Buzzkill Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Jep. Edijo to, da če je res boj čist broken, ga ne bo noben patch rešil. Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 (urejano) Zelo dober revju, ki je meni povedal vse kar rabim vedet, brez da bi karkoli spoilal zgodbe: - kratek špil, cca 10-15 ur - noben replay value: igraš, končaš in to je to - skoraj nič sidetrackanja, ampak špil bolj ali manj premočrten kot Uncharted, vmes pač akcija s temi zombiji ter skriptane sekvence - bolj malo skrivnosti - fight sistem je meni zelo čuden: engage z enemijem, pol pa dodgaš levo/desno z gobico, blok je leva gobica nazaj - zelo slab sistem autocheckpointa, ki te locka na fight z zelo malo metkov ali healtha - unskippable sekvence pri loadih ali določenih delih fightov/bossov - lep špil na PS5, z včasnimi dipi na 30 ali manj fps, ampak nič hujšega Skratka, soliden špil po njihovo, ampak absolutno ni vreden polne cene za tisto, kar ponuja. Mislim, da sem povzel vse kar reče. 2. december 2022 uredilo bitje bitsurugi 1 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 (urejano) Ful je tudi zanimivo, kok je Glena Schofielda preveč zaneslo v neko brezveno linearno akcijsko nažiganje namesto v evil horror. Gledam, kaj je delal v zadnjih letih, preden je vodil Callisto Protocol: Call of Duty: Modern Warfare 3 Activision 2011 co-director/producer Call of Duty: Advanced Warfare Activision 2014 co-director/producer Call of Duty: WWII Activision 2017 co-director/producer Ja pizda no shit da bo igrica neko skriptirano akcijsko sranje, dec je bil dejansko edinkrat v stiku s proper horrorjem leta 2008, ko je prišel Dead Space 1. Če bi tele reference videl prej, bi bil danes precej manj razočaran 2. december 2022 uredilo bitje Galko 1 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 bitsurugi reče pred 9 minutami: - fight sistem je meni zelo čuden: engage z enemijem, pol pa dodgaš levo/desno z gobico, blok je leva gobica nazaj wat the actual fuck Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Pa kolk da je Dead Space super igra in vse, naspram enga System Shocka 2, kateri mu je bil eden od inspiracij, je bil DS tudi zelo linearna in omejena izkušnja. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Buzzkill reče pred 13 minutami: Pa kolk da je Dead Space super igra in vse, naspram enga System Shocka 2, kateri mu je bil eden od inspiracij, je bil DS tudi zelo linearna in omejena izkušnja. Dobro, samo System Shock 2 in Dead Space je vseeno čisto drug žanr. Eno je open FPS z močnimi RPG elementi, drugo pa je že v osnovi dokaj linearen survival akcijski horror. Je inspiracija, lahko se na neki ravni primerja, ma vseeno ni pravično do DS Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Buzzkill reče pred 16 minutami: Pa kolk da je Dead Space super igra in vse, naspram enga System Shocka 2, kateri mu je bil eden od inspiracij, je bil DS tudi zelo linearna in omejena izkušnja. SS 2 je bil inspiracija kvečemu okrog settinga in tona. Kjer je bil IMO še precej bolj vpliven film Event Horizon. Špil je čistokrven survival horror, od tank kontrol do inventarja do vdušja do vsega. Torej se primerja s (starejšimi) Resident Evili - katerim je podoben ko jajce jajcu. 1 Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Seveda, to je jasno. Ton in atmosfera so tisto, kar sta očitni inspiraciji, kolk se spomnim je prva koda na vratih tudi enaka. Kar sem hotel povedati je to, da je Schofield že tedaj preferiral bolj streamlinane izkušnje. In DS je bil za space horror v infestirani vesoljski ladji naspram SS2, imho ultimativni igri s to temo zelo streamlinan, in da mi ni nenavadno, da je CP še tolk bolj. Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 kid666 reče pred 1 uro: @Galko glede kombata poglej si na 15:00 in naslednje. Dejansko potrdi mojo bojazen, da gre za QTE stil kombata. Eh, škoda. 1 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 pač če smo zelo odkriti: špil so smeti. 1 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Komaj čakam, da pride na PS+ Extra. Navedek Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Skoda skoda, da se niso bol potruli... Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Glede na videno niso smeti, je pa daleč od horrorja iz Dead Space in pravtako daleč od izkušnje iz Dead Space 2 Navedek Povezava do prispevka
Galko Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Buddy poglej si tisti combat video, ki ga je postal Bitsu Navedek Povezava do prispevka
Sektor 13 Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Tomazek pa ves zadovoljen igra na sihtu, ko jo je takticno prednarocil Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Meni je tudi zelo velik minus, da cel špil ima 4 vrste enemyjev (vsekakor premalo), 1 mini boss in 1 boss, ki je baje zelo slabo designan in ena sama frustracija. Pa seveda nič eksploranja, dobesedno povsem linearna izkušnja. Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 (urejano) Toliko o spoilerjih in pravu... Sicer meni prvi vtisi: Grafika huda Pocasno premikanje Zanjmiv combat, ne vem ce je dober al slab Buggy Bloody as hell 2. december 2022 uredilo bitje bigboss82 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Galko reče pred 17 minutami: Buddy poglej si tisti combat video, ki ga je postal Bitsu buddy je včeraj in danes pogledal en walkthrough pa 2 reviewa smeti je špil, k ga nikoli ne bi igral, to je špil k bi ga igral če lah zastonj kje dobim Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Špil trga gate lp 2 Navedek Povezava do prispevka
gojc Objavljeno 2. december 2022 Avtor Share Objavljeno 2. december 2022 (urejano) PS5 je BEAST Xbox revše bogo. Ma za lidliće bo dobr PC gaming lol 2. december 2022 uredilo bitje gojc 3 Navedek Povezava do prispevka
Feget Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 Meni so pa cool taki trash AAA špili Komaj čakam, da ga igram, seveda ko bo cena 10 evrov ali bo zastonj na ps plus. Navedek Povezava do prispevka
kid666 Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 gojc reče pred 19 minutami: PS5 je BEAST Xbox revše bogo. Ma za lidliće bo dobr PC gaming lol tole vse kar ni PS5 je šrot še slabi špili so na PS5 dobri Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 (urejano) To se splača kupiti za cca. 45€ že samo zato, da se vidi grafika in nadmoč PS5 konzole! Pixel gnusači razumem, da ne znajo ceniti tega. 2. december 2022 uredilo bitje tomazek 1 2 Navedek Povezava do prispevka
kid666 Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 kaj so boji res QTE? Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 kid666 reče pred 10 minutami: kaj so boji res QTE? Konceptualno predstavljeno je v bistvu QTE, ni pa to klasični QTE kot npr. med sekvenco God of War; skratka, morebiti ne boš šel za tem, ko boš igral. Poglej si tisti video od Skillupa od 15. min dalje, lepo pove v detajle kak zgleda kombat. In ja, ustreza resnici, ker sem zdaj gledal en stream in je točno tako kot pravi v revjuju. Jaz bi rad poudaril, da mogoče bo to komu tak kombat čisto ok, zame definitivno ni. Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 kid666 reče pred 17 minutami: kaj so boji res QTE? Ma nebi jaz temu rekel qte Sicer se da debatirat ampk pol je lahko vsaka igrca qte Anyway combat spominja na uno igrco kaj je ze, ki je igral Smrk..... For Honor ...sam bplj poenostavljeno.. to je najboljsi priblizek Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 (urejano) Tbh je meni v takih igrah kombat precej postranskega pomena. Daleč naprej je vzdušje, ki ti ga pričara okolica in dogajanje... pa ajmo, da vidimo... 2. december 2022 uredilo bitje tomazek Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 V glavnem mene na hard ubijajo se vedno ne stekam kdaj se izmaknit levo kdaj desno kdaj nazaj Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 2. december 2022 Share Objavljeno 2. december 2022 bigboss82 reče Pravkar: V glavnem mene na hard ubijajo se vedno ne stekam kdaj se izmaknit levo kdaj desno kdaj nazaj Če je to ona vrsta izmikanja kot recimo v Heavy Rain, ko moraš oceniti smer udarca in potem kontra pritisniti, (vedno sem narobe pritiskal) bom tudi imel težave. Sem pa zasledil, da lahko ogromno teh zadev prilagodiš v nastavitvah, če ti kaj ne odgovarja. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.