Skoči na vsebino

[uradno] Indie zakladnica


Priporočeni prispevki

Par misli o 3d platformerju Demon Turf:

 

— Gibanje je chefs kiss nivo kvalitete. Kljub temu da mi Super Mario Odyssey osebno ni vrhunska igra, mi ima krepko najkvalitetnejše gibanje v tride platformerjih doslej. Demon Turf je pa close second in v bistvu ponekod še celo preseže Odisejo. Razlog, da mi slednja ni dogajala, namreč ni v slabem gibanju, pač pa v ne-izzivu, ki ga doprinese. V popolni odsotnosti težjih platformskih segmentov, kjer so najtežji momenti rezervirani za prostore, kjer kot igralec sploh nisi nagrajen! Demon Turf pa zahteva vrhunsko platformanje od prve do zadnje stopnje, zato gibanje pride do izraza. Skoki od sten, dvojni, trojni skoki, salte nazaj, posebne moči, ni da ni, igra vsebuje popoln repertoar 3d platformerja 101. Zraven tega vsebuje tudi custom editor, tako da se že veselim, kaj vse bo iz mehanik potegnila skupnost. Poleg tega velja omeniti, da za razliko od drugega kvalitetnega 3d platfomerja – A Hat in Time – je Demon Turf bolj utilitarističen v svojem pristopu. A Hat in Time je part platfomer, part stealth igra, part detektivka, part open world pustolovščina, skratka praktično vsak svet prinese nek nov koncept in samo prvi je res stereotipen platformer, Demon Turf pa vsebuje praktično samo skakanje.

 

— Daleč najzanimivejša mehanika pa mi je lastno postavljanje checkpointov. V resnici situacija deluje podobno kot kakšne igre, ki imajo omejeno število sejvov na posamezno mapo, le da tukaj lahko med checkpointi instantno skačeš. V vsaki stopnji imaš tri zastavice, ki jih pičiš kamorkoli v mapi, nakar se lahko med temi tremi zastavicami prosto teleportaš. Zelo enostavna reč, ampak meni res vrhunska in bi si želel implementacije tudi v drugih igrah, morda celo v kakšnih soulslikih. Ker gre za platformer, vedno razmišljaš, če bi preskakal še naslednji težaven segment ali bi zastavico pozicioniral kar na mestu, kjer se trenutno nahajaš. Če najprej preskačeš težki segment, ti ga ne bo treba nikoli več, kar je definitivno velik plus, a če ga ne in vmes umreš, boš moral ponavljati vse, kar si opravil do te točke. Uf, res preprost in dober koncept.

 

— Nadalje mi je zelo dober combat, a bi si želel težjih sovražnikov. Napad z dlanjo mi je nekaj najboljšega v gamingu in je točno tak, kot bi si sam želel implementacijo kamehamehaja v DBZ igrah. Likinja drsi tik nad tlemi in jo pri tem lahko malce usmerjaš, nabira energijo – in ko jo izpustiš, napade z neke vrste kamehamehajem. Škoda, da so sovražniki zelo enolični in predvsem zelo preprosti, iskreno niti v enem spopadu nisem umrl. Še vedno pa je to po duši izredno pure platformer. To ni Ratchet & Clank, ki je platformer samo v konceptu, v resnici pa je skakanja minimalno. V Demon Turfu je skakanja 95 %, 5 % pa je bojevanja. Komu se ob takih procentih zasvetijo oči, bo v igri užival.

 

— Seveda so pa tudi minusi. Igra mi plapola nekje med 6 in 7/10, kar moram reči, da je pretežno prekletstvo indie iger, ki imajo nekatere segmente razdelane vrhunsko, pri drugih pa zmanjka (ampak mainstream igre pa so pogosto tako nezanimive, da itak tudi o sedmici ne morejo sanjat). Prvi minus mi je vizualnost, ki je res nenavdihujoča, predvsem pa mi je nezanimiv design stopenj, kar mi je res konkreten minus, ki mi zbije eno polno oceno – namreč zanimive stopnje so mi zraven gibanja razlog, da tako obožujem ta žanr. Tukaj sicer imamo vse klasike od stopenj (horror vibe, puščava itd.), ampak vse je odeto v zelo nadležne barvne filtre. Prav tako mi ne odgovarja zgodba. Likinja mi je sicer na čase huda carica, njen attitude mi dogaja, ampak nekako ne začutim viba celotnega sveta.

 

HeaderGif_1.gif?t=1650027186

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 15 urami:

Po trailerju sodeč mi ima res dobro glasbo, sam izgled (art design, ne grafika) mi je res smeti, da ni večjih. Kje se skriva genialnost? Gameplay?

Meni je igrico pred kakšnim tednom prvič omenil Ezoterik. Najprej sem bil v thefuck je to moodu, potem pa sem šel raziskovat in ugotovil, da igrica dejansko že dobiva cult following. Kolikor sem uspel ujet iz redkih postov o igrici, je največja odlika res huda svoboda in to, da je nekdo v JRPG vrgel vse JRPG stvari, ki si jih lahko zamišljaš. Elemente klasičnega JRPG combata, elemente tactical RPG-jev ala Final Fantasy Tactics, platformanje, metroidvania elemente, puzzle v slogu The Golden Sun, taming monsterjev v slogu Pokemonov, exploration kot ga ponavadi JRPG-ji deliverajo šele post endgame ... Igraš pa dejansko lahko, kot sede tebi. Lahko rešiš puzlo in dobiš ključ za prehod skozi goro, lahko probaš na drugo stran prit s platformanjem, lahko brute forcaš s combatom ... Pač tip je očitno na list papirja po alinejah izpisal vse elemente najrazličnejših JRPG-jev in pol je razmišljal hmmm, kaj bi dal v svojo igrico. In pol je rekel, fuckit, bom dal VSE. Skratka, igra ekspresno hitro dobiva na cult followingu. Jaz sem jo kupil včeraj in igral sam malo začetka, sem pa zelo hyped. Grafika je drgač kot je, jebiga, en tip je naredil, tako da neki utrujal ne bom glede tega področja :D.

Povezava do prispevka

Ampak jaz sem itak nagonsko hyped nad temi malo čudnimi projekti. Dosti bolj mi zaigra srce, ko vidim nekaj takega, kot da vidim nek generični JRPG tipa Dragon Quest 11, kjer sem res umiral zraven od dolgčasa. Saj Demon Turf, ki ga zgoraj opisujem, je podobna scena. Igrica zelo flawed in realno 6/10, sam po neki strani pa najbolj kompetenten 3d platfomer od trenutno aktualnih

 

Tbh mi je malo škoda, da na forumu še vedno zelo malo uporabnikov recogniza te slabo zgledujoče igrice, si želim več debat, sploh ker pogosto deliverajo neke gameplay koncepte, ki jih potem mainstream revolucionarno odkrije 8 let kasneje in pobira 10/10 na IGN za inovativnost :D 

 

Drgač pa evo, dva nova indie ne-pixel gnusača, ki mi zgledata zanimivo:

 

ETERNAL THREADS https://store.steampowered.com/app/1046790/Eternal_Threads/

RECURSIVE RUIN https://store.steampowered.com/app/1561890/Recursive_Ruin/

Povezava do prispevka

Uuu, Ezoterik, veš kaj še moramo sprobat, CRUELTY SQUAD. To sem slišal kar nekaj commentov, da je najjači immersive sim možen, ampak jaz še kar nisem zbral poguma, da bi šel konkretno igrat, ki igrica zgleda dobesedno kot bruhanje, kot da bi igrificiral brzostrelka spamer poste

 

ss_aec690a2ac46f81dfb2f3d86843fed3c33b68a44.600x338.jpg?t=1625255421ss_6bd2cc6b7ccb38e8923df55fd5408910969fca99.600x338.jpg?t=1625255421

ss_19f4f196d243e3c9220c437588ae5d5172b49907.600x338.jpg?t=1625255421ss_043664c908bea3bacf62ff347867f4b7d1a6a0ad.600x338.jpg?t=1625255421

 

Ta fuck no :avadodo:

 

https://store.steampowered.com/app/1388770/Cruelty_Squad/

 

  • Račka +1 2
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 1 uro:

Uuu, Ezoterik, veš kaj še moramo sprobat, CRUELTY SQUAD. To sem slišal kar nekaj commentov, da je najjači immersive sim možen, ampak jaz še kar nisem zbral poguma, da bi šel konkretno igrat, ki igrica zgleda dobesedno kot bruhanje, kot da bi igrificiral brzostrelka spamer poste

 

ss_aec690a2ac46f81dfb2f3d86843fed3c33b68a44.600x338.jpg?t=1625255421ss_6bd2cc6b7ccb38e8923df55fd5408910969fca99.600x338.jpg?t=1625255421

ss_19f4f196d243e3c9220c437588ae5d5172b49907.600x338.jpg?t=1625255421ss_043664c908bea3bacf62ff347867f4b7d1a6a0ad.600x338.jpg?t=1625255421

 

Ta fuck no :avadodo:

 

https://store.steampowered.com/app/1388770/Cruelty_Squad/

 

mislm da je eden od naših najljubših youtuberjev naredu video kako igra tole, men je to preveč jarring

Povezava do prispevka
Ezoterik reče Dne, 18. 5. 2022 at 20:16:

Crystal Project je life. Kupte kupte kupte sam 11,59 evra

Sem imel zdaj eno seanso, zelo je addicting. Imam party rogue, warrior, cleric, warlock - igram na normal. Sem bil v dilemi med normal/hard, ampak me je v opisu normal mode prepričalo, ker baje ni treba grindat :D 

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 2 urama:

@Hernier Kaj je s temi Indie igricami, da tok drzijo ceno? Zdele sm za Tunic, Patrick's Parabox in Cruelty Squad gledal, tipcki kr hocejo polno ceno, tut pri resellerjih je polna cena, zgleda ni blo nobenih konkretnih znizanj. Pa slednja je stara eno leti in res izgleda kot driska izgubljenih fantov iz dezele Nije.

Ja so kr drage igračke. Čeprav v Patriku sem jaz nabral ene 10 ur, da sem obrnil večino ugank, pa s tem, da sem res že ko pes nadrkan to premikanje boxov, tako da za 15 evričev je res proper dolžina

 

Tunic je itak vreden svojega keša, gre zaenkrat po moji ELITNI ĆAMIL OCENI poleg Elden Ring za najboljšo igrico letos

 

Zdaj driskica Cruelty Squad pa ne vem. Mene na polno mika ubavit, samo prav ne morem kliknit na buy it, ker mi zgleda preprosto preveč driskasta, celo za moje standarde, kjer še Stephen's Sausage Roll zgleda za preživet v redu :D.

 

Čakam pa na znižanje OlliOlli Worlda, to si tudi želim sprobat

Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...