MaDrung Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 lol, gladko presežem. Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 Po Sekiru mi je bilo igranje Demon's Souls Remastered muka do te mere, da sem "prekinil" in začel z God of War. 2 Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 a sem edini na temu forumu k mu Taylor Swift izgleda stara največ 14 let not my aesthetic Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 AMF reče pred 2 minutama: Po Sekiru mi je bilo igranje Demon's Souls Remastered muka do te mere, da sem "prekinil" in začel z God of War. kak to, a je precej clunky vse skupaj? Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 Vrjetn je to. Bi moral iti Sekiro->GoW->DSR Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 (urejano) Weraziel reče pred 12 minutami: kak to, a je precej clunky vse skupaj? Ko obrnem še DLC bom napisal review. Mislim, da ji bom dal oceno 6. Slabo sprogramiran izdelek, ki je popularen zaradi meme wortha. In pa najhuje. Pričakoval sem težko igro, a na koncu sem mislim, da umrl samo pri dveh bossih, vse ostalo first try brez da bi kakršni koli guide pogledal. 3. januar 2022 uredilo bitje MaDrung Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 Sovica reče pred 33 minutami: same Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 MaDrung reče pred 18 minutami: Ko obrnem še DLC bom napisal review. Mislim, da ji bom dal oceno 6. Slabo sprogramiran izdelek, ki je popularen zaradi meme wortha. Ma Dark Souls 1 ni nič popularen, ker je "slabo sprogramiran meme worthy material", ampak ker je jebena mojstrovina in je bila ob izidu preprosto mindblowing Sem igral remastered enke pred relativno kratkim (~2 leti nazaj, je bilo tik pred korono), zdaj pa drugič igram DkS3 in mi ima enka dosti boljši svet. Fighting mi je sicer v trojki malo ljubši, isto OST, ampak zgodba in raw filing pa je pri DkS 1 na vrhuncu 1 Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 sicer je reku Demon's Souls ampak ok Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 Demon's Souls nima DLCjev Sem mislil, da cilja na Dark Souls 2, ampak ta ima več DLCjev Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 a vidš tok se ne spoznam, mam zaenkrat samo Bloodborne haha Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 "Sicer se zbirajo tudi eminentne osebe, kot so Mefisto (zelo priznan pravnik)..." Sumim nekoga, ki bi znal to potrolat na Medovernet. Ne bom pa o imenih, ker ne bi blo fer. Povezava do prispevka
stom1c Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 Dobr da te quotane zenske ne prihajajo k men ker bi jih kap ruknala Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 (urejano) ka pa špilaš? ok, gnil joke. Res sem madrunk. 3. januar 2022 uredilo bitje MaDrung Povezava do prispevka
MaDrung Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 (urejano) Hernier reče pred 1 uro: Ma Dark Souls 1 ni nič popularen, ker je "slabo sprogramiran meme worthy material", ampak ker je jebena mojstrovina in je bila ob izidu preprosto mindblowing Sem igral remastered enke pred relativno kratkim (~2 leti nazaj, je bilo tik pred korono), zdaj pa drugič igram DkS3 in mi ima enka dosti boljši svet. Fighting mi je sicer v trojki malo ljubši, isto OST, ampak zgodba in raw filing pa je pri DkS 1 na vrhuncu Kaj glede te igre je mojstrovina? A to, da imaš invisible walls povsod in se zatikaš ob stopnice če se sprehodiš pod ne trenutno zahtevanim kotom? Al to, da so bossi neki takega kot iz vanilla WoW kjer imajo glih 3 mehanike in jih lahko enostavno zaobideš. Kot da niso playtestali svoje igre res. Al to, da v igri ne moreš sortirat po itemih? To, da weapon (recimo spear) ne prilagodi svojega udarca po višini in se jebeš po stopnicah zadet pravi spot. Al to, da target locking včasih locira moba v 3 pm, drugič pa ne zna najdit najbližjega moba in ti zarotira pogled. Al pa ti ga rotira ko se samo sprehajaš, ker so dali view interupte not, ki jih niso znali uporabit. Enostavno garbage, pa lista je dolga. To, da je bil špil inovativen jih ne razreši tega. Če sem v igri umrl je bilo zaradi boja z njihovo kodo in ne zaradi težavnosti sovragov. Res, ne zastopim kje ta slava in opevanje težavnosti. Igra je bila poleg njihovih bugov zelo lahka. EDIT: Pa kolikor berem svoj post mislim, da boš vzel kot osebni napad, ampak dejansko hočem samo razumet, ker sem verjetno 1:100. 3. januar 2022 uredilo bitje MaDrung 1 Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 Tvoj filing za kvaliteto špilov smrdi po dreku, sorry buddy 1 Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 Opa... voham dober beef! 1 Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 (urejano) MaDrung reče pred 39 minutami: Kaj glede te igre je mojstrovina? A to, da imaš invisible walls povsod in se zatikaš ob stopnice če se sprehodiš pod ne trenutno zahtevanim kotom? Al to, da so bossi neki takega kot iz vanilla WoW kjer imajo glih 3 mehanike in jih lahko enostavno zaobideš. Kot da niso playtestali svoje igre res. Al to, da v igri ne moreš sortirat po itemih? To, da weapon (recimo spear) ne prilagodi svojega udarca po višini in se jebeš po stopnicah zadet pravi spot. Al to, da target locking včasih locira moba v 3 pm, drugič pa ne zna najdit najbližjega moba in ti zarotira pogled. Al pa ti ga rotira ko se samo sprehajaš, ker so dali view interupte not, ki jih niso znali uporabit. Enostavno garbage, pa lista je dolga. To, da je bil špil inovativen jih ne razreši tega. Če sem v igri umrl je bilo zaradi boja z njihovo kodo in ne zaradi težavnosti sovragov. Res, ne zastopim kje ta slava in opevanje težavnosti. Igra je bila poleg njihovih bugov zelo lahka. EDIT: Pa kolikor berem svoj post mislim, da boš vzel kot osebni napad, ampak dejansko hočem samo razumet, ker sem verjetno 1:100. Ma samo čudne prioritete imaš. Vse napake, ki si jih navedel so povsem legit (in jih izpostavljajo vsi igralci od nekdaj), ampak fora je v tem, da se enostavno izgubijo med vso kvaliteto, ki je prisotna v igri. Dizajn stopenj, nasprotnikov, bossov, mehanike bojevanja in različni pristopi k slednjemu, vzdušje ob raziskovanju, lore, ki se ti razkriva preko raziskovanja sveta, OST, etc etc etc. Toliko dobrih stvari je, da po parih urcah povsem pozabiš na minuse (tudi, ko se ti kaka bedarija pripeti stotič pri 30. uri igranja). Strinjam se, da bossi niso tako zelo zahtevni, razen izjem, ampak po moje ni v tem finta težavnosti DS. "Legendarna" težavnost se nahaja v premagovanju samih stopenj. Kar te v DS najbolj ubija je samo kraljestvo Lordrana, ne njegovi bossi. 3. januar 2022 uredilo bitje ke_kit 2 Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 Fak, zdaj me je prav prijelo, da bi šel še enkrat skozi DS1 ali 3. Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 (urejano) To je tko k js pa Heavy Rain, Fahrenheit mi je bil zakon back in the day, Heavy Rain sem pa ta teden že v tretjo probal (daleč nazaj sem probal na ps3 pa mi ni blo v redu) pa mi je voice acting obup, kontrole po nepotrebnem zapletene, štorija nezanimiva. Preprosto ne pridem dovolj daleč, da bi razumel zakaj ocena 93 v Jokerju. 3. januar 2022 uredilo bitje Weraziel Povezava do prispevka
Majek Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 Nisem mislil nič napisat, ker je moje mnenje o MaDrung še nižje kot o ŽNJeirju in ker Dark Souls nisem igral že 8 let, ampak kje za vraga so invisible zidi v igri? Tega se res ne spomnim, da bi ti karkoli kar ni fizični zid ali pa prepad preprečevalo napredovanje kamorkoli. Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 Weraziel reče pred 2 minutama: To je tko k js pa Heavy Rain, Fahrenheit mi je bil zakon back in the day, Heavy Rain sem pa ta teden že v tretjo probal (daleč nazaj sem probal na ps3 pa mi ni blo v redu) pa mi je voice acting obup, kontrole po nepotrebnem zapletene, štorija nezanimiva. Preprosto ne pridem dovolj daleč, da bi razumel zakaj ocena 93 v Jokerju. Heavy Rain se igra predvsem zaradi prizora v mall-u, ko iščeš sina. Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 sem videl to sceno sem vesel, da sem zbrisal ta drek, bom pa probal Detroit: Become Human, mogoče bo kej bolš 1 Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 (urejano) ke_kit reče pred 1 uro: Heavy Rain se igra predvsem zaradi prizora v mall-u, ko iščeš sina. Meni je bila ta scena izredno mučna, če ne že srhljiva. Ampak to verjetno razumejo samo gamerski fotri, ki bi resnično vse na svetu dali za svojega otroka. Itak, ker Heavy Rain je kar "zatežena" zadeva v smislu foter - sin odnosov . Je namreč neke vrste noir "krimič", ki pa se dotika predvsem družine in posameznikov. Včasih ko razmišljam, dobim celo neke asociacije na odrešenika Jezusa, ki se je žrtvoval, takrat ko se je dal pribiti na križ. V smislu: bi se tudi ti žrtvoval za svojega otroka? Jaz osebno - pa naj se to ne sliši kot nek trivialno banalni zapis - bi se. Iskreno rečeno. Tudi če bi moral skozi dolgo trnovo pot po ostri glaževini, ampak to je po moje še najmanj, kar bi naredil. Po drugi strani pa je omenjeni Detroit precej drugačna zadeva. Tukaj mislim, da gre za bolj širše "globalne" probleme (čeprav so prav tako zastavljeni na ravni posameznikov). Rasizem/celo holokavst itak najbolj padeta v oči. Iz vidika igralnosti mi je Detroit sicer boljši, ker poteka precej bolj tekoče, glede zgodbe pa ne morem primerjati, ker gre pač za komplet različni zadevi (Detroit se tudi močno šlepa na obstoječo SCI/FI literaturo in filme). Konec koncev... Moj konec v Detroitu je bil sicer čisto OK, čeprav bi eno malenkost spremenil (ampak se mi ni dalo vračati). Dočim H.Rain sem pa itak preigral vse možno, kar se je dalo. 3. januar 2022 uredilo bitje DaCapo Povezava do prispevka
magični kralj Objavljeno 4. januar 2022 Share Objavljeno 4. januar 2022 what a spicy meatball Povezava do prispevka
👽vlaho Objavljeno 4. januar 2022 Share Objavljeno 4. januar 2022 MaDrung reče pred 11 urami: Kaj glede te igre je mojstrovina? A to, da imaš invisible walls povsod in se zatikaš ob stopnice če se sprehodiš pod ne trenutno zahtevanim kotom? Al to, da so bossi neki takega kot iz vanilla WoW kjer imajo glih 3 mehanike in jih lahko enostavno zaobideš. Kot da niso playtestali svoje igre res. Al to, da v igri ne moreš sortirat po itemih? To, da weapon (recimo spear) ne prilagodi svojega udarca po višini in se jebeš po stopnicah zadet pravi spot. Al to, da target locking včasih locira moba v 3 pm, drugič pa ne zna najdit najbližjega moba in ti zarotira pogled. Al pa ti ga rotira ko se samo sprehajaš, ker so dali view interupte not, ki jih niso znali uporabit. Enostavno garbage, pa lista je dolga. To, da je bil špil inovativen jih ne razreši tega. Če sem v igri umrl je bilo zaradi boja z njihovo kodo in ne zaradi težavnosti sovragov. Res, ne zastopim kje ta slava in opevanje težavnosti. Igra je bila poleg njihovih bugov zelo lahka. EDIT: Pa kolikor berem svoj post mislim, da boš vzel kot osebni napad, ampak dejansko hočem samo razumet, ker sem verjetno 1:100. Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki