Skoči na vsebino

[novi E3] Summer Game Fest 2023 + Ankica


Zmagovalec "E3" 2023  

30 glasov

  1. 1. Kdo je tvoj zmagovalec E3 2023

    • Playstation Showcase
    • Xbox Showcase
    • Ubisoft Showcase
    • Devolver Digital
    • PC Gamer Show
    • Summer Game Fest - Geoff Show
      0

Ankica je zaprta za glasovanje


Priporočeni prispevki

AC; Prince in Outlaws mi je blo kul.
Skulls&Bones me se vedno zanima zarad  kul ladjarjenja iz AC Black Flag, sam glede na to da ga delajo v SIngapurju ze ene 8 let (pa mislm da so ga ene 2x rebootal) -> zero expectations.
Aja tocno, game ni bil kenslan ker je mel Ubi pogodbo in neko financiranje s strani Singapurske vlade :)

uredilo bitje seattle
Povezava do prispevka

Men je sicer tak vseeno, če bi mi špil bil hud bi ga brez problema igral. Persoan 5 Royal, BOTW, TOTK vse igral na 30 FPS v zadnjih letih in so vsi tri špili bili res nore mojstrovine. Sicer fantje iz DF pravijo, da glede na scope projekta je 30 FPS čist spremenljivo. Tudi, da bi težko glede na GPU ter CPU v trenutnih hardwarih dosegel v tem scopu 60 FPS. 

 

Je pa bila "drama" toksičnih console wars fanatikov čez dan na Reddit/Twitter versu. Prvi del dneva se dunkalo po Starfieldu ter 30 FPS drugi del pa obratno ko je prišel demo za FF16 ven :D 

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 17 urami:

Fantje moji, zgleda ni več iger kot jih poznamo.

Kot bi povedal moj in atomicov najljubši pjevač, pokojni Šaban Šaulić "Kao da su violine ispričale sve sudbine" :(

Zašto tako črnogledo Stipič. Meni se zdi, da vseeno vsako leto izide par res proper zadevščin, tudi vsako leto gotovo kakšna big budget mojstrovina. Letos recimo Tears of the Kingdom, AAA igra (sicer malo pralni prašek grafika vibe, ampak dobro), dobra k svinja; pa še Dead Space in Resi 4 rimejka, čeprav ne maram rimejkov, sta vseeno high profile izida. Da pa na letni ravni več ne bomo dobivali Rockstars ali Naughty Dog igric pa je zdaj žalostna realnost, mislim da lahko računamo na 1—2 igri na generacijo od takih kalibrov. Preprosto so stroški, kader in dolžina developmenta postali prehudi, da bi lahko Rockstars/Naughty Dog tako kot med X360/PS3 generacijo praktično vsako leto metali ven nove hite. Pa ziher imaš še celo goro neprešpilanih zadev, ajmo malo obračat par let stare hite. A Crash Bandicoot 4 si igral? Ko je izšel Trilogy si bil tako hyped, da sva se spičila, a štirke nisi nič omenjal podlasica :D :D :D 

Povezava do prispevka

Sej ni vse slabo FF16 bo sekal,.. MP od Tlou2 pride,..Talos2 bo kmalu,.. tale skypirate MS thingie zna po petih letih patchanja biti zelo vredu  in 30 fps je samo na shitboxu,.. domnevam da bo na pcjih sposobno veliko več pri nižjih rezolucijah,.. Ni nekaj velikega trenutno ampak ni pa vse slabo,..

uredilo bitje foker
Povezava do prispevka

@Stipe2 jst sem prov v ta namen odprl topic za "najboljše" špile iz letošnjega ne-E3ja. Da ne bo tok bad vse skupi oziroma da se naredi en pregled, kaj res jakega je bilo napovedano 

 

 

Ne bom lagal, sicer ful nisem doomer in na sploh u lajfu ne jebem nostalgije... ampak tole res ne izgleda preveč dober obet za naprej, če pogledaš, keri špili so našteti. Bolj ali manj vse so big budget indyji, zelo weird japonske zadeve al pa nadaljevanja precej nišnih zadev (Alan Wake 2, Dragon Dogma 2 itd). Ostalega pa ni, prov tko enega big budget špila ni bilo napovedanega, da bi rekel Fuck, to je to, tega se veselim. Na papirju Starfield, ma a realno res kdo pričakuje, da bo Bethesda pod gaas always online microtransactions gamepass netflix of gayming Microsoftom naredila nekaj na nivoju Morrowinda?

 

Nekdo je primerjal trenutno AAA gaming industrijo z hollywood superhero drisko in moram reči, da se žal ful strinjam s primerjavo.

 

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka

Ce odstejemo nategunske prakse. Od No mans skya, enostavno ne morem prebavit ideje, da bi bil nek Starfield kaj drugega, kot copy paste okolic s par raznolikomi mesti, ki se bodo zgubila v tej masi genericnosti. To mi je po teh predstavitvah samo se vecja skrb. Isto velja za queste in npcje. In to je trenutno "najboljse" kar zmore industrija.

 

Res upam, da se motim.

uredilo bitje planetarium
Povezava do prispevka
Chenier reče Dne, 13. 6. 2023 at 8:53:

Zašto tako črnogledo Stipič. Meni se zdi, da vseeno vsako leto izide par res proper zadevščin, tudi vsako leto gotovo kakšna big budget mojstrovina. Letos recimo Tears of the Kingdom, AAA igra (sicer malo pralni prašek grafika vibe, ampak dobro), dobra k svinja; pa še Dead Space in Resi 4 rimejka, čeprav ne maram rimejkov, sta vseeno high profile izida. Da pa na letni ravni več ne bomo dobivali Rockstars ali Naughty Dog igric pa je zdaj žalostna realnost, mislim da lahko računamo na 1—2 igri na generacijo od takih kalibrov. Preprosto so stroški, kader in dolžina developmenta postali prehudi, da bi lahko Rockstars/Naughty Dog tako kot med X360/PS3 generacijo praktično vsako leto metali ven nove hite. Pa ziher imaš še celo goro neprešpilanih zadev, ajmo malo obračat par let stare hite. A Crash Bandicoot 4 si igral? Ko je izšel Trilogy si bil tako hyped, da sva se spičila, a štirke nisi nič omenjal podlasica :D :D :D 

 

Ma zato kot je povedal Galko, ni več ene igre, da bi reku fuck komaj čakam - jebeni GoW Ragnarok umiram od dolgčasa med igranjem (medtem ga je pa svet že pozabil) - to mi je nek tak odraz AAA naslovov te generacije (beri: boring že videno)...ne verjamem tudi temu, da se ne da več na letni ravni izdajat hite - to je bolj neka korporativna odločitev, kot realna težava (če lahko nek indie garažar sam sproducira Bright Memory s tako grafiko, ne me jebat da timi od 1000 ljudi ne morejo).

 

Crash 4 pa nisem še utegnil - bom pa sigurno to prej kot kak Spiderman 2. :)

 

Povezava do prispevka

Ja saj to štekam, mene tudi noben big budgeter v tem momentu ne prepriča dovolj, da bi rekel fuck, komaj čakam, morda še najbolj Final Fantasy XVI, ki pa ga ne bom igral ob izidu, ker imam še odprto Zeldo 

 

GOW Raganarok pa je pomoje kar tipski AAA špil — torej visoka produkcija, znana franšiza, relativno casual gameplay in ostajanje v safe coni. Ne vem, če si pri 200 milijonih budgeta lahko ti studii kaj drugega privoščijo :D

 

Se pa gotovo pozna korona, odpuščanja etc. Zdaj da bo prišlo do zaposlitvene apokalipse v tech svetu se je vedelo že nekaj časa, je pa se to pričakovalo čez npr. 15 let, korona je pa ta čas skrčila na 2 leti. Mid-tier gaming podjetja se že nekaj časa downsizajo, prodajajo, reorganizirajo, združujejo ... super crash pa bo prišel, ko bodo se začela konkretno downsizat high-tier podjetja. Jaz mislim, da nekega booma najbolj high-tier AAA gaminga ni pričakovati v tej ali naslednji ali naslednji naslednji generaciji. Tako pavšalno bi (bad scenario varianta) sklepal, da se bodo največje firme ala določeni Sony studii, Rockstarsi itd. začeli kmalu downsizat v kadru, od tu pa bomo videli, kam bo situacija potegnila. Torej, da nas s stališča highest of budget igric čaka ene 15-letno obdobje stagnacije in mogoče nazadovanja (ki ga bomo odjemalci opazili predvsem pri redkejših izidih, pa da se bodo delovni procesi optimizirali, aka več proceduralno generiranih stvari s človeškimi popravki, ne pa iz nule zgrajeno), preden se bo krivulja potencialno spet obrnila navzgor   

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...