Skoči na vsebino

Trenutno igram [01/2023]


Priporočeni prispevki

Jaz se moram strinjat s Kočevcom, tudi mene Tsushima ni grafično navdušila. V bistvu igra deluje zelo lepa med gibanjem, med kakim galopiranjem pade čeljust na tla, ampak ker sem čudak, se v igrah rad sprehajam tudi počasi (in Tsushima konec koncev to z nekimi haikuji in igranjem na frulico spodbuja). No, ko pa enkrat nisi v running mode pa opaziš malce preveč ponavljajočih tekstur in rastlinja. Tako da all in all nisem bil navdušen nad dizajnom in se mi zdi rahlo overrated (v smislu: je zelo lep in dober, ampak ni one of the greatest material)

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Mene je voda oziroma luže res negativno presenetila. Cist na zacetku ko se kot klinac sprehajas cez svojo grascinco oz dvorisce, ko gres prot grobu od fotra (se mi zdi). Pac tm gledam luze pa tla pa tko se mi zdi, a to je samo enobarvna tekstura al kaj je ta shit. Sm prvic gledal po nastavitvah na kako grafiko je nastiman... drgac ja valda ko ti tam sonce u glavo nabija ko trackas medveda, misls res ka je to huda grafika,  k pol ekrana ne vids 😂 dokler tla ne pogledas

Povezava do prispevka
Kočevc reče pred 6 minutami:

Mene je voda oziroma luže res negativno presenetila. Cist na zacetku ko se kot klinac sprehajas cez svojo grascinco oz dvorisce, ko gres prot grobu od fotra (se mi zdi). Pac tm gledam luze pa tla pa tko se mi zdi, a to je samo enobarvna tekstura al kaj je ta shit. Sm prvic gledal po nastavitvah na kako grafiko je nastiman... drgac ja valda ko ti tam sonce u glavo nabija ko trackas medveda, misls res ka je to huda grafika,  k pol ekrana ne vids 😂 dokler tla ne pogledas

Kvaj si ti neki estetsko bolj občutljiv zadnje čase, a si kaj menjal dieto na sojo? :D 

Povezava do prispevka

Scena po uvodu, ko prvič vletiš na konju v polje praproti in začne glavni theme song klofutat, je meni top 3 uau momentov zadnjih let. Tako grafično, kot po vzdušju. 

 

Pogled na Liurnijo ko prideš iz Stormweil castla #1.

 

 

uredilo bitje Buzzkill
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 7 minutami:

Saj pa je on vedno kurcal grafiko pri igrah... 

 

Smesno, da to pride od tebe, ki kurcas in se posmehujes grafiki ter izgledu marsikaterega spila, ki ga folk tule gor igra

 

Sploh, ko kdo omeni, da rad spila VS, al pa, bognesvar, js omenim, da W3 na Decku izgleda zelo lepo, prav ne znam si predstavljat, kaj ti more delat

Povezava do prispevka
5Stringed reče pred 13 minutami:

 

Smesno, da to pride od tebe, ki kurcas in se posmehujes grafiki ter izgledu marsikaterega spila, ki ga folk tule gor igra

 

Sploh, ko kdo omeni, da rad spila VS, al pa, bognesvar, js omenim, da W3 na Decku izgleda zelo lepo, prav ne znam si predstavljat, kaj ti more delat

 

A sem kje omenil, da sam nisem občutljiv na to? Haha... :) Jasna stvar, da kurcam grdo in se izogibam v velikem loku temu kar mi zgleda grdo. 

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
Chenier reče pred 12 minutami:

To itak moraš dojemat kot neke vrste hendikep. Človeku igrica ni lepa, zato potencialno ne doživi res dobre izkušnje. Hendikep :D 

 

Saj to je res... Zato nikoli ne vem kaj bi igral, ker vse kar mi je lepo sem preigral večkrat... Potem pa nimam pojma kaj naprej. Zdaj končujem Witcher in gledam že par dni kaj bi sploh pognal naslednje, da ne bo dosadno... 

 

Razmišljam o Kingdom Come... Ampak tam je res boj totalno v kurcu in je hkrati nujen. Bi raje imel button smashing kot to kar je. Al pa, da se, spet malo silim in navadnim na PC igranje, ker tam pa imam par zadev, ki bi igral. 

 

Teško je življenje gurmana :(

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 22 minutami:

Scena po uvodu, ko prvič vletiš na konju v polje praproti in začne glavni theme song klofutat, je meni top 3 uau momentov zadnjih let. Tako grafično, kot po vzdušju. 

 

Pogled na Liurnijo ko prideš iz Stormweil castla #1.

 

 

 

Sej ne rečem, ko prvič tole vidiš, si slinast, priznam. Sam kurc, k pol ponavljajoča narava, da questi in vse ostalo naredijo zadevo preveč meh in je končna ocena taka, da tut tako sceno pozabiš. Osebno sem komaj zdržal do konca, pa sem jo sicer kompletiral na 100%. Mi je pa pustilo tak okus, da si kasneje nikoli nisem šel vzet cajt  še za tisti ekstra DLC, ki je bil na voljo đabe... 

 

Osebno mi je več scen iz Horizon jačih; pa tudi HZD daleč od tega, da je prefekten špil...

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Jaz sem od Sword of Samurai čakal na nekaj takega, tko da sm ful pristanski. Open world samurajščina s top notch combatom v prelepem svetu, vse kaj sem si želel.

 

Še sidequesti me niso motili, ker so narejeni na isto temo, skuz je vse v kurcu k so mongoli pofukali otok. Ni iskanja koz, ubijanja podgan in irelevantnih questov.

 

No HUD in navigacija z vetrom pomaga pri imerziji, combat je tolk dober, da se nisem izogibal boju niti proti koncu. 

 

 

Povezava do prispevka

Ghost of Tsushima Art style in pa predvsem ljubezen, ki jo je čutiti od avtorjev do špila in celotne materije je bla men 10/10

 

Škoda da je dobesedno vse ostalo mega povprečno oz na nivoju spidermana ali enega boljšega Assassins Creeda. HZD 2, kljub svoji mega wokenossti in feminističnosti, GoT po dolgem in počez pofuka v rit s straponom, vse skupaj posname in pošlje frendom na viber

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Galko reče pred 10 minutami:

Škoda da je dobesedno vse ostalo mega povprečno oz na nivoju spidermana ali enega boljšega Assassins Creeda.


S tem se ne bi strinjal. Combat je pri GoT in Spidermanu 100x boljši od bilokerega AC, še posebej zadnjih treh. Sploh pa bolji od HZD, pa še ta je bolji od HFW.

Questi v GoT so hit and miss, meni so kul ker mi je tema odlična, razumem pa zakaj nekomu ni kul pomagat še eni kmetici najt umorjenega moža in riž.

 

Aja pa ni map markerjev in minimape kar takoj nabije 5 točk.

Povezava do prispevka
Buzzkill reče pred 4 minutami:

Aja pa ni map markerjev in minimape kar takoj nabije 5 točk.

Plus milijon. Tvoja igrica nujno rabi minimap = tvoja igrica je smeti. Ne saj ne :D. Ampak res bi si želel več tega. Saj lahko v bistvu minimapa ostane za ljudi, ki se jim ne da, ampak najt še neko alternativo pa je pomoje zelo rewarding za dosti igralcev in igrici hitro prinese plus točke pri opisih

Povezava do prispevka

Markerji so bli dodani ko si zadevo odkril, nekak podobno(ne čist tolk minimalistično) kot v ER, ne pa Ubisoft stil "splezaj na stolp in voila, 40 color coded objectives kere spemaj do bruhanja".

 

Vprašaj al pa točno ikono ti je dodal kak kmet ko si ga rešil, podobno Witcherjevim tablam.

 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...