Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Že nekaj let vozim filthy casual SUV Mitsubishi ASX, ki mi je dobro dolgo služil. Sedaj pa ko sem prispel do 200k km pa so se začele štale :) 

Hladilnik dobesedno razpadel, turbina ima toliko lufta, da sem presenečen, da mi je še ni razgnalo. Izpušni kolektor je bil že dlje časa počen in sem ga šele sedaj dal zašvasta, ker preveč smrdi v kabino.

 

Pa tudi blažilce bo treba menjat in razmišljam, da bi notri zmontiral Bilstein B6 serijo, ker bi se spet rad udobno vozil.

 

 

Sem pa tudi razmišljal, da bi prodal in menjal za nekaj drugega. Samo je trg ta trenutek v genitalijah in se mi ne izplača. Počakal bom še kakšno leto ali dve da pridem do nekaj boljšega. 
Samo kaj ko so novi avti vsi grdi (izvzemši peugeot 408)

Povezava do prispevka

Najboljši športna avtombila zadnjih 30let, a na vidiku težave? Gre res za njablojša športna avtomobila zadnjih 30let ali za genijalno marketnško potezo.

spacer.png

 

https://www.roadandtrack.com/news/a43428411/toyota-gr-corolla-engine-failure/

https://www.motortrend.com/news/toyota-gr86-engine-failure-warranty-drifting-pics/

  • Račka +1 1
  • Trol 1
Povezava do prispevka
StaraSablja reče pred 10 urami:

Najboljši športna avtombila zadnjih 30let, a na vidiku težave? Gre res za njablojša športna avtomobila zadnjih 30let ali za genijalno marketnško potezo.

 

 

https://www.roadandtrack.com/news/a43428411/toyota-gr-corolla-engine-failure/

https://www.motortrend.com/news/toyota-gr86-engine-failure-warranty-drifting-pics/

Ne vem al trollaš al kaj. To sta dva čisto različna motorja.

In v prvem primeru je šel po gobe zato ker se je nekdo zašaltal, iz 5. v 2. namesto v 4., pa saj to pove v članku. 

 

In zdaj naj bi šlo za težave na podlagi dveh primerkov. 

Povezava do prispevka
AtÍka reče pred 19 urami:

Ne vem al trollaš al kaj. To sta dva čisto različna motorja.

In v prvem primeru je šel po gobe zato ker se je nekdo zašaltal, iz 5. v 2. namesto v 4., pa saj to pove v članku. 

 

In zdaj naj bi šlo za težave na podlagi dveh primerkov. 

Spoiler

 

Šalo na stran načeloma bi moral športni avtomobil imeti tako ojačan/dodelan motor da preživi kakšno neumonst voznika ko se nevede zašalta čez blokado.

Malenkost bolj šokiran sem bil ko sem izvedel kako majhne sprednje zavore ima gr86, dsik ima premer samo 294mm napram konkurentom recimo golf 8 gti ima 340mm sprednji diski, peugeuot 208gti bps 330mm.

Samo te pomanjkljivost odtehta zadnji superiorni pogon toyote.

Povezava do prispevka
StaraSablja reče pred 25 minutami:
  Razkrij skrite vsebine

 

Šalo na stran načeloma bi moral športni avtomobil imeti tako ojačan/dodelan motor da preživi kakšno neumonst voznika ko se nevede zašalta čez blokado.

Malenkost bolj šokiran sem bil ko sem izvedel kako majhne sprednje zavore ima gr86, dsik ima premer samo 294mm napram konkurentom recimo golf 8 gti ima 340mm sprednji diski, peugeuot 208gti bps 330mm.

Samo te pomanjkljivost odtehta zadnji superiorni pogon toyote.

 

temu se reče money shift, da bi delali drugačne motorje zato da bi motor preživel 10k rpm+ ker voznik naredi napako je noro...

za primer, bolj od samih diskov so pomembne pakne, lahki avti z ogromnimi diski samo izgubljajo, ker je to rotacijska nevzmetena masa, 

za primer: yaris grmn prednji diski 275x25 proti hyundai i20n 320x28, je bila realnost taka da ko sva se pojala po cesti rakitna cerknica sva se umes 2x mogla ustavit da je i20n pohladil diske ker

je imel tak brake fade da je bilo na meji nesreče in to z OEM opremo... medtem ko mi yarisa ni uspelo nikoli spraviti do brake fada... ampak cena OEM pakn je bila pa mislim da 290e. 

Ker tega nisem vedel sem v prvo za grmnja kupil navadne brembo pakne za 50e in po 3 min malo hitrejše vožnje bremze niso prijele čisto nič, tako da so skoraj nove romale v smeti...

Povezava do prispevka

 

 

StaraSablja reče pred 14 urami:
  Razkrij skrite vsebine

 

Šalo na stran načeloma bi moral športni avtomobil imeti tako ojačan/dodelan motor da preživi kakšno neumonst voznika ko se nevede zašalta čez blokado.

Malenkost bolj šokiran sem bil ko sem izvedel kako majhne sprednje zavore ima gr86, dsik ima premer samo 294mm napram konkurentom recimo golf 8 gti ima 340mm sprednji diski, peugeuot 208gti bps 330mm.

Samo te pomanjkljivost odtehta zadnji superiorni pogon toyote.

Kaj ti govoriš, dodelan motor? Noben motor ne bo preživel zašaltanje, ki nabije obrate 50% čez rdeče polje, že 10% je preveč. Ni RPM limiter dodan zaradi lepšega. Pri ročnem menjalniku ne vem kako bi lahko to preprečil, ker je vse mehansko. Enkrat ko spustiš sklopko se bo motor zavrtel, tu ni kaj. Lahko bi edino namonitral velik display, ki kaže številko prestave v upanju, da je voznik med šaltanjem pozoren na te številke.


Za diske pa je Doz povedal. Težji in večji disk je slabši za vozne lastnosti, enako kakor so slabe težje in večje gume s platišči vred. Dokler lahko blokiraš gume je velikost čist vseena - pomeni da je zadosti zavorne moči, edina prednost je, da se lahko večji disk manj pregreje. Današnji športni avti imajo vsi super zavore če primerjaš s starimi gajbami ala Lancia Delta Integrale in pa Honda Integra.

 

Povezava do prispevka
drevored reče pred 21 minutami:

mam ze nagledano na avto net samo da mi odobrijo ene 70% povisice

 

pa da model zniza ceno za ene 10k https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17315058&display=Porsche Cayman

 

 

caymančine so hudi za vozit ja. Sem fural to generacijo, ki si jo linkal, samo ni bila s, pa potem novejšo 4 cilindrsko generacijo v S obliki. 
Boljša je bila prejšnja generacija z 6 valji :) 

 

Samo pri temu iz avtoneta izgleda, kot, da se je že enkrat airbag sprožil :o

Povezava do prispevka

rabim nasvet avto ljudje, odlocam se med dvema avtoma: kia ceed sw gt line avtomatik 160 km in seat leon st FR avtomatik 110 km.

 

kia za 30k ma vec opreme, pa prej jo dobim, seata znam cakat do konca leta. vizualno mi je sest lepsi, sam dobim vec pri kii + 7 let garancije....

Povezava do prispevka

kia je imela v preteklosti konkretne težave z določenimi motorji. tale 1.5turbo je now, in jaz osebno ne bi tvegal...

https://www.thetruthaboutcars.com/cars/news-blog/hyundai-and-kia-s-decade-of-very-troublesome-engines-continues-44497118

 

 

pojdi raje po kaj takega

garancija do 2030... pa tole bo delalo 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18136137&display=Toyota Corolla

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
doz reče pred 1 uro:

kia je imela v preteklosti konkretne težave z določenimi motorji. tale 1.5turbo je now, in jaz osebno ne bi tvegal...

https://www.thetruthaboutcars.com/cars/news-blog/hyundai-and-kia-s-decade-of-very-troublesome-engines-continues-44497118

 

 

pojdi raje po kaj takega

garancija do 2030... pa tole bo delalo 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18136137&display=Toyota Corolla

kupujem novega da ga lahko enostavno uvozim v avstrijo... sem gledal corollo ampak nisem ne velik fan toyot. pri koi je nov turbo, ampak 7let garancije on öamtc se slis vseen dost varno :/

Povezava do prispevka
doz reče pred 4 urami:

kia je imela v preteklosti konkretne težave z določenimi motorji. tale 1.5turbo je now, in jaz osebno ne bi tvegal...

https://www.thetruthaboutcars.com/cars/news-blog/hyundai-and-kia-s-decade-of-very-troublesome-engines-continues-44497118

 

 

pojdi raje po kaj takega

garancija do 2030... pa tole bo delalo 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18136137&display=Toyota Corolla

 

bil na ogledu corolle, drug teden mam testno voznjo, dobra kolica :D

Povezava do prispevka

718 so pravkar podrazali za 5k, 2017 S nov je bil 65k, danes isti avto z blizu 100k km na stevcu pa da ni razbit se zacne cena pri 62k spodobnim, gts 2.5 je pa se bol divja situacija...

 

 

se pravi 6let rablen spusil 3k xD

 

300ps verzija je za babe pa za fovsijo lovit, 2.5 je pa za vozit

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...