TrippinBalls Objavljeno 23. september 2020 Share Objavljeno 23. september 2020 (urejano) a še ta udarec. če greš na optiko rabiš še eno dodatno škatlo več v obliki pretvornika pizda a ni že tko preveč vseh teh črnih škatl. EDIT: A če maš telekomov internet je tist pretvornik ob enem tud modem al tud oni tlačijo še eno škatlo? 23. september 2020 uredilo bitje Super Km3t Navedek Povezava do prispevka
Me3do Objavljeno 23. september 2020 Share Objavljeno 23. september 2020 (urejano) Ni pretvornik per se, ampak ma svoj namen, da zaključi gpon Optični access oziroma ftth maš dve tehnologiji: Gpon in p2p Pri p2p maš direktno optični kabel speljan iz switcha v isp omarici do svojega routerja Pri gpon pa maš dodaten hardver, ki ti omogoči da lahko eno optično vlakno splitas (pasivno) in priključiš več uporabnikov ter zaradi tega maš precej manj aktivne opreme (switchev) kot v primerjavi z p2p Drugače pa drži, maš zdej modele ki imajo gpon in modem/router v eni škatli 23. september 2020 uredilo bitje Me3do 2 Navedek Povezava do prispevka
hawa meyta Objavljeno 27. september 2020 Share Objavljeno 27. september 2020 eno čisto btw vprašanje; morda kdo ve, kakšne so možnosti obdržat e-poštni naslov (Telekom) ob menjavi ponudnika? še velja, da lahko proti plačilu še vedno uporabljaš njihov poštni predal? Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 27. september 2020 Share Objavljeno 27. september 2020 lahk ja. pomoje je ene 2e 1 Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 27. september 2020 Share Objavljeno 27. september 2020 Super Km3t reče Dne, 23. 9. 2020 at 13:32: a še ta udarec. če greš na optiko rabiš še eno dodatno škatlo več v obliki pretvornika pizda a ni že tko preveč vseh teh črnih škatl. EDIT: A če maš telekomov internet je tist pretvornik ob enem tud modem al tud oni tlačijo še eno škatlo? naceloma je vgrajen, lahk je pa tud ločen. Sam skor zihr bo vgrajen, ker bo g68 al pa fritz za poslovne. 1 Navedek Povezava do prispevka
mumbo360 Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 guru reče Dne, 10. 9. 2020 at 19:38: A imamo na mn3 še enega Telemach posrednika/zastopnika? Se mi zdi, da je v preteklosti bil nekdo... Mumbo? Rabim ene par info iz prve roke Da. Komaj zdaj videl post. Če še rabiš napiši ZS. Btw, tisti ki imate telemach FIX storitve in si vklopite e-račun se paket nič ne podraža, drugače je pa plus 1 eur. Navedek Povezava do prispevka
guru Objavljeno 4. oktober 2020 Share Objavljeno 4. oktober 2020 Hvala, sem že zrihtal Navedek Povezava do prispevka
Interceptor Objavljeno 7. oktober 2020 Avtor Share Objavljeno 7. oktober 2020 mamo koga tuki na telemachu? rabem par informacij glede menjave paketa. (lihkar sem se preselil, pa je v bajti nek prastar paket) ... edit: videm da je mumbo, 2 posta zgori. Sory, bom poslal PM, lahko se zbriše post. Navedek Povezava do prispevka
1min3 Objavljeno 9. oktober 2020 Share Objavljeno 9. oktober 2020 Ima kdo kaj izkušenj z optiko pri A1? Kako je kaj z zanesljivostjo na dolgi rok in pa odzivnimi časi pri morebitnih napakah? Pri meni so jo priklopili ta teden in je izkušnja zaenkrat tako prijetna kot kolonoskopija brez anestetika... Razmišljam, da bi takoj skenslal in ostal na starem operaterju (T-2). Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 9. oktober 2020 Share Objavljeno 9. oktober 2020 nimam nobenih izkusenj, sam wtf, kaj je pa tok narobe? Navedek Povezava do prispevka
1min3 Objavljeno 9. oktober 2020 Share Objavljeno 9. oktober 2020 Od ponedeljka (priklop) pa do danes še niso uspeli urediti, da bi zadeva sploh delovala. Tehnična pomoč je nedosegljiva (enkrat čakal dejansko 16 min na liniji in potem obupal). Avtomatski odzivnik pove, da bodo v "najkrajšem možnem času poklicali nazaj". Najkrajši možni čas je očitno naslednji dan. Enkrat so poklicali in zvonili celih 10 sekund (telefona slučajno nisem imel v bližini) in nato odložili. Seveda jih nazaj ne moreš poklicati, ne da bi šel preko odzivnika. Drugič sploh niso poklicali ampak sem samo dobil sporočilo, da so me poizkušali kontaktirati, pa kao nisem dosegljiv... Ko že koga dobiš na linijo pa smrkavec komentira "če vam kaj ni OK pa dajte reklamacijo"... itd. Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 9. oktober 2020 Share Objavljeno 9. oktober 2020 noro... zgleda majo res smeti service desk. Ponavad pomaga, če pošleš na mail pritozbo, si čim bolj tečen pa daš v cc PR ipd službe. Navedek Povezava do prispevka
1min3 Objavljeno 9. oktober 2020 Share Objavljeno 9. oktober 2020 Res totalne smeti. Hitrost njihovih reakcij je tudi neverjetna. Ponedeljek, 5.10.: Priklop okoli 14h. Tip, ki je priklapljal reče, da bo zadeva delovala čez cca. 30-60 min. Pridem nazaj s šihta okoli 18h. Ledica za linijo ne sveti, zadeva ne deluje. Probam klicati tehnično pomoč - seveda "polno zasedeni". Nekaj pred 20h živčen kličem random A1 shop (mislim da BTC), da mi uspe govoriti vsaj z eno živo osebo. Reče, da bodo pogledali kaj se dogaja in javijo nazaj. Res pokliče nazaj in pove da je očitno nekaj šlo narobe, in da so ponovno podali zahtevo, da operater (Telekom) vklopi linijo na centrali. Torek, 6.10.: Zjutraj ledica res sveti, ampak zadeva še vedno ne deluje. Kličem pomoč, čakam ko idiot, nič. Okoli 11h vrnejo klic - ampak tistega od prejšnjega dne! Noben nič ne ve za kaj se gre, da bodo preverili in javijo. Seveda ne javijo. OK, mogoče so pa zrihtali. Pride boljša polovica domov, pove, da še vedno ne dela. Kličem še enkrat, še s šihta - seveda brez uspeha. Tisti dan ne uspejo dati nič več od sebe. Sreda, 7.10.: Stara pesem. Novica je, da so napako javili naprej upravljalcu omrežja (Telekomu) - to sem seveda moral izvrtati sam. Predvidevam, da je bilo to storjeno že v ponedeljek ali pa vsaj torek. Zvečer napišem razf* email, naj končno uredijo zadevo. Četrtek, 8.10.: Nobenega odziva. Omenjeno sporočilo o kvazi neuspelem klicu (med klici na telefonu nič). Zraven celo pripišejo, da se jih da kontaktirati preko Viberja. OK, tam so celo nekoliko bolj odzivni (ko jim ponovno opišem vse lepe trenutke, ki jih doživljam z njimi). Po parih sporočilih uspem izvedeti, kdaj bi lahko zadeva delovala - in sicer da ima operater (Telekom) časa 3 dni, da reši zadevo. Danes: nope. Kličem kar na naročniško službo, da jih vprašam, ali bodo upoštevali 100% rabat pri prvem računu (imajo kao nek policy, da po ne vem kolkih urah) ali naj kar takoj skenslam naročnino. Tip mi pove, da ne more tega vedeti, ker dokler zadeva ne deluje ne morejo določiti koliko časa ni funkcioniralo. Mi pa pove da se pa more počasi zrihtat, ker so napako javili 7.10. (!!!) upravljalcu, tako da najkasneje nekje tekom sobote. Sej kapiram, da ko dajo stvar naprej, je do neke mere izven njihovih rok (ajde še zmeraj bi verjetno lahko malo pritisnili). Ampak da že samo za to, da javijo naprej, rabijo 3 dni je pa preko vseh razumnih mej. Pa če ne bi sam klical in javljal da ne deluje, težil bi se verjetno stvar podaljšala za 1x. 1 Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 9. oktober 2020 Share Objavljeno 9. oktober 2020 @1min3 pejt stran od njih in to za vsako ceno, ker se ti bo scufalo kolega je pri njih vzel optiko, modem je na random crkoval in ceprav jim je takoj zacel tezit, da naj mu zamenjajo modem, je trajalo dobre TRI MESECE, preden so mu ga dejansko menjali (zdaj vse dela normalno) nesteto mailo, klicev, dva obiska v poslovalnici, ni da ni, res bolano modeli so mu stalno zatrjevali, da je modem nov in ne more biti z njim nic narobe, fakin lol en drug model, ki je v lokalu isto presaltal s t2 na a1, tehnik pride, kao priklopi in gre, nakaj ugotovijo, da nic ne dela (pos terminal, internet, nula) klice takoj na support, ga odpikajo, da bo moral pocakat en teden, ker imajo guzvo valda je znorel in sel osebno tja v poslovalnico, naslednje jutro je bil tehnik nazaj ko je prejsnji dan montiral zadevo, je prerezal kabel (kar pomeni, da niti testiral ni zadeve ob montazi, sicer bi hiutro pogruntal, da je nekaj narobe) dobesedno shit tier ponudnik, raje placujem vec kjerkoli drugje, kot da se jebem s temi retardi 1 Navedek Povezava do prispevka
1min3 Objavljeno 9. oktober 2020 Share Objavljeno 9. oktober 2020 Hvala za tale info. Pomoje bom res kar kenslal. Navedek Povezava do prispevka
1min3 Objavljeno 12. oktober 2020 Share Objavljeno 12. oktober 2020 Retardi skenslani. Mimogrede, tisti trije dnevi, v katerih naj bi upravnik omrežja odpravil napako so v resnici trije dnevi, po katerih človeka omenjeni upravnik omrežja pokliče, da vpraša kdaj je doma, da mu lahko sporoči datum kdaj pride njihov tehnik. Niti ne določijo datuma/ure takoj ob klicu... Sem rekel naj se niti ne matrajo. Navedek Povezava do prispevka
VonGriffin Objavljeno 12. oktober 2020 Share Objavljeno 12. oktober 2020 (urejano) saj Telemach je ista katastrofa, novo polozena optika in drugi vecji izpad. Prvic so trdili da je bila "administrativna" napaka (aka pri registraciji modema) me zanima kaj bodo sedaj zmutili nivo nesposobnosti in neznanja sploh ko se pogovarjas z visjimi tehniki je resnicno baf, problem je da ne mores cisto nic, reklamacije ti ignorirajo, telefon odlozijo jebena mafija 12. oktober 2020 uredilo bitje VonGriffin Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 12. oktober 2020 Share Objavljeno 12. oktober 2020 mja, T2 in Telekom sta pa precej dražja, če vzameš samo net js bom ravnokar menjal na A1, ker je 25€ za 100/20 res najceneje sej ne bi, če mi ne bi Telemach prevzel moje ponudnika in dvignil cene za 20/20 iz 21€ na 35€ (in kao pustil na 21€ do konc leta) Hkrati je pa men že let neuradno vleklo 60/60, par tednov nazaj so pa spustili nazaj na 20/20 sam upam lahko, da se ne bom zaklal Navedek Povezava do prispevka
rajc Objavljeno 13. oktober 2020 Share Objavljeno 13. oktober 2020 Jaz imam zdaj A1 slab mesec pa zaenkrat ni bilo nobenih težav (razen to, da sem jih en mesec čakal, pa potem še cel dan, da so prišli priklopit - tle je bil kriv telekomovec, ker njim čas drugače teče). Še ta njihov modem/router je ubistvu čist ok, wifi mi brez problema vleče v 2 štuka in po vrtu. Navedek Povezava do prispevka
1min3 Objavljeno 13. oktober 2020 Share Objavljeno 13. oktober 2020 (urejano) Berbasecks reče pred 17 urami: mja, T2 in Telekom sta pa precej dražja, če vzameš samo net js bom ravnokar menjal na A1, ker je 25€ za 100/20 res najceneje sej ne bi, če mi ne bi Telemach prevzel moje ponudnika in dvignil cene za 20/20 iz 21€ na 35€ (in kao pustil na 21€ do konc leta) Hkrati je pa men že let neuradno vleklo 60/60, par tednov nazaj so pa spustili nazaj na 20/20 sam upam lahko, da se ne bom zaklal Pri T2 je 100/10 ravno tako 25€. Žal se je za to ugodnost treba vezati za 2 leti, ampak vsaj velja za celotno obdobje. Ker imam pri A1 še 2 telefonski naročnini bi me pri njih net prišel celo 21€, ampak mi res ni vredno živcev. Sej dokler deluje je verjetno vsak ok. Realno stanje se pokaže, ko nastopijo kakšne težave. Pri T2 sem mogoče imel izpad (vsaj da sem ga opazil) ali kakšno drugo težavo ene 3x v zadnjih nekaj letih. Vsakič sem jih uspel dobiti (razmeroma hitro - čisto takoj itak nisi nikjer na vrsti) na telefon, težava je bila urejena tekom pogovora ali pa v roku pol ure. Je pa res, da imamo v bloku tako njihovo (kot tudi Telekomovo) optiko in tako niso vezani na Telekom pri odpravljanju težav v omrežju. Iskreno upam, da boš imel kaj boljšo izkušnjo. Enako rajc91. 13. oktober 2020 uredilo bitje 1min3 Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 13. oktober 2020 Share Objavljeno 13. oktober 2020 zame je tuki osnovni pogoj, da ni vezave starši so sicer s paketom na A1 zadovoljni (sicer drug konc Slovenije), mlajši brat pa s samim netom tud (k to je dost bv spraševat starše) Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 13. oktober 2020 Share Objavljeno 13. oktober 2020 A sploh še pri katerih teh operaterjih dela kdo drug kot študenti? Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 13. oktober 2020 Share Objavljeno 13. oktober 2020 rezidenčni first level je pomoje skor povsod študentski, mislim sicer na telekomu je kr neki folka redno zaposlenga na rezidenčnem delu, ampak to ne pomen, da boš zato kej bolši service mel (čeprav imo ma Telekom dobr helpdesk). Navedek Povezava do prispevka
VonGriffin Objavljeno 13. oktober 2020 Share Objavljeno 13. oktober 2020 Ezoterik reče pred 2 urama: rezidenčni first level je pomoje skor povsod študentski, mislim sicer na telekomu je kr neki folka redno zaposlenga na rezidenčnem delu, ampak to ne pomen, da boš zato kej bolši service mel (čeprav imo ma Telekom dobr helpdesk). Tko kot varko ko nimas vec kaj od zivljenja pricakovat ali zelet gres delat na Telemachov helpdesk, mene samo zanima ce tko delajo z poslovnimi strankami, Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 13. oktober 2020 Share Objavljeno 13. oktober 2020 No idea, kokr poznam folk, ki je delu na Telemach klicnem centru (bivši Tuš) je dobesedno najhujši hellhole možn. Je pa res, da noben ne dela več tm, tko da ymmv. Navedek Povezava do prispevka
VonGriffin Objavljeno 13. oktober 2020 Share Objavljeno 13. oktober 2020 (urejano) nikak jim ne rata pravilno nastaviti bridge mode na enem huvawei gpon in modem/router v eni škatli jajcu ki ga je ze @Me3do omenjal tle enkrat jim je ratal po tednu moledovanja, vendar so par dni nazaj hitrost v paketu povecal in znova sesuli modem za en dan, ponovno vkljucil in seveda ne v bridge nacinu, tko pa kot pri dusevnih bolnikih spet teden dni klicarjenja za taksno osnovno storite to je tak nivo nesposobnosti k niti moja domislija ne dohaja in edino kaj lahko storis je da moledujes da porihtajo 13. oktober 2020 uredilo bitje VonGriffin Navedek Povezava do prispevka
1min3 Objavljeno 5. november 2020 Share Objavljeno 5. november 2020 Drugače je A1 deliveral še ful smeha. Po treh tednih od priklopa/javljanja napake kličejo s Telekoma, da bi prišli pogledati kaj je narobe - torej slaba 2 tedna po tem, ko sem že odpovedal narocnino. Ok, A1 očitno ni javil, da je odpovedano... Par dni kasneje kličejo z A1, da bi pa oni prišli _priklopit_ internet. ?!?! Še par dni kasneje kličejo spet s Telekoma, da ne morejo zaključit zadeve, dokler ne rešijo težave. Z njihovim tehnikom dejansko zrihtava zadevo preko telefona... Napaka je bila pri “mojstrskem” priklopu A1 tehnika in ne na Telekomovi strani... Še zadnja cvetka - internet je v tistem trenutku še vedno deloval, kljub temu da je pogodba odpovedana... Navedek Povezava do prispevka
Jurus Objavljeno 5. november 2020 Share Objavljeno 5. november 2020 Nikoli nisem imel toliko problemov z eno firmo, kot sem jih imel z A1. Definicija nesposobnosti. Prvi dan, ko mine vezava, grem drugam. Navedek Povezava do prispevka
Arbenowskee Objavljeno 9. november 2020 Share Objavljeno 9. november 2020 Hvala za komentarje. sem bil na tem da grem k njim, pa bom zgleda ostal pri t-2 Navedek Povezava do prispevka
HellAngel Objavljeno 14. december 2020 Share Objavljeno 14. december 2020 Trenutno imam optiko na T2 200/20, vezava za dve leti. Dela BP. Mam njihovo škatlo in omogočen wireless. Na A1 pa ne grem nikakor. Sem slišal preveč slabih uporabniških izkušenj z njihovim helpdeskom. Žena je nucala tri mesece da je sploh odjavla telefon. Nekak se mi zdi da pr nas ni neki baš izbire internetnih ponudnikov. Maš edin razpon med "dragi-ko-pes" in "nesposobni". Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.