Skoči na vsebino

[PS4/5] Gran Turismo 7


Priporočeni prispevki

kemik reče Dne, 23. 5. 2022 at 12:35:

 

Kategorija C sem mislil DR, torej drivers rating, torej tvoj rank glede na skill. Maš te kategorije: E, D, C, B, A, A+, S. Ta je isti v vseh skupinah vozil. 

 

Začneš kot E, tako da čist možno da če nisi ful igral si trenutno še v E ali D, napreduješ preprosto z dobrimi uvrstitvami. 

 

Potem maš pa še SR, to je pa sportsmaship rating - će se zaletavaš, quitaš, žvališ druge tipe na štartni liniji, ti gre na dol. Če imaš recimo SR C, potem tut v DR neboš mogu višje kot C. 

 

Jaz isto guram samo daily races in to je to, trenutno mi je C res pisan na kožo, zmeri dobre bitke, v top 5, tut kakšne stopničke... Imaš pa spodaj še nek championship ki je pomoje sam ob določenih terminih, to še nisem probal. 

 

V torek sem peljal Monzo daily v C skupini - skoraj zmagal eno dirko - vodil 2 sekundi pred zadnjim krogom in spušil vse zaradi psihičnega pritiska, ker sem zadnji krog non stop gledal v vzvratno - na koncu se mi tip v parabolici uspe zarit ravno za zadnjo luč, da sem ga mogu spustit mimo - pizda sem bil jezen. :D

Treba delat na psihološki spremi. :D

Parkrat sem bil 3., ko me ni kdo zrinil v prvih dveh šikanah, al pa v zadnjem krogu - to mi je malo drek, ker tipi dobijo samo 5 sekund, ti pa zgubiš praktično vse - tudi to se zgleda moram malo bolje navadit branit svojo linijo, da se mi vsaj zabijajo v rit in ne v bok. :D

 

Eno vprašanje (ker sem dirkal z izposojenim Subarujem WRX) - kaj je kaka prednost, če igram s svojim?

V smislu, če moje nastavitve podvozja ostanejo, ko se aplicira BoP?

 

 

Povezava do prispevka

Pizda, js sem pa ful slab v Monzi, oz. tam nekje 4-5, dokler ne fašem penaltija ki mi zjebe dirko. Mam filing da folk zavira ful na yolo oz res težko prehitevam na tej progi in skor vsako dirko fašem ene 3 sek, poleg tega ta teden prvič zares vozim to progo in jo še mal študiram. 

 

To s psiho je pa res ja, uno ko si hunter je easy mode, ko si ti huntan je pa kontroler hitro moker. :D Kakšen maš qualy time? 

 

Za nastavitve ne vem, če  podvozje ne vpliva na PPje pol zna bit da ti ostane. 

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 51 minutami:

Ne spomnim se več točno al je 1:49,3.., al je 1:48,9 - moram pogledat

Me dirko pridem max tam okrog 1:50 - verjetno, ker ti igra dal poln tank med dirko, al?

 

Ja, podvozje tudi vpliva na PP - torej če nastavim boljše podvozje, mi bo zbilo več konjev/navora in dodalo kile?

 

 

 

 

 

Nice, kar sem js igral je tole kr P1 v C kategoriji ponavadi. 

Ma pomoje karkoli ti ureja PP ne velja za online dirke, tko da zna bit da tudi če vzameš svoj avto boš mel defolt setting. Ne vem, probaj. 

 

Ripper reče pred 19 minutami:

Jst sem si za ACC dostikrat pomagal s takimi posnetki...

 

 

 

Bo treba ja. :D

Sej osnove so jasne, bremzaj pred zavojem, čim več hitrosti iz ovinka s sabo, sam včasih pa med dirko kkšnega mojstra vidiš kako poheka ovinek in si sam uno nigga what. 

Povezava do prispevka
kemik reče pred 4 urami:

Nice, kar sem js igral je tole kr P1 v C kategoriji ponavadi. 

Ma pomoje karkoli ti ureja PP ne velja za online dirke, tko da zna bit da tudi če vzameš svoj avto boš mel defolt setting. Ne vem, probaj. 

 

Ja, tam med 1. in 4. mestom sem bil s tem časom - na koncu mi je vrglo nekaj nasprotnikov in B kategorije, ki so me pošolali (predvsem v tem, kako s komolči mimo). :D

Med dirko pa nisem šel nikoli izpod 1:50 - kot da je avto počasnejši, kakor za kvalifikacije?

Povezava do prispevka
Ripper reče pred 5 urami:

Jst sem si za ACC dostikrat pomagal s takimi posnetki...

 

 

Sej v GT7 lahko pogledaš vožnje top 10 najhitrejših, pa hitro vidiš, kje so hack cone.

Sej jaz drugače Monzo poznam dobro, nimam se več kaj dosti naučit - bolj so problem ti živi nasprotniki, ki ne veš kaj jih prime - če vidi, da ne bo zmagal, se ti zadnji krog zabij v rit, al pa proba neki nemogočega in uniči dirko tebi in sebi - vi, ki igrate online že dolgo, ste verjetno navajeni - meni pa je kar kulturni šok. :D

Povezava do prispevka
trpotec65387628363 reče pred 13 urami:

Haha ker update. Japanese Polyphoney, go fuck yourself.

 

Zakaj?

Jaz sem prebral spisek na brzino, je kar dosti popravkov in dodatkov...če sem prav razumel, imaš zdaj tudi top svetovne čase za circuit experience.?

Pa nekaj novih layoutov stez.?

Nove cafe misije, dosti novih SP dirk - je še kar vsebine.

Nekaj od tistih enournih dirk in nekaj sektorjev za določene circuit experience so resetirali ranking boarde, ker se je zgleda dalo goljufat...

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 21 urami:

Ne spomnim se več točno al je 1:49,3.., al je 1:48,9 - moram pogledat

Me dirko pridem max tam okrog 1:50 - verjetno, ker ti igra dal poln tank med dirko, al?

 

Ja, podvozje tudi vpliva na PP - torej če nastavim boljše podvozje, mi bo zbilo več konjev/navora in dodalo kile?

 

 

 

Kokr vem je online vse BOP tako da se noben settings ne shrani če spreminjaš kako podvozje ipd. Razlika je samo v tem da imaš pac svoj avto in lohka spremeniš livery in to. Js sm tudi kupu WRX čeprav se mi zdi da je po updejtu Supra top.

 

Spremenil so drugače mal BOP z včerajšnjim updejtom, beetlu in WRXu so znižali mal konjev. Pa tudi končno ni več penaltyjev za čisto male dotike.

 

Drugače pa itak takih časov k vidiš tiste top 10 folk ne vozi online. Sej vidiš po replayih da tam ga pač pushajo za kvalifikacije in so ves čas on the edge. Vcas kake proge kr driftajo na pol po travi kje. Pomojem rabiš kar velik poskusov da ti uspe tak krog, ne moreš ravn consistently tko vozit.

 

Če maš 1:48 na Monzi znaš vozit kar dobro verjemi :D. S takim časom si lahko B ali A rank.

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 2 urama:

 

Zakaj?

Jaz sem prebral spisek na brzino, je kar dosti popravkov in dodatkov...če sem prav razumel, imaš zdaj tudi top svetovne čase za circuit experience.?

Pa nekaj novih layoutov stez.?

Nove cafe misije, dosti novih SP dirk - je še kar vsebine.

Nekaj od tistih enournih dirk in nekaj sektorjev za določene circuit experience so resetirali ranking boarde, ker se je zgleda dalo goljufat...

Od vsebine so trije avti in tri novi meniji. Vsak po 3 dirke. Se pravi skupaj 9 novih eventov z zanič payoutom. Proge nove nobene, prav tako ne layouta. Da za to rabijo en mesec+? 

 

Večina bi si želela kariere kot je bila v gt4 npr, ko si dejansko mel nek občutek napredka. Samo tega tako ne bo. 

 

Za buge me pa tak boli k, ker enega odpravijo in je 10 novih 😂

Povezava do prispevka
Gapi182 reče pred 24 minutami:

Kokr vem je online vse BOP tako da se noben settings ne shrani če spreminjaš kako podvozje ipd. Razlika je samo v tem da imaš pac svoj avto in lohka spremeniš livery in to. Js sm tudi kupu WRX čeprav se mi zdi da je po updejtu Supra top.

 

Spremenil so drugače mal BOP z včerajšnjim updejtom, beetlu in WRXu so znižali mal konjev. Pa tudi končno ni več penaltyjev za čisto male dotike.

 

Drugače pa itak takih časov k vidiš tiste top 10 folk ne vozi online. Sej vidiš po replayih da tam ga pač pushajo za kvalifikacije in so ves čas on the edge. Vcas kake proge kr driftajo na pol po travi kje. Pomojem rabiš kar velik poskusov da ti uspe tak krog, ne moreš ravn consistently tko vozit.

 

Če maš 1:48 na Monzi znaš vozit kar dobro verjemi :D. S takim časom si lahko B ali A rank.

 

Ma ja, v dirki itak največ profitiraš, če odvoziš konsistentno, ker so ostali dost po pesku. :D

Ajde, verjetno je v S in A+ drugače. 

 

Včerej sem skoraj prelomil kontroler v qualijih, vem kje imam še pol sekunde gladko, ampak zmeri nekej zajebem in grem potem raje dirko vozit. Ubistvu res dobra proga, škoda ker me cel vikend ni potem bo pa že druga. 

 

trpotec65387628363 reče pred 7 minutami:

 

 

Večina bi si želela kariere kot je bila v gt4 npr, ko si dejansko mel nek občutek napredka. Samo tega tako ne bo. 

 

 

 

Pomoje maš ti narobne predstave o tej igrici. :D

To ni ta igrica, tukaj si moraš zabavo poiskat sam  :D

 

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka

Potem so pa nekaj hudo zajebali.

 

Zabava je bila, ko si za 10k kupil eno kanto in probal z njo čimdlje prilezt. Zdaj pa tako že v menijih dobiš polno avtov, za praktično končat vse dirke.

 

Pa daleč od tega, da mi igra ni zabavna, samo vsebinsko mi je prazna.😁 še vedno uživam zbirat te pokemone.

 

Vsaj nagrade za custom dirke naj zvišajo. 

Povezava do prispevka

Te 3 nove kofe misije je u bistvu 9 dirk z istimi felerji, brez kvalifiakcij, leteči štart, začneš nekje na koncu in potem loviš. S tem da kei car dirke so pogojne zanimive, naslednji dve misiji sta pa diraknje z vesoljskimi ladjami. Concepti so dejansko kr neki, zmišljeni avti, Gr.1 pa tud lahko furaš koncepte. In tako voziš avto, ki ga na stock settingsih pelješ na šlajfo in postaviš čas pod 6:00 :D

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 51 minutami:

Te 3 nove kofe misije je u bistvu 9 dirk z istimi felerji, brez kvalifiakcij, leteči štart, začneš nekje na koncu in potem loviš. S tem da kei car dirke so pogojne zanimive, naslednji dve misiji sta pa diraknje z vesoljskimi ladjami. Concepti so dejansko kr neki, zmišljeni avti, Gr.1 pa tud lahko furaš koncepte. In tako voziš avto, ki ga na stock settingsih pelješ na šlajfo in postaviš čas pod 6:00 :D

Ma ja na žalost ne moreš kaj več pričakovati od GT. To je pač simulator z nekaj single player contenta. Bolj kot ne edini AAA sim tko da je lahko veliko igre popolnoma half assed ker ni konkurence. Realno je to najslabši AI v racing igrah. Sploh ni AI, avti pač peljejo svoj line in so kot tanki. Bomo videli kako bo ko pride Sophy AI... če sploh kdaj pride.

Povezava do prispevka

AI je glup ko točka, samo glede na vse ostalo v igri niti ne moti pretirano, pač dotiki so res neboleči, kar vem niti ena dirka vs AI iz rednega programa nima poškodb? Mene res tilta samo v misijah na prehitevanje, kjer je dotik avtomatičn fail, AI te pa zriva z linije in se med prehitevanjem sploh ne zaveda okolice.

 

Drugač pa ne vem kok je GT sim, AAA ali navadn. Kar se tiče sim scene (forumi, subredditi, namenske stvari, organizirani turnirji, konference itd) GT ne obstaja. Valda je GT po cifrah večji, samo ACCjev je prodanih več kot miljon, kar je za hardcore sim omejen samo na eno serijo ogromno.

 

Sem pa ob izidu na polno nažigal GT7 in praktično nič ostale dirkačine, potem pa odfural eno sezono ACC turnirja in kar nekaj ur v AC challengih, in ko sem včer spet mal sprobal GT7 sem bil kr mal presenečen kako arkadna in brez detajlov je. Glede detajlov bi rad probal GT7 na nek proper setup z DD volanom, da bi videl kok je problem v padu in kok v igri. AC nima neki napredne aerodinamika, model gum ni več up to date z novimi simi, šlajfa pa je lasersko skenirana in ko greš iz AC v GT7 na pad je ko bi se vozli po tepihu.

 

Ta video drugač kar dobr povzame kako se vozijo proper simi in kam pade GT.

 

 

Pa btw, a se komu zdi, da je zadnji patch mal zjebal grafiko? Men se pri enih dirkah zdi, da mi na začetku v zunanjem pogledu mal šteka in da je več pop-ina med dirkam.

Povezava do prispevka
Gapi182 reče pred 9 urami:

Kokr vem je online vse BOP tako da se noben settings ne shrani če spreminjaš kako podvozje ipd. Razlika je samo v tem da imaš pac svoj avto in lohka spremeniš livery in to. Js sm tudi kupu WRX čeprav se mi zdi da je po updejtu Supra top.

 

Spremenil so drugače mal BOP z včerajšnjim updejtom, beetlu in WRXu so znižali mal konjev. Pa tudi končno ni več penaltyjev za čisto male dotike.

 

Drugače pa itak takih časov k vidiš tiste top 10 folk ne vozi online. Sej vidiš po replayih da tam ga pač pushajo za kvalifikacije in so ves čas on the edge. Vcas kake proge kr driftajo na pol po travi kje. Pomojem rabiš kar velik poskusov da ti uspe tak krog, ne moreš ravn consistently tko vozit.

 

Če maš 1:48 na Monzi znaš vozit kar dobro verjemi :D. S takim časom si lahko B ali A rank.

 

Ja, sej meni se tudi zdi, da svojega imaš samo če ga hočeš personalizirat

 

1:49,377 je moj najboljši čas, sem pogledal - ni baš še za B, ker tam so že 1:48,5 tipi - čeprav tudi jaz imam še lufta, samo mora uspet perfekten krog. :D

 

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 19 minutami:

 

Kviz vprašanje; kateri od spodaj navedenih je v življenju od blizu videl Gr.3 dirkalnik, kamoli vozil?

a) Kazunori Yamauchi

b) Ermin Hamidović

 

 

Sei vem da me zajebavaš 😄 Samo v GT7 so avti, ki sem jih sam vozil, pa mi ne bi bilo treba met diplomo s fizke, da povem, da se ne obnašano ravno isto. iRacing in ACC vozijo (nesponzoriran kot Hamilton GT7) dirakči kot Nico Rosberg (ima svoj yt kanal) in aktualni F1 prvak Max Verstappen, ACC je uradno podprta igra s strani SRO, organizacije za GT3 prvenstvom, ki v ACC tudi organizira dirke s pravimi dirkači. Emir je tud naštepal dost kilometrov, da ve kdaj kakšna nastavitev avta ima in kdaj nima smisla. In nenazadje Kunos, avtorji AC(C)ja delajo profesionalne simulatorje za proizvajalce in moštva. Kaz in PD so kle zraven kr olupeki 😅

 

Ti raj povej ker si na hotlap eventu v Suzuki. Jaz sem v ACC na praktično identičnem eventu (hotlap z gt3 gt-r) v Suzuki naštepal vsaj 100 krogov, kle ni šans da odfuram podoben krog brez da gre pad v TV 🤣

Povezava do prispevka
kemik reče pred 9 urami:

Ma ja, v dirki itak največ profitiraš, če odvoziš konsistentno, ker so ostali dost po pesku. :D

Ajde, verjetno je v S in A+ drugače. 

 

Včerej sem skoraj prelomil kontroler v qualijih, vem kje imam še pol sekunde gladko, ampak zmeri nekej zajebem in grem potem raje dirko vozit. Ubistvu res dobra proga, škoda ker me cel vikend ni potem bo pa že druga. 

 

Ja, za dirko je res najpomembneje nizat konstantne kroge - sicer zveni enostavno, v praksi je pa kar zajebano, sploh če si v minimalnem vodstvu in za tabo enako hitri tipi - vsak čast rl dirkačem, kakšen pritisk je šele tisto. :D

 

Kje te najbolj juga, kje zgubiš največ stotink?

Jaz moram še malo boljše naštudirat Ascari, druge dele se mi zdi da več kot toliko ne morem izboljšat...

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 14 minutami:

Sei vem da me zajebavaš 😄 Samo v GT7 so avti, ki sem jih sam vozil, pa mi ne bi bilo treba met diplomo s fizke, da povem, da se ne obnašano ravno isto. iRacing in ACC vozijo (nesponzoriran kot Hamilton GT7) dirakči kot Nico Rosberg (ima svoj yt kanal) in aktualni F1 prvak Max Verstappen, ACC je uradno podprta igra s strani SRO, organizacije za GT3 prvenstvom, ki v ACC tudi organizira dirke s pravimi dirkači. Emir je tud naštepal dost kilometrov, da ve kdaj kakšna nastavitev avta ima in kdaj nima smisla. In nenazadje Kunos, avtorji AC(C)ja delajo profesionalne simulatorje za proizvajalce in moštva. Kaz in PD so kle zraven kr olupeki 😅

 

Ti raj povej ker si na hotlap eventu v Suzuki. Jaz sem v ACC na praktično identičnem eventu (hotlap z gt3 gt-r) v Suzuki naštepal vsaj 100 krogov, kle ni šans da odfuram podoben krog brez da gre pad v TV 🤣

 

Itak da se hecam - sem hotel samo uporabit bosanca v primerjavi. :D 

 

Sem videl Suzuko, ampak nisem še nič peljal - računam na slabo vreme ta vikend. :D

 

Povezava do prispevka

Evo, sem odpeljal malo Monzo kvalifikacije in Suzuko time trial - vse s sposojenimi avti, ker sem škrt. :D

Monzo sem popravil na 1:48,806

Suzuka pa 2:00,520 - ni šlo izpod 2 minut - probavam različne avte - zaenkrat mi je še vedno brez TCS najlažje peljat Subaruja WRX, ker sem verjetno nadrkan iz Monze, lepo se pelje pa tudi Hyundai Genesis, ki ga vidim dosti vozijo (verjetno z razlogom) - bom probal malo bolj nadrkat tega Genesisa, ker se čuti potencial...moj omiljeni Porsche pa mi sploh ni všeč na tej pisti, mu ne leži preveč.

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 12 minutami:

Evo, sem odpeljal malo Monzo kvalifikacije in Suzuko time trial - vse s sposojenimi avti, ker sem škrt. :D

Monzo sem popravil na 1:48,806

Suzuka pa 2:00,520 - ni šlo izpod 2 minut - probavam različne avte - zaenkrat mi je še vedno brez TCS najlažje peljat Subaruja WRX, ker sem verjetno nadrkan iz Monze, lepo se pelje pa tudi Hyundai Genesis, ki ga vidim dosti vozijo (verjetno z razlogom) - bom probal malo bolj nadrkat tega Genesisa, ker se čuti potencial...moj omiljeni Porsche pa mi sploh ni všeč na tej pisti, mu ne leži preveč.

Poskus Supro men je top trenutno. Če te jebe kdaj kak oversteer sam mal prej zamenjaš in je to to. 

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 10 urami:

AI je glup ko točka, samo glede na vse ostalo v igri niti ne moti pretirano, pač dotiki so res neboleči, kar vem niti ena dirka vs AI iz rednega programa nima poškodb? Mene res tilta samo v misijah na prehitevanje, kjer je dotik avtomatičn fail, AI te pa zriva z linije in se med prehitevanjem sploh ne zaveda okolice.

 

Drugač pa ne vem kok je GT sim, AAA ali navadn. Kar se tiče sim scene (forumi, subredditi, namenske stvari, organizirani turnirji, konference itd) GT ne obstaja. Valda je GT po cifrah večji, samo ACCjev je prodanih več kot miljon, kar je za hardcore sim omejen samo na eno serijo ogromno.

 

Sem pa ob izidu na polno nažigal GT7 in praktično nič ostale dirkačine, potem pa odfural eno sezono ACC turnirja in kar nekaj ur v AC challengih, in ko sem včer spet mal sprobal GT7 sem bil kr mal presenečen kako arkadna in brez detajlov je. Glede detajlov bi rad probal GT7 na nek proper setup z DD volanom, da bi videl kok je problem v padu in kok v igri. AC nima neki napredne aerodinamika, model gum ni več up to date z novimi simi, šlajfa pa je lasersko skenirana in ko greš iz AC v GT7 na pad je ko bi se vozli po tepihu.

 

Ta video drugač kar dobr povzame kako se vozijo proper simi in kam pade GT.

 

 

Pa btw, a se komu zdi, da je zadnji patch mal zjebal grafiko? Men se pri enih dirkah zdi, da mi na začetku v zunanjem pogledu mal šteka in da je več pop-ina med dirkam.

Ma valda je sim. Vem kaj misliš in vem kakšen je odnos tistih hardcore sim gamerjev(predvidevam da večina niti nima PSa). Kao pravijo da je simcade, eni celo da je arkadno ampak come on. Ker nima par detajlov kot jih ima nek iracing ali ACC, potem spada kar v isto skupino kot forza horizon in need for speed? Please. GT je čisti simulator od igre ampak je narejen tako da je malo bolj dostopen do casual gamerjev na kontrolerjih in noobov. Valda mu manjka par stvari kot tyre temperatures in proper tyre wear kot pri ACC ampak taki argumenti so meni malo smešni. Potem lahko js recem da ACC in iRacing nista prava simulatorja ker ima dokaj trash dynamic weather system. Edina stvar pri kateri je GT res slaba simulacija je kakršenkoli kontakt z drugim avtom ali steno/ograjo.

Povezava do prispevka

Da nam govoru za druge, men osebno GT7 je simcade, (vsak nov dan) bolj blizu Forzi kot ACC / iRacingu. Pa mu to ne štejem v minus. Manjka mu več kot to, da par stvari ne simulira, ampak da vse kar simulira počne a) zelo preprosto in b) narobe. Za GT7 voznim modelom ni prava fizika oz. čim boljši numerični približek le te, je nek umeten model, ki daje bolj ali manj dobre in zabavne rezultate. 

 

Jaz ga dissam zaradi glupih dirk s potato AIjem, kjer ni iziv AI ampak pol kroga zaostanka na štartu v dirki dolgi 5 krogov. 1 minuto dolga štartna animacija v določenih misijah, ki se je ne da preskočit. Rigged loterija, ki se je ne bi sramoval ciganskega luna parka (btw, u zadnjo odprem eno srečko in isti moment fašem achievment za 100 avtov v garaži, moment ko klikneš srečko špila že ve kaj boš dobil, tisto kolo sreče je samo glup show za kurit tvoj čas...). Copy paste SP misije brez kančka domišlije. Izmišljeni avti, ki se vozijo ko x-wingi. Nastavitev dirk skup s poškodbam, voznim modelom itd. ki te ne naredi boljšega voznika ampak boljšega izkoriščevalca lukenj v sistemu, nagrajevanje rinjenja, zapiranja, butanja v ostale avtomobile (pač rezultat SP kampanje, kjer se v parih krogih stisneš mimo 15 avtov). Custom MP, ki si ne zapomni nič in vsakič nastavljaš vse in ki ne deluje brez ps+ naročnine. Neuporabna igra brez internet povezave (ali brez delujočih serverjev). Itd.

 

Zato si imo GT7 zasluži kritike, ne zato, ker je simcade. Igra je še vedno spomenik avtomobilizmu, končna animacija je kocine po hrbtu, s pravimi avti in pravimi pravili se voz izjemno zabavno, stvari za počet je ful. 

 

Btw, ko si glih omenu :P ACC ima bomba dinamično vreme, s prognozam in vsem, in simulira stvari kot lepljenje kosov gume ob robovih ovinkov na slick gume, s čimer si lahko podaljšaš vhod v boks ali se mu mogoče celo izogneš ob kratkem nalivu, spiranje idealne linije (ki je na začetku zelo spolzka), zelo različen grip na bankinah glede na tip curbsa, zadrževanje vode v lužah na lokacijah, ki so jih izpostavl pravi dirkači, aquaplaning, ker polno simulira temperaturo gum (skup z prehodom toplote z zavor) in asfalta je dirkanje po dinamično mokrem dirkališču hud, bi šel menjat gume za dež, ki se po idealni liniji že pregrevanjo ali probam ujet kraje, kjer še stoji mal vode, da jih shladim in pridem do konca itd. V dinamičnem vremenu je v ACC več fizke, mentalnega mozganja in skilla na progi kot v celem GT7, ergo sim pa simcade.

 

Zdej gre pa žena za cel dan do frendic, ščije ko iz škafa in me ma, da grem pred TV butnr cajt od stipeta, samo pomoje nimam ne potrpljenja ne spretnih prstov.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...