Skoči na vsebino

Trenutno igram [06/2024]


Priporočeni prispevki

Majek reče pred 21 minutami:

 

Od Dark Souls serije pa bi rekel, da kr 3jka je najboljša za pure casterja.,  v 1ki in 2jki je oni sistem, kjer nimaš mane, ampak določeno število spellov spell in vsaj jaz sem se vedno precej bolj omejen počutil s tistim.

Vidis zanimivo men je pa ravno tist sistem enke in dvojke bolj odprt. V trojki mors balansirat med healingom in mano medtem k v drugih dveh sam nabijes attunement slote pol pa pokupis multiple spelle pa jih sam stackas in mas lahko recimo 20 crystal soul arrowov al pa dark magiji s katerim dobesedno unicis vse plus ne rabis midfight potione chugat

Povezava do prispevka

Jest DKS3 v drugo obrnil s fire. In sem imel nek hiter meč s fire buffom in metal sem fireballe, pa light cloth armor sem mel. Najboljši build, hitra in dober DPS sablja za trash mobe, ker si sam ful hitr in daleč jumpaš k ninja... Za bosse pa samo fireballe v po faci in so res EZ. Generalno dos EZ mode Dark Souls.3

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Ezoterik reče pred 4 minutami:

pizda v vseh temah kurčeve from igrice groza res :| dejte mal smirit s tem sranjem, jst teh phone igric sploh ne igram, pa vem za vse bosse, taktike, cheese, k da bi tud jst tokrat k tomažek jih obrnu.

za razliko od kakih drugih iger se da na tok način preigrat da je valda nam, ki igramo, to zanimiva debata

 

sej jaz tudi preskočim debate o kakih strategijah, miškin kolešček je tvoj prjatu

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 4 minutami:

za razliko od kakih drugih iger se da na tok način preigrat da je valda nam, ki igramo, to zanimiva debata

 

sej jaz tudi preskočim debate o kakih strategijah, miškin kolešček je tvoj prjatu

 

Niso problem debate, problem je da so povsod, pač najeda mi da kliknem na vse teme in glupe from soft debate, skoz so tud iste pomoje znam opisat statse galkotova pyrota pa rangirat bosse v elden ringu. Valda teb ne najeda, sam držte se ostalih 20ih from soft tem v uradnem forumu from softwara, ne da se skoz smeti tud po teh pleb topicih za ostale igrice.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 25 minutami:

Jest DKS3 v drugo obrnil s fire. In sem imel nek hiter meč s fire buffom in metal sem fireballe, pa light cloth armor sem mel. Najboljši build, hitra in dober DPS sablja za trash mobe, ker si sam ful hitr in daleč jumpaš k ninja... Za bosse pa samo fireballe v po faci in so res EZ. Generalno dos EZ mode Dark Souls.3

 

hehe nekdo pa ni igral DLC-jev :D Ringed City je namreč dobil ime po obliki šupka od Pyromancerja, ko ga v roke dobijo bossi.

 

Dobiš pa po drugi strani v DLC-jih zelo zelo lepe zadeve za melee za Pyrota. Onyx blade, m m mmmmm. Pa Demons scar, samo tega dobiš skoraj na koncu špila.

  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Galko reče pred 2 minutama:

 

hehe nekdo pa ni igral DLC-jev :D Ringed City je namreč dobil ime po obliki šupka od Pyromancerja, ko ga v roke dobijo bossi.

 

Dobiš pa po drugi strani v DLC-jih zelo zelo lepe zadeve za melee za Pyrota. Onyx blade, m m mmmmm. Pa Demons scar, samo tega dobiš skoraj na koncu špila.

hehe true, res nisem igral DLCja

Povezava do prispevka

V System Shock R sem Shodan najprej preprečil napad z laserjem, potem sem ji sfukal bioorožje, zdaj sem ji pa preprečil še zadnji poskus da sfuka Zemljo, ko sem detoniral vse antene ki bi ji omogočile da se uploada na Zemljin internet. Ostane mi še, da pridem do Bridga in se povežem z Zemljo, overloadam reaktor na najnižjem delu Citadel postaje, fuknem vse skupi u luft in spizdim z lifeboatom. 

 

Super špil in odličen vpogled v to, kako je izgledal top tier gaming 30 let nazaj. Ko neka časovna kapsula :D Res je zanimivo gledati, kako so bili narejeni špili oz kaj je bil core gameplay, kaj se je v letih razvoja izgubilo in kaj se je ohranilo.

 

- neskončni pravokotni labirinti brez konca in kraja. Staple starih špilov, ki ima tudi tukaj glavno vlogo. Proper roleplayinga v smislu A / B / C / D reševanja izzivov v '94 zares še ni bilo, levelinga in delanja buildov ni bilo, cinematičnih vložkov ni bilo, napredne arhitekture ni bilo, globokega combata tudi ne. Core gameplay ti je bilo pač obvladovanje strelske akcije in iskanje prave poti po blodnjaku. In v SS 1 R ni nič drugače. Ne da je labirintov in ogromnih sob veliko - predstavljajo najbolj core gameplay špila. To je to, to je ta špil - preživeti in zbežati iz ogromnega morilskega blodnjaka, imenovanega Citadel. Tega v sodobnem gamingu ni več, niti v immersive simih ne. Razvoj je šel v drugo smer - ogromni blodnjaki, včasih staple Wolfensteina, Dooma, SSja, Ultime underwordla, Descenta (omg Descent) in vseh ostalih klasik so pa ostali slepo črevo razvoja.

 

- Popolnoma barebones zgodba, ugotavljanje situacije po koščkih in odprto igranje, popolnoma prepuščeno igralcu. Še en 90s frp staple (npr obe Ultimi Underworld sta isti), ki ga zdaj upajo kopirati le redki mainstream naslovi, absolutno nihče pa ni tako hardcore kot tole. Za 2024 je brutalno, kako te špil ne jebe 1%. Kot že rečeno, igrica sploh ne pozna main objectiva.

 

- občutek samote, nemoči in prepuščenosti samemu sebi vpričo neskončnih labirintov, OP sovražnikov (špil ima neskončen enemy spawn) in manjka municije. Ta element se mi zdi da se ogromno uporablja, sploh v tukaj tako ljubih From špilih in dobrih survival horrorjih.

 

- drkanje inventarja in pobiranje najbolj random pičkarij, od kemikalij in stetoskopov do lobanj in vaz za rože, da bo dosežen "immersion", kao vse v igrici lahko vzameš v roke. To se mi tudi zdi da je imelo kar nekaj bolj frp-jish 90s špilov. Ta element je obdržal tudi SS 2 / Deus Ex in se mi zdi, da je še vedno kar prisoten tudi v 2024 (recimo v BG 3 lahko tudi popokaš vse kar vidiš). 

 

- bildanje atmosfere in zgodbe ter iskanje rešitev skozi audio loge in zapiske je pa IMO ufural prav SS 1, al je pa vsaj to najboljše naredil do takrat. Tudi staple še zdaj v številnih špilih.

 

- reševanje problemov na več načinov, različni buildi, stranske misije, levelanje lika in skillov, unlockanje skill treeja, exp... vseh teh modernih prijemov v igrici ni. In se gameplay gradi na drug način. Recimo z labirinti :D

 

 

Tko da ja, špil je izjemno zanimiva izkušnja ne samo zato, ker je legit dober špil, ampak ker je ko da bi igral neki interaktivni muzej 90s igranja.

  • Račka +1 6
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Preigral prvi layer Animal Wella. Carski spil, pocutis se nebogljenega in zgubljenega, ampak se vseeno nisem nikol zares zataknil. Ne vem, ce se mi bo dalo prckat po mapi in odkrivat dodatne zadeve; dobil sem polovico jajc, tako da se mi zdi, da sem vseeno ze nekaj podelal (se zavedam, da ogromno stvari se nisem vidu). Zdej en teden dopusta, potem bomo pa vidl. Mal me mika Anno 1800.

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

koncal last faith, hoce bit blasphemous sam ne rata.

 

izgled in mapa sta mi bila kul, razvejana in dosti stvari za naredit.

zatakne se pri gibanju. ves cas sem imel obcutek kot da je konstanten lag med inputom in dejanjem lika. tako da sta gibanje in sploh boj precej okorna in frustrirajoca. kdaj zagrabis policko, kdaj kljub temu da si na istem mestu kot prej, je ne.

sefi so vecinoma pattern recognition samo nic takega kot kake debilnosti kot recimo v grime, se vedno dokaj frustrirajoca izkusnja, sploh zaradi ze omenjenega laga.

zvocni efekti so naravnost bizarni. zakaj zamah meca zveni kot da se zapirajo zelezna vhodna vrata gradu.

zgodba je nekoherentno govno in se jo mirno lahko spusti

ce res ni boljsega igrat v tistem trenutku je ok za en skozihod, i guess.

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka

Cool. Imam Last faith na wishlisti, pa se kar obotavljam, ker mi nekak ne potegne. Tudi meni na izgled deluje kot nek Blasphemous wannabe.. hvala za review, ga bom verjetno kar brisal z liste, oz nabavil, ko bo kaka bagatela, cca 3 jevre za nabavit.

Povezava do prispevka
Scar reče pred 21 urami:

Preigral prvi layer Animal Wella. Carski spil, pocutis se nebogljenega in zgubljenega, ampak se vseeno nisem nikol zares zataknil. Ne vem, ce se mi bo dalo prckat po mapi in odkrivat dodatne zadeve; dobil sem polovico jajc, tako da se mi zdi, da sem vseeno ze nekaj podelal (se zavedam, da ogromno stvari se nisem vidu). Zdej en teden dopusta, potem bomo pa vidl. Mal me mika Anno 1800.

Do it, mene je ful potegnil Anno med/po Covidu. Prej ga nisem nikoli igral.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Scar reče pred 21 urami:

Preigral prvi layer Animal Wella. Carski spil, pocutis se nebogljenega in zgubljenega, ampak se vseeno nisem nikol zares zataknil. Ne vem, ce se mi bo dalo prckat po mapi in odkrivat dodatne zadeve; dobil sem polovico jajc, tako da se mi zdi, da sem vseeno ze nekaj podelal (se zavedam, da ogromno stvari se nisem vidu). Zdej en teden dopusta, potem bomo pa vidl. Mal me mika Anno 1800.

Vrni se v Animal Well čez kak mesec :)

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Galko reče pred 8 minutami:

 

PLIZ nej ti bo gnil ko svinja, ga imam doma in ga res ne bi rad špilal, ne maram puzzlerjev duša me boli ko moram špilat ta drek, pliz reči da je slab plačam ti denar

 

Naj omenim da sem v dobri urci pol cajta porabil za POGOVORE z npc-ji, kjer sem moral IZBIRAT oblacke z dialogi. V faking puzzlerju a smo resni.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 1 minuto:

Talos 1 mi paše ko budali šamar po DS3 in Dead spaceu. Totalno sproscujoce, nic me ne napada, nikamor se ne mudi. Koncal sem A in B svet. Zaenkrat še ni bilo neke panike. Pol sem šel v tower in pri prvi uganki stal 15min dokler mi ni kliknlo😁 

19027a143ff89-screenshotUrl.jpg

19027a1269d4-screenshotUrl.jpg

A to igraš v sklopu PS+ Extra? Če ja, obrni čim prej, ker bo igra kmalu zapustila servis.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...