Skoči na vsebino

Trenutno igram [05/2022]


Priporočeni prispevki

Prvi playthrough sem vtaknil nos povsod, cca 160 ur.

NG+ in NG+2 še dost clearal, da sem polovil vse trofeje, pol sem pa zadnjih par NG+ bolj ko ne rushal.

First step > Stormveil > Raya Lucaria > Ruin strewn precipice > Altus plateau > Draconic Erdtree sentinel > Morgott > Fire Giant > Godskin duo > Maliketh > Ofnir > Godrick > Radagon/Beast

 

Zdej imam idejo, da bom nagrindal max level, sam tbfh ne verjamem, da se mi bo dalo iti all the way.

 

Povezava do prispevka
Smrk reče pred 9 minutami:

Zdej imam idejo, da bom nagrindal max level, sam tbfh ne verjamem, da se mi bo dalo iti all the way.

 

Keri level pa sploh si? NG+ se mi je zdel še zelo kul glede levelanja, ker je kar šlo. Potem v NG+2 pa se mi je zdelo, da dobivam celo manj run (ali pa pač ne več tako očitno dovolj kot v NG+ za levelanje).

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 18 urami:

 

Keri level pa sploh si? NG+ se mi je zdel še zelo kul glede levelanja, ker je kar šlo. Potem v NG+2 pa se mi je zdelo, da dobivam celo manj run (ali pa pač ne več tako očitno dovolj kot v NG+ za levelanje).

 

Dobivaš precej več run(NG+6 Godrick je nekih 780k run), je pa res, da začne ful naraščat, kok jih rabiš. Trenutno sem cca lvl480, pa rabim okrog 3M za vsak level-up. Pa kakor so prvi NG+ dost izi, late game brutalno scalea. Limgrave, Weeping in Liurnia so na vseh NG+ dost easy, medtem ko late game postane res zafukan. NG+6 Maliketh npr. mi je jebal mater kot sem dolg in širok. V bistvu me kljub max vigorju praktično vse one-shota, če stackam holy def celo preživim kak napad. Isto Godrick/Hoarah Loux, Radabeast me je pa skor v jok spravljal. 

uredilo bitje Smrk
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

100 let po leseni žlici sem našel Slay the spire. Sem ful slab, pršel sem v tretjo cono (chapter?) al kako se temu reče, praktično vse imam še zaklenjeno, samo se zalotil da grem kar tko usput samo eno na hit pa mine ura. Mal mi najeda, da sem slab, mal pa, da zmerom (vsaj zaenkrat, ne vem a se to kasneje da kaj spimpat) začneš ko največji olupek z osnovnim naborom preko kurca kart. Mel bi svoj deck :|

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Saj ga imaš, vsakič sproti si ga narediš :D en tip, izberi ma začetku transform two cards al one card al kaj je že. To je pomoje najboljša opcija, čeprav izgleda najslabše, saj ti lahko vrže eno random karto. Samo obenem se pa znebiš enega attacka. 

 

S kerim likom igraš? 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Lik igram največ prvi, bolj zarad OCDja, da odklenem vse po vrsti hehe. Nisem sploh opazil, da imajo bossi različne ikone na mapi 😅

 

Na standar še nisem obrnil, sem pa prejle probal daily run in ga obrnil s prve, sem sicer že igral silent prej samo je bilo pol kart novih zame. Nimam še ravno dobrega filinga kateri komboti so dobri in katere karte stackat, čist me je presenetil kok je močna karta, da po turnu ne izgubljaš defensa. Zaenkrat mam sice občutek, da me bolj kot karte in taktika rešuje krompir z relici in napitki ...

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ja block je na višjih težavmostih ful bolj pomemben. Ko začnejo letet napadi po 50 damaga, ti pa sam, jaaa, kaj pa zdej :blink: zelo važno je tudi da ne zgubljaš healtha pri manjših fajtih, tako da lahko campfire izkoristiš za upgrade kart in ne zato da se pozdraviš. Aja, pa drugi act je meni gladko najtežji, če prideš čez to, so zelo velike šanse da prideš do konca. 

 

@Junior nice, jaz imam nekih 350 ur, pa sem z Ironchadom in Silent na 18 asc, z Defectom na 19 in z menda najbolj op likom Watcher na 13 :D sam jest sem rahlo umsko izzvan pomoje, tko k sem svoje čase bral reddit, pa so modeli po 30 urah imeli obrnjen lik na asc 20.

Povezava do prispevka
Junior reče pred 3 urami:

Uf, debata o Slay the Spire. Zdaj pa res čas, da si po več mesecih spremljanja tega foruma ustvarim račun in še sam kaj napišem.

 

Torej, igre igram skoraj 40 let in ta špil je meni osebno najboljša in najljubša igra vseh časov.

 

Ja, začetni deck je res bogi in obstaja več načinov, kako se teh kart znebit. Čeprav meni je vedno bila bolj prioriteta upgradanje pridobljenih dobrih kart, kot pa metanje začetnih kart ven. Čisto odvisno, kak pristop imaš. Je pa pomembno, da si vsak act vedno najprej ogledaš in analiziraš vse možne poti, preden ga začneš igrat in tudi prilagodiš kreiranje decka glede na bossa. Čimprej si zapomni, katera boss ikona predstavlja katerega bossa - saj ni veliko različnih, trije per act, torej 3x3.

 

Meni je vedno prioriteta obiskat čimveč campfirov, ker tisto je najbolj simpl, zastonj in garantiran način za upgradat karte. Potem recimo elite fajti so dobri za dobivat relice, ki jih je tudi fajn imet čimveč. Ampak pomoje dokler nimaš še dosti razumevanja igre, se je elite fajtom bolje izogibat. Probaj si naredit tako potko, da čimveč vprašajev obiščeš, ker tam se skrivajo eventi, ki so dostikrat tipa “upgradaj karto, znebi se karte, transformiraj karto”.

 

Sicer pa, tak kot pri vseh roguelikih, več runov kot narediš, bolj ti bo vse jasno in več skillov boš imel za pucat vse živo. Ko enkrat razumeš, kako špil deluje, maš komot win rate na začetni A0 težavnosti praktično 100%. Tricky stuff se začne, ko začneš višje ascension levele furat, recimo tam nekje A10+ ali A15+.

 

Sam sem sicer igral kakih 400 ur, od tega vsakega izmed štirih likov okoli 100 ur in vse like obrnil na A20. Težko rečt, kateri mi je najljubši, ker so mi vsi najljubši, vsak na svoj način (mogoče začetni Ironclad še najmanj). In vsak se čisto drugače igra.

 

Aja, sicer sem pa Junior s Pretepa. Tak da nekateri med vami (npr. Kekit, Galko, Smrk) se tak verjetno še spomnite, da sem nagnjen k dolgim postom.

Haha, legenda Juni, blast from the past. :avadodo:

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 3 urami:

Nimam še ravno dobrega filinga kateri komboti so dobri in katere karte stackat, čist me je presenetil kok je močna karta, da po turnu ne izgubljaš defensa.

 

Ja, Barricade, s katerim ti block na koncu turna ne izgine, je meni ena najljubših Ironclad kart. Ampak zahteva namensko izdelavo specifičnega decka, če hočeš z njo res noro plužit. Ključna je Entrench, ki ti podvoji trenutni block. Pa kak Impervious in razne take karte za hitro dobit veliko blocka. Rage mi je tudi fajn za ta namen. Samo nahitrco dobiš nekaj deset blocka in potem entrenchaš do onemoglosti in si naenkrat na 1000 blocka, ki se ti prenaša skozi turne zaradi Barricade. Proti temu tudi najhujši bossi na A20 nič ne morejo. Edino dosti rabiš sreče, da uspeš dobit vse ključne karte, ker sicer Barricade sam po sebi ti ne naredi kaj dosti. Za ekstra efekt opcijsko lahko posrkbi še Body Slam, ki tvoj block nasprotnikom vrže v faco.

 

Nor deck lahko narediš tudi s kakimi Limit Breaki, ki podvojijo trenutni strength - obvezno upgradana verzija brez exhausta. Pa nasploh, Ironclad je zelo mahnjen na strength in ima ogromno kart na to temo. Na tem mestu bi omenil en zanimiv advanced trik, ki sem ga jaz relativno pozno skapiral. Artifact (preventa debuffe tvojemu characterju) je veliko bolj uporabna zadeva, kot bi človek pričakoval. Lahko nore kombote s tem delaš. En tak šolski primer bi bil, upgradan Flex (še ena mojih ljubih kart). Brez artifacta pač dobiš za en turn +4 strenghta, ki ti na koncu turna izgine. Ampak ker ta -4 strengtha na koncu turna fašeš v obliki debuffa, le-tega ne fašeš, če imaš artifact. To je tak simpl trik za dobit zastonj 4 strengtha, ki ti ostane za celo bitko.

 

Medtem ko o Whirlwindu sploh nima smisla izgubljat besed. Če ga vidiš, ga vzemi in obvezno takoj upgradaj, tak simpl je.

 

Sicer z Ironcladom se da zanimive stvari počet in res nore decke (npr. infinite combo deck, ki first turn spuca katerikoli fajt, vključno s šefi, razen Time Eaterja), ampak za začetek bo to dovolj. Mi je pa res ta špil tako izjemen ravno zaradi tega, ker še po več sto urah igranja vedno kak nov trik najdem, plus to, koliko svobode ti špil omogoča, ko enkrat res razumeš, kako vse skupaj deluje.

 

Aja, uf, skoraj pozabil na mojega glavnega Ironclad favorita, karto Reaper. Ta mi je pa res prav še posebej pri srcu. Fajn je tudi, da ima najbolj zanič upgrade ever, tako da je ne rabiš upgradat. Je pa res nora karta, ker Ironclad ponavadi bo imel kaj strengtha in s to karto instanto lahko hkrati vse mobe fentaš in še full health regainaš. Če maš pa kake dva ali tri Reaperje v decku, imaš pa sploh vedno lahko full health. Ker dobivanje prepotrebnega healtha je res taka problematična zadeva v špilu. Ampak Reaper poskrbi, da s tem ni problema. Nasploh je Ironcladu precej fajn, že zaradi njegovega starting relica, ki mu da vsak battle 6 lajfa. Ostali liki nimajo tega luksuza in moraš posledično z njimi bistveno bolj pazit na vsako točko healtha.

Povezava do prispevka

Bratovo teženje, da moram StS igrat, je sploh krivo za to, da sem začel. Pa to, da je bil dve leti nazaj v Humble Bundlu in da se je ravno korona lockdown takrat začel in sem posledično zaradi dela od doma imel čas na stotine ur v to not zmetat.

 

Samo on ni niti približno toliko tega igral kot jaz. Se bolj z online zadevami ukvarja (Mythgard, Lost Ark, Honkai Impact in taka roba).

 

Kar se pa pretepačin tiče, sem že kakih pet let out. Pa Pretep scena nasploh je čisto razpadla zadnja leta. Niti časa ni kaj dosti za take stvari, volje pa še manj. Samo še single player igre igram, večinoma razne roguelike zadeve. Trenutno Monster Train, ki je precej inferioren StSju po mojem mnenju, ampak še vseeno odlična igra.

 

Medtem ko mi PS5 že pol leta v kotu sameva. Ma ti indie rogueliki so res droga, sploh ni cajta za AAA špile, npr. Nioh Collection za PS5 in Dark Souls Trilogy me že od lanskega black fridaya še zavita čakata. Pa nasploh cela PS4 kolekcija, ker sem to generacijo konzol skipal - bil preveč bizi indie roguelike igrat.

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 3 urami:

Junior, radi imamo dolge poste. 

 

Evo, to; welcome, fellow longposter :) Jaz sem tudi rad pisal dolge, samo mi zdaj z otrokom čez dan ne znese, zvečer pa pol raje grem kaj igrat kot kucat ;) Bom kasneje še dopisal, kaj trenutno igram.

Povezava do prispevka

Heavy rain sm zdele 6 ur v susu igral, sm mislu da bom prisel do konca pa mam dost za dons :D

 

Uvod, kjer sm prvic tudi droppal spil je res bolec, pozneje postane kar ok. Kontrole oz gameplay je sicer tudi dost bolecina, storast in na trenutke smotano narejeno, da ti kaki objekti, predvsem npcji lahko zakrijejo QTE, pa v enem primeru mi je blo dost zoprno da kljub temu, da ti igra rece "poberi rain coat, policijska jih je polna" je pa glih samo en od mnogih coatov bil interaktiven.

 

zgodba je ok in bom igro koncal, mi je bil pa detroit bolj pri srcu, predvsem mi je imel tezje odlocitve in konstanten FOMO feel pri le teh

uredilo bitje Sovica
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 6 urami:

@JuniorČe so ti roguelike zadeve kul, pol ti bojo zihr tudi FROMSOFT naslovi. Niso sicer roguelike, ampak imajo zelo podoben gameplay loop. Plus so skill based. Ravno prav za "ex" pretepača.

 

Ja, saj so mi. Sem igral Dark Souls enko na PS3 kakih 10 let nazaj in mi je ful dogajalo, ampak una konzola res ni bila vredna take mojstrovine. Ko sem prišel do Blightowna, me je pri 10 fps res minilo vse skupaj.

 

Tak da je moj naslednji stik s FromSoft špili bil šele Bloodborne kaki dve leti nazaj, ko sem PS4 kupil. Ampak sem takrat že bil prestar in moje telo enostavno ni več fizično sposobno 30 fps prebavit. Na žalost je ravno Bloodborne edini relevanten PS4 špil, ki mu do zdaj še niso uspeli odstranit kurčevega 30 fps locka na PS5. Tak da dokler tega ne uštimajo, bom žal ta špil prisiljen ignorirat.

 

Sem pa seveda itak takoj na PS5 Demon’s Souls zakurblal, ko sem konzolo nabavil lani. Mislim, saj ta igra je point PS5 konzole. In itak mi je igra totalna mojstrovina, res je to čisto nekaj drugega igrat FromSoft igro na konzoli, ki je dejansko sposobna poganjat kaj takega.

 

Naslednji moj FromSoft podvig bo verjetno Sekiro, razen če se vmes zgodi čudež in končno dobimo 60 fps Bloodborne. 

 

Ampak vprašanje, kdaj to bo. Ker se mi je res težko odtrgat od indie roguelike žanra. Poleg tega moram tudi Demon’s Souls še končat, ker me je pol leta nazaj nekje na 3/4 špila distractal Dicey Dungeons, še en indie roguelike špil s kartami. Ma jaz mam res nek addiction problem očitno s temi roguelike kartami, če me niti FromSoft mojstrovine ne morejo rešit iz tega ven.

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Smrk reče Dne, 27. 5. 2022 at 14:34:

 

Dobivaš precej več run(NG+6 Godrick je nekih 780k run), je pa res, da začne ful naraščat, kok jih rabiš. Trenutno sem cca lvl480, pa rabim okrog 3M za vsak level-up. Pa kakor so prvi NG+ dost izi, late game brutalno scalea. Limgrave, Weeping in Liurnia so na vseh NG+ dost easy, medtem ko late game postane res zafukan. NG+6 Maliketh npr. mi je jebal mater kot sem dolg in širok. V bistvu me kljub max vigorju praktično vse one-shota, če stackam holy def celo preživim kak napad. Isto Godrick/Hoarah Loux, Radabeast me je pa skor v jok spravljal. 

 

men se zdi, da so dolocene mobe in sefe svinjsko buffal. Malenia je ratala pickin dim proti Radagonu/Beastu, AoE spam je insane, agresija je over the roof. v novem NG s katano sem dober jebal jeza,  z drugim likom v NG+5 jocem v dlani rok pri zadnjem sefu.

 

kolk soulsov da en wave of gold v Mohgwynu v NG+7?

 

l6QUeCW.jpg

 

XjHICc0.jpg

Povezava do prispevka

Amnesia: The dark descent

6/10

amnesia-release.jpg

Ne bom dolgovezil.

Kul uporaba fizike (daje TES:O vibe). Zgodba, čeprav dokaj OK spisana, ni nek presežek saj je predvidljiva. Vzdušje je dokaj OK.

Vidi se, da je bila povod za igro Outlast (ki mi je do sedaj najboljša kripi-style igra).

Največjo kritiko imam na to, da enostavno ni strašna. Če umreš lepo respawnaš ne daleč nazaj tako da še tisti kanček kripi vajba izgine. Po tretjem soočenju z zombijem mi je mehanika spawnanja bila jasna in totalno predvidljiva (lepo zbežiš in počakaš, da izgine - ne bo ti sledil daleč). Odnehal sem s plazenjem in sem samo prelaufal čez celo igro. Igra je tudi zelo kratka.

 

Ker pa mi je ta tip iger načeloma zelo všeč sem v njej tudi užival bolj kot bi sicer.

uredilo bitje MaDrung
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
g. Profesor reče pred 3 urami:

 

 

kolk soulsov da en wave of gold v Mohgwynu v NG+7?

 

 

XjHICc0.jpg


tbfh ni nekega velikega preskoka. Zdaj dobim cca 130k per wave/ cca 1,3M per gold fowlfoot. Sem upal, da bo kej vec, tko da nisem vec najbl ziher da bom tole do 713 spravljal 😅😅

  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 3 urami:

Amnesia: The dark descent

6/10

amnesia-release.jpg

Ne bom dolgovezil.

Kul uporaba fizike (daje TES:O vibe). Zgodba, čeprav dokaj OK spisana, ni nek presežek saj je predvidljiva. Vzdušje je dokaj OK.

Vidi se, da je bila povod za igro Outlast (ki mi je do sedaj najboljša kripi-style igra).

Največjo kritiko imam na to, da enostavno ni strašna. Če umreš lepo respawnaš ne daleč nazaj tako da še tisti kanček kripi vajba izgine. Po tretjem soočenju z zombijem mi je mehanika spawnanja bila jasna in totalno predvidljiva (lepo zbežiš in počakaš, da izgine - ne bo ti sledil daleč). Odnehal sem s plazenjem in sem samo prelaufal čez celo igro. Igra je tudi zelo kratka.

 

Ker pa mi je ta tip iger načeloma zelo všeč sem v njej tudi užival bolj kot bi sicer.

Dark Souls enostavno ni težka igra

Amnesia enostavno ni strašna igra

 

Sem velik fan :D 

Povezava do prispevka

qfiscreen2.jpg

 

Kupu quest for infamy, znizan na 7€

 

Ko startas mas instruction booklet (ce se ti ne da brat lahko kliknes prologue za kratel filmcek), in quickstart walktrough, nice touch

 

Zaenkrat mi je carski tko da priporocam @DaCapo, pa kak @ĆAMIRju bi tut znal dogajat k ma glih dost manjke pixlov

 

 

Also zloadal uncharted legacy ker tistga delo z cko se nism igral

 

Heavy raina se mi danes ni dalo zakljucit, ma moram, drugace bo sel v pozabo

uredilo bitje Sovica
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...