Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Tadey reče pred 6 urami:

In kok je ta long range? 1000km? 

 

Pa zakaj ne glede na to kolk je velk vidt...

 

Cene pa hude :(

Približno tko kot vsi ostali long range, torej cca 620km po wltp.

wicked reče pred 4 urami:

Senik je pa hud ratal.

Jp. Ko pogledaš Francoze zdej, pa pol VW je kr malo lol. VW izgledajo kot kitajski avti, francozi so pa čisto hudi ratali.

 

 

 

https://electrek.co/2023/12/14/zeekr-unveils-own-energy-dense-lfp-batteries-can-recharge-500km-in-15-minutes/

 

Bye bye Tesla :D 

uredilo bitje Skynetz
Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 3 urami:

Približno tko kot vsi ostali long range, torej cca 620km po wltp.

Jp. Ko pogledaš Francoze zdej, pa pol VW je kr malo lol. VW izgledajo kot kitajski avti, francozi so pa čisto hudi ratali.

 

 

https://electrek.co/2023/12/14/zeekr-unveils-own-energy-dense-lfp-batteries-can-recharge-500km-in-15-minutes/

 

Bye bye Tesla :D 

scenic je bil enoprostorec, ne pa SUV. isto espace.

props temu Zeekr, oni so podružnica Geely sicer.

Povezava do prispevka
bainit reče pred 16 minutami:

scenic je bil enoprostorec, ne pa SUV. isto espace.

props temu Zeekr, oni so podružnica Geely sicer.

Vem kaj je (bil) Scenic, ga imamo doma (že tretjega zapored). Sicer že prejšnji Scenic je hotel bit neki čudnega aka crossover, pa jim ni glih uspelo. Jih zelo malo vidim na cesti. Je pa smešno, kam je šla cena. Foter je kupil 2012 Scenica, nevem kaj je že ta druga najjača oprema, mislim da je bila dynamic. Skratka nov je bil takrat tak 23k, jaz sem mu zbrskal testno vozilo za 16 (pol leta star). Prejšnji model je bil že ful dražji, mislim da okoli 30+ že, danes se pa komaj pri 40k začne. Noro kam so šle cene.

 

Sicer ja, zdej je kao SUV, čeprav ni glih niti to. Ampak vseeno, ko pogledaš Scenica zdej al pa ID.4, ID. 5, je Scenic na čisto nekem drugem nivoju. Našega Scenica pa kličem kanta na kolesih, tko da ti to dosti pove :D

 

Jp, Geely je mama zadaj, isto kot za Volvo. Kar bi znalo pomenit, da bo tudi Volvo dobit te iste baterije. Upam, da bodo tudi ostali kmalu dohiteli ta isti tech, če je res kar piše in kar govorijo je kr breakthrough. LFP z večjo kapaciteto in gostoto kot NMC, čisti win.

uredilo bitje Skynetz
Povezava do prispevka

Ne govori Elon zastojn, da bodo če par let med top 10 EV proizvajalci, Tesla in 9 kitajskih korporacij :D

 

Razmišljam, da bi si kupil poleg dizelaša še drugi avto in gledam Renaul ZÖE sam je počasen gen 1 13 sec od 0-100kmh, gen.2 11 sec.
Novi Peugeot e-208 GT mi je hud, pospešek 8,2 sec, range dobrih 200km pozim, hladnih dneh. Gledam še VW e-Up! in e-Golf
Kaj bi mi vi priporočili? Mogoče kar naročnino na Avanto2Go :D

uredilo bitje Samodejno
Povezava do prispevka
Navedek

V primerjavi z motorji z notranjim zgorevanjem imajo električni avtomobili eno slabost: njihova proizvodnja povzroča višje emisije CO2.

Koliko kilometrov mora električni avtomobil prevoziti, da to nadomesti? To so raziskali v Združenju nemških inženirjev (VDI). Rezultati so pokazali, da je uporaba električnega avtomobila do podnebja prijaznejša kot uporaba avtomobila z notranjim zgorevanjem šele, ko ima prevoženih 65.000 kilometrov. Pri čemer se mora baterija električnega vozila ves čas polniti z zeleno elektriko. Če pa ga polnimo z običajno mešanico energentov, vključno z "elektriko na premog", se ta meja poveča na najmanj 90.000 kilometrov, je pokazala študija Združenja VDI.

 

https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/avtomobilnost/elektricni-avtomobili-do-okolja-prijaznejsi-sele-po-90-000-kilometrih/691935

 

to noones surprise.

Povezava do prispevka

Valda ampak so izgube večje. Tako da rabis vecji premer, kot tudi bolj oksidirajo, imajo slabšo toplotno prevodnost, ne zdržijo toliko časa lažje se zlomijo... ni računice, lahko narediš ceneje ampak na dolgi rok bo dražje

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka
Ivan JJ reče pred 7 urami:

Nič niso povedali. Zanimivo da sem drugje videl drugačne kalkulacije za carbon neutrality (80000km)

 

Dejstvo ki ga proizvajalci ne morejo upravičiti so cene in posiljevanje in omejitve. Prav tako se mi zdi žalost kako je propadlo menjavanje baterij. Čisti opurtunizem.

 

Valda bi večina ljudi imela ev z veseljem ampak ni viable. Ajde maš rolling coal fanatike ampak so itak v.manjsini.

 

Lej zame ni računice trenutno met ev pa mam solar in višek stroma. Mogoče čez 10 let.

Povezava do prispevka
jlpktnst reče Dne, 24. 12. 2023 at 19:57:

Nič niso povedali. Zanimivo da sem drugje videl drugačne kalkulacije za carbon neutrality (80000km)

 

Dejstvo ki ga proizvajalci ne morejo upravičiti so cene in posiljevanje in omejitve. Prav tako se mi zdi žalost kako je propadlo menjavanje baterij. Čisti opurtunizem.

 

Valda bi večina ljudi imela ev z veseljem ampak ni viable. Ajde maš rolling coal fanatike ampak so itak v.manjsini.

 

Lej zame ni računice trenutno met ev pa mam solar in višek stroma. Mogoče čez 10 let.

Ocitno ni namenjeno tebi ker ti ze ves vse

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...