Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

tomzzi reče pred 18 urami:

Čudno to, da ne laufa lepo pod 2k. Moja laufa tudi pri 1200 brez kakšnega tresenja, ropotanja. 

Je pa res, da je 1.6cdti (136KM). Ampak kot pravim jo vozim na vsaj 1800-2200. Tukaj ima tudi največji navor se mi zdi. Kar je nad 2800-3000 je itak brezveze. Dizel pač. 

 

Astre so čist ok ja. Saj K je dokaj agilna, okretna tako, da ni problema tudi hitreje zvozit ovinke.

 

Novo sem tudi jaz imel v planu. Pač to bi zvozil še kakšno leto, dve potem pa menjal. 

Saj to, da je na platformi francozev še ne pomeni, da se bo avtomobil vozil tudi kot "francoz". :D Pri astri so francozi dali kot izgleda oplu dost proste roke kar se tiče designa. Pa tudi nekaj tehnike je ostalo še oplove (matrični led so oplovi). 

Tako, da upam da bodo imeli tudi pri podvozju nekaj fore in prilagodili po svoje. Saj testi prototipov novinarjev obetajo. Ampak prototip je prototip. 

Me zanimajo mnenja produkcijskega avta. 

Tej testi bodo verjetno kmalu.

Nemci so med drugim že objavili uradne cenike. 

https://www.opel.de/content/dam/opel/germany/fahrzeuge/astra-l/downloads/DE_Astra_Preisliste_MY2200_web.pdf

https://www.opel.de/content/dam/opel/germany/fahrzeuge/astra-l/downloads/DE_Astra-Hybrid_Preisliste_MY2200_web.pdf

 

Srednja oprema 1.2 turbo 130 PS 8 stopenjski avtomatik cca 30.000€. Ultimate najvišja oprema z istim motorjem in menjalnikom pa 35.580€. :rofl:

Osnovni model 22.470€. 

Najmočnejši hibrid in najvišja oprema pa 44.400€. :sick: Kao od države dobiš ene 7k€ dol. 

Dobro se cenijo. Oziroma so vsem šle cene gor. Ne samo oplu. 

Samo tega ne bo noben kupil po takšnih cenah. Po moje lahko samo še zaprejo vse skupaj pa bomo rabljene kupovali. 

Samo bo tudi teh enkrat zmanjkalo. 

Tako, da me je kar minilo vse skupaj ko sem videl uradne cenike. 

Pri nas bo itak nekaj cenejša vendar spet največ 2-4k€ cenejša. Še vedno preveč.

 

Pa razlika je tudi v samem videzu med opremami. Večja kot je bilo včasih. 

 

astra_10.png

astra_11.png

astra_13.png

 

Tako, da lahko po takih cenah mene kot redno stranko 15 let pozabijo. Mogoče če bodo spustil cene. Kar bodo morali saj noben ne bo dal 30k€ za astro. 

Bi te presenetilo, koliko ljudi da 30+ za novo Octavio, ki je isti rang (ok, verjetno ni čisto isti, but still).

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 30 minutami:

Bi te presenetilo, koliko ljudi da 30+ za novo Octavio, ki je isti rang (ok, verjetno ni čisto isti, but still).

To je res, oba avta sta c segment z različno karoserijsko izvedbo. In ne, dat 30+k za nov avto c segmenta ni dandanes prakticno vec nic posebnega - žal. Jaz sem sicer dal za mojo novo Alfo pod 20k in to ne za osnovno opremo. Pa sem kar zadovoljen glede na to kolko sem plačal I must say. 

Povezava do prispevka

Mene neki zanima. Jaz prevozin okoli 30-40km dnevno s svojim dizlakom in sem zadnjič ob debati z mehanikom prišel na idejo, da imam mogoče v avtu dosti zamašen DPF filter. Sedaj pa tuhtam če bi si nabavil DPF aditiv, ki ga rukneš v tank avtomobila in bojda dobra spuca DPF filter. 
Ne bi razmišljal o temu, če ne bi vsaj 2x mesečno šel furat daljšo relacijo, ki naj bi dobro spucala DPF filter na dizlaku. 

Ker pa ne želim vršt denarja stran me zanima, če je kateri od vas že kdaj dodajal tovrstni aditiv? 

 

Pa mal tut razmišljam, da bi mogoče od Liquy Moly oil sludge flush dodal tik pred rednim servisom. Nekako sem bedak eno leto preskočil redni servis in mam občutek, da je mašina rahlo zamaščena :) 
A je tole Yay or Nay? 

sludge.JPG.45410e88717068c9dde890ddbbebd517.JPG

Povezava do prispevka

@tomzzi

za Francoze se dost govori, da zadnja leta niso več tolk mehki

ampak ne vem, kolk je natem, ker nisem mel šanse še peljat kakega

je pa to tudi pri meni bila od nekdaj razlog, zakaj za njih niti slišati nisem hotel

ko se spomnim na domačo Laguno '99, tetin Peugeot 206 ca '06 in Citroen C5 karavan '05 od Evitinga fotra

me sam mine, da bi vozu avto :D

Povezava do prispevka

Ja baje francozi niso več tako mehki. 

Zato tudi jaz nisem hotel nikoli premehkega avta. Pa tudi design mi ni bil nikoli všeč (citroen, peugeot). 

So pa zadnja leta nekaj povsem drugega. Vsaj Peugeot in renault. Zadnje generacije so prav lepi avtomobili. Sploh Peugeot je naredil velik korak naprej. Vsaj kar se designa tiče. Baje tudi v kakovosti. 

Octavia naj bi bila tega razreda. Je tudi na osnovi golfa če se ne motim. 

Pa vseeno gre za dimenzijsko večji avto. In nekako ni "hatchback" variante le te. Tako, da primerjava ni ravno na mestu. 

V vsakem primeru pa ni nobeden tega razreda toliko vreden. 

In to ni normalno več. 

Saj mi je tudi prodajalec lepo povedal lani, da tako poceni kot sem dobil trenutno astro avta ne bom dobil več. Sva na ti, ker sem pač bil tam redna stranka. 

Je imel kar prav. 

Moja je bila po ceniku oziroma konfiguraciji (Innovation oprema, 136KM dizel in nekaj doplačila kot so matrične led luči, 17 col feltne, akustično in uv odbojno vetrobransko steklo...) tam 23k. 

Dobil sem krepko popusta in še staro sem dal noter. Tako, da sem res poceni dobil dobro opremljen avto. 

 

Danes bi za takega oziroma podobnega plačal najmanj 26k€. 

Na žalost ja. Pa ne mi govort, da je več opreme že serijsko. Mogoče res. Je pa vseeno danes to občutno predrago. 

Avto pa je dejansko vreden pol manj.

 

@Lepi Šime

 

Tega za DPF nisem nikoli uporabljal. Dvomim, da je toliko zapacan. Ko bo res zapacan do konca ni druge kot na prisilno regeneracijo na servis. 

Jaz delam 35-38KM v eno smer dnevno relacije. Torej skupno 70-80 km samo regionalke. 

DPF se mi puca vsaj dvakrat na tank. In če je le možno tega ne prekinem. Ne vozim nič po AC. 

Pa nimam problemov. Puca se redno in to je to. 

To, da si pa en redni servis preskočil pa... Tega jaz ne bi svojem avtomobilu delal. 

Za mojega je servis predviden na eno leto ali 30k km. Kar je prej. 

Jaz to ignoriram in delam servise na 20k km ne glede na to kaj pravi servisna knjiga. Saj nova olja so nekaj drugega kot pred 20 leti. 

Pa vseeno. Raje naredim servis predčasno in imam mir.  

uredilo bitje tomzzi
Povezava do prispevka

@tomzzi Ja vem ne govori... Bilo je v času, ko sem imel krizo z denarjem :whistle: 
No sej verjetno tudi moj avto spuca DPF. Samo ne vem... Zdej bi itak vse naredil, da bi kanta zdržala čim dlje časa, ker menjave vozila še nekaj časa ne bom izvedel ob trenutnih napovedih za prihodnost.

 

 

Berbasecks reče pred 18 minutami:

jah, men je Peugeot 508 GT limuzina vrjetno top 3 najlepših navadnih avtov trenutne generacije

še vedno ga ne bi mel :D

 

 

Ja tale peugeot je pa še meni hudičevo sexy in sem ga šel tudi v salon zijat in celo testno vožnjo. 
Samo so mi bli motorji vsi preveč švoh.

Povezava do prispevka

@Lepi Šime

Zastopim. Saj se da vse porihtat. Koliko kilometrov pa je prevoženih od zadnjega servisa?

Če sedaj ni problemov se naredi en oreng servis in to je to. 

 

Jaz vem, da bo moj naslednji avto ali bencinar ali hibrid (želje). 

Čeprav hibridi so samo zasilna rešitev. 

Verjetno pa res še nekaj časa nič kot vse kaže. 

Astra je drugače definitivno trša od Megana. Mene je po pravic povedano žačela ta trdota že malo motit. 

Predvsem, ker pri moji čez vsako manjšo neravnino dobro strese avto. Tako, da še noter plastika ropoče. 

Prav strese cel avto. Ampak zanimivo pa, da v dežju, vlažnem vremenu je pa čisto nekaj drugega in skoraj ne čutim slabe ceste. 

Čudno res. 

 

Drugače kdo ve kaj bi to pokalo na podvozju? 

Če recimo iz glavne ceste naglo zapeljem na stransko, parkplac mi ob naglem obračanju volana začne nekaj pokati na podvozju. 

Čudno. Če bolj umirjeno (normalno :rofl:) zavijam tega pokanja skorajda ni. 

Tudi med vožnjo ne slišim nič nenavadnega. 

Se prav samo ob naglem zavijanju na parkplac iz glavne ceste ali ko pač naglo ustavljam in hkrati motam volan. 

Se komu kaj sanja?  

Povezava do prispevka
tomzzi reče pred 17 minutami:

Drugače kdo ve kaj bi to pokalo na podvozju? 

Če recimo iz glavne ceste naglo zapeljem na stransko, parkplac mi ob naglem obračanju volana začne nekaj pokati na podvozju. 

Čudno. Če bolj umirjeno (normalno :rofl:) zavijam tega pokanja skorajda ni. 

Tudi med vožnjo ne slišim nič nenavadnega. 

Se prav samo ob naglem zavijanju na parkplac iz glavne ceste ali ko pač naglo ustavljam in hkrati motam volan. 

Se komu kaj sanja?  

 

Poglej v kakšnem stanju je vpetje oz. zgornji ležaji / gume amortizerjev.

Povezava do prispevka
Berbasecks reče pred 3 urami:

@tomzzi

za Francoze se dost govori, da zadnja leta niso več tolk mehki

ampak ne vem, kolk je natem, ker nisem mel šanse še peljat kakega

je pa to tudi pri meni bila od nekdaj razlog, zakaj za njih niti slišati nisem hotel

ko se spomnim na domačo Laguno '99, tetin Peugeot 206 ca '06 in Citroen C5 karavan '05 od Evitinga fotra

me sam mine, da bi vozu avto :D

Sem 4 leta nazaj testiral talismana pa megana in ni blo to neki fejst mehko. Se pelješ kot gospod, udobje ziher višje kot švabo. Mogoče se slabš drži ceste? Ne vem. Bi rabu več časa. Prej sem vozu laguno 2ph2 in par cliotov od matere. Uglavnem napram temu so novi trdi ko kamen.

 

Glede DPF debate pa lahko samo rečem da mi živc pokne ko kdo omeni DPF. Sploh odkar sem videl da imajo nekateri "trigger DPF" gumb za doplačilo in to MASTNO (par 100€). To bi morala bit obvezna oprema, ne pa da mi avto triggera dpf regeneracijo po 1 uri vožnje iz LJ nekje v mislinji. Sem ga tud že pustu 20 minut na parkingu samo enostavno ne pride do konca. Tako da samo ugasnem in YOLO. Da se bom pa tule po koroški fural pa tud nikol ne dosežem. No enkrat mi je zdej med korono piskal ker tok časa ni spravu skoz dpfja, da se je prav engine warning pržgal (al je bil emission?) uglavnem lučka da moram nujno DPF spucat. Nič kaj, sem se peljal v sport mode (avtomatik) na Kope pa tiščal do konca. Do vrha je končal cikel. Ampak pain, gre čas in gorivo. Je blo pa zabavno ubistvu, razen kolk sem si razfukal podvozje.

Povezava do prispevka

Se moram jutri itak naročit za redni servis pa bom še to omenil. 

Sicer sem že nekaj omenil kot so delal programiranje ecuja (vpkolic) in je šel itak na testno vožnjo. Samo takrat je rekel, da ne opazi nič. 

Samo sigurno se sliši. Ali pa ni bil dost pozoren. 

Bom mogel jaz za volan očitno on bo pa sovoznik. :ninja:

Sem tudi jaz pomislil na to. 

Hvala!

 

@jlpktnst

Ja DPF je eno sranje ja. 

Drugače se pa itak ponavadi vklopi par km od cilja. Kot nalašč. In potem se ne zaključi normalno. To tudi meni živce para. 

Ampak do sedaj se vsaj enkrat na tank spuca do konca. To mi rata. 

Itak se sedaj vsaj 2x, 3x na tank vklopi po posodobitvi zaradi vpoklica. Nekaj glede emisij (nox). Se mi zdi, da so mi navor zjebal v nizkih oziroma moč. 

Pa pogosteje se vklopi DPF pucanje. Banda. Kao nižanje izpustov. Na konc pa več nafte ponucaš...

Ker tudi kakšen deci, dva več pije sedaj.

Da sem to prej vedel tega sploh ne bi dal naredit. 

 

uredilo bitje tomzzi
Povezava do prispevka
tomzzi reče Dne, 12. 10. 2021 at 19:49:

Ampak zanimivo pa, da v dežju, vlažnem vremenu je pa čisto nekaj drugega in skoraj ne čutim slabe ceste

To mam jaz čisto enake simptome pri moji alfi. Zdi se da se avto pelje dosti boljše ob hladnejšem vremenu in v dežju ali celo snegu. Vsi ti mini problemi, ki jih opazim v vročem vremenu so v hladnejšem čudežno razrešeni.

Moram pa povedat sicer, da sem zelo zadovoljen z lego na cesti in trdoto mojega avta, se mi namreč zdi da je glih pravo razmerje. Avto se pelje odlično, ceste se drži vrhunsko ampak obenem ni pretrd. Glede tega alfi kapo dol.

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 13 urami:

Mene neki zanima. Jaz prevozin okoli 30-40km dnevno s svojim dizlakom in sem zadnjič ob debati z mehanikom prišel na idejo, da imam mogoče v avtu dosti zamašen DPF filter. Sedaj pa tuhtam če bi si nabavil DPF aditiv, ki ga rukneš v tank avtomobila in bojda dobra spuca DPF filter. 
Ne bi razmišljal o temu, če ne bi vsaj 2x mesečno šel furat daljšo relacijo, ki naj bi dobro spucala DPF filter na dizlaku. 

Ker pa ne želim vršt denarja stran me zanima, če je kateri od vas že kdaj dodajal tovrstni aditiv? 

 

Pa mal tut razmišljam, da bi mogoče od Liquy Moly oil sludge flush dodal tik pred rednim servisom. Nekako sem bedak eno leto preskočil redni servis in mam občutek, da je mašina rahlo zamaščena :) 
A je tole Yay or Nay? 

 

 

Tega oil flusherja ne poznam, ti pa lahko povem da na svojemu dizlu od 200k prevozenih naprej redno 1x letno dam not dodatek za boljse izgorevanje in ciscenje sob za dizle. Petrol je imel do lani na vecini pump en super aditiv za ta namen, pol so pa prisli z svojo Petrol znamko teh aditivov in sem letos dal not tega njihovega, pa se mi zdi da prodajajo meglo. Je bil un prejsnji aditiv boljsi, moram mehanika vprasat kaj je ze bil za en, taka rumeno crna kanglica je bila 1L, to vem. 

 

Nalijem notri v prazen tanka, cez nafto in voila. Itak se bodo nasli mojstri, ki bodo rekli, da to nic ne pomaga in da je samo nateg, ma jaz dosti tankam po nizkocenovnih pumpah v avstriji, kjer je kr neki bio dizla not in verjamem, da ni slabo 1x letno dat masini malo "lufta".

 

Kar se pa DPFja tice, na moji Opelici opazam, da se mi po 250k prevozenih DPF filter cisti pogosteje. Vcasih tut 2x dnevno, delam 180km na dan. Sploh zdaj ko je bolj hladno se ciscenje vklopi pogosteje. Ko se vklopi pa "pomagam" tako da vozim min na 1800 obratih, ce se da nad 80 km/h. Tako se ciscenje najprej zakljuci. Pa baje ni fajn prekinjat tega postopka ciscenja ja, to vsi mehaniki pravijo. Ceprav vcasih pac ne gre drugace. 

 

Servisov pa ne preskakovat. ne se hecat. Vsaj olje menjat pa oljni filter je treba, vsak garaznik ti to naredi za 60€ in six-packa ce se normalno zmenis z njim. Jaz delam servise na 15k km. 3 servisi na leto. Ze 6 let in avto se nic ne pritozuje.

 

Povezava do prispevka

Ma ja sej vem, da je to najslabše kar lahko narediš :D

Prej sem pri preludi sam delal 3x na let menjavo olja in je še nekako šlo. S telim je bilo pa tudi tako, da je bil računalnik neki čudno nastavljen glede servisnega intervala. Namesto 15k oz. 1 leto je bil nastavljen 30k oz. 2 leti :whistle:

 

Avto sem odkupil od staršev in oni so ga k enemu kreljotu vozili servisirat. 

 

Sicer pa že celo leto razmišljam, da bi kar celovito generalko naredil. Najprej sem razmišljal o menjavi, samo zdej pa kaže da bom stuck na teli zadevi še nekaj časa. 

 

Jaz bom najverjetneje dal od liquy moly aditiv za cisce je notri, ker ta avto vozim kot penzioner. 

 

Aja pa glede DPF. Meni se še v življenju ni prižgala lučka na armaturki :nicjasno:

Povezava do prispevka
Smoki reče pred 28 minutami:

 

Tega oil flusherja ne poznam, ti pa lahko povem da na svojemu dizlu od 200k prevozenih naprej redno 1x letno dam not dodatek za boljse izgorevanje in ciscenje sob za dizle. Petrol je imel do lani na vecini pump en super aditiv za ta namen, pol so pa prisli z svojo Petrol znamko teh aditivov in sem letos dal not tega njihovega, pa se mi zdi da prodajajo meglo. Je bil un prejsnji aditiv boljsi, moram mehanika vprasat kaj je ze bil za en, taka rumeno crna kanglica je bila 1L, to vem. 

 

Nalijem notri v prazen tanka, cez nafto in voila. Itak se bodo nasli mojstri, ki bodo rekli, da to nic ne pomaga in da je samo nateg, ma jaz dosti tankam po nizkocenovnih pumpah v avstriji, kjer je kr neki bio dizla not in verjamem, da ni slabo 1x letno dat masini malo "lufta".

 

Kar se pa DPFja tice, na moji Opelici opazam, da se mi po 250k prevozenih DPF filter cisti pogosteje. Vcasih tut 2x dnevno, delam 180km na dan. Sploh zdaj ko je bolj hladno se ciscenje vklopi pogosteje. Ko se vklopi pa "pomagam" tako da vozim min na 1800 obratih, ce se da nad 80 km/h. Tako se ciscenje najprej zakljuci. Pa baje ni fajn prekinjat tega postopka ciscenja ja, to vsi mehaniki pravijo. Ceprav vcasih pac ne gre drugace. 

 

Servisov pa ne preskakovat. ne se hecat. Vsaj olje menjat pa oljni filter je treba, vsak garaznik ti to naredi za 60€ in six-packa ce se normalno zmenis z njim. Jaz delam servise na 15k km. 3 servisi na leto. Ze 6 let in avto se nic ne pritozuje.

 

pač če bi človek mel DPF trigger da bi se sam odloči kdaj bo cikel. Tako te pa majo za norca in ti ga triggerajo takrt ko ni treba. Potem pa "to je slabo za mašino". Torej proizvajalec prav hoče da razfukaš mašino in DPF, ker ti ne da orodja da si pomagaš. Ali pa je mastno doplačilo.

 

Also kaj meniš o VAG 30k cycle servisu kot ga imajo v dojčlandiji?

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 1 uro:

Also kaj meniš o VAG 30k cycle servisu kot ga imajo v dojčlandiji?

 

Lahk ti povem, da se jim gor sladko jebe za servise, ker po vecini le-te zakupijo ob nakupu avta, sploh premium znamke to nudijo po defoltu in nemc brez tega avta sploh ne kupi. Dolocene avtohise pa kar tekmujejo med sabo nudijo to kot special deal za premamit kupce.

 

Servis na 30k je IMHO too much. Jaz se tega ne bi sel. 20k max. Pa ze to je velik. Je pa vse odvisno od voznika in kako se avto vozi. Ce se masina do sluzbe sploh segreje ne in celo leto avto tko teras, pa da je diesel, good luck s temi 30k km. 

Povezava do prispevka

@Lepi Šime Mogoče ti lučka za DPF ne dela =P Jaz bi na tvojem mestu vlil to v tank. Prej sicer preberi, če je bolje, da je tak čim bolj prazen ali čim bom poln. 2x sem dodajal neke aditive za čiščenje v svojega dizla in je potem bilo boljše. Šlo pa je za cukanje pri nenadnih obremenitvah oz. ko sem hotel do konca pohodit in držal en čas gas je vmes znalo pocukat. Od tega dodajanja aditivov več ni bilo teh problemov.
Po mojih izkušnjah pa se DPF čisti, da konstantno držiš motor nad 3krpm, če je možno 3.5krpm za ~25-30min. Najboljše it na AC pa skurit to ven pač 2 prestavi nižje.

 

@tomzzi za pokanje naredi kot ti je erted45  rekel. poglej zgornje ležaje / gume amortizerjev. meni se isto dogaja in bom jutri vedel kaj je. sicer bodo še mi amortizerje menjali. ampak se bo vedelo, če je mogoče tudi to hin. EIDT: pokne še takrat, ko avto malo dvigne iz ceste, pri kakšnih poletih čez grbine ipd :D 

uredilo bitje T7ank
Povezava do prispevka
T7ank reče pred 4 urami:

Mogoče ti lučka za DPF ne dela =P Jaz bi na tvojem mestu vlil to v tank. Prej sicer preberi, če je bolje, da je tak čim bolj prazen ali čim bom poln. 2x sem dodajal neke aditive za čiščenje v svojega dizla in je potem bilo boljše. Šlo pa je za cukanje pri nenadnih obremenitvah oz. ko sem hotel do konca pohodit in držal en čas gas je vmes znalo pocukat. Od tega dodajanja aditivov več ni bilo teh problemov.
Po mojih izkušnjah pa se DPF čisti, da konstantno držiš motor nad 3krpm, če je možno 3.5krpm za ~25-30min. Najboljše it na AC pa skurit to ven pač 2 prestavi nižje.

 

Mogoče kar sem opazil je to, da mi rahlo kdaj pocuka ko spustim gas :D Mislim, da je predvsem krivo to, da ga vozim, kot penzioner večino časa. Edino zadnjič sem ga teral 160 iz promorske do Ljubljane :D 

Glede doziranja itd. je itak odvisno od navodil proizvajalca.... Ampak sem se odločil, da ga bom raje malo preteral, da se spuca carbon build up 

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 20 urami:

A je bil dizel? Mene bolj mikajo bencinarji :D 
Ne spomnim se več točno motorjev. Je pa res, da sem takoj ko je izšel šel gledat to reč

 

Ne, 225hp je bencinar

 

@jlpktnst

tist itak sploh ne morš več cesta rečt

kr boli tam četz. Je Polzela-Velenje (neobnovljeni deli) v super stanju, proti tisti žalosti 

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 1 uro:

 

Predlog v okolici SG kjer lahk tiščim gas 20 minut or so?

 

20min pa ne bo trajalo, max 10min. Karavanig gor in dol ene 2x,3x pa bo. Al pa podaljsas do DRG. 

 

Men ponavadi zazene ciscenje na rondoju v Otiskem vrhu in mi ga do odcepa za Trbonje spuce. Vcasih ze prej.

Povezava do prispevka
jlpktnst reče pred 3 urami:

 

Sem rabu DPF spucat in. Predlog v okolici SG kjer lahk tiščim gas 20 minut or so?

 

@Berbasecks Sem se pred kratkim peljal Logarska - Črna čez podolševo. 15 km makedama or so, samo boljša cesta kot na kope :D

 

Saj ne rabiš na polno tiščat. Meni se normalno spuca že pri "normalni" hitrosti. 

Pomembno je, da obrate držiš nad 2000 in da voziš če se le da nad 50km/h. Vsaj tako je za opla omenjeno v navodilih. 

Pač ko se vklopi čiščenje. Z pritiskanjem na gas ga ne boš vklopil. 

Druga varianta je prisilni zagon čiščenja preko računalnika. Ampak to je res zadnja možnost. 

Meni se je spet danes zjutraj vkloplo. Že drugič na ta tank. 

K sreči na pol poti tako, da je bilo dovolj časa, da je tudi zaključil normalno. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Ustvari novo...