Skoči na vsebino

Trenutno igram [12/2020]


Priporočeni prispevki

Se pozna da ima Bugbear izkusnje, predvsem s Flatoutom (15 let stara igra za euro pa se mal je se zmer ful fun za igrat, priporocam vsem ki jo se niso preigral in jim dogaja Wreckfest).
Predvsem zarad Flatouta sem jih takoj podprl na Kickstarterju, ko so najavli nov game (takrat se ni bil Wreckfest ampak si mel sam nek prazen poligon z enim avtom da si lahko testiral fiziko).
Po ene dveh letih je potem vse pripeljalo do verzije s progami in....igra se je vozila totalno slabo, nikjer tistega fun Flatout feelinga. Kot da bi pozabili njihovo magicno formulo. Razocaran sem nehal spremljat razvoj in skor pozabil na igro.
No in potem koncno pride do verzije 1.0, poimenoval so jo Wreckfest, kot backer sem jo dobil brez extra doplacila. Ok, si recem, bom sprobal ce sem jih ze podprl....
Po dveh dirkah sem vedel da jim je uspel 180 stopinjski zasuk, totalno presenecenje. To je bil spet dobri stari Flatout (Wreckfest)....

Igro sem preigral na Pcu, kupil vse dlcje, season pass in se eno kopijo za Ps4 :)

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Končal Uncharted 4, dobra zgodba, gameplay se reeeees preveč začne ponavljati. 21. chapter ko plezaš na goro se mi je vlekel ko čreva. Sem kar vesel bil, ko sem končal. Lep zaključek, tudi če nisem igral prejšnjih delov bom malo pogrešal Natea. 

 

Začel God of War, grafika mi še vedno ne gre iz glave. Noro hudo res, komaj čakam, da vidim kaj ponudi naprej. So se mi zdeli začetni sovragi prelahki, pa me potem takoj nalomi prvi giant. Fun :D

uredilo bitje shure
Povezava do prispevka

Po Metal Gear Solid (1998) se mi je zahotelo še kakšnega avtentičnega PS1 "stealtherja", da bi videl, kako so se še kaj lotevali žanra. Glede na to, da mi je Thief 1 med štirimi 10/10 igrami, mi je očitno žanr pač blizu. Po googlanju, kaj bi igral, sem na koncu pristal na 1998 verziji Sekirota, Tenchu: Stealth Assassins. 

 

Prvi stik z igro je vsekakor nenavaden. Imaš kvazi tutorial, ki ti povsem v maniri iger iz tega časa ne pove absolutno ničesa. Tako da te ubijejo že po 10 sekundah tutoriala, ko pa ga v drugem ali tretjem poskusu končaš, pa ti mojster sensei pove, da si ga razočaral in da si res slaba ninja, po faci pa ti zalepi statistiko z res slabo oceno. No, po tem te pošljejo v prvo misijo, kjer moraš v klasični ninja maniri pokončati zlobnega kapitalista, ki je verjetno ne naključno upodobljen kot naključen američan: predebel in z edino pametno vrstico dialoga, kjer kriči "my money", medtem ko ga s katano štihaš v hrbet. Dobro, prva misija je nekako zanimiva. Je do ene mere open world, dan si v manjšo vasico, kjer ti igra pove, da ne priporoča uporabe glavnih vrat, pač pa da greš kar po strehah. Ko prvič najdeš kapitalista, ti zbeži in moraš premagati njegovega bodyguarda. Ko ga srečaš drugič, ga ubiješ. Edino kar v resnici namori je fog-of-war, ki je res obupen, saj vidiš kvečjemu tri metre pred sabo.

 

Potem pa greš v drugo misijo, kjer se pokaže, kako broken je game design pri nekaterih PS1 igrah. Že pri MGS sem ugotavljal, da lahko večino problemov rešiš s spretnim vijuganjem med sovražniki, tukaj pa gre v ekstrem. Developerji so za dizajn drugega levela pomoje scali kri, saj je v njem res svašta: popolnoma realizirana japonska vasica, kjer se lahko sprehajaš med ulicami ali šunjaš po strehah. Naloga: prebij se skozi celotno vasico, polno smrtonosnih assassinov, ki so se od prve misije naučili uporabljati še strehe, na koncu vasice pa doseči svojega mojstra in mu izročiti neko neumnost. Prvi poskus: igram počasi, se skrivam po strehah, levo desno, nakar me opazijo neke ninje, se spravijo name in me ubijejo. Drugi poskus: podoben. Dobro, si rečem, bo tretji poskus drugačen, in se zalaufam čez celo mapo, neozirajoče na sovražnike. Ko sem koga videl v kotu, sem samo zavil drugam. Rezultat: level narejen v dvajsetih sekundah z najvišjimi ratingi. Pred tem sem igral 10 minut, bil parkrat opažen (kar bi znižalo oceno) in napaden s strani sovražnikov. To je ta inherentni brokeness PS1 iger, ki ga občuti tudi MGS 1. Lahko še tako planiraš akcijo, najbolje se bo obneslo, če boš samo šprintal in ko koga zagledal šprintal v nasprotno smer.

 

No, potem potuješ v tretjo misijo, kjer se skozi PS1 gozd boriš z volkovi. Very stealth, very ninja. Kakor koli, niti ni važno. Da zaokrožim predstavitev še s parimi atributi. Kot prvo je gibanje zelo okorno, velik plus pa so pripomočki, ki jih imaš na voljo. Pred vsako misijo si lahko vzameš štiri, ostale pa najdeš na sami mapi (razen grappling hook je vedno priložen). Če jih naštudiraš, jih lahko res efektivno uporabljaš in prav vsak je za nekaj koristen. Prav tako pa mi je zanimiv (ironično za stealth igro) tudi boj. Na koncu se z ninjami raje borim kot stealtham, sploh 1-hit udarci po vratu so mi zakon. Zelo mi je všeč okolje, povsem kompetentne japonske vasice in gozdovi za PS1. Najkvalitetnejši cheese od vsega pa je zgodba. Dialogi so na mojstrskem cheese nivoju in zraven Resident Evil 1 pomoje deliverajo največ slabih lajnov per minute.

Moj kratek eksperiment s Tenchujem je torej po svoje kjut, ampak igra je absolutno preveč broken, da bi jo lahko jemal resno. Imam filing, da bi jo lahko preigral v dobesedno petih minutah in to brez speedrun vaje.

 

4-5/10

 

S tem sem PS1 tudi pospravil nazaj. Čez kakšno leto ali dve morda spet kaj zaženem :D

 

Tenchu 1: Stealth Assassins PS1 HD Walkthrough/Let's Play - Level 2 -  Sneaky, Sneaky Ninja! - YouTube

Povezava do prispevka
Sovica reče pred 2 minutama:

čamir če kupim un nov ps1 ki ima že prednaložene igre, bom na grobo dobil "igre generacije" za preigrat ali je luknja prevelika ?

A to misliš PS Classic? Zadeva je tako broken, da vtakneš random 5 € USB ključek z naloženimi dodatnimi igrami v USB port, ki ga ima, pa ti jih požene BP. Tako da res komot dofilaš zbirko, če kaj esencialnega manjka. Oziroma je celo jače igrat s hackom, ker imaš neke grafične updejte

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Sovica reče Pravkar:

to sm mislu ja, oh, v.nice. mogoče celo obstaja kak ki kaj stori glede 4:3 ratia

Jop. Ta hack, ki ga imam jaz, ti upgrejda grafiko in framerate plus shacka zadevo v widescreen

 

Če boš kupil, mi kar piši, ti pošljem fajle, ki jih daš na USB. So preverjeni, tako da ne boš rabil med 10 različnimi iskat

  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Dark Souls Remastered.  Tisti feeling ko odkrivaš neznano, čakaš kako zajeban boss bo naslednji in ali bo joypad zdržal nekaj metov v steno. 

Happy ko mali froc, da še nisem nikol igral enice....pač imajo mi vsi From špili do zdaj tisti neki poseben feeling

Povezava do prispevka

The long dark

7/10

old-bear-the-long-dark.jpg

 

Gre za survival igro, ki ima tudi single player zgodbo. Sicer sem preigral samo prve 3 chapterje izmed petih. Zgodba je OK, survival feel je tudi dober, ni preveč komplicirana, vendar začne postajati precej ponovljiva in dolgočasna zaradi nenormalno dosti hoje, ki jo moreš opravit (in bog ne daj, da si slučajno hodil v napačno smer).

Če iščete dober survival game je ta igra definitivno to. Za mene, ki nimam tisoče ur za investirat v vsako igro, ker jih pač preveč preigram, pa ima ta igra prevelike mape, čeprav razumem, da je tudi to njen čar.

Skratka, igra ni za mene, definitivno pa vidim, da je zelo dobra za ljubitelje žanra.

Povezava do prispevka

So I've been told. Ampak kot sem rekel. Survival igre niso my cup of tea. Preveč se vlečejo. Potem pa čedalje močneje slišim tiktakanje ure, ki se začne z rojstvom in predvideno smrtjo. Enkrat je pač ne morem več ignorirati in se vprašam zakaj toliko časa porabljam za neko repetative zadevo. Aaaaand, I'm done. Moja psiha pač ne more shendlat tega.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Žal tega nisem delal in tudi sedaj ne planiram delat. Za filme imam excelovo tabelo in si zraven vpisujem kateri so mi bili posebej dobri. :/ Malo pozno je pomojem, da bi sedaj začel. Oziroma se mi ne da brskati in urejati ko zmešan, da bi si jo naredil. LAhko pa navržeš predloge, če se česa spomneš pred letom 2018.

Povezava do prispevka

Ma ogromno je tega. Recimo iz 2016 so meni must play manj znane igre: Quadrilateral Cowboy, Stephen's Sausage Roll, Anatomy, Shenzhen I/O, VA-11 Hall-A. Te so top of the top 2016 zraven The Witnessa. Pol pa še middle rangerji aka Pony Island ... To je sam za 2016. Malo je preveč dobrih manj znanih iger, da bi jih vse poprek našteval :D. Si igral katere od teh?

Povezava do prispevka

Je preveč indie/retro scena za mene. Sam se lotevam bolj grafično naprednih iger in mi tiste ne potegnejo ravno. Mi je pa gameplay sicer všečen iger, ki si jih linkal, ampak je to nekaj kar bi igral na telefonu, ne pa na PCju. Iščeva čisto druge tipe iger.

Povezava do prispevka

Get even

8/10

6410_get-even-playstation-4-foto-4_800x.

 

Zelo zanimiva igra, ki daje občutno drugačen občutek od večine iger. Nekako je hkrati zelo story/cutscene driven, shooter, tactical, stealth, investigation, different mechanics, horror without jumpscares tip igre. Voice acting in zgodba sta na zelo visokem nivoju, čeprav na trenutke igra deluje nekoliko manj dodelana.

Kaj več mi ne gre z jezika. Nespečnost dela čudež na koherentnost izražanja. Na steamu je za 4 € in pol. Vredna je vsaj 40 €.

Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 2 urama:

Get even

8/10

6410_get-even-playstation-4-foto-4_800x.

 

Zelo zanimiva igra, ki daje občutno drugačen občutek od večine iger. Nekako je hkrati zelo story/cutscene driven, shooter, tactical, stealth, investigation, different mechanics, horror without jumpscares tip igre. Voice acting in zgodba sta na zelo visokem nivoju, čeprav na trenutke igra deluje nekoliko manj dodelana.

Kaj več mi ne gre z jezika. Nespečnost dela čudež na koherentnost izražanja. Na steamu je za 4 € in pol. Vredna je vsaj 40 €.


Meni daje glede na opis, screenshote in trailerje na Steamu zelo močan Condemned: Criminal Origins vibe - se pravi prvoosebna mešanica detektivskega preiskovanja z raznimi elektronskimi gadgeti, občasnega boja in horrorja. Pa enake usrane, zapuščene lokacije mi delujejo. 
 

Condemned mi je bil ful v redu špil skoraj 15 let nazaj, tole bi znalo bit zanimivo...

Povezava do prispevka

["Trenutno igram" late to the party edition]

 

Ker nisem imel kaj za špilat sem šel za foro pogledat kaj je kej v akciji na PSN. Tko mal skrollam (skroll skroll) in vidim za 2,89 € naslov, ki ga je določen FullTacticalKloven uspel v zadnjih 3 mesecih omeniti vsakič, ko nam je dopovedoval, kako samo neumni in brez okusa - SOMA. Si rečem OK, dejmo sprobat ta kos dreka od špila, enkrat sem ga sicer imel zastonj na PSN+, ma nisem prišel dlje kot do grde sobe in iskanja neke tekočine. Ajde da vidimo še enkrat to čudo.

 

No in evo, ravno sem prišel v enem šusu do Theta območja :D :D Fenomenalen špil. O igrici nisem vedel nič, razen da ima baje top zgodbo, da je sci fi in da je grozna ko svinja, pač avtorji od Amnesie, drugega pa nič. Ker špilov od Frictional games sploh ne poznam, sem najprej mislil, da bo igrica nek jump scare fest, uno random evil alieni / duhci po faci. Pripravim sveže bele gatke, si rečem Duhci so samo v igrici to kar škraba v omari se samo razteguje les in štartam zadevo... Pa se izkaže, da igrica sploh ni uno na prvo žogo jump scare heavy. Dejansko je hudo atmosferičen špil, ki bolj stavi na never-ending filing groze in strahu. Avtorji bi komot igrali na cheap jump scare, itak si v vlogi totalnega klošarja brez orožja, pa je bil do zdaj dejansko en sam jump scare v celem špilu (ko si te prikazuje nek gnusni forumski uporabnik z nekakšno čelado s sto očmi in čudnim vampastim telesom). Rajši so šli graditi napeto, groze polno vzdušje skozi grozno okolico, zvoke, zgodbo in režijo, kar meni osebno ful paše. Pa ful je bolj ambiciozen špil kot sem pričakoval. Namreč v špilu je ogromno nekega raziskovanja / iskanja rešitev, bolj akcijskih horror delov kjer te lovijo gnusmarini, veliko je razpletanja zgodbe skozi zapiske in dialoge, dosti delov je samo občudovanje carskega settinga ... Na koncu imaš filing, da dejansko igraš "pravo" igrico, ne neki BU! on rails. Tempo igrice je tudi super (špil npr. zelo učinkovito menja občutke varnosti in groze), ima pa tudi zelo pameten gameplay, kolikor ti ga okvir dopušča - igrica nikdar ne zahteva od igralca, da bi ponavljal taske ali delal neke bedarije samo zato, da daje nek input (uči se, FF 7 R). In evo, imaš hit sci fi horror walking simulator avanturo.

 

Prezentacija mi je tudi kul za faking 5 let star indy špil. Art je zelo gnusen, organsiki in nasploh dosti Gigerast, svetlobni efekti so lepi, zvok je pa zgodba zase. Proper zvok je ogromen del horror špilov in SOMA ga definitivno delivera, sploh ko takole na polno zaružijo stara železna vrata ob dveh ponoči :D:D  Napeta muzika, dobro 3D pozicioniranje zvoka, disturbing škrabanje / tresenje / škripanje skozzzz, ni da ni. Pa liki, kolikor jih pač že je, so cool, sploh ker so dobro voicani (protagonist je simpatičen, Cath je carica), pa zgodba je zaenkrat tudi zelo cool, ni da ni. Proper špil. Kar se tiče carskosti sci fi horror vibe-a mi je na nivoju System Shocka 2 in Dead Space 1. Pač ja, v esenci je še vedno samo walking simulator, ma je noro dober.

 

Tko da se bo Witnessu očitno pridužil še en špil na physical release wish listi :(

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 6
Povezava do prispevka

SOMA je super špil, ja.

 

Čeprav mi je original Amnesia najboljša horro izkušnja ever, je kr razočaranje, da je letošnja Amnesia: Rebirth očitno v bistvu le malo olepšan predhodnik in korak nazaj glede na Somo, kar se tiče zgodbe, vzdušja, kompleksnosti itd.

Povezava do prispevka

SOMA je tudi meni fajn, jeste. Prva Amnesia tudi, Machine for Pigs sem preigral s kolegom, tako da je bil horror faktor itak izgubljen. Rebirth še nisem, si pa želim.

 

Also priporočam tudi Layers of Fear za proper AA horror izkušnjo, meni je zelo pri srcu. Dvojko je že kdo igral? Me mika it skozi

 

Mi pa je gotovo med najkvalitetnejšimi horror igrami evere tudi ANATOMY iz 2016. "Garažna igra", ki je tako obskurna, da ni imela niti Steam releasa (!), ampak pač v več elementih najkvalitetnejši igralski horror doslej. Žal sem zgleda zaenkrat še edini forumaš, ki je igral, ker ni nobenega drugega komentarja, ampak je pa res must play za vse, ki lahko preživite grafiko iz škatle kosmičev oziroma vas zanimajo bolj umetniške, vizionarske, subverzivne zadeve. Res nora zadeva. Zlahka primer igre, zaradi katere mi je ta medij tako carski 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...