 milijonov na vsak mesec, ko je igra gor), pa se pomoje ne splača odštevat visokega zneska za neko staro igrico. Ljudi pod 23 let realno boli kurac za Vice City, oni bodo nostalgični na GTA 4, tako da to lahko odrežeš kar konkreten kos pogače v momentu

 

Oktober je res precej weak, ampak konec koncev je prišel gor Disco Elysium, ki je res mojstrovina  

Povezava do prispevka

Članek:

Spoiler

Bungie’s decision to cut an estimated 100 jobs from its staff of about 1,200 followed dire management warnings earlier this month of a sharp drop in the popularity of its flagship video game Destiny 2.

Just two weeks ago, executives at the Sony-owned game developer told employees that revenue was running 45% below projections for the year, according to people who attended the meeting.

Chief Executive Officer Pete Parsons pinned the big miss on weak player retention for Destiny 2, which has faced a poor reception since the release of its latest expansion, Lightfall.

The next expansion, The Final Shape, was getting good — not great feedback — and management told those present that they planned to push back the release to June 2024 from February, according the people, who asked not to be identified because they weren’t authorized to speak publicly. The additional time would give developers a chance to improve the product.

In the meantime, Parsons told staff Bungie would be cutting costs, such as for travel, as well as implementing salary and hiring freezes, the people said. Everyone would have to work together to weather the storm, he said, leaving employees feeling determined to do whatever was needed to get revenue back up.

But on Monday morning the news got worse: Dozens of staffers woke up to mysterious 15-minute meetings that had been placed on their calendars, which they soon learned were part of a mass layoff. Bungie laid off around 8% of its employees, according to documentation reviewed by Bloomberg. Bungie didn’t respond to requests for comment.

Employees who were let go will receive at least three months of severance and three months of Bungie-paid COBRA health insurance, although other benefits, such as expense reimbursements, ended Monday, sending some staff racing to submit their receipts.

Laid-off staffers will also receive prorated bonuses, although those who were on a vesting schedule following Sony Group Corp.’s acquisition of Bungie in January 2022 will lose any shares that weren’t vested as of next month.

The layoffs are part of a larger money-saving initiative at Sony’s PlayStation unit, which has also cut employees at studios such as Naughty Dog, Media Molecule and its San Mateo office.

TD Cowen analyst Doug Creutz wrote in a report Monday that “events over the last few days lead us to believe that PlayStation is undergoing a restructuring.”

PlayStation president Jim Ryan announced last month that he plans to resign.

Many of the layoffs at Bungie affected the company’s support departments, such as community management and publishing. Remaining Bungie staff were informed that some of those areas will be outsourced moving forward.

 

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 11 urami:

Pa sej to je jasno. Sem pa vesel, da so Elden Ring, Zelda TOTK in Baldur's Gate 3 tako uspešni (ajde, dva konkretno bolj kukr tretji, samo vseeno). Singleplayer špili brez lootboxov in ob izidu dost bolj spolirani od ostalih AAA špilov zadnje 2 leti. Dokler bodo izhajali taki špili še ne bo cela industrija šla ekskluzivno v gaas špile :D 

Diablo immortal pomojem profitira v 1 mesecu več kot bo TOTK v 1 letu. Jbg tko je na žalost. Zgleda je dovolj bogatih idiotov ki radi mečejo stran denar. Sej po eni strani razumem deve. Sploh če misli it grafika in vsa produkcija še dalje se začenjaš spraševat kako se špil kot je nek RDR 2 ali God of war sploh še splača naredit. Ogromno ljudi rabi delat leta in leta, plačujejo še neke high end voice actorje, marketing,... tam pa naredi par folka nek mobile game v 2 letih ki jim zasluži več kot 1mil na dan za neke bullshit virtualne iteme. Res škoda da je tako. Zato pa treba čimbolj podpirat podjetja ki delajo neke single player igre brez tega bullshita. Je kot dandanes pri filmih v kinih. Imamo še par legendarnih režiserjev ki se trudijo delat umetnost, večina je pa money making machines.

Povezava do prispevka

Oziroma tako v filmih kot v špilih se vedno bolj zatekamo k indie zadevam. No, vsaj jaz. Mene niti ti legendarni režiserji neki ne navdušujejo preveč z zadnjimi izdelki (Scorsese, Nolan, Spielberg,..)

 

Jaz to že stalno govorim. Raje direktno plačam za dober špil kot da ga piratiziram ali pa igram preko naročnine. Edino zanašat se moram na to, da so reviewji pri novih špilih dovolj iskreni. Za God of War Ragnarok je bilo ful o temu kako je zgodba še boljša pa ni blo ne..

Povezava do prispevka
Gapi182 reče pred 8 urami:

Diablo immortal pomojem profitira v 1 mesecu več kot bo TOTK v 1 letu. Jbg tko je na žalost. Zgleda je dovolj bogatih idiotov ki radi mečejo stran denar. Sej po eni strani razumem deve. Sploh če misli it grafika in vsa produkcija še dalje se začenjaš spraševat kako se špil kot je nek RDR 2 ali God of war sploh še splača naredit. Ogromno ljudi rabi delat leta in leta, plačujejo še neke high end voice actorje, marketing,... tam pa naredi par folka nek mobile game v 2 letih ki jim zasluži več kot 1mil na dan za neke bullshit virtualne iteme. Res škoda da je tako. Zato pa treba čimbolj podpirat podjetja ki delajo neke single player igre brez tega bullshita. Je kot dandanes pri filmih v kinih. Imamo še par legendarnih režiserjev ki se trudijo delat umetnost, večina je pa money making machines.

Sej pa jih noben ne sili, da morejo studiji delati samo na hyper realističnih špilih, ki bojo stali po več 100+ miljonov. Lep primer imaš Nintendo, ki z delom budgeta, ki je šel v kakšen Calisto Protocol naredi ali Zeldo ali Maria, ki je megahit kot pri opisovalcih in pri fenih ter se boljše prodaja kot markateri SP špil konkurence. BOTW npr je rabil prodati samo 2m kopij, da si je pokril stroške. 

 

Sony si je pač po eni strani sam kriv. Hočejo samo blockbuster špile, ki bojo pač prinašali dovolj denarja in visoke ocene. Manjše studije hitro zapirajo dol. Sony Japan, PixelOpus sta šla v pozabo. Media Molecule fuknali kakšne 20% staffa. Days Gone bil pošinfan od opisovalcev so hitro zaprli pipco za sequel. Verjetno, če naslednji Bendov špil nebo kaj prida bojo sam še kakšen support studio. 

 

Ob takih budgetih ob enem kiksu si lahko hitro zgodovina. 

Povezava do prispevka
Gogy reče pred 24 minutami:

Quaj dej, kdaj bojo prasci merjasci fuknil ven novembrske špile, ki bojo na voljo? Nabijem ji, đapanezerje šlampaste. Ratal huj k Španci med siesto v avgustu na +57°C. <_<

Zadnji cajt, da jih Kimđongovci predramijo s kako zalutalo medecelinsko na probi.

Prvi torek v mesecu. Se pravi čez 6 dni.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...