Skoči na vsebino

[udarna] avto tema


bainit

Priporočeni prispevki

Hosta reče pred 20 urami:

Kakšen dober nasvet iščem glede situacije, ko je prejšnji lastnik pravna oseba.

 

Gledam Toyoto Auris in imam ogledane tri avtomobile - 1) nek čičo prodaja svojga zamorjenca 2) nek sumljiv avtocenter globoko čez Trojane in 3) Malgaj / Porsche Outlet v Ljubljani, kjer so bli prejšnji lastniki pravne osebe.

Predvsem tale 3 sta mi interesantna, ker se mi zdijo ti dve avtohiši bolj zanesljivi od Špica Avto Ful gas s.p. Spodnji Duplek; majo transparentno predstavljen avto že na netu, fotke, video, VIN. A se je avtomobilov od pravnih oseb generalno za izogibat? To so verjetno bli kakšni službeni avtomobili ali zna bit kakšen lizing ipd?

Kupuješ od avtohiše? Potem ti itak da avtohiša 1 leto obvezne garancije na kupljen avto in morebitne skrite napake.

 

Nevem zakaj bi bil prejšnji lastnik pravna oseba kak problem? Vsak lizing avto je od pravne osebe.

Povezava do prispevka
Hosta reče Dne, 10. 6. 2024 at 22:18:

 

Prvi ma slabše zice, volan, sam je pa benz.

Tadrugi je 2k dražji za praktično isti avto... pa še smrdljivc je. 

 

Pri 8 let starem avtu pogledaš če vse dela, če ni rje, pa če ni bil kje zbit. Vzameš tistega ko se ti bolj dopade. Tu so zdej itak kilometri pa letnik taki da bo treba začet skos mal prčkat po avtu.

Povezava do prispevka
Hosta reče Dne, 10. 6. 2024 at 21:36:

Kakšen dober nasvet iščem glede situacije, ko je prejšnji lastnik pravna oseba.

 

Gledam Toyoto Auris in imam ogledane tri avtomobile - 1) nek čičo prodaja svojga zamorjenca 2) nek sumljiv avtocenter globoko čez Trojane in 3) Malgaj / Porsche Outlet v Ljubljani, kjer so bli prejšnji lastniki pravne osebe.

Predvsem tale 3 sta mi interesantna, ker se mi zdijo ti dve avtohiši bolj zanesljivi od Špica Avto Ful gas s.p. Spodnji Duplek; majo transparentno predstavljen avto že na netu, fotke, video, VIN. A se je avtomobilov od pravnih oseb generalno za izogibat? To so verjetno bli kakšni službeni avtomobili ali zna bit kakšen lizing ipd?

poglej še focusa, če iščeš karavana, bi se pa jaz izogibal 1.0 motorjem, če se veliko voziš. en mn3nščar je mel FEJST probleme pri 200k+, zaribal motor.

maš pa focusov karavanov na avtonetu dobesedno ko dreka, večino dizlov sicer.

pa pazi, da ne boš slučajno kupil en eco varianto motorja s 95km. pa pazi, da bo imel system Sync 3, ker je dvojka poden od podna.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19371318&display=Ford Focus

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19693940&display=Ford Focus - nov model, mal dražji, a boljša izbira.

uredilo bitje bainit
  • Trol 1
  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka

Glih prišel iz testne vožnje z Golf 1.5eTSI, sicer samo 115KM. Sem kar fasciniran, avtocesta + mestna vožnja poraba 5.4l. Za bencinarja kar dosežek. Pol sem ga še malo teral po vaseh pa prišel komaj do 6.2l. Vožnja zelo komot, infotainment dela tekoče, not je sicer malo preveč plastike za moj okus. Overall kr ok.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 5 minutami:

Glih prišel iz testne vožnje z Golf 1.5eTSI, sicer samo 115KM. Sem kar fasciniran, avtocesta + mestna vožnja poraba 5.4l. Za bencinarja kar dosežek. Pol sem ga še malo teral po vaseh pa prišel komaj do 6.2l. Vožnja zelo komot, infotainment dela tekoče, not je sicer malo preveč plastike za moj okus. Overall kr ok.

 

avto ki ima 115HP se zmeri tera, ker ne gre nikamor :D. 

 

Povezava do prispevka
bainit reče pred 5 urami:

poglej še focusa, če iščeš karavana, bi se pa jaz izogibal 1.0 motorjem, če se veliko voziš. en mn3nščar je mel FEJST probleme pri 200k+, zaribal motor.

maš pa focusov karavanov na avtonetu dobesedno ko dreka, večino dizlov sicer.

pa pazi, da ne boš slučajno kupil en eco varianto motorja s 95km. pa pazi, da bo imel system Sync 3, ker je dvojka poden od podna.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19371318&display=Ford Focus

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19693940&display=Ford Focus - nov model, mal dražji, a boljša izbira.

zadnjič listam neko avto revijo, pravijo, da fordi z 1.5 in 2.0 dizli veselo padajo na tehničnih pregledih v nemčiji, predvsem 1.5, imajo nek serijski defekt očitno in so izpusti trdih delcev že pri ne tako starih čez mejo, govorim o 4 leta starih avtih z manj kot 100.000 km. Pa nov dpf je zelo draga a samo začasna rešitev

Povezava do prispevka
Morski reče pred 2 minutama:

Če nisi trgovski potnik/maš veliko kilometrino je nakup dizla brezveze v današnjem času. Ker so pričakovani večji problemi kot pri bencincu.

To je mal bosa. Jest morm avto menjat, k ma moj res že ohohohoh kilometrov. Ampak niti enga samga problema zadnjih 150k, pa delam dnevno majhne razdalije, kilometre naberem z izleti in potovanji.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 1 uro:

To je mal bosa. Jest morm avto menjat, k ma moj res že ohohohoh kilometrov. Ampak niti enga samga problema zadnjih 150k, pa delam dnevno majhne razdalije, kilometre naberem z izleti in potovanji.

Ker je verjetno star diesel. Novi imajo preveč filtrov, pol pa še adblue in ostalo sranje, ki prej al slej crkne.

Povezava do prispevka

A pol cca 2016 dizli so se za izogibat?

 

Zdj mam toyoto 2008 letnik dizla, top avto kar se tice rihtanja pa zanesljivosti. Ne delam pa zdj vec tolk km in sem bol zainteresiran za bencinarja. Za aurisa tud hibride hvaljo anglezi, sam to mi ne vseen mal too much zeleno ze bencinar je mal muke :D

Povezava do prispevka
Hosta reče pred 3 minutami:

A pol cca 2016 dizli so se za izogibat?

 

Zdj mam toyoto 2008 letnik dizla, top avto kar se tice rihtanja pa zanesljivosti. Ne delam pa zdj vec tolk km in sem bol zainteresiran za bencinarja. Za aurisa tud hibride hvaljo anglezi, sam to mi ne vseen mal too much zeleno ze bencinar je mal muke :D

Jaz bi se izogibal vseh novejših, ki imajo adblue dpf, egr in ostalo sranje. Od kdaj imajo je pa verjetno za vsak model drugače. Skratka dizel ja, če delaš po 50k km na leto ali več, drugače samo beži stran.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 8 urami:

Jaz bi se izogibal vseh novejših, ki imajo adblue dpf, egr in ostalo sranje. Od kdaj imajo je pa verjetno za vsak model drugače. Skratka dizel ja, če delaš po 50k km na leto ali več, drugače samo beži stran.

Mogoce une z Adblue res. Dizli z EGR in DPF so pa na trgu ze nekje od 2005 naprej in se jim ne bos izognil. In ne delajo vsi DPFji problemov. EGR je pa najbolje blendirat in izklopit, ni velik strosek.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 1 uro:

Sej sem napisal s čim. Če pa rabiš neki blindirat in izklopit pol pomeni da očitno dela probleme.

 

Večino ljudi ki jih jst poznam, so to naredili takrat ko so avto čipirali. 

Zakaj je pa zelo jasno. Ker dobiš boljši performance. Hkrati se pa ne rabiš  več zajebavat z regeneracijo DPFja in možnostjo zabasanja EGRja, kot se vsake tolko zgodi. Sploh bolj kot je avto star.

Ampak tvoj odgovor - da se to odstrani, ker dela očitne probleme ... hmmm. Pou stvari v avtomobilu bi potem mogu odstranit, ker bo na neki točki začelo delat probleme.

Povezava do prispevka
Sektor 13 reče Pravkar:

Ce delas vec km potem se splaca dizla in strosek blendiranja EGRja je zanemarljiv kolikor prisparas z gorivom.

To sem tudi sam rekel, ampak več km ne pomeni 25000, ampak precej več. Namreč že nakupna cena je precej višja. Če delaš veliko km se ti itak splača, ker tudi če ti kej crkne, kar je pri dizlu načeloma večja verjetnost, si še vedno na boljšem. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   1 član

×
×
  • Ustvari novo...