Skoči na vsebino

[random] Gaming talk in novice


Priporočeni prispevki

tomazek reče pred 1 uro:

Mene osebno tudi niti ena sama Nintendo igra ne gane. Vizualno pa so mi še extra odbijajoče. Edino Zeldi bi zaradi vašega hypanja dal priliko, pa še to nimam nobene posebne volje.

 

NPM

Ampak ti si tečen old grumpy seronja, valda te ne gane :)

  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 1 uro:

Jebat ga... saj boš ti tudi postal z leti. Če boš imel srečo, da se fčakaš teh let.

 

Sicer pa me njihove igre niso ganile ne pri 13 letih, ne pri 21, ne pri 33 in ne proti 45 sedaj.

Brt moj. Mislu sem, da si v 40 rangu ala Galko, Mefi in večina ostalih tukaj. Minus zoomer Čamirgoj seveda.

uredilo bitje ke_kit
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

A igra kdo tle gran turismo? Jz nikoli nisem igral dirkaskih simulacij pa sem si to omislil mal za probat in mi je kr fajn. A mi lahko en znalec pove zakaj se mi zdi da imam vec nadzora nad avtom ko sem zmanjsal traction control iz 3 na 1? Ker sem neznalec sem sel s srednjimi pomocmi, zdej pa pocasi izklapljam in ta sprememba mi je ful izboljsala performance. Mam obcutek da se avto bolj obnasa kot bi pricakoval. Se vedno sem shittiest driver na svetu ampak zdaj malenkost manj shitty :D

Povezava do prispevka
amnesia reče pred 6 urami:

kako playdead?

 

na steamu pise geometric interactive

Aja, ne vem, vsi reviewerji, ki sem jih spremljal pravijo, da so jo razvili developerji od Limba in Inside. Mogoče so se vmes preimenovali, ali pa je to le del Playdead ekipe?

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

Aja, ne vem, vsi reviewerji, ki sem jih spremljal pravijo, da so jo razvili developerji od Limba in Inside. Mogoče so se vmes preimenovali, ali pa je to le del Playdead ekipe?


glavni pri igrici je bil prej lead gameplay designer za limbo in inside

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

men je bil INSIDE res top izkušnja, eden najljubših indijancev, kljub temu da je "samo" walking simulator z light puzzlanjem. Pa res taki fini conspiracy toni, ZELO gnojišče vibe, zelo za.

 

Tko da itak, tudi Bube se zelo veselim, čeprav izgleda ful bolj happy špil

 

Upam da bodo Cocoonarji sledili INSIDE zgledu in izdali špil na retailu v, ne vem, treh različnih izdajah al kok jih je že blo :D 

 

 

Je pa očitno odhod Lead gameplay dizajnerja in ostalega folka zelo prizadel Playdead :( 7 let je že, odkar so izdali INSIDE, in vse, kar so uspeli fuknit skupaj, je par jebenih konceptnih slik. IMO bodo šli u kurac prej, preden izdajo nov špil, ne morš imet ti ekipe 20-30 ljudi na payrollu 7 let, jim plačevati EU plače in ne zaslužiti nič.

 

 

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

povprečna bruto plača na Danskem je 6.000 €. Recimo da je povprečje za takšno high-end ekipo, kot jo ima INSIDE, 8.000 €, za developerje več, za podporne jobe manj. Na netu je podatek, da je ekipa velika 50 folka (!!!).

 

V 7 letih, odkar je izšel INSIDE, so za plače skurili 7*12*50*8.000 = 33.600.000 €. In to je brez bilokakih stroškov marketinga, zunanjih sodelavcev, stroška stavb in opreme, stroškov programske opreme, računovodstva, svetovanja itd. 

 

To je INSANE, ne INSIDE. 

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Vpiši se za komentiranje

You will be able to leave a comment after signing in



Vpiši se
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...