Skoči na vsebino

Tema o e-mobilnosti


Priporočeni prispevki

Še neki sem pozabil dodat glede nove Model 3. Precej se opazi manjko kamere spredaj oz USS. Sprednji del je precej nepregleden, nimaš občutka kje je konec avta in ko se parkiraš v kakšen ozek parking al karkoli ne veš, kje je konec avta in moreš bit zelo pozoren. Ne vem, zakaj niso dodali kamere spredaj ali pa vsaj USS, je kr slabo tko kot je sedaj. Iskreno bi blo mene precej stran tak avto parkirat ob kakšno škarpo.

Povezava do prispevka

še 1x bi rad izvedel kakšna je prednost naprimer tesle proti ajde na primer toyoti camry 2.5 hibridu?

če se recimo ne gleda čustev nakupa, in bolj ekonomičnost oz uporabnost, in koliko se izgubi cena v 10letih in podobno...

saj sem eden zadnjih, ki bi avte kupoval z pametjo, moji nakupi so vedno srčni in zato me občasno boli glava, ampak še vedno ne razumem nakupa el. avta :(

največ kar sem vozil po AC za teslo je bilo ko se je nekdo spozabil in ga pritisnil na 160km/h, po regionalkah mi še ni uspelo koga srečati, oz prepričati da bi ga malo pritisnil..

tako da "kao full hudi pospeški" niso stvar nakupa, če ga noben nikoli ne pritisne, oz ne gre na neko bolj dinamično vožnjo...

imam občutek da bo šla tesla v maloro, teli 20% pupusti že nakazujejo na to, no da vidim naprimer pluse, da bom bolj razumel kaj ima EV proti hibridu,

kot jaz vidim prednosti hibrida, ni range anxiety, toyotini hibridi so zelo zanesljivi, če slučajno gre baterija v maloro se jo zamenja in avto ne gre na smetišče, 

2.5l atmosferc bo živel 20let, po 10 letih bo avto še vedno imel solidno ceno, 10 let garancije...

 

da ne bo hude krvi, samo sprašujem, jaz sem vesel za vsakega, ki si pač kupi vozilo, ki si ga želi :) saj v nečem pa moramo uživati kajne :)

v vsakem primeru je fino da je na cestah čimveč različnih vozil, je vsaj zanimivo

Povezava do prispevka

Plus je sigurno cenejše vzdrževanje, ker imaš samo en tip pogona in pa cenejše oz. zastonj gorivo, če polniš doma ali na brezplačnih polnilnicah.

 

Samo udobje vožnje električnega avta je tudi plus.

 

Minus je cena baterije, ampak bog ve, kako bo čez 10-15 let, kolikor naj bi trajala baterija. Lahko, da bodo takrat že tako poceni, da bo ta strošek zanemarljiv glede na to, koliko v tem času prihraniš glede na ICE oz hibrida.

 

Jaz sem trenutno tudi bolj za hibrida predvsem zaradi tega, ker mi ni treba skrbeti glede polnjenja.

uredilo bitje MorskaGlista
Povezava do prispevka
doz reče pred 1 uro:

še 1x bi rad izvedel kakšna je prednost naprimer tesle proti ajde na primer toyoti camry 2.5 hibridu?

če se recimo ne gleda čustev nakupa, in bolj ekonomičnost oz uporabnost, in koliko se izgubi cena v 10letih in podobno...

saj sem eden zadnjih, ki bi avte kupoval z pametjo, moji nakupi so vedno srčni in zato me občasno boli glava, ampak še vedno ne razumem nakupa el. avta :(

največ kar sem vozil po AC za teslo je bilo ko se je nekdo spozabil in ga pritisnil na 160km/h, po regionalkah mi še ni uspelo koga srečati, oz prepričati da bi ga malo pritisnil..

tako da "kao full hudi pospeški" niso stvar nakupa, če ga noben nikoli ne pritisne, oz ne gre na neko bolj dinamično vožnjo...

imam občutek da bo šla tesla v maloro, teli 20% pupusti že nakazujejo na to, no da vidim naprimer pluse, da bom bolj razumel kaj ima EV proti hibridu,

kot jaz vidim prednosti hibrida, ni range anxiety, toyotini hibridi so zelo zanesljivi, če slučajno gre baterija v maloro se jo zamenja in avto ne gre na smetišče, 

2.5l atmosferc bo živel 20let, po 10 letih bo avto še vedno imel solidno ceno, 10 let garancije...

 

da ne bo hude krvi, samo sprašujem, jaz sem vesel za vsakega, ki si pač kupi vozilo, ki si ga želi :) saj v nečem pa moramo uživati kajne :)

v vsakem primeru je fino da je na cestah čimveč različnih vozil, je vsaj zanimivo

Stvar je zelo enostavna, računica. Če delaš več kot nekih 500km tedensko boš pač mesečno za avto + gorivo dal pri EVju manj. 

 

Če pa prišteješ zraven še vzdrževanje pa je EV še bolj v plusu. Ima tudi ostale prednosti in seveda slabosti. Prednost je recimo to, da imajo en kup dodatnih pizdarij (večina jih ne rabiš) ampak je kakšna tudi uporabna. Recimo da nastaviš da štartaš zjutraj ob 7 nekam, pa te takrat avto pričaka napolnjen in segret/shlajen na nastavljeno temperaturo. Ti govoriš o 160km/h plus ki itak nima veze, ker so pri nas omejitve 130, pa še to večino krat ne moreš vozit, ker so naše avtocesti v pizdi. Meni so bolj zanimivi "uporabni" pospeški in sicer 0-100, ko prehitevaš koga na regionalki, vključevanje na avtocesto itd. Tudi prehitevanje na AC. Tle ni primerjave med EVji in ICE. Pa udobnost vožnje. Pejdi z novo teslo en krog, če boš imel možnost, skoraj v tišini se voziš, noro.

 

Sicer kar se tiče hibridov, ne vidim niti enega plusa. Sploh PHEV. Porabo imajo dokaj nizko po mestu oz. dokler je polna baterija. Ko ga ženeš po AC in narediš 50km bo baterija prazna in ker so atmosferski motorji v večini bo na koncu poraba višja kot pri navadnem ICE. Plus še vedno imaš vzdrževanje ICE, samo da poleg tega imaš zdej še dodatno kompleksnost elektromotorja in napeljave. Tko da imaš prej več problemov ne manj imo.

Povezava do prispevka
doz reče pred 2 urama:

še 1x bi rad izvedel kakšna je prednost naprimer tesle proti ajde na primer toyoti camry 2.5 hibridu?

če se recimo ne gleda čustev nakupa, in bolj ekonomičnost oz uporabnost, in koliko se izgubi cena v 10letih in podobno...

saj sem eden zadnjih, ki bi avte kupoval z pametjo, moji nakupi so vedno srčni in zato me občasno boli glava, ampak še vedno ne razumem nakupa el. avta :(

največ kar sem vozil po AC za teslo je bilo ko se je nekdo spozabil in ga pritisnil na 160km/h, po regionalkah mi še ni uspelo koga srečati, oz prepričati da bi ga malo pritisnil..

tako da "kao full hudi pospeški" niso stvar nakupa, če ga noben nikoli ne pritisne, oz ne gre na neko bolj dinamično vožnjo...

imam občutek da bo šla tesla v maloro, teli 20% pupusti že nakazujejo na to, no da vidim naprimer pluse, da bom bolj razumel kaj ima EV proti hibridu,

kot jaz vidim prednosti hibrida, ni range anxiety, toyotini hibridi so zelo zanesljivi, če slučajno gre baterija v maloro se jo zamenja in avto ne gre na smetišče, 

2.5l atmosferc bo živel 20let, po 10 letih bo avto še vedno imel solidno ceno, 10 let garancije...

 

da ne bo hude krvi, samo sprašujem, jaz sem vesel za vsakega, ki si pač kupi vozilo, ki si ga želi :) saj v nečem pa moramo uživati kajne :)

v vsakem primeru je fino da je na cestah čimveč različnih vozil, je vsaj zanimivo

 

Profil kupcev Tesel niso neki dirkači. Pa ti si se že iskazal z diranjem po levi strani na krožnem.:D  Noben pameten človek ne dirka po cesti kaj šele s teboj :D

V resnici je s Teslo precej dolgočasno dirkat. Prehitra zadeva.  Dohitiš in prehitiš vse. Ko pa se npr srečaš z M3 se imaš fun za nekaj časa ampak to je to. Na koncu se vprašaš o fak tam sem napako naredil. Lahko bi bilo marsikaj. S Toyoto gen 4 Prius sem užival v cruzanju po lokalnih cestah. Proti moji bivši gen 3 čisto lahkotna zadeva. Me zanima zdaj gen 5. Ampak pač EV me je tako prevezel, da nikoli več PHEV/HEV. Dizel pa sploh.

uredilo bitje Vodokotlič
Povezava do prispevka
G-Man reče pred 2 urama:

Js sm si naračunal, da če bi zdej kupu rabljeno teslo za 30k, bi po 8 letih pršu na nulo z razliko cene elektrike vs kar mi delodajalec plačuje (torej odplačam 30k + filam). 
S trenutnih dizlom, bom čez 8 let mel 3k minusa (pa kle ni všteta cena avtomobila). 

kar lol. 

 

 

Jaz računam, da bo bodo rabljene že za 25k eur. Eneganpoznam, k je prodal za 27k eur. Long range in 150k km.

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 2 urama:

 

Profil kupcev Tesel niso neki dirkači. Pa ti si se že iskazal z diranjem po levi strani na krožnem.:D  Noben pameten človek ne dirka po cesti kaj šele s teboj :D

V resnici je s Teslo precej dolgočasno dirkat. Prehitra zadeva.  Dohitiš in prehitiš vse. Ko pa se npr srečaš z M3 se imaš fun za nekaj časa ampak to je to. Na koncu se vprašaš o fak tam sem napako naredil. Lahko bi bilo marsikaj. S Toyoto gen 4 Prius sem užival v cruzanju po lokalnih cestah. Proti moji bivši gen 3 čisto lahkotna zadeva. Me zanima zdaj gen 5. Ampak pač EV me je tako prevezel, da nikoli več PHEV/HEV. Dizel pa sploh.

ps: upam da nekoč fašeš provido na rit za 5km da te fino izživcira da boš prišel 80 v vas in te bo fino pojebal, potem boš razumel :)

Povezava do prispevka
doz reče pred 28 minutami:

ps: upam da nekoč fašeš provido na rit za 5km da te fino izživcira da boš prišel 80 v vas in te bo fino pojebal, potem boš razumel :)

Wtf ti delaš na cesti stari. A misliš da samo tebe provide lovijo al kaj? Kot se spomnim @Vodokotlič dela po 600km tedensko, jaz med 500 in 700, pa še noben od nas ni dobil kazni, kaj šele delal takih gluposti. Zdej pa nas probaš prepričat, da je provida kriva in ne ti :avadodo:

 

Če te take stvari živcirajo je morda boljše da prodaš avto pa se voziš z avtobusom, ker boš enkrat nekoga ubil, al pa sebe.

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 26 minutami:

Wtf ti delaš na cesti stari. A misliš da samo tebe provide lovijo al kaj? Kot se spomnim @Vodokotlič dela po 600km tedensko, jaz med 500 in 700, pa še noben od nas ni dobil kazni, kaj šele delal takih gluposti. Zdej pa nas probaš prepričat, da je provida kriva in ne ti :avadodo:

 

Če te take stvari živcirajo je morda boljše da prodaš avto pa se voziš z avtobusom, ker boš enkrat nekoga ubil, al pa sebe.

 

Ne prosim! Ne že spet, komaj je mir :pinch:

Povezava do prispevka
Skynetz reče pred 3 urami:

Wtf ti delaš na cesti stari. A misliš da samo tebe provide lovijo al kaj? Kot se spomnim @Vodokotlič dela po 600km tedensko, jaz med 500 in 700, pa še noben od nas ni dobil kazni, kaj šele delal takih gluposti. Zdej pa nas probaš prepričat, da je provida kriva in ne ti :avadodo:

 

Če te take stvari živcirajo je morda boljše da prodaš avto pa se voziš z avtobusom, ker boš enkrat nekoga ubil, al pa sebe.

Ne pozabi da imam izpit 24 let in da je to moj edini prekršek 😄  nisem še bil v prometni, in niti se z vozilom nisem dotaknil drugega avta ali objekta 😉 me je pa kot pešča nabasal pijani šofer s 50kmh, kot so kasneje izračunali kriminalisti... še 1x ti povem, kontra v krožnega sem šel ker mi je provida prižgala lučke ko sem prehiteval vozilo pred seboj. Jasno sem avtomatsko spustil gas, in mi je zmanjkalo prostora. Na desni avto, na riti kaps, krožni pa prost, kaj bi ti naredil, bremza na polno in kapsa v rit? Grmn ima strašne bremze, boljše kot kanta od oktavije, zavil desno v vozilo, ki sem ga prehiteval? Ali letel po robnikih? Kar se mene tiče sem fuknjeno situacijo v katero sem se spravil rešil solidno, v krožnem ni nihče bremzal zaradi mene, je velik in se dobro vidi, itak sem v njem imel hitrost 20kmh. Seveda posnetek kaže samo to, ne pozabi da sem kapsa imel na avtocesti pri hitrosti 170 5m na riti, tega v posnetku ni. Oz ko sem vozil po omejitvi med krožnima mimo petrola in imel bedaka 2m za sabo tudi ni v posnetku, seveda brez lučk. In to me je potem razjezilo da sem prehiteval avto pred glavnim krožnim. A traktor si upaš prehitevati?

uredilo bitje doz
Povezava do prispevka

Probati bi moral peljati kakšen avto na štrom @doz, mogoč bi se ti dopadlo, ker so res drugačni za vozit.

Tudi zelo dinamično se da peljat, se pa seveda čuti teža v ovinkih, a vseeno pomaga nizko težišče.

Jaz drugače delam cca. 2k km mesečno in še zdaleč ne potrebujem Tesle, ampak sem jo parkrat vozil od kolega in me je fascinirala, težko opisat dokler ne probaš.

 

Povezava do prispevka

O tem bi recimo razmišljal, če bi imel sončno doma da bi lahko filal tako, noben ne ve kaj prinese prihodnost, kakor kaže bomo kmalu samo še bosi plesali naokoli 😄 mejbi pride kakšen nov preboj v baterijah in bo potem mnogo bolj smiselno, glede na količino denarja, ki se zliva v razvoj evjev je mozno vse 😄

Povezava do prispevka
doz reče pred 9 urami:

še 1x bi rad izvedel kakšna je prednost naprimer tesle proti ajde na primer toyoti camry 2.5 hibridu?

če se recimo ne gleda čustev nakupa, in bolj ekonomičnost oz uporabnost, in koliko se izgubi cena v 10letih in podobno...

saj sem eden zadnjih, ki bi avte kupoval z pametjo, moji nakupi so vedno srčni in zato me občasno boli glava, ampak še vedno ne razumem nakupa el. avta :(

največ kar sem vozil po AC za teslo je bilo ko se je nekdo spozabil in ga pritisnil na 160km/h, po regionalkah mi še ni uspelo koga srečati, oz prepričati da bi ga malo pritisnil..

tako da "kao full hudi pospeški" niso stvar nakupa, če ga noben nikoli ne pritisne, oz ne gre na neko bolj dinamično vožnjo...

imam občutek da bo šla tesla v maloro, teli 20% pupusti že nakazujejo na to, no da vidim naprimer pluse, da bom bolj razumel kaj ima EV proti hibridu,

kot jaz vidim prednosti hibrida, ni range anxiety, toyotini hibridi so zelo zanesljivi, če slučajno gre baterija v maloro se jo zamenja in avto ne gre na smetišče, 

2.5l atmosferc bo živel 20let, po 10 letih bo avto še vedno imel solidno ceno, 10 let garancije...

 

da ne bo hude krvi, samo sprašujem, jaz sem vesel za vsakega, ki si pač kupi vozilo, ki si ga želi :) saj v nečem pa moramo uživati kajne :)

v vsakem primeru je fino da je na cestah čimveč različnih vozil, je vsaj zanimivo

Kar sem imel na testu nisem nekaj "šparal"... Šele pol za vikend...

 

Če bi imel doma polnilnico pol bi verjetno bil kar "divji"... 

 

Po drugi strani pa se zdaj rekdo kdaj še spravim samo voziti... Na žalost mam plačo v pizdi da bi se kr neki na random vozu. Imam pa tudi motor... Tega pa z veseljem na poti v službo ali domov stisnem in kaj prehitim. Vseeno se je lažje nekam "stistniti" . Ne prehitevam pa kadar ne vidim ker sem pač prpa haha 

 

Sem pa teslo ene parkrat do 200 km/h pognal :D Roko na srce mi pa ni "veselja" blo poganjat jo ker je pač samo šla in sem vedel da marsikater avto ne pride zravn. Sploh sodelavec z 540i je malo "užaljen" bil ko sem mu pokazal 5.3s do 100 :D Jest sm play pritisnu pa je šel on mora za kaj takega dat lunch control :D

 

Zdj za vzdrževanje... načeloma vzdrževanja nekega hudega ni, cestine ni in se že tu zaenkrat prišpara.

 

Aja popravilo je zgleda po tej tabeli ki sem jo nekam drugam prilimal kar "enostavno" mogoče ne celo predrago.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ten1mAfoR0ZAcoxKp5TpbYxGOVF7wOCrokGUbiZiIFE/edit#gid=255535235

 

 

Povezava do prispevka
Vodokotlič reče pred 12 minutami:

Tesla je tebi pisana na kožo. Lahko bi posnel, kako ti je provida zalimana na rit. :D

haha mene bi takoj zbrisali, ker policija lahko vozi kakor hoče, brez lučk :) 

 

Tadey: sva že 2, ljubim vožnjo, pomoje sem falil poklic, če bi imel več denarja jih naredim 45k na leto, od tega 30k samo za užitek

najraje od vsega si vzamem naprimer cel dan in se zapeljem naprimer v ptuj na kakšen meet tam sem 30min in se potem zapeljem nazaj na gorenjsko :) lepo na izi 120-140kmh nekje, lepo muzika in uživancija...

 

Povezava do prispevka
doz reče pred 31 minutami:

O tem bi recimo razmišljal, če bi imel sončno doma da bi lahko filal tako, noben ne ve kaj prinese prihodnost, kakor kaže bomo kmalu samo še bosi plesali naokoli 😄 mejbi pride kakšen nov preboj v baterijah in bo potem mnogo bolj smiselno, glede na količino denarja, ki se zliva v razvoj evjev je mozno vse 😄

https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/smo-na-pragu-revolucije-pri-baterijah-407606

Povezava do prispevka

Ko enkrat voziš teslo z 3 skundami do 100 dojameš zakaj so vsi voznik tesl vzvišeni. Avto se pelje vrhunsko. Udobno tiho umirjeno, vzmetenje blaži neravnine v nujem si brez želje po dirkanju, avto te celo malo uspava. Ko pa je želja po hitrejši vožnji vas vzmetenje in moč tega vozila ne bosta pustila na cedilu.. Pospeški do 100kmh  hitrejši od lamborginija prehitiš vse na cesti, v ovinkih si enakovreden raznim bolj športnim vozilom kot je amg 45 itd.. oprijem iz ovinka je zaradi vrhunskega 4kolesnega pogona in nizkega težišča vrhunski.

 

Nekaj mesecov nazaaj si celo dobil najmočnejšo verzijo teslo 3 za dobrih 48tisočakov novo iz salona.Garancijo na bateriji in motor imaš 8let ali 192 tisoč kilometrov.

 

Meni je smešno/fascinantno ko za enak denar ljudje kupujejo razne ranaulte, volkswagen z 8sekundami do 100, vsako leto morajo opraviti servisi olja za 300eur na pooblaščenim servisu itd..

 

Še bonus, ko se zaletiš v tesli  si zelo varen tudi to ima svojo ceno več pa v video spodaj.

 

 

 

uredilo bitje StaraSablja
Povezava do prispevka

Saj tesla 3 je trenutno best p/p avto za 40k-50k eur. Imo imajo tudi še kar nekaj prostora za nižanje. Vsaj cene kot so bile letos cca 45k eur za LR. Seveda ne takoj ker je bil model prenovljen in je verjamem dovolj zanimanja.

 

jaz sem sicer pogledal prenovljen model. Hlajenje zicev je res top zadeva. Sedeži so boljši kot prej. Hifi je vrhunski (tudi prej že seveda). Žmigovci gumba imata dober feedback tako da se bo imo dalo navaditi. Notranjost diha. Za sprednji konec nisem ziher ali je bolje sedaj ali prej. Skratka avto, ki te impresionira ko ga prvič zapelješ. Škoda da ni prednje kamere ker tisti računalniški vid alternativa senzorjev je baje smeti. Cool avto, za pogledat in za vozit je trojka. In še velikost je perfect, ni preširok ali predolg avto. Da lahkotnost vožnje po mestu ne omenjam

 

če hočte pa še bolj premium zadevo je potem najbližje bmw i4 (drug rang zvočna izlolacija, interior odvisno od opreme…) ampak je tut cena drugačna. En M50 se valja za 70k na zalogi. Samo potem ni superchargerjev na poti :alien:

 

Če bi kupoval avto za 40k ali 50k glatko model 3 v eni od variant.

 

in eden redkih avtov ki bi ga mel v beli barvi realno

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...